Golden Tulip Legacy Surabaya

5.0-sterrenaccommodatie
Hotel in luxe stijl met 2 restaurants bij een winkelcentrum in Surabaya

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Golden Tulip Legacy Surabaya

Exterieur
Lobbylounge
Een buitenzwembad
Lobby
Dagelijks ontbijtbuffet (toeslag)

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Bar
  • Spa
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Chairman Suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
  • 96 m²
  • Uitzicht op de golfbaan
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een regendouchekop
Een bidet
  • 32 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Junior suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een bubbelbad
  • 64 m²
  • Uitzicht op de golfbaan
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Executive tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een regendouchekop
Een bidet
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een regendouchekop
  • 32 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. HR Muhammad No. 269, Surabaya, East Java, 60226

In de buurt

  • Pakuwon Mall - 2 min. rijden - 2.4 km
  • Dierentuin van Surabaya - 5 min. rijden - 6.0 km
  • Koninklijk Plein van Surabaya - 8 min. rijden - 7.7 km
  • Tunjungan Plaza - 8 min. rijden - 7.5 km
  • Surabaya Plaza Shopping Mall - 9 min. rijden - 8.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Margorejo - 8 min. rijden
  • Station Tandes - 13 min. rijden
  • Surabaya (SUB-Juanda) - 37 min. rijden

Restaurants

  • ‪Warung Leko - ‬6 min. lopen
  • ‪Madame Chang - ‬6 min. lopen
  • ‪Depot Nasi Campur Pojok Tambak Bayan - ‬5 min. lopen
  • ‪Sop Kaki Sapi Pak Pri - ‬1 min. lopen
  • ‪Dempo19 - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

Golden Tulip Legacy Surabaya

Hotel met een luxe stijl in de buurt van Pakuwon Mall
Met voorzieningen zoals een terras, een koffiebar/café en een tuin kom je niets tekort bij Golden Tulip Legacy Surabaya. Geniet van aromatherapie, een body scrub en een massage bij Rich Spa, de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden, en je geniet er van internationale gerechten. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een gratis shuttleservice van/naar het winkelcentrum en een bagageopslagruimte
  • Een portier/piccolo, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 205 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien voordelen zoals (laptop)kluisjes en laptopwerkplekken.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis shuttle van/naar het winkelcentrum
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 05.30 uur tot 10.00 uur: IDR 138.000 tot 138.000 voor volwassenen en IDR 69.000 tot 69.000 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Emerald Restaurant
  • Grand Ocean
  • Lobby Bar & Lounge

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderopvang
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • 6 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Body scrubs
  • Bubbelbad
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Sauna
  • Spa dagelijks geopend
  • Thaise massages
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 1 gebouw
  • 28 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Victoriaanse architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 350000 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 138000–138000 voor volwassenen en ca. IDR 69000–69000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 350000 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 350000 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Rich Palace Hotel
Rich Palace Surabaya
Rich Palace
Golden Tulip Legacy Surabaya Hotel
Golden Tulip Legacy Surabaya Surabaya
Golden Tulip Legacy Surabaya Hotel Surabaya
Rich Palace Hotel Surabaya by SoASIA Hotels Resorts

Veelgestelde vragen

Is Golden Tulip Legacy Surabaya voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Golden Tulip Legacy Surabaya?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Golden Tulip Legacy Surabaya te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij Golden Tulip Legacy Surabaya?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Golden Tulip Legacy Surabaya uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Golden Tulip Legacy Surabaya een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 350000 per voertuig.

Waar ligt Golden Tulip Legacy Surabaya?

Dit luxe hotel ligt vlak bij de luchthaven, binnen 3 km afstand van Al-Akbar Moskee, Pakuwon Mall en Pakuwon Trade Center. Winkelcentrum Ciputra World ligt op 4 km.

Beoordelingen over Golden Tulip Legacy Surabaya

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 36 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 20 van 36 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 36 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 36 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 36 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

W

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goed bereikbaar hotel.

Vanaf de jl HR Muhammad kan tot voor de ruime lobby worden gereden. Prina service receptie.
3 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

good

pelayanan ramah
2 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

MAHARANI

オープン当初から使用していますが、当初に比べスタッフを含め食事、サービス、対応全てに於いての質が落ち、ホテルマンとして教育されてるのか疑問に思うことが多々有り。
18 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Yun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Yun

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

jemmy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Adam, Singapore

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Inconvenience

Checking in experience was bad. Staff told me I couldn’t check in telling me to come back at 2pm and when I ask another time stating I booked through Expedia they then ask for my name. And was able to check in. Key card kept giving me issue. For the days I was there. I was able to access the lift to my floor and when unlocking the door I could not. I had to go back down to get the card changed. Room wasn’t bright enough. Room was not as clean as expected. Amenities wasn’t as complete as other hotels I stayed.
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

CHIEN HSING

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

JUNGBOK

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Annes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel with lots of smilling faces.

Good value for money. Amazing smiling staff. ever ready to help.

10/10 – Uitstekend

Annes

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel with a great smile.

Exceptional smilling staff . Very spacious room. Good value for money.

10/10 – Uitstekend

Andrew, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent and good value

Love the premium bedding and linen. Very comfortable. Very friendly and accomodating staff. Good security too. Would definitely book this hotel when I come back to Surabaya.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

JUNGBOK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Yverick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Coming from Australia, the price of this high-end hotel is unbeatable. It is also relatively cheap and easy to hire a taxi from the hotel. Taxis are waiting in front of the hotel. The facility itself is great but I could see signs of ageing in particular in the bathroom which was still stellar at the time of stay. Hospitality of the staff is exceptional. It is a 4-star hotel so the breakfast is certainly nice but not impressive.

6/10 – Redelijk

yenny, indonesia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel is nice. I booked it for my overseas guest.

The hotel is nice but the service is almost terrible if I have to say. We checked in around 9 pm and the rooms are not ready. The staff kept asking if the rooms are ready through HT radio. The rooms were supposed to be ready because checked in time was at 2 pm and we checked in at 9 pm. It is very inconvenient because they have computers but they don't know if the rooms is ready and kept asking many other staff if the rooms is ready and available. My guests were very tired from a long flight and have to wait for their rooms for a long time. From 3 more minutes wait to 30 minutes wait.
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

paulus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good hotel
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

antz, jakarta

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

good hotel for family trip

Good location, many good restaurants around. Restaurants on third level is very good. Not expensive stay but you get big room, comfortable bed and good lobby area. The downside is the towel has weird smell, breakfast is only passable, and bathroom has some lingering damp smell. Also, the carpet has shown its age and has some marks to it. Overall, it is a good 4 star hotel with reasonable price but i would not purchase the breakfast next time.
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

Hotel to Pakwon mall closely

could not use safety box. all staff are kindly for gests. some times G had noisy situation at outside.
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Shingo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

コストパフォーマンスの非常に高いホテル

施設のグレード、レストランの味、サービスともに 非常によかったです。 1点だけ残念なのは部屋のWi-Fi。 つながりにくく、速度も遅いため、ここだけ改善が されれば完璧だと思います。 とはいえ、また是非利用したいと思います。

8/10 – Goed

Budi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Recommended Hotel

The hotel is clean and brand new . Quite comfort hotel to stay. Good service. Recommended hotel.

8/10 – Goed

soon lee, singapore

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

staff unable to speak english

they should brush up their english so they could talk to customer easily

10/10 – Uitstekend

Chandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Recomended

Staff and the service are perfect for me

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
-Staff is friendly -Wifi is little weak

10/10 – Uitstekend

Ria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very clean hotel

The hotel is very new, nice hotel , i really like this hotel , not so expensive but very nice.