Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor BARHAT HOTEL





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
Hoogtepunten
De binnenplaats
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
De binnenplaats
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
Hoogtepunten
De binnenplaats
Airconditioning
Verwarming
Smart-tv
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Tashkent,Uzbekistan,Kichik Mirobod 66-70, Tashkent, 100070
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: USD 3.25 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 16 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 20 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
- Een keuken/kitchenette is beschikbaar tegen extra tarief
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert uitsluitend contanten.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Als je een visum nodig hebt, neem dan voor hulp contact op met de accommodatie. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging. Voor hulp bij visa kan een accommodatie kosten in rekening brengen, zelfs wanneer je de boeking nadien annuleert. Alle regelingen, inclusief toepasselijke kosten, worden rechtstreeks tussen de gasten en de accommodatie afgehandeld.
Houd er rekening mee dat alle betalingen aan het hotel (contant of via een andere betaalmethode) ofwel in Amerikaanse dollars of in euro's dienen te worden voldaan. Dit hangt af van welke valuta bij de accommodatie wordt geaccepteerd.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
BARHAT HOTEL Hotel
BARHAT HOTEL Tashkent
BARHAT HOTEL Hotel Tashkent
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over BARHAT HOTEL
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
25 sep 2024
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
JUNICHI
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
JUNICHI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
TOMOYASU
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOYASU
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Zevarsho
23 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zevarsho
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kota
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kota
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Jaesung
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jaesung
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mila, Falls Church
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mila
11 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
KAZUHIRO
15 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUHIRO
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
YOUNGJAE
14 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YOUNGJAE
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
KIHYUN
23 aug 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIHYUN
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
ivan
19 aug 2024
Positief: Personeel en service
ivan
11 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Minami
6 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Minami
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Aya
13 jun 2024
Aya
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Jamal
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jamal
3 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
nilo
Reisde met familie
1 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nilo
9 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Paolo
Reisde met een groep
13 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Paolo
2 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Necati
Zakenreiziger
14 mei 2023
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
No bad
Necati
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
luigi
Reisde met een groep
20 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
luigi
3 nachten verbleven in april 2023
10/10 – Uitstekend
James
Zakenreiziger
12 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice and cosy place

James
9 nachten verbleven in maart 2023