Geheel appartement

Hamilton Grace - The Quadrant

4.0-sterrenaccommodatie
Upscale apartment in Swindon with free parking

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn May 2024 en June 2024.
mei 2024
juni 2024
Beoordelingen
7,8

Goed

Populaire voorzieningen

  • Parkeren inbegrepenParkeren inbegrepenParkeren inbegrepen
  • Gratis wifiGratis wifiGratis wifi
  • WasmachineWasmachineWasmachine
  • KeukenKeukenKeuken
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Appartement

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
  • 6 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 5
  • 5 eenpersoonsbedden

Superior appartement, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Verwarming
Keuken
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Wasmachine
  • 6 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Vergelijkbare accommodaties

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hamilton Grace - The Quadrant?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hamilton Grace - The Quadrant te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Beoordelingen over Hamilton Grace - The Quadrant

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 8 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 8 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 8 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 8 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 8 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

Chris

Zakenreiziger
Positief: Netheid, comfort kamer
Quadrant
Always a great place to stay. Staff so good at communicating and our staff love it there. We will be back
4 nachten verbleven in juni 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Melissa

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not a 4star experience, no reception, no working lift,
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Nigel, Durham

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spotless modern flat situated in a somewhat clinical building. Comfy beds, plenty of towels. Full soap and shower gel provided, and kitchen cupboards are well equipped. Large lounge/kitchen diner with plenty seating and a small TV. Communication was a little ott. I think for our two night stay there were around 4 emails and then calls. We were somewhat confused by the heating usage policy, seemed to say that if they deemed we’d used more than £3 a day we’d be charged on a monthly breakdown policy, but unsure how a guest can know whether this is true without seeing readings/bills?
2 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Alex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Self explanatory
Quality of service was really good- easy check in & out, quick, helpful staff. Clean on the outside would be an accurate representation of this hotel. Both bedrooms were reasonably ok, however the bathroom and kitchen definitely need further attention for hygiene reasons. Vanilla air fresheners were so strong I’d fall asleep with a migraine every night of my stay. The area itself isn’t too great either (although this isn’t down to the property itself) every night a group of people sat in the car park with music turned up v loud consuming some sort of substances?.. My genuine advice would be avoid if / where possible.
3 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Debbie, Australia

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
we lost our front door key (or thought we had) one evening - left numerous calls on their emergency number to get a message ‘we are on another important call but will call you back shortly’ they never did. Suggestion to provide two keys.
13 nachten verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Piso nuevo , perfecto para cuatro personas.
El apartamento estaba muy nuevo y limpio. Tenía todo lo necesario para que nuestra estancia fuera confortable. Estuvimos 6 noches y realmente nos sentimos muy cómodos.
6 nachten verbleven in augustus 2018