Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 555 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
28
Gastenscore: 8 - Goed. 91 van 555 beoordelingen" "
8 - Goed
91
Gastenscore: 6 - Redelijk. 159 van 555 beoordelingen" "
6 - Redelijk
159
Gastenscore: 4 - Matig. 144 van 555 beoordelingen" "
4 - Matig
144
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 133 van 555 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
133
5,0/10
Netheid
5,8/10
Personeel en service
4,8/10
Voorzieningen
4,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 apr 2019
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
heeyeon
23 apr 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
heeyeon
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
3 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The service was great! The staff were friendly and helpful. We did not utilize the facilities as we were there for a conference. Room was clean. It was very quiet. Parking was not an issue.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
26 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I arrived at the hotel around 3:30am but the check-in time is 3:00pm and I paid additional early checked-in. Is there any way you can early check-in at your hotel. around 10:00am or little bit early?
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 mrt 2019
Positief: Voorzieningen
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Under the beds was not swept. Customer service is bad. I did not get the room I requested for.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
helena
18 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
베로나 추천해요
위치는 렌트를해서 큰불편함은 없었고 도스버거가 도보로 가능한 거리에요. 수영장도 한적하고 방도 깨끗했어요. 샤워기가 고정형인데 줄이 짧은거랑 물빠짐이 안되서 좀 불편했어요. 공용화장실은 안쓰시는게 좋을듯해요^^;; 방음이 안되긴한데 크게 불편하지는 않았어요~ 전반적으로 가격대비 만족합니다^^
helena
5 nachten verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
최악이에요 정말....... 곰팡이냄새나고 진짜 최악 몇시간 쉬려고 들어간거였는데 도저히 못 있겠어서 샤워만 하고 나왔어요 수건도 1장 콘센트도 안되고 전화기도 뽑혀있고
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
16 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
部屋にWi-Fiがほしい。
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
16 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Location was great. Staff was friendly.
No wifi in room. Aircon not adjustable too cold. No room service. Both wi fi and roomservice were advertised. Free
breakfast buffet so bad we only ate there once. Carpet in hall
old, dirty, and worn.
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
MurrayHewitt, Okinawa-Shi Japan
Zakenreiziger
16 mrt 2019
Negatief: Netheid
This place appears to have been awesome in the 1980s. Generally in a low degree of cleanliness. Carpets in the hallways were stained and wet. They didn’t show up until almost 6pm to clean the room and only then after I asked for it. No wash clothes in the bathroom. Breakfast consistently served 30min after advertised start time. The bathroom wasn’t very clean and the toilet was loose.
The elevators were fast and smelled nice? Maybe that’s enough for you. The breakfast was tasty once it was ready. The price was low and I got what I paid for.
With some investment this place is in a good location and has the potential to be a nice hotel.
MurrayHewitt
3 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
14 mrt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
全体的に衛生的でない感じでした。
日本語対応スタッフがいて丁寧に対応してもらえました。
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No internet in the room. I'd prefer curtain. Hotel look like it's old but was renovated...cheap kind of renovation.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
12 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I would of recommended this Hotel. I won't now they want me to pay for another night that i did not use. There was a communication problem but I'm still required to pay. So i believe this Hotel sucks!!!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 mrt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in februari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
16 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is completely rundown. Whole building needs a fresh coat of paint and routine maintenance and upgrades. Trimming in the room coming apart. Broken door handle on entrances. WiFi only available in the lobby. What hotel resort in 2019 doesn’t offer WiFi in the hotel room?
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
SUNG WON
12 feb 2019
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
SUNG WON
10 nachten verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
INSUNG
6 feb 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
INSUNG
1 nacht verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Juan Pan T
4 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad Guam Hotel
Verona is poorly service and lacks decent cleanliness. Housekeeping need retraining to clean the rooms and walk ways. It is one hotel that i would never again stay or even recommend. Extremely dirty and saw dead roaches too.
Juan Pan T
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
JUYOUNG
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JUYOUNG
2 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 jan 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
물이 5시간 동안 안 나오고, 전기가 나가거나 엘리베이터가 고장이 나서 고생을 하고, 화장실 세면대 물이 바닥으로 세서 방을 옮겨야 했지만, 짐을 옮겨주는 직원이 없어서 고생을 해야 했습니다. 그럼에도 불구하고, 직원들이 친절해서 무사히 넘길 수 있었습니다.
호텔 자체가 낡아서 그런 것인듯 한데, 위치도 다른 어떤 호텔보다 좋고, 풍경도 바닷가 근처가 아닌데도 불구하고, 좋은 편이므로, 시설적인 부분만 개선이 된다면 다시 묵을 용의가 있습니다.
Geverifieerde reiziger
21 nachten verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
28 jan 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water so had to shower in freezing temperature, heater does not work so room is freezing. Management refuses to transfer us to other functioning room even after complaining to them many times:(
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 jan 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten