Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 38 van 71 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
38
Gastenscore: 8 - Goed. 26 van 71 beoordelingen" "
8 - Goed
26
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 71 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 71 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 71 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
9,4/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Maria Eugenia
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Habitaciones amplias
Maria Eugenia
1 nacht verbleven in februari 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
30 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Air Conditioning Restrictions
I've stayed in this hotel many times over several years. This trip was the first trip where I experienced the inability to cool my room to the desired temperature. Although I had my temperature in the room set to 21.5 'C, the lowest the room would ever actually go was down to 23.5 'C, and the average temperature in the room was about 26 'C. The customer service agent told me that the hotel manages the temperatures they allow you to cool the room down to based on the air temperatures outside. So, when it is the hottest outside it is also the hottest in the room.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
6/10 – Redelijk
Cristian
4 dec 2023
Me cobraron mas de lo que aparecia en esta reserva
Cristian
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Kiyotake
Zakenreiziger
27 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kiyotake
6 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Ricardo
26 sep 2023
Ricardo
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Carlos
Reisde met familie
21 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente, buena atención
Recomendable
Carlos
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Eduardo
Zakenreiziger
20 mei 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel, need better cleaning personnel
Everything was excellent. Really friendly personnel, good food at restaurant. The only bad was bathroom was dirty.
Eduardo
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
CLAUDIA GONZALEZ
Zakenreiziger
17 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CLAUDIA GONZALEZ
1 nacht verbleven in mei 2023
6/10 – Redelijk
Patricio Andres
21 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patricio Andres
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Jorge
Zakenreiziger
26 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jorge
2 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Jesus
Zakenreiziger
24 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jesus
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Erika
Zakenreiziger
10 sep 2022
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Check in largo
El proceso de check in no es rápido, ya que se debe llenar un formulario largo de declaración de salud, que creo que ya no funciona para la etapa en la que estamos de la pandemia.
Erika
1 nacht verbleven in september 2022
10/10 – Uitstekend
Jorge
31 jul 2022
Jorge
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
CLAUDIA GONZALEZ
Zakenreiziger
11 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CLAUDIA GONZALEZ
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Daniela
Zakenreiziger
21 apr 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Intentaré otro hotel para la próxima estadía.
He notado un deterioro en el hotel, creo hace falta mantención y modernización. Lamentablemente la ropa de cama está muy muy mala. Áspera y malas almohadas.
El staff, amables como siempre.
Daniela
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Fabian
2 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cumplió con mis expectativas
Un ambiente grato, cómodo y muy buena atención.
Fabian
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Ignacio
Zakenreiziger
9 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
COBRO DIFERENTE DEL ANUNCIADO
La reserva decía que los impuestos y gastos estaban incluidos, pero no fue así, por mas que insistí, me obligaron a pagar el IVA, y como no tenia mas tiempo debi cancelarlo, eso esta muy mal.
Ignacio
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Gloria
27 feb 2022
Gloria
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
julio
24 jan 2022
julio
2 nachten verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
Jesús
Zakenreiziger
20 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Te recomiendo
Fue una muy buena estadia, comoda y sin ruidos. Felicitaciones
Jesús
1 nacht verbleven in januari 2022
8/10 – Goed
Ernesto
Reisde met familie
18 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Volvere
Cumplio las expectativas
Ernesto
2 nachten verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
Luis
31 dec 2021
Negatief: Netheid
Mala experiencia , pieza sucia y desayuno es igual todos los días, no hay variedad
Luis
2 nachten verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Gino
Zakenreiziger
18 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gino
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
matias
5 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
El único pero que pongo es, por el precio que se paga por noche, la cena y el almuerzo deberían ser gratis y no tener que pagar aparte
matias
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Stephen, Madison
Reisde met familie
3 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice little hotel.
Excellent buffet breakfast.
It'd be nice if their motion detectors turned the lights in the parking garage on a tad longer. :)
Stephen
1 nacht verbleven in december 2021
10/10 – Uitstekend
Manuel
Zakenreiziger
25 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manuel
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
MARIELA
Zakenreiziger
14 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MARIELA
3 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Patricio
Reisde met familie
4 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Descripcion
Si buena experiencia
Patricio
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Patricio
3 nov 2021
Patricio
2 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Lorena
27 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lorena
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Gary
18 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfy and well equipped
This is where we stay in Talca, always the same place, so no complaints obviously
Gary
1 nacht verbleven in oktober 2021
8/10 – Goed
teresita
11 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Utensilios baño
Me encantó la nueva línea de shampoo y jabón. Es mejor que la que tenían antes. Al menos en los otros hoteles Diego de Almagro en que he estado (Santiago aeropuerto).
Sería bueno contar con bálsamo
teresita
1 nacht verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Cristian
28 aug 2021
Cristian
2 nachten verbleven in augustus 2021
4/10 – Matig
Claudio
Reisde met familie
27 aug 2021
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Poca claridad
En la oferta no está claro que no incluye iva y estando ahí no puedo rechazar , ya que a las 10 de la noche no bucearé otra alternativa
Me cobraron dos veces el consumo de bebidas y snack, por suerte pedí boleta , cero disculpas
Claudio
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
DORIS
Zakenreiziger
23 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No se incluía el desayuno
La tarifa era mas económica, pero tenía letra chica. El desayuno se pagaba aparte por lo que salió un poco mas caro que la tarifa normal.
Es primera vez que pagamos el desayuno aparte en esta cadena de hoteles
DORIS
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
KAREM
23 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente
KAREM
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Luis Alejandro
Zakenreiziger
4 aug 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
viaje de paso
Todo perfecto para lo que necesitabamos, el desayuno tuvimos que pagar a parte y no nos parecio bueno para el valor pagado.
Luis Alejandro
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Joaquin
Zakenreiziger
19 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena Experiencia
Buena experiencia en general
Joaquin
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Olga
9 jul 2021
Olga
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Ricardo
Zakenreiziger
17 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Ricardo
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
Patricio
Zakenreiziger
14 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Patricio
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
Daniela
Zakenreiziger
23 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Funcional e impecable
Funcional e impecable.
Daniela
1 nacht verbleven in april 2021
10/10 – Uitstekend
jose manuel
Zakenreiziger
5 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mis comentarios
Excelente sercicio
Hotel muy practico para el trabajo
jose manuel
1 nacht verbleven in maart 2021
2/10 – Ontzettend slecht
Thiago
16 mrt 2021
Thiago
22 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Mauricio Eduardo
15 feb 2021
Mauricio Eduardo
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 feb 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
8/10 – Goed
Jose
19 jan 2021
Jose
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
Silvia Bravo Días
22 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Silvia Bravo Días
3 nachten verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
13 dec 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena ubicacion, hotel sencillo pero.bueno y moderno
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Patricio Andres
Reisde met familie
15 nov 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer