Kameruitzicht

Beoordelingen van GF GRAN COSTA ADEJE

5 out of 5
GF GRAN COSTA ADEJE
Avenida de Bruselas, 16, Adeje, Tenerife

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 366 van 734 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 256 van 734 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 734 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 25 van 734 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 10 van 734 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Giorgio

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolute aanrader de GF group hotels
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 27 mrt 2024
Dear Giorgio,Thank you for your kind remarks.We hope to see you again in one of our GF hotels.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Michel

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi Hotel
7 nachten verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Marcel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grote kamer met goed bed en goede badkamer. Ontbijt prima in een wel wat drukke ontbijtzaal. Slechte/ geen wifi in de kamer. Rustige locatie op loopafstand van restaurants en strand.
7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 30 nov 2021
Beste Gast, Bedankt voor het delen van uw review. We zijn blij dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en bedanken u voor het benadrukken van vele positieve aspecten van uw verblijf. We waarderen ook de feedback op gebieden die kunnen worden verbeterd, en hiermee wordt rekening gehouden bij de toekomstige wijzigingen. We kijken ernaar uit u weer te zien in ons hotel. Vriendelijke groeten,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was supper goed Goede ligging Heel uitgebreid ontbijt Zeer mooi hotel Geen minpunten
9 nachten verbleven in september 2019
Reactie van GF GRAN COSTA ADEJE op 17 okt 2019
Dear Sir / Madam, Thank you very much for the positive review on us. We would love to have you back again! Best regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

7 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Hotelkamers en eetzaal en bar aan het zwembad upgraden.ontbijt niet bijzonder zeker geen 5 sterren hotel
9 nachten verbleven in november 2017
Reactie van The Management op 19 nov 2017
Geachte Gast, bedankt voor het nemen van uw tijd om uw feedback met betrekking tot uw verblijf in Gran Costa Adeje te delen. De mening van onze gasten is van groot belang voor ons omdat het ons helpt onze services en faciliteiten te verbeteren. We betreuren dat ons aanbod voor het ontbijt niet aan uw verwachtingen voldoet en we willen u vragen om contact op te nemen met onze 24/7 receptie om aan te geven wat er moet worden verbeterd. Nogmaals bedankt voor uw feedback. Beste wensen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel in Tenerife
Een voortreffelijk hotel, genoeg bedden aan het zwembad animatie voor kinderen activiteiten voor iedereen eten goed en gevarieerd een aanrader! Alles is in de buurt restaurants supermarkt zee en stranden etc

6/10 – Redelijk

Martine, Geraardsbergen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goed hotel met enkele minpuntjes
Perfect nette, ruime kamers. Restaurant met lekker, gevarieerd voedsel en vlotte service. Er is een probleem om het voedsel warm te houden en het blijft te lang staan waardoor het overgaar en uitgedroogd wordt. Om dat te vermijden moet je zeer vroeg gaan eten. De all in formule is gebrekkig . Er wordt voor veel aanbiedingen een meerprijs aangerekend, drank en snacks aan het zwembad. Er is geen mogelijkheid om buiten te ontbijten of te dineren. De medewerkers van het restaurant zijn absoluut niet vriendelijk.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel at Costa Adeje
Nice hotel. Great clean room. Location was fine. Very friendly staff. Food was good. Cocktails included in all-in were poor. Supplement for a lot of drinks.Evening animation was poor...

8/10 – Goed

kristin, tenerife

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aangenaam 5* vakantiehotel
Het hotel is goed gelegen,de kamers zijn ruim en aangenaam evenals de keuze van het eten. Kortom een aangenaam,comfortabel 5* vakantiehotel indien u niet de supergrote luxe verwacht. Prijs/kwaliteit is heel goed

6/10 – Redelijk

kristin, tenerife

Positief: Netheid, comfort kamer
Geen 5 sterren waard!
Het positieve zijn de ruime aangename kamers met veel comfort en de goede ligging. Het negatieve:hotel heeft over het algemeen een opknapbeurt nodig( zwembad, muren etc)en het eten is echt niet up to date voor een 5*(middelmatige kwaliteit)! Als je een echt goeie aanbieding kan doen ja anders beter een goed 4*(heel veel keuze in de buurt met veel betere kwaliteit!) Geen aanrader
Reactie van Director General op 21 jun 2014
Dear Sirs, Thank you very much for your time and your comments. We will continue working hard to resolve each and every one of those aspects that have not proved their complete satisfaction. We are currently working to redecorate the rooms, as well as also on the facades, renewing all those spaces that denote fatigue. Kind regards

8/10 – Goed

Asiya, Den Hoorn ZH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
the gym opening hours are inconvenient (only 10am to 6 pm), it is quite hot in the gym for a good workout. Internet didn't work for 2 days. It is hard to find a sunbed during the daytime. Very calm area on the top floor, but some sunbeds are broken and there are not enough umbrellas. Food is good, choice is sufficient. Staff is helpful, but sometimes they don't know how to answer the question at the reception, and have to call a manager. Very good hotel for this price (the nearby 5 star hotels are 2-3 times more expensive).

10/10 – Uitstekend

Roberta

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing hotel. Great staff and amazingfood. I loved my stat..never seen such great hotel staff. Nice location 10 minutes to the beach. Not so great for people with limited mobility as they will need to catch a taxi back from the beach for €4 as the hotel is uphill . Would definitely go back. Well done to the management.
7 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

David, Altrincham

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property in need of modernisation but still of a good standard for its age.
6 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kenneth

Reisde met familie
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is badly in need of refurbishment. The furniture in the rooms is dated and ill matching. I do not expect a 5 star hotel to have coffee making facilities which consist of a small kettle and sachets of cheap, instant coffee. With regard to this, when we arrived, those meagre facilities were not available in either of the 2 rooms we had booked. It was not until the next day that they arrived in our daughter's room. On one occasion the room was not cleaned, despite our being out for most of the day, This was only rectified after 2 phone calls to reception .In addition, the toiletries available are not up to 5 star standard The service in the hotel is far from what is expected of a 5 star hotel i.e. no turn down service, no welcoming drink(not necessarily alcoholic). The rules re sunbeds apparently forbid reserving before 10am.While I appreciate that reserving a sun bed and then disappearing for a long period of time is unacceptable, all of the 5 star hotels we have stayed in previously have allowed between 45 mins and 1 hour to allow time to have breakfast. In addition, the hotel should provide some training to the group of men who are responsible for removing the towels etc as their approach was intimidating. The mini golf course is falling to pieces and there were slug pellets within easy reach of children. In my opinion this is not a 5 star hotel.
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 25 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We apologize for the inconvenience and shortcomings you experienced during your stay, as we understand the importance of maintaining high standards in all aspects of our hotel.Your feedback regarding room facilities and turn down service have been noted, and we will review these aspects to ensure they meet the expectations of our guests.Regarding the sunbed reservation policy, this is generally appreciated by our guests, nevertheless, we will review our procedures to ensure they are fair and accommodating to all customers.We apologize once again for the issues you encountered and thank you for bringing them to our attention. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide a more enjoyable stay.Regards

10/10 – Uitstekend

Miriam Rosa

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ho passato una vacanza da favola
7 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 17 apr 2024
Caro ospite,Grazie per aver assegnato al nostro hotel questa eccellente valutazione. Speriamo che resterai di nuovo con noi in futuro.Saluti

10/10 – Uitstekend

Adriana

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great stay as a family of three with a 5 years old. Facilities and staff are great and very child friendly. Buffet dinners and lunches varied - some days were excellent, other not so much. Pools are also lovely. The only true inconvenience was an absolute lack of ventilation on the bathroom/toilet. Would certainly return despite of this.
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 17 apr 2024
Dear Adriana,Thank you for your comments and suggestions, which will be taken into account for future improvements.Regards

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Entertainment every night, very good. Comfortable hotel, 4 * not 5*
8 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 5 apr 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your comments. We regret that not all aspects of our hotel were completely to your satisfaction, nevertheless, we appreciate the feedback. This is important to us as we work every day to improve.We are pleased you enjoyed your stay and hope to see you again in the future.Best regards

8/10 – Goed

Alison

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
All staff lovely. Very clean just a bit tired but believe it is due for a refurb in december
5 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 25 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your comments. We are very pleased you enjoyed your stay and look forward to seeing you again in the future.Our refurbishment is due to begin in January 2025.Best regards

10/10 – Uitstekend

Louise

7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 11 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We hope you will visit us again.Regards

10/10 – Uitstekend

Natalie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best hotels I've ever stayed in! Fantastic facilities and world class food. Great rooms, great beds, great pools and lovely staff. Would highly recommend
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 12 mrt 2024
Dear Natalie,Thank you for the high score you have awarded our hotel and for your kind recommendation.We hope to see you again soon.Best regards

10/10 – Uitstekend

Stuart, Emsworth

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel and staff, always enjoy my visits.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 12 mrt 2024
Dear Stuart,Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay.We hope to see you again on your next visit to Tenerife.Best regards

10/10 – Uitstekend

Nerys

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent stay and the area is high quality and well kept
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 6 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay.We hope to see you again on your next visit to Tenerife.Best regards

10/10 – Uitstekend

Nestor

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La zona de piscinas lo más bonito, junto con su gran entrada y recepción.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Eliseo, Director, GF Gran Costa Adeje op 6 mrt 2024
Estimado Néstor,Gracias por otorgar a nuestro hotel esta excelente calificación. Esperamos que se quede con nosotros nuevamente en el futuro.Saludos cordiales

8/10 – Goed

Janet

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
The hotel was clean but needs a deep clean it looked tired in places. Adult only pool silly to open it at 10am! Ridiculous should be open 8.30am as should the pool bar and not 11am!! The balcony lights automatically ago off at 11pm,really poor there should be alternative light so guests can continue their evening and not have it cut short because of other guests, ITS everyone’s HOLIDAY!. Breakfast was the best part of the hotel, excellent choice. The evening entertainments was mixed from poor to bad, but the biggest issue was the seating area …..it felt like an airport departure lounge and not inviting.
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 6 mrt 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your feedback with us. We appreciate your comments regarding the cleanliness of the hotel; we can say that we work continually to keep our establishment in the best condition for the comfort of all our guests.Regarding the balcony lights and the pool opening times, we take note of your opinion and will review these matters for the future.We're delighted to hear that you enjoyed the breakfast offerings, and we'll strive to maintain the excellence you experienced.Thank you for your visit.Regards,

10/10 – Uitstekend

jean-michel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons passé une excellente semaine dans cet hôtel. Malgré sa taille il ne fait pas "usine" grâce à son architecture originale. L'ambiance y est sereine. Des transats sont toujours disponibles. Les repas sont très riches et variés. Le petit déjeuner était mémorable. 2 petits bémols : - Il a fallu au déjeuner et au dîner payer une bouteille d'eau (cher !) car l'eau du robinet n'est pas conseillée. Je trouve cela mesquin pour un 5 étoiles surtout quand on paye la pension complète. L'eau ne me semble pas facultative, - Notre chambre donnant à l'est, et le petit séchoir à linge étant fixé du mauvais côté, il était impossible de sécher les maillots de bain à cette période de l'année. Heureusement les serviettes de piscine sont proposées chaque jour et celles de douche changées quotidiennement. Malgré ces petits détails, je conseille vivement cet hôtel
7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 1 mrt 2024
Cher invité,Merci d'avoir partagé votre expérience avec nous. Nous sommes ravis d'apprendre que vous avez passé une excellente semaine dans notre hôtel et que vous avez apprécié notre architecture unique, notre atmosphère sereine et la disponibilité de chaises longues.Nous sommes heureux que vous ayez apprécié nos repas riches et variés et nous sommes ravis d'apprendre que le petit-déjeuner a été mémorable pour vous.Nous nous excusons pour la gêne occasionnée concernant la politique relative aux bouteilles d'eau pendant le déjeuner et le dîner. Vos commentaires sont précieux et nous reverrons nos politiques pour garantir une expérience plus satisfaisante à nos clients.Merci d'avoir recommandé notre hôtel et nous espérons vous accueillir à nouveau pour un autre merveilleux séjour dans le futur.Cordialement,

10/10 – Uitstekend

Ok

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
非常不错的位置,泳池很不错,小朋友专门游泳池,早餐丰富。性价比高!
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 8 mrt 2024
尊敬的客人,感谢您的客气话。我们希望将来能见到您。问候

10/10 – Uitstekend

Sara

Positief: Comfort kamer
5 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 1 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We hope you will visit us again.Regards

8/10 – Goed

John

7 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Yuki

3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 22 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We hope you will visit us again.Regards

10/10 – Uitstekend

Clare

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Issues with Reception
We have stayed in this hotel many times and it is wonderful. The service at Reception was disappointing as our reservation was lost when we arrived and we had to wait an hour to get it sorted. It was stressful because we were told the hotel was sold out. We eventually got it sorted ourselves when we called hotels.com.
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 18 jan 2024
Dear Claire, We regret the delay which you experienced on arrival. We know now that you had amended your booking with Hotels.com, but they sent us a cancellation by mistake instead of the modification. As you mention, we were very busy on these dates but we managed to find you a room so we are pleased that there was a positive outcome and you were able to enjoy the rest of your stay. We appreciate your loyalty and the high score you have awarded our hotel.We hope to see you again soonRegards

6/10 – Redelijk

Rebecca Louise

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Urlaub at its best
Ein wunderbares Hotel - sehr schöne Zimmer - sehr aufmerksames Personal , immer freundlich - essen war gut - den Frühstücksraum sollte man evtl mal etwas schöner gestalten - ziemlich kühles Ambiente aber alles andere ist Top
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Eliseo, Direktor, GF Gran Costa Adeje op 11 jan 2024
Liebe Gast, VVielen Dank für deine wunderbare Bewertung! Es freut uns sehr, dass dir unsere schönen Zimmer, aufmerksames Personal und gutes Essen gefallen haben. Dein Feedback zum Frühstücksraum schätzen wir und werden es definitiv berücksichtigen. Wir hoffen, dich bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Herzliche Grüße,

10/10 – Uitstekend

Thalia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 22 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We hope you will visit us again.Regards

8/10 – Goed

Úlfar

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gott hótel, falleg bygging og herbergi, og þó þetta sé farið að eldast var þetta góð dvöl, frábær sundlaugargarður og skemmtiatriði á hverju kvöldi, eina sem hægt væri að setja út á, var hávaði og skarkali í matsalnum á álagstímum
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 5 jan 2024
Kæri gestur,Þakka þér fyrir að deila athugasemdum þínum, við erum ánægð með að þú hafir notið dvalarinnar.Við vonumst til að sjá þig aftur í næstu heimsókn þinni til Tenerife.Bestu kveðjur

8/10 – Goed

Heidrun

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Raymond, Reykjavik

4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 22 jan 2024
Dear Guest, Thank you for awarding our hotel this excellent rating. We hope you will stay with us again in the future.Regards

8/10 – Goed

Mallika

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location of property is excellent.. walking distance to beach and nearby shopping mall. There is full day of activities going in the hotel which keeps the kids busy and in evening there are performers coming from outside which were excellent. We thoroughly enjoyed our stay and would recommend this hotel
4 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 5 jan 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your comments, we are delighted you enjoyed your stay.We hope to see you again on your next visit to Tenerife.Best regards

8/10 – Goed

Sean

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A great base and good value for money.
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 15 feb 2024
Dear Sean,Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We hope you will visit us again.Regards

8/10 – Goed

Simonin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

David

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful hotel
Fantastic hotel. Great food, every service you could require, fantastic staff. Simply faultless.
5 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 20 dec 2023
Dear David,Thank you for taking the time to share your comments. We are very pleased you enjoyed your stay and look forward to seeing you again in the future.Best regards

6/10 – Redelijk

nicola

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel but noisy room, and food wasnt great.
Hotel is lovely, beautiful entrance and pool areas. Food wasn't great and the restaurant is more like a canteen. Rooms are large but very noisy. I was on the side by a road, on a low floor, which i didnt think was the best for a solo female traveller.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 12 dec 2023
Dear Nicola,Thank you for sharing your comments. We regret that not all aspects of our hotel were completely to your satisfaction, nevertheless, we appreciate the feedback. This is important to us as we work every day to improve. Please don't hesitate to contact us before a future visit to request your preferred location in the hotel.We hope to see you again in the future.Best regards

2/10 – Ontzettend slecht

Paul

Negatief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Paul

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Jaana

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good and clean hotel, maybe little too old and big but we had a great time. Staff was very friendly and helpful. Breakfast was good. Only minus goes to a la carte restaurant (la laja) wich was not worth the price
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 23 nov 2023
Dear Jaana,Thank you for sharing your experience with us. We're pleased to hear that you found our hotel clean and enjoyed your time with us. It's great to know that the staff was friendly and helpful, and that you enjoyed the breakfast.We're sorry to hear that our a la carte restaurant, La Laja, did not meet your expectations in terms of value for money. Your feedback regarding this is important and we'll take it into consideration for possible future changes to our menu. We hope to have the chance to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Regards

10/10 – Uitstekend

Darren

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 24 nov 2023
Dear Darren,Thank you for the excellent score you have awarded our hotel. We look forward to seeing you again in the future.With best regards

8/10 – Goed

Henning

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Michelle

2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 9 nov 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to evaluate our hotel. We hope you will visit us again.Regards

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
good but i didn’t think 5* rated in my books 4*
9 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Eliseo, Manager, GF Gran Costa Adeje op 19 okt 2023
Dear Guest,Thank you for your feedback.Regards