The Southern Hotel Surabaya
Hotel met gratis valetparkeerservice bij een winkelcentrum in Surabaya
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Southern Hotel Surabaya





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
Aparte slaapkamers
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
Slaapkamers
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Een gratis minibar
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Junior Suite Double Bed laden

Junior Suite Double Bed
Alle foto's voor Superior Twin laden

Superior Twin
Alle foto's voor Deluxe Room Double Bed laden

Deluxe Room Double Bed
Alle foto's voor Superior Double laden

Superior Double
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl Jemursari Raya 110-112, Surabaya, East Java, 60237
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Midtown Residence Surabaya
Midtown Residence Surabaya
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 34 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 108000 voor volwassenen en ca. IDR 65000 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: IDR 250000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van ALLSAFE (Accor Hotels) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Bij overnachtingen op 31 december is het tarief voor het traditionele Oudejaarsavond-galadiner inbegrepen bij de weergegeven totaalprijs.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ibis Styles Surabaya Jemursari Hotel
Ibis Styles Jemursari Hotel
Ibis Styles Surabaya Jemursari
Ibis Styles Jemursari
Ibis Styles Surabaya Jemursari Java
The Southern Surabaya Surabaya
Ibis Styles Surabaya Jemursari
The Southern Hotel Surabaya Hotel
The Southern Hotel Surabaya Surabaya
The Southern Hotel Surabaya Hotel Surabaya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Southern Hotel Surabaya
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
AS, Nederland
10 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel voor een weekendje
AS
8 nachten verbleven in november 2017
8/10 – Goed
Jolanda
14 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Jolanda
10/10 – Uitstekend
SHIH WEI
25 feb 2025
SHIH WEI
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Lili
Zakenreiziger
28 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lili
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Yakub
31 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service
Yakub
7 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
KAI PENG
5 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAI PENG
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Karin
1 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karin
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Alexander
Reisde met partner
25 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Alexander
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Yew Seng Albert
Zakenreiziger
24 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Yew Seng Albert
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Business trip

Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
Qomaruddin
Zakenreiziger
8 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great experience to stay here.

Qomaruddin
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Qomaruddin
Zakenreiziger
6 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Qomaruddin
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Teddy
6 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Teddy
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Ruby, Yokohama
Zakenreiziger
5 nov 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruby
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 jul 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Syabani
11 jul 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Its a new and clean hotel.
Syabani
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
toh
27 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good experience
toh
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
YOUNGIL
7 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOUNGIL
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Louise
6 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very pleasant stay, I recommand it.
Louise
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Fenny, Malaysia, MY
Reisde met een groep
27 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fenny
1 nacht verbleven in februari 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
Hotels met parkeerplaats in SchipholHotels in TeugeVilla's Friese MerenVan der Valk Hotel ApeldoornMercure Hotel Köln BelfortstraßeParticuliere vakantiehuizen ArabbaHotel UntermetzgerHeart of Gold Hostel BerlinH10 Suites Lanzarote GardensAmara Luxury villasVilla's AkerslootPension de DaelAppartementen ColmarAppartementen El DuqueHotel & Brasserie Katoen
Vluchten
Autoverhuur
Pakketten