Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Ramada Encore by Wyndham Tangier

3 out of 5
Ramada Encore by Wyndham Tangier
Lot 1 Baie De Tanger, Tangier

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 43 van 206 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 88 van 206 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 34 van 206 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 206 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 24 van 206 beoordelingen" "

7,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

5,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een simpele en nette hotel op een mooie locatie (strand op loop afstand).
5 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Defla

Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Een hotel zonder handdoeken. Een hotel zonder wc papier In de kamer. Een hotel dat je om 08:00 wakker maakt. Een hotel dat je niet zou aanraden.
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer onvriendelijk personeel , er werd weinig geïnformeerd
3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Hamza, Antwerpen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Ben zeer tevreden over het hotel zeer proper zeer vriendelijke personeel
6 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alles naar mijn wenst.......................,,,,,.,....
5 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

saloua , Belgium antwerp

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 Week in Ramada Encore
the coffee (nescafe soluble coffee) is not replenished until I get there several times, the first day of my stay I received a bottle of water in the room but the days after it was no longer and wifi is terrific, bad connection and more of the time No connection at all. The swimming pool is quite small and there are never sun loungers available but the bath boy is very friendly and it was possible to book a deckchair with him, coffee in the bar costs 3 euros which I found very expensive for a cup of coffee. I regretted that the channels were so terrific on television, not any international music chanel or hip lifestyle chanel, en there was no MTV. What I also found annoying was that the card had to be activated at the front desk so that I could enter my room, more and more times, I was standing in front of the door with suit and bag and had to find that my card was not activated and I had to All my luggage back to reception to make it active.I found it very very annoying that when you are at the pool there is a lot of noise from the work across the road, I wanted to lay down by the pool but there was so much noise from the neighbors working that you had the loud music at the pool could not hear anymore, and this throughout the day.
7 nachten verbleven in augustus 2017

4/10 – Matig

mo, b

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Veel lawaai door bouw
Hotelpersoneel is vriendelijk, staat hotelkamers is redelijk. Veel lawaai vroeg in de ochtend door bouwwerkzaamheden in de omgeving.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Ahmed, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend 8,5
Heel goed

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

4/10 – Matig

Elmabruk

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Honestly I do not recommend this hotel. The rooms are not as clean as should be. The hotel conditions are bad. Bad smell. The only good thing is the staff were friendly
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Amina op 28 mrt 2024
Dear Elmabruk, Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're sorry to hear that your experience didn't meet your expectations. We take your concerns seriously and will work hard to address the issues you've raised, including improving room cleanliness and eliminating any unpleasant odors. We appreciate your feedback about our friendly staff and hope to have another chance to welcome you under improved conditions.Best regards, Ramada Encore By Wyndham Tangier

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
mérite une rénovation des chambres
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hôtel fidèle à lui même , mérite un coup de rénovation afin de rester à son niveau
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Sanja

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 étoiles (****) Sans commentaires
13 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Ahmed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
فندق اقتصادي نظيف وزوين
أفضل فندق اقتصادي بطنجة ونظيف جدا وموظف الاستقبال جدا مبتسمين وإجراءات جدا سهلة وسريعة للدخول والخروج عاملة النظافة ممتازة وتنظيفها يومي ومرتبة فقط يحتاج صيانة شطاف الحمام فيه تسرب للماء
2 nachten verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Don’t give out my room key to strangers
Two nights in a row keys were given to our rooms and other guests came in on us. Front desk couldn’t seem to manage this. Have had previous good stays, not anymore.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Zohra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Muhammed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Sharon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay in Tangier, safe
The hotels is in a quiet part of tangier with few people begging outside. The location is good and within walking distance to the Tangier Mall and the Red Bus Line if needed. The service was fine and the hotel was comfortable and quiet. The hotel also had a great restaurant downstairs which I enjoyed each day. The only negative I had was that the windows are huge and hard to open and when you do open them sometimes you can smell sewage at the nearby river.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
clean and tidy hotel, good service, and good location
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Yasser

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Check in - war wirklich lang und katastrophal. Wir bezogen das erste Zimmer. Gardinen hatte große Risse, Boden war kaputt, Holzleisten standen ab. Zu dem lief das Wasser nicht ab und das Fenster ging nicht zu schließen, was der Hauptgrund eines anderen Zimmers war. Dort war es muffig, Vorhang hang herunter, abstehende Holzleisten waren mit Bauschaum gefüllt - aber es war wenigstens ruhig. Kaffeestation/Wasserkocher, wie angepriesen, ist nicht in jedem Zimmer verfügbar, Kaffee wird nicht nachgefüllt. Die Zimmerreinigung ist eine Katastrophe, dreckige Tassen bleiben stehen, geputzt wird nur das nötigste. Karten für die Tür gehen jeden Tag nicht mehr, so dass man immer wieder zur Rezeption muss. Das so gut bewertete Frühstück, ist nicht nach vollziehbar. Es gab eine Sorte Saft, beim Kaffeeautomat ging nur die Hälfte der Getränke. Ei war grau und wässrig, Joghurt und die Hälfte vom Obst war leer, auf Nachfrage hieß es alles alle usw. und das für ein Frühstück für 8 € p.P.
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Elmostafa

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
To much time at the reception to take he 's key. only one person at the reception
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Check in beaucoup trop long une seule personne La wifi ne fonctionne pas dans la chambre Matelas catastrophique
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The longest checking line ever... these guys are crazy, specially the reception stuff they slow or she is slow coz there is only one girl in the reception dealing with thens of customers... that was our check-in But for checkout there was other girl and she was very rude. The smell in the room is terrible... it was like it is closed for years... just terrible hotel specially the stuff. Thanks!
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Varvara

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Simo

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr geehrte Damen und Herren, ich habe 3 Nächte In Ihrem Hotel Ramada Encore by Wyndham TANGER verbracht und war damit nicht zufrieden: (Bettwanzen) die Unserer Gesundheit geschadet haben. Leider muss ich sagen, dass mein Urlaub damit nicht den erwünschten Erholungseffekt hatte. Ich erwarte eine anteilige Rückerstattung meines Geldes. Vielen Dank im Voraus. Mit freundlichem Gruß
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr geehrte Damen u Herren, ich habe 3 Nächte in Ihrem Hotel (Ramada Encore by Wyndham Tangier) verbracht und war damit nicht zufrieden: Es gab Bettwanzen die uns gesundheitlich geschädigt. Leider muss ich sagen, dass mein Aufenthalt damit nicht den erwünschten Erholungseffekt hatte. Ich erwarte eine anteilige Rückerstattung meines Geldes. Vielen Dank im Voraus. Mit freundlichem Gruß A. Laboudi
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Mohammed

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Won't recommend at all!!! I have tried to contact the hotel (booking department and the Reception) multiple times before our arrival and I didn't receive any respond whatsoever - total lack of professionalism and care. Breakfast not included which is ridiculous. Dirty swimming pool and disable airco in the room.
9 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Jose Luis

Positief: Netheid, comfort kamer
El hotel está bastante bien.El personal es muy amable y atento. Le faltan algunos detalles básicos: Toalla de manos, papeleras, algún armario ... pero en líneas generales está bien
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great value price. Good location. Parking and easy access. Clean rooms
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
The bed linens and pillow cases were stained. The bed itself shabby. The pillows old- dud not use.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Oualid

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Sébastien

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Yasser

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Yasser

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

mhammad

Déçu
Hôtel vieillissant,ce n est plus ce que c était
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nada k objetar Me recordó mi estancia d otros años Soy clienta
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019