Exterieur

Beoordelingen van Art Hotel

Art Hotel
Rakatboshi, 86, Tashkent

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 88 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 42 van 88 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 13 van 88 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 88 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 88 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede locatie, goede kamer, sat. Tv, airco en volledig ontbijt.
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed en goedkoop
Prima plek met een eerder hier omschreven fantastisch ontbijt. De kamer was prima schoon, de douche warm en er stond een lekkere stoel om 's avonds nog ff een filmpje in te kijken. Staff fantastisch, restaurants in de directe omgeving(zelf La Pasado gedaan, absolute aanrader) en een mall op loop afstand. Wifi was ook goed te doen, niet fantastisch maar wel goed.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

robert

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel in a great location. Breakfast was good and staff friendly.
2 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Masato

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Nice hotel with kind staff and quiet atmosphere.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van sardor op 26 mrt 2024
thanks a lot dear guest))

10/10 – Uitstekend

Yu

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Art Hotel is good for tourists
Good and friendly staff
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Gillian

1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
シャワーのお湯が途中からでなくなったのが残念。 それ以外はよかった。
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Les chambres a l etage sont bien. Celles du rez a eviter. Le personnel est tres serviable et sympathiques
2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Colin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uzbekistan
Situation was very good.Nothing of interest was too far away and the only hotel I stayed in that had a fridge and a kettle.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
スタッフは親切 しかし壁が薄いので隣りの部屋の声がまる聞こえ。
3 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

KEITA, 日本

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
英語を話せるスタッフがいた。夜遅くのチェックイン、早朝チェックアウトでしたが、丁寧に対応してくださり、タクシーの手配も完璧でした。yandexタクシーだったので値段も安く、非常に助かりました。宿泊施設は少し古かったが、清潔にされていたので、特に不満はありませんでした。冷蔵庫もあったので助かりました。
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Syed Haider

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
An average hotel to stay in Tashkent.
It was an average hotel. Little bit far from Metro station.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
また、行きたいです。
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

JONGHYUN

1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Tung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient location
Friendly staff, convenient location, close to public transport, simple bf. Clean and tidy
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
13 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice, quiet hotel with friendly staff. Excellent breakfast. A bit distant from major tourist attractions and banking facilities, but a number of good restaurants in the area.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Joanna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Suchan, Seoul

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
방음이 하나도 안 됩니다. 밤에 돌아다니는 사람이 없었기 망정이지 밤에 시끄럽게 하는 사람이 있으면 잠에서 깨기 십상입니다.
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff are friendly and hard working. Breakfast was good. It's in a nice area.
10 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

74, Japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
市の中心からは少し離れているが、 近くに良いレストランもあり、環境としては良かった。 朝ご飯が他に泊まったB&Bより良くて、とても美味しかった。
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
部屋の消臭剤と思われる臭いがきつくまた刺激臭もあり不快であった。冬にもかかわらず窓を全開にしてもなかなか消えなかった。ベットはマットレスの上にシーツを掛けただけで布団もマットも無い状態であった。周辺はレストランの多い所だが正月のため全てクローズで残念であった。ホテルには夕食設備は無い
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

sergey

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
"Бесплатные рекомендации"
по всем направлениям твердая четверка, Пожелание - если появиться бесплатная услуга "доставка до метро", предложения на ресепшне о турах по Узбекистану и Ташкенту, наиболее значимых достопримечательностях, карта Ташкента и схема метро, краткая история о районе месторасположения гостиницы и значимых объектах в этом районе, ближайших ресторанов и мест готовки плова и шашлыка, то отзывы плавно приблизятся к пятерке. В этом направлении можно рассмотреть и много других информационных идей, которые придадут особенный статус и колорит отелю
11 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Nabi, Pittsburg ca

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Nice Nice Nice It was great Is stafff was very goo
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

mark

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A valid budget option
Hotel does not have a common area, the lobby, check-in area, luggage storage and building entryway are all one and the same, so it gets crowded and a bit uncomfortable. The door of my room had two positions: locked or open. I.e., you could not have it closed, unlocked. Breakfast was most basic of all (5) hotels we had in Uzbekistan. Still adequate, though. Wi-fi worked fine.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

DMITRIY

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
соотношение цены и качества.
Понравились приятный и вежливый персонал. Чистая комната. Хорошое расположение отеля и приемлемое соотношение цены и качества.
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Joël, PANTIN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chambres spacieuses , surtout la 6 et 7 Bon petit déjeuner, excellent rapport qualité prix
2 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon petit déjeuner. Hôtel silencieux.......................
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Kotaro

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Nice hotel but become bit old
1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Homey place to stay in Tashkent
People are great, friendly and helpful. Breakfast is home cooked and a terrific variety. Good location near a market and liquor store (hard to get a beer in town), but a couple of nuisance that can easily be fixed like curtains that don't cover the windows on the street level, a toilet flush issue (almost everywhere!) and a good thing I brought my receipt since they were unaware I had paid in advance (immediately resolved).
3 nachten verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

っy, TYO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
妥当なホテル
滞在登録、チェックアウトがスムーズだった。 部屋まで電話をくれて、タクシー呼んでくれたのが助かりました。
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Kenji

Positief: Netheid
地下鉄の駅から15分くらい歩きますが、近くにあるレストランのジュマンジを目指して通りすがりの人に道を聞いたら皆さん教えてくれました
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

yoshiko

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
朝食が美味しいホテル
若いスタッフに笑顔が無かった。初対面の顔を勉強しましょう。第一印象は大事です! 部屋のわりには、ベッドが大きすぎて、何度も足をぶっつけました。 朝ご飯のフルーツは美味しかったです。
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

むー, 日本

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
アクセスは悪いが設備が綺麗で格安のホテル
値段が安く、タシュケントの中心(ティムール広場)までアクセスが良いと思い予約しました。 ただ、タシュケントが想像以上に広く、歩くのがしんどい+周囲にArtという名前のホテルが多いらしく(Grand Art,Art Hostel)タクシーに説明しても迷う、といった点は想定外のマイナス点でした。 しかしながら、従業員の方は丁寧で、シャワー設備はものすごく綺麗で大満足でした。 タシケント自体そこまで観光する場所はないので、宿泊するだけでしたらおすすめです!
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

soba, japan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

k, JAPAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ホテルのすぐ近くに高級レストラン(MONA)あり。
近くの地下鉄の駅は、コスモナウトラウですが、すこし遠い。(15~20分) タクシーがお薦め。 空港から2ドル、タシケント駅から3ドルで行けました。 タクシードライバーは10から20ドルと吹っ掛けてきますので、ご用心。 ホテルのすぐ近くに高級レストラン(MONA)あり。
1 nacht verbleven in augustus 2018