favehotel Graha Agung Surabaya

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, in de buurt van Pakuwon Mall

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor favehotel Graha Agung Surabaya

Kameruitzicht
Lobby
Een flatscreentelevisie
Dagelijks ontbijtbuffet (IDR 75000 per persoon)
Terras

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
De huidige prijs is € 28
inclusief belastingen en toeslagen
7 jul - 8 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven

Familiekamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Massages in de kamer
  • 26 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Massages in de kamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Massages in de kamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Massages in de kamer
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Executive kamer (Suite)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Privébadkamer
Massages in de kamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Family Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standard Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive Suite Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Mayjen Yono Soewoyo, Pakuwon Square, AK II No. 10 - 11, Surabaya, East Java, 60228

In de buurt

  • Pakuwon Trade Center - 4 min. lopen - 0.4 km
  • Pakuwon Mall - 6 min. lopen - 0.5 km
  • Dierentuin van Surabaya - 9 min. rijden - 9.0 km
  • Tunjungan Plaza - 11 min. rijden - 10.5 km
  • Surabaya Plaza Shopping Mall - 12 min. rijden - 11.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Margorejo - 10 min. rijden
  • Station Tandes - 16 min. rijden
  • Surabaya (SUB-Juanda) - 41 min. rijden

Restaurants

  • ‪Moi Village Hakka Chinese Restaurant - ‬3 min. lopen
  • ‪Tanamera Coffee Roastery - ‬4 min. lopen
  • ‪Ie Hua - ‬6 min. lopen
  • ‪Boncafe - ‬1 min. lopen
  • ‪Angde D'Loop - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

favehotel Graha Agung Surabaya

Hotel in de buurt van Pakuwon Mall
Met voorzieningen zoals een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice kom je niets tekort bij favehotel Graha Agung Surabaya. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Het plaatselijke restaurant met Indonesische gerechten, Tectona Grandis, serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een businesscentrum.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Conciërgeservices, een portier/piccolo en een bankethal
  • Een lift, vergaderruimtes en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 82 kamers bieden gemakken zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeerplekken ter plaatse (IDR 8.000 per verblijf)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: IDR 75.000 per persoon
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Tectona Grandis

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 11.30 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 75000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 220000 per voertuig
  • Parkeerkosten: IDR 8000 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

favehotel Graha Agung Surabaya Hotel
favehotel Graha Agung Hotel
favehotel Graha Agung Surabaya
favehotel Graha Agung
Favehotel Graha Agung Surabaya Java
favehotel Graha Agung Surabaya Hotel
favehotel Graha Agung Surabaya Surabaya
favehotel Graha Agung Surabaya Hotel Surabaya

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij favehotel Graha Agung Surabaya?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij favehotel Graha Agung Surabaya?

Vandaag, 6 jul. 2025, kost een verblijf bij favehotel Graha Agung Surabaya van één nacht voor twee volwassenen op 7 jul. 2025 min. € 28,34, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij favehotel Graha Agung Surabaya te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van IDR 8000 per verblijf.

Hoe laat kan ik inchecken bij favehotel Graha Agung Surabaya?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij favehotel Graha Agung Surabaya uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.30 uur uit te checken.

Biedt favehotel Graha Agung Surabaya een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 220000 per voertuig.

Waar ligt favehotel Graha Agung Surabaya?

Dit hotel in Surabaya ligt binnen 2 km afstand van Pakuwon Trade Center en Pakuwon Mall. Al-Akbar Moskee ligt op 4,7 km.

Beoordelingen over favehotel Graha Agung Surabaya

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 43 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 43 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

2,0/10

Voorzieningen

6,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rob, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Een goed hotel modern hotel.

Soms te duur. Maar een goed hotel dichtbij PTC en The Loop and Waterplace.

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service

Avoid, untrustworthy front desk and management

What a terrible hotel simply untrustworthy front desk staff. We booked a two week stay for business colleagues from Australia, at check in we were told no room available and they had contacted Hotels.com cancelling the booking. I spoke to Hotels.com and this was not the case and the hotel had already been paid for the two week stay in advance of our check in - so their claim was a lie. We spoke to a manager on the phone who was not interested in helping, we were eventually offered a different room type to the one we booked and paid for in advance but they demanded we paid extra ! The staff at the desk were incredibly unhelpful and it turns out that because we arrived a little late to check in they had sold the room we booked and paid for then lied. We were made to wait an hour to find a solution and eventually our guests were given a temporary room but had to then change the next day. The stay was made more uncomfortable as new guests next to the room made so much noise it was not possible to sleep or work in the room. The hotel is located off the main road and every day we collected and dropped off our guests we were made to pay a fee to do so, how cheap especially with such a long stay. Overall a presentable hotel but our experience with front desk and managers showed them to be dishonest and totally disinterested in their guests, this was embarrassing especially as it was for professional business colleagues - I will never stay or book another Favehotel.
14 nachten verbleven in september 2024

4/10 – Matig

Philip

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Tired

Not a good experience
4 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Ivan

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Rajesh

Positief: Netheid, comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Mary Ann

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Amanda

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awesome!

There aren't a lot of options for breakfast, but everything else was AMAZING! The cleanliness, the service, the piano in the lobby, and the closeness to Supermall! Just amazing!
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

HYUN KEE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Stephen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Not recomended!

The staff are friendly but the beddings were not in good condition and not so clean as well. There's a lot of good food just accross the street, so it's very convenient.
3 nachten verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1. Packing not fee 2. Dirty in room 3. Poor breakfast 4. The window cannot see outside, see cement only
4 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good Overall Value, Could Be Better

Room is pretty decent for the price, location is great as well. Bedsheets were a little stained but overall still comfortable. Lift was a little slow and room walls were pretty thin. But still, overall pretty good value-for-money.
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Candra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room was clean, good and friendly staff
2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Vania, Jakarta

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Noisy- thin walls.

Walls are super thin. You can very much hear every person opening the door to their room on your floor. I could hear people sneezing in the other room. Didn’t sleep for 3 nights because staff didn’t really want to give other guests warning even though they partied all night for the weekend. Definitely will not be staying here anymore. Room also smelled like smoke in the morning because even though I booked a non-smoking room- the room next to us was a smoking room. Exhaust fan was broken and all the smoke just went to our room. Very very disappointing stay.
4 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Johnsen, Solo

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice Hotel closer with shopping mall
2 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

René

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Ratna, indonesia

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Non smoking room

Inside non smoking room has ashtray and fire matches
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

ALEX MENG JYE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Jason

Good location but service needs upgrade

Location is ok, close to Pakuwon Mall and eatery area and National Hospital. Room cleanliness is not up to the standard. No window / no view...towel is smelly....

4/10 – Matig

Shingo

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

価格の安さが魅力

建物構造的な問題もありますが、 部屋に窓がないのが非常に圧迫感 があり、くつろぐことが出来ませんでした。 価格は安いので魅力はありますが、次回は 少々価格が高くても窓がある部屋にしたい と思います。

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
My Girlfriend said it is not a very nice place to stop

10/10 – Uitstekend

Ivan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable hotel

10/10 – Uitstekend

Vic, Manila, Philippines

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel near to the place that I had visited

I had a wonderful stay at the hotel. The staff that I met are very courteous and attended to my needs.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Kelas hotel budget dengan harga cukup mahal

Kamarnya kecil dan tanpa view serta tempat parkir mobil jg kurang nyaman karena outdoor. Saya merasa tarif hotel cukup mahal untuk ukuran hotel budget