The INN at Gig Harbor

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in de buitenwijken met gratis ontbijt en een 24-uurs fitnesscentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The INN at Gig Harbor

Zitruimte lobby
Accommodatievoorzieningen
Exterieur
Kamer | Luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een bureau, een laptopwerkplek
Luxe beddengoed, pillowtop-bedden, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen

8,8 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt inbegrepen
  • Huisdiervriendelijk
  • Fitnessruimte
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Je kunt The INN at Gig Harbor in de buitenwijken vinden vlak bij de luchthaven in Gig Harbor. Bij Cutts Island State Park en Tacoma Nature Center geniet je van het natuurschoon van de omgeving, terwijl Harbor History Museum en Paradise Theatre hier twee van de culturele hoogtepunten zijn. Wil je tijdens je bezoek graag van een evenement of wedstrijd genieten? Bekijk wat Tacoma Dome of Cheney Stadium op het programma heeft staan.
Kaart
3211 56th St. NW, Gig Harbor, WA, 98335

In de buurt

  • Tacoma Narrows Bridge - 5 min. rijden - 7.1 km
  • Sunrise Beach - 11 min. rijden - 9.2 km
  • Universiteit van Puget Sound - 12 min. rijden - 13.4 km
  • Dierentuin en aquarium van Point Defiance - 15 min. rijden - 13.1 km
  • Tacoma Dome - 15 min. rijden - 19.9 km

Lokaal vervoer

  • Tacoma Dome Station - 14 min. rijden
  • Seattle-Tacoma International Airport (SEA) - 40 min. rijden

Restaurants

  • ‪McDonald's - ‬18 min. lopen
  • ‪Fred Meyer Fuel Center - ‬5 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬15 min. lopen
  • ‪Jersey Mike's Subs - ‬14 min. lopen
  • ‪Cutters Point Coffee - ‬16 min. lopen

Over deze accommodatie

The INN at Gig Harbor

Hotel in een landelijke omgeving met in 2025 gemoderniseerde kamers
Met voorzieningen zoals een gratis ontbijtbuffet, een kruidenier/supermarkt en stomerij-/wasservices kom je niets tekort bij The INN at Gig Harbor. Naast voorzieningen zoals een open haard in de lobby en autoverhuur ter plaatse kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een oplaadpunt voor elektrische auto's en een snelle uitcheckservice
  • Koffie/thee in de lobby, een bankethal en 5 vergaderruimtes
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van het ontbijt, het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 64 kamers bieden gemakken zoals luxe beddengoed en laptopwerkplekken en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en airconditioning. Uit de gastbeoordelingen blijkt dat gasten niets dan lof hebben voor de schone kamers van de accommodatie.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Hydromassagedouches, milieuvriendelijke toiletartikelen en baden of douches
  • Hd-televisies van 40 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, koelkasten en magnetrons

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op vaste tijden en op verzoek tussen 03.00 uur en 23.00 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar van 06.00 uur tot 09.30 uur op werkdagen en van 06.00 uur tot 10.30 uur in het weekend
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • 24-uurs sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Kruidenier/supermarkt
  • Magnetron op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • 5 vergaderruimtes
  • Computerstation
  • Conferentiecentrum (372 vierkante meter)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 4 rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Hendels als deurklinken
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift (107 centimeter brede deur)
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (81 centimeter hoog)
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Trapleuningen (84 centimeter hoog)
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • 1 gebouw
  • 4 etages
  • Balzaal
  • De kamers zijn gerenoveerd in mei 2025
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1997
  • Open haard in de lobby
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad of douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Hydromassagedouchekop

Entertainment

  • Lcd-tv van 40 inch met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Magnetron

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis langeafstandsgesprekken
  • Gratis lokale gesprekken
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Milieuvriendelijke toiletartikelen
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 15.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen een toeslag van USD 15.00 per huisdier (afhankelijk van de verblijfsduur)
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden en katten zijn welkom
2 in totaal
Alleen bepaalde kamers, beperkingen van toepassing. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 17 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn babybedjes beschikbaar tegen USD 10.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 21 per persoon (enkele reis)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: USD 12 (enkele reis), (van 2 tot 11 jaar oud)
  • Toeslag voor huisdieren: USD 15.00 per huisdier (varieert op basis van verblijfsduur)
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor babybed: USD 10.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 21.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Kinderen jonger dan 16 jaar oud worden niet tot de fitnessruimte toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)

Accommodatie ook bekend onder de naam

Gig Harbor Inn
Inn Gig Harbor
The Inn At Gig Harbor Hotel Gig Harbor
Hotel Gig Harbor
The INN at Gig Harbor Hotel
The INN at Gig Harbor Gig Harbor
The INN at Gig Harbor Hotel Gig Harbor

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The INN at Gig Harbor?

Ja, bij The INN at Gig Harbor zijn katten en honden toegestaan (maximaal 2 in totaal). Er geldt een toeslag van USD 15.00 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen. Er kunnen beperkingen van toepassing zijn. Neem contact op met de accommodatie voor meer details.

Wat kost het om bij The INN at Gig Harbor te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij The INN at Gig Harbor?

Je kunt vanaf 15.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The INN at Gig Harbor uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt The INN at Gig Harbor een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, tussen 03.00 uur en 23.00 uur is er op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 21 per persoon.

Waar ligt The INN at Gig Harbor?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, binnen 5 km afstand van Cushman Trail, Grandview Forest Park en Skansie Brothers Park. Harbor History Museum ligt op 4,9 km.