Aster Hotel Group
Art deco accommodatie met een 24-uurs receptie en een koffiebar/café
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aster Hotel Group





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 57
inclusief belastingen en toeslagen
17 jul - 18 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer laden

Familie driepersoonskamer
Hoogtepunten
Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
In eigen stijl gemeubileerd
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Gratis babybed
Keuken
Alle foto's voor Deluxe studio suite laden

Deluxe studio suite
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior Twin kamer laden

Superior Twin kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Gratis babybed
Lcd-televisie
Hypoallergeen beddengoed
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Minglar Str. 35, Yakkasaray District, Tashkent, 100015
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Navruz Hotel
Navruz Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 68 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: USD 2.93 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 16 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. USD 15 voor volwassenen en ca. USD 15 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 10 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Als je een visum nodig hebt, neem dan voor hulp contact op met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Houd er rekening mee dat alle betalingen aan het hotel (contant of via een andere betaalmethode) ofwel in Amerikaanse dollars of in euro's dienen te worden voldaan. Dit hangt af van welke valuta bij de accommodatie wordt geaccepteerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aster Hotel Group Tashkent
Aster Group Tashkent
Aster Hotel Group Hotel
Aster Hotel Group Tashkent
Aster Hotel Group Hotel Tashkent
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aster Hotel Group
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jong Oh
2 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jong Oh
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
INBONG
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
INBONG
9 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Victor
Zakenreiziger
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Victor
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
IN SEUK
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Difficulty is...
IN SEUK
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Anna
Reisde met familie
14 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Anna
3 nachten verbleven in november 2024
6/10 – Redelijk
Yoshiko
Reisde met een groep, Zakenreiziger
13 nov 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Yoshiko
1 nacht verbleven in november 2024
4/10 – Matig
Ruslan
Zakenreiziger
26 okt 2024
Negatief: Personeel en service
Ruslan
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Lena
Reisde met familie
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lena
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Kelley
28 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kelley
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
9 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
YOUNGJAE
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
좋은 호텔!
YOUNGJAE
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
14 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Abhishek
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Abhishek
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Yamamoto
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yamamoto
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Yamamoto
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yamamoto
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
young-joo
Zakenreiziger
22 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가성비
young-joo
4 nachten verbleven in februari 2024
4/10 – Matig
Hakan
Zakenreiziger
8 dec 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hakan
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshiko
Zakenreiziger
11 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Yoshiko
2 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshiko
Zakenreiziger
13 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiko
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
hyunjae
27 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hyunjae
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Yoshiko
12 mei 2023
Yoshiko
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
mark
Reisde met familie
22 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mark
6 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Youngsoo
31 aug 2022
Youngsoo
4 nachten verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
21 mei 2022
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in mei 2022