Hôtel Suite Martil

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis ontbijt en een 24-uurs receptie in Martil

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hôtel Suite Martil

1 slaapkamer, luxe beddengoed, verduisterende gordijnen
Lobby
Lobby
Serveert ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Voorkant van accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt inbegrepen
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
11 van 11 kamers weergeven

Junior suite

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
  • 45 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 6
  • 4 eenpersoonsbedden en 2 eenpersoons slaapbanken

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 4 twijfelaars

Familie suite, 2 slaapkamers

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
  • 65 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 7
  • 1 queensize bed, 3 eenpersoonsbedden en 2 eenpersoons slaapbanken

Superior suite

8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
  • 45 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 5
  • 3 eenpersoonsbedden en 2 eenpersoons slaapbanken

Standaard suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een plafondventilator
Luxe beddengoed
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 2 eenpersoons slaapbanken

Standaard kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een bidet
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Een plafondventilator
Een bidet
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Junior Suite

  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Quadruple Suite

  • Max. aantal: 4
  • 4 eenpersoonsbedden

Double Bed Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Superior Suite

  • Max. aantal: 2
  • 3 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
32,Avenue Abdelkrim Al Khattabi, Martil, 93150

In de buurt

  • Plage de Cabo Negro - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Cabo Negro Royal Golf Club - 7 min. rijden - 5.8 km
  • Kasba van Tétouan - 14 min. rijden - 12.2 km
  • Avenue Mohammed V - 14 min. rijden - 12.9 km
  • Strand van Amsa - 26 min. rijden - 25.1 km

Lokaal vervoer

  • Tangier (TNG-Ibn Batouta) - 85 min. rijden

Restaurants

  • ‪café coin de la plage - ‬3 min. rijden
  • ‪Café De Paris - ‬7 min. rijden
  • ‪Restaurant Khay Ahmed - ‬10 min. lopen
  • ‪Luigi Martil - ‬3 min. rijden
  • ‪Restaurant Narjiss - ‬10 min. lopen

Over deze accommodatie

Hôtel Suite Martil

Hotel in Miramar
Bij Hôtel Suite Martil kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een gratis uitgebreid ontbijt, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een kluis bij de receptie
  • Een bagageopslagruimte, een lift en meertalig personeel
  • Een automaat, conciërgeservices en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 64 kamers zijn voorzien van gemakken zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Overige voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Flatscreentelevisies met satellietzenders
  • (kleding)kasten, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Arabisch, Engels, Frans en Spaans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Gratis uitgebreid ontbijt beschikbaar dagelijks van 07.30 uur tot 11.00 uur
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij
  • Woonkamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Deuropeningen op rolstoelbreedte
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Geluiddichte kamers
  • Plafondventilator
  • Telefoon
  • Woonkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 1.22 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Tijdens de voorjaarsvakantie geldt bij het inchecken een minimumleeftijd van 18.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie te kunnen aantonen dat ze gehuwd zijn.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hôtel Suite Martil
Suite Martil
Hôtel Suite Martil Hotel
Hôtel Suite Martil Martil
Hôtel Suite Martil Hotel Martil

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hôtel Suite Martil?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hôtel Suite Martil te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hôtel Suite Martil?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hôtel Suite Martil uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hôtel Suite Martil?

Dit hotel ligt in Miramar, op 2,4 km van Plage de Cabo Negro en op 4,6 km van Cabo Negro Royal Golf Club. Ook Forêt de Cabo Negro en Saniat Rmel liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over Hôtel Suite Martil

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 33 van 99 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 41 van 99 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 99 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 6 van 99 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 99 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nasira

Positief: Netheid, personeel en service
Beetje oud maar correct en proper
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Najima

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ligt perfect en is schoon alleen ontbijt was niet lekker maar verder was alles perfect
3 nachten verbleven in augustus 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Adil

3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kwestie van verblijf geen opmerkingen maar het ontbijt is wel voor verbetering vatbaar.
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Op zich hotelkamer goed, ontbijt aan de magere kant. Weinig te kiezen. Verder betaal je voor parkeren maar een parkeerplek is geen garantie. Heb extra moeten betalen om in de buurt te parkeren. Hotelpersoneel vertellen pas achteraf dat je ervoor moet betalen. Ook behoor je 15% korting te krijgen op maaltijden maar blijkbaar weet personeel dit niet of doen alsof. Al met al kamer prima, eten en parkeren viel tegen.
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Hayat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Khalid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
It all went well I wanted extra time for checkout, which was given as there was no booking for that room on the day. However, when I first requested, I was told I would have to pay 150MAD, but at checkout, I was charged 250MAD. I didn't want to argue as we were leaving, but found this quite upsetting. It's not about money, but principles.
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Mounir, Paris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
C’est une adresse très sympa pas de surprises avec cet hôtel tout est très propre correct et sûre petit déjeuner très sympa dommage qu’il n’y a plus de verre à dents dans la salle de bain. Je recommande vivement cette hôtel merci à tous pour votre application pour rendre le séjour des clients agréables
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Aicha, Clarkston

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service thank you.
1 nacht verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Rachid

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Farid

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Fouad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik verbleef daar al een paar keer en ieder keer prima kamer, schoon , personeel is heel aardig en behulpzaam, minpunt is toch ontbijt te weinig keuze de rest top
2 nachten verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

Pastelería

2 nachten verbleven in augustus 2024

4/10 – Matig

Mustapha

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Karim

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No comment
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Najim

Wir haben unseren Aufenthalt genossen, sehr freundliches Personal.
1 nacht verbleven in augustus 2024

6/10 – Redelijk

ALI, MONTREAL

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen
pres de tous, acceptable
1 nacht verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Jaouad

1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Raquel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great experience

It was great and relaxing. The staff was very courteous, respectful, helpful, and welcoming. They went above and beyond to help answer any questions we had. It was very clean, from the bathroom, the kitchenette, the pillows, the sheets, and everything else. It was a great location a few blocks away from the beach, restaurants, activities, and shopping. Also, it was easy to find parking, even though it was the weekend. The only thing is that we had to live both bedrooms open, because the AC was in the kitchenette only. But after a few hours the bedrooms were cool too. Other then that, it was a wonderful experience.
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Jamal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sejour

Sejour parfait.
2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Mounir, Paris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chambre spacieuse très propre bien équipée très bien située et le personnel est très agréable très bon rapport qualité prix pour visiter Martil petit déjeuner très bien compris dans la chambre je recommande merci bcp
2 nachten verbleven in juli 2024

4/10 – Matig

Abdelmajid, Atlanta

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Misleading room details and bed sizes. I booked a room with a queen bed and two twin beds, but I was given only two twin beds. The hotel management blamed the site for providing incorrect information and claimed that the bed sizes are a Moroccan standard, which is not true.
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Mohamed

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in mei 2024