Golden Tulip Legacy Surabaya
Hotel in luxe stijl met 2 restaurants bij een winkelcentrum in Surabaya
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Golden Tulip Legacy Surabaya





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Chairman Suite laden

Chairman Suite
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een regendouchekop
Een bidet
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een bubbelbad
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer laden

Executive tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een regendouchekop
Een bidet
Alle foto's voor Executive Twin kamer laden

Executive Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Een regendouchekop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. HR Muhammad No. 269, Surabaya, East Java, 60226
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HARRIS Hotel & Conventions Gubeng Surabaya
HARRIS Hotel & Conventions Gubeng Surabaya
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.6 van 10, Uitstekend, 51 beoordelingen
De prijs is € 29
inclusief belastingen en toeslagen
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 138000–138000 voor volwassenen en ca. IDR 69000–69000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 350000 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: IDR 350000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Rich Palace Hotel
Rich Palace Surabaya
Rich Palace
Golden Tulip Legacy Surabaya Hotel
Golden Tulip Legacy Surabaya Surabaya
Golden Tulip Legacy Surabaya Hotel Surabaya
Rich Palace Hotel Surabaya by SoASIA Hotels Resorts
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Golden Tulip Legacy Surabaya
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6 okt 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MAHARANI
Geverifieerde reiziger
18 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Yun
30 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yun
1 nacht verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Yun
30 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yun
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
jemmy
14 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jemmy
2 nachten verbleven in augustus 2018
4/10 – Matig
Adam, Singapore
23 jul 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Inconvenience
Adam
2 nachten verbleven in juli 2018
8/10 – Goed
CHIEN HSING
4 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIEN HSING
5 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
JUNGBOK
24 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
JUNGBOK
3 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Annes
20 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel with lots of smilling faces.
Annes
10/10 – Uitstekend
Annes
19 apr 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel with a great smile.
Annes
10/10 – Uitstekend
Andrew, Singapore
23 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent and good value
Andrew
1 nacht verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
JUNGBOK
3 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUNGBOK
4 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Yverick
20 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yverick
6/10 – Redelijk
yenny, indonesia
7 dec 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is nice. I booked it for my overseas guest.
yenny
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
paulus
3 nov 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
paulus
2 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
antz, jakarta
3 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good hotel for family trip
antz
1 nacht verbleven in augustus 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
18 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Hotel to Pakwon mall closely
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Shingo
27 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
コストパフォーマンスの非常に高いホテル
Shingo
8/10 – Goed
Budi
21 mei 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recommended Hotel
Budi
8/10 – Goed
soon lee, singapore
6 mei 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
staff unable to speak english
soon lee
10/10 – Uitstekend
Chandra
29 apr 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Recomended
Chandra
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 apr 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10/10 – Uitstekend
Ria
5 feb 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer