Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Grand Muthu Golf Plaza Hotel

5 out of 5
Grand Muthu Golf Plaza Hotel
Urbanizacion Golf del Sur s/n, San Miguel de Abona, Tenerife

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 95 van 386 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 158 van 386 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 386 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 34 van 386 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 18 van 386 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Maitrie

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a nice place. From the outside the hotel looks nice but the hotel room was very old. If we would have had a different room I would rate iy higher. The room was very old!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Grand Muthu Golf Plaza Hotel op 1 mrt 2024
Dear Maitrie,Thank you for sharing your feedback with us! We appreciate your kind words about the hotel's exterior. We apologize that the room did not meet your expectations. Your comments will be shared with our team for further improvements.

10/10 – Uitstekend

Martin

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Good service, very nice people
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van MGMGPLZ team op 30 nov 2023
Dear Martin,Thank you for taking the time to share your recent experience at [Hotel Name]. We're thrilled to receive your positive review!It's wonderful to hear that you found our service commendable and encountered very nice people during your stay. Providing exceptional service and creating a welcoming atmosphere for our guests are top priorities for us.Your feedback serves as a great encouragement to our team, motivating us to continuously strive for excellence.Warm regards

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Versleten meubilair, kapotte krakende ongemakkelijk zit meubilair
16 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Equipo de recepcion op 3 dec 2019
Beste Anoniem, Heel erg bedankt voor je reactie op de kamer. We zullen deze woorden overbrengen naar de overeenkomstige afdelingen om te verbeteren. Blij u weer in ons hotel te ontmoeten. groet Receptie team

8/10 – Goed

Rudy, Rotterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Een grootse uitstraling, met mooi zwemterras, ruime kamers. Her en der kapotte dingetjes en pal onder aanvliegroute vliegveld
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

paul

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor herhaling vatbaar
Als je een huurwagen hebt en je wil op ontdekkingstocht is dit een goed hotel Kamer is in feite een klein appartement met keuken , aparte slaapkamer en salon met TV Zeer netjes met een degelijk ontbijt Voor ons was dit een aanrader, enkel de overkomende vliegtuigen storen soms
13 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Marc, Gent

Positief: Personeel en service
goede uitvalbasis om te fietsen.
goed hotel, wat last gehad van luidruchtige Engelsen. Ontbijt is goed maar niet super. De appartementen hebben wel een opknapbeurt nodig en dan vooral het sanitair. Voor het overige ruim appartement.
7 nachten verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Daniël

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed aparthotel met ruime kamers
Wat mij betreft maakt het hotel zijn naam waar doordat bijna alles een 'Grand' uitstraling heeft. De lobby is erg groot met veel verschillende zithoeken om rustig van de gratis wifi gebruik te kunnen maken. Dit was ook wel nodig want wifi op de kamer is niet bepaald zacht geprijsd. De kwaliteit van de gratis wifi laat soms wel te wensen over maar het is goed genoeg om wat te appen en te browsen. De hotelkamers zijn ruim en de bank is vrij comfortabel. De kamers zijn zeer schoon op een enkel moeilijk te bereiken plekje na, maar het zij ze vergeven. Een nadeel vonden wij wel het bed dat door de grote springveren niet mega comfortabel lag. Verder kon de airco op stand maximaal de kamer ook niet echt koud krijgen. Nu was dit ook niet per sé nodig in januari als het buiten maximaal 23 graden is, maar wij vroegen ons af hoe dat in de zomer moest. Maar al met al waren wij prima tevreden en was het een fijn eigen huisje om in thuis te komen na een dag op pad te zijn geweest. Het eten hebben wij verder (bewust) niet kunnen beoordelen omdat we hier weinig goeds over hadden gelezen. In plaats daarvan hebben we regelmatig gekozen om te lunchen of dineren in de Irish pub enkele meters verderop. Hier serveren ze goed belegde broodjes en maaltijden tegen een nette prijs. Tot slot kan ik melden dat het personeel vriendelijk was. Het zwembad koud, maar wel groot is en genoeg ligbedden heeft. Dus al met al zouden wij zonder twijfel nog een keer terugkeren.

2/10 – Ontzettend slecht

c, L

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
drama
Er was een overboeking bij ons en de receptionist was super chagrijnig. Hij heeft geen enkele moeite gedaan om ons te helpen! Hebben zelf 3 uur met Expedia moeten bellen om het te regelen! Wat een slecht hotel! Dit was bij meerdere mensen zo. Nooit naar toe gaan!

6/10 – Redelijk

Hans

Positief: Comfort kamer
groot hotel met soms te weinig perso
bij aanmelden was de receptie slecht bezet en de wachttijd behoorlijk lang. voor zo'n groot hotel is de bemensing van de receptie met slechts 1 persoon te weinig

8/10 – Goed

A.G.J.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Std
We had an appartment -1, located on the groundfloor at the pool, for our needs the perfect room. The hotel was nice, especially the personnel was very friendly and helpfull. The only bad remark I have is regarding the bed, it was extremely hard, too hard for me so I didn't get a good night rest, which at the end is the purpose of a holiday. After the first night I told the reception and an hour later they installed brandnew matrasses but unfortunately again very hard. So if you like to sleep hard, it will be perfect for you. For me this is a reason not to go back. Food, we only got breakfast, choice is limited, terrible coffee, terrible juice. It's the standard holiday hotel kitchen, nothing special, gets boring after a few days. Located in a very quiet golf area, but in the approach of the airport, so every 2 min an aircraft is overflying the hotel, doesn't bother me but...rent a car. Wifi is not free but for 10euro you get 72 hrs great. Good hotel, hard beds, std food, quiet location...

10/10 – Uitstekend

W & G

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima

6/10 – Redelijk

lou, maastricht

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Yolanda

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel correcto, pero para tres estrellas. Le sobran dos
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

lina

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is fine as long as you expect a 3star. if you expect more you are likely to be disappointed. kids loved the evening show.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Grand Muthu Golf Plaza Hotel op 7 apr 2024
Dear Lina,Thank you for sharing your feedback with us! We're glad to hear that your kids enjoyed the evening show. We appreciate your insights about our hotel rating as well. Your comments help us improve our services.

8/10 – Goed

GONZALO

1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Tracey

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very remote - near residential area No pool bar snacks for all-inclusive Limited all-inclusive at cake cafe
7 nachten verbleven in maart 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Alfonso

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room felt dirty and none of the sliding doors locked making it feel unsafe
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Grand Muthu Golf Plaza Hotel op 19 feb 2024
Dear Alfonso,I'm sorry to hear about your experience. Your feedback is important to us and we will address these issues promptly to ensure a better stay for our guests. Thank you for bringing this to our attention.

8/10 – Goed

Tareck

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Convenient location near airport
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van GMGPZ team op 30 jan 2024
Thank you for your comments and sharing your experience with other travellers. It had been a pleasure to have you here and we are looking forward to seeing you again in the near future.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Adam

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van GMGPZ team op 30 jan 2024
Thank you for such a high score. We are happy to read that you enjoyed your stay with us.We hope to see you again in the near future.Kind regards!

8/10 – Goed

Guy

6 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Grand Muthu Golf Plaza Hotel op 30 jan 2024
Dear Guest, We like to take this opportunity to thank you for taking the time to share your experience. It is our sincere effort to ensure that our guests have a memorable experience and we are delighted to hear that you had a wonderful stay with us. We are very happy and satisfied that we were able to create an enjoyable experience and make a difference for you. We greatly appreciate your patronage and look forward to welcoming you again. Best regards, Customer Care

2/10 – Ontzettend slecht

Srinivas

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Authorities have to revalidate the claim of this hotel being 4 star hotel. It our opinion it is not even one star. - has tv but not working - has fridge but not working - has Internet but takes 1 hr to download 1mb data - excellent Christmas Dinner which was recycled for 3 days Very very unfriendly staff which refused to give glass of water for a child who was desperately need of water, as we were half bearded. No/limited transportation facilities to main tenerife attractions. We stayed here for 7 days with more or less same Dinner/breakfast on almost all days. It has kids play area which was too expensive. I would sincerely request guests to look for alternatives accommodation rather than this place which does not care for customers service. When i requested staff for glass of water, response was "we have rules to follow and we cannot break rules and give water to our halfboard customers during lunchtime" this is the attitude of staff here.
7 nachten verbleven in december 2023
Reactie van MGM Muthu Golf Plaza Reception Team op 31 dec 2023
Dear Guest,We are deeply concerned to read about your experience and extend our sincerest apologies for the numerous issues you encountered. It is disappointing to hear that your stay did not reflect the high standards we strive to uphold.Upon your departure, we reviewed our records and found that the incidents mentioned were not reported to our reception during your stay. We deeply regret any miscommunication or oversight that may have occurred. Had we been made aware of these issues at the time, we would have taken immediate steps to address them and ensure your comfort.While we regret that we did not have the opportunity to resolve these issues during your stay, we would appreciate the chance to discuss your experience further.We apologize once again and hope to have the opportunity to provide you with a much-improved experience in the future.Kind Regards,

8/10 – Goed

Jens

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The service team was great. They were very polite friendly and quick. On the other hand the Hotel itself looked a little waren off. The furniture was old. The bathtub was leaking resulting in a wood swelling of the door and door frame. Other parts of the room were not in place too. For example the wood cover of the closet etc.
5 nachten verbleven in november 2023
Reactie van GMGPZ team op 30 jan 2024
Thank you very much for your feedback, it helps us to improve in order to offer you a better experience.We hope to see you soon in the near future.All the best!

10/10 – Uitstekend

Daniela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-
14 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location. Good food
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van MGMGPLZ team op 30 nov 2023
Dear Mark,Thank you for taking the time to share your positive experience with us! We're thrilled to hear that you enjoyed our hotel's location and food offerings.At MGM Golf Plaza, we strive to provide our guests with a memorable and enjoyable stay, and we're delighted that we could contribute to your satisfaction.Your feedback is immensely appreciated and serves as motivation for us to continue delivering exceptional service and experiences.Warm regards

6/10 – Redelijk

Megan

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Basic hotel. Overpriced buffet and drinks. Staff friendly but our room was not ready for a 3pm check in. Dirty bathroom floor on arrival and not proper air conditioning
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van MGMGPLZ team op 30 nov 2023
Dear Megan,Thank you for taking the time to share your recent experience with us. We sincerely apologize for the inconveniences you encountered during your stay.We regret to learn that your room was not prepared promptly for your 3 pm check-in time and that the cleanliness and functionality of the bathroom did not meet our usual standards. Please be assured that we take your feedback seriously, and we will address these issues with our housekeeping and maintenance teams to prevent recurrence.Regarding the pricing of our buffet and drinks, we understand your concern and will review our offerings to ensure they align with our guests' expectations.We value your recognition of our friendly staff and would like to express our gratitude for your understanding.Kind regards

10/10 – Uitstekend

Janet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel. Staff helpful
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Karen

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Ivan Guido

7 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

rhaski

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
La climatisation ne fonctionnait pas certains jours surtout la dernière semaine de mon séjour
17 nachten verbleven in juli 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Asqueado
La habitación era horrible. Vieja, olía a cerrado, nos encontramos varias cucarachas y había una gotera en el techo del baño. Menos mal que solo nos quedábamos una noche más no hubiéramos aguantado. No repetiría jamás.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Vanesa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Antonia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy buen atendimiento, tranquiladad y la comida muy buena . El bar de la piscina quiere un poco más de variedad de comida.
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van GMGPZ op 24 jul 2023
Estimada Sra. Antonia Le damos las gracias porsu comentario, nos complace saber que le ha gustado el atendimiento ofrecido por nuestro personal , que haya tenido una estancia tranquila y le haya gustadon uestra comida,hemos tomado nota en cuanto a la variedad ofrecida en el bar piscina. Esperamos verle de nuevo en un futuro cercano.Un saludo,

8/10 – Goed

DAVID

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo correcto
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van GMGPZ op 24 jul 2023
Estimado David,Queremos agradecerle en primer lugar por su comentario, nos complace saber que haya tenido una buena estancia con nosotros. Esperamos regrese pronto.Un saludo,

10/10 – Uitstekend

and

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We stayed in a 2 bedroom apartment. It was a generous space with apply cooking and eating facilities. The room is plain - no frills - pictures, ornaments etc. We had buffet meal in the evening and good choice well presented. Same with breakfast,good selection tasty etc. Cannot comment on the location as we were there one night.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van GMGPZ team op 28 mei 2023
Dear customer,Thank you for taking the time to share your experience at our hotel. We appreciate your feedback and are delighted to hear that you had a pleasant stay. Our focus is to provide a comfortable and functional space for our guests, and we take note of your comments. We are glad that you enjoyed our diverse and well-presented buffet options. We look forward to the opportunity of welcoming you back in the future.Best regards

10/10 – Uitstekend

Kyösti

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van GMGPZ op 17 apr 2023
Thanks

10/10 – Uitstekend

Bjarne

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Vi hadde en fin tid på Golf Plaza.
Oppholdet var preget av hvor hyggelige betjeningen alltid var. Vi ble møtt med vennlighet og hjelpsomhet.
21 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van GMGPZ op 18 apr 2023
Kjære Bjarne Alstad,Vi vil takke deg for din vurdering av ditt opphold hos oss, våre ansatte jobber hver dag for å yte den beste servicen til våre kunder, det er gledelig at du har fremhevet vennligheten til våre arbeidere.Vi håper å se deg tilbake på hotellet snart.Ta imot hilsener,MGMGPZ

8/10 – Goed

Markus

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van GMMGM op 12 dec 2022
Dear Mr Markus we want to thank you for your time providing our Hotel with a score, this motivates our team as it also makes us progress and take notes on those things that we can make better. Thanks and Best Regards,

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Wouldn’t recommend
The beds were horribly uncomfortable and slid around on the ground like skates. The comforter was hardly a blanket. Also, I drank the tap water and became sick with a stomach bug almost immediately. Was in bed for the next 12 hours.
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van GMGPZ op 12 dec 2022
Dear Mr/MsThanks for taking the time to share your experience we are terribly sorry you had such experience we just wanted to point out a few things, During checking process with provide information which includes about the tap water and also specifies request information for mattress type and as for the rug anti slip this is sort of thing you can always request upon arrival, in any case we still regret the unfortunate events and reitarete our customers to always provide their requests at front desk, All the Best, Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ticked the boxes
3 night stop over before travelling on to another island. Generally pleasant hotel, but we were off season. Might get busy in high season. We were self catering, kitchen facilities good, and several restaurants within walking distance as well as the coastal footpath
3 nachten verbleven in november 2022
Reactie van GMGPZ op 28 nov 2022
Dear customer.We are so pleased to see this comment. All our staff strive to get the best experience for our customers.Looking forward to seeing you again.

8/10 – Goed

Irina

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van GMGPZ op 24 okt 2022
Estimada Irina,Nos complace saber , por medio de su puntuación que el hotel ha sido de su agrado, esperamos verle pronto de vuelta.Un saludo,

10/10 – Uitstekend

Ruyman

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Alan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Jason

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel!!
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van GMGPZ op 19 jun 2022
Dear Jason, We appreciate you taking a minute of your time to tell us about your experience in our apartments, and we are happy to know that you loved it. We hope to see you back very soon. Kind Regards, GMGPZ

8/10 – Goed

Ed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Saved us!
We had to book last minute due to a flight cancellation by the disgraceful Wizz air. The hotel is 10 mins from airport, has a local bus for 2.70 single fare or 13 for a taxi. The area is quiet but nice view close to the sea. Few shops and restaurants / bars around. The hotel is large, a tad dated but I paid 60 for a one night stay with breakfast for two last minute so can't grumble at all. The hotel has an amazing shop where you can buy CHEAP alcohol. 3 for bottle of ok wine, food a tad expensive. Hotel was ean, nice pool, happy hour offers etc. All in all a good stay under the circumstances. Breakfast was ok in the morning.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van GMGPZ op 9 jun 2022
Dear Ed, Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are pleased that you noted that the breakfast and the hotel met your expectations. We hope you come back to stay with us, once again thank you. Kind regards

6/10 – Redelijk

Expedia

Reisde met een groep
4 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van GMMGM op 20 feb 2022
Dear Client, Thank you for taking a minute of your time to rate our service, we truly appreciate your feedback. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Dean

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We have stayed at the Golf Plaza many times and have never been disappointed! We stayed in a 2 bedroom appt with my elderly parents. The accommodation was clean and spacious and the “welcome pack” of essentials and addition of robes and slippers was much appreciated! We used the restaurant for dinner on 4 of our seven nights and were really impressed with the quality and choice of food. We also felt that the hotel operated very safely in terms of Covid. The staff in the reception, restaurant and poolside bar were all very friendly. We will definitely be going back!
7 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van GMGPZ op 13 feb 2022
Dear Dean, Thank you very much for taking a few minutes to comment on our accommodation. We are very happy to know that you are always back and your accommodation was what you expect it to be, and that our staff has made such a good impression. We are so pleased, that you have mention the quality of the food in our restaurant and also, that you found it very safely due to the Covid circumstances. We hope to see you back soon. Your review made our day. Thank you! Kind Regards, GMGPZ

6/10 – Redelijk

Arne Ivar

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slitt rom og myr trafikkstøy.
Rommet er gammelt og slitt! Fikk et rom mot hovedgata med en del trafikk (også om natta). Ingen plass å sitte inne på rommet. Sofaen var gammel og ødelagt. Tok inn campingstoler for å noe å sitte på. Badet hadde en lekkasje slik at når du dursjet ble det bløtt og farlig glatt på gulvet. Med et gammelt badekar å stå oppe i, er ikke dette en løsning for pensjonister. Senga var ok og frokosten var ok. Har bestilt dette hotellet til en tur også i februar, MEN tror vi vil prøve å finne noe bedre.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Resepsjonsteam op 2 nov 2021
Kjære Arne Ivar, vi setter pris på at du har tatt deg tid til å dele opplevelsen din, vi beklager at rommet ikke har falt i smak, vi har tatt leilighet nummer 140 til etterretning, og vi har sendt en rapport til relevante avdelinger vil vi ha Vi vil gjerne at du tar kontakt med resepsjonen for å prøve å løse ethvert problem, vi inviterer deg til å kontakte hotellet vårt for å kunne bistå deg i oppfølgingen av din sak. Motta en hjertelig hilsen,

6/10 – Redelijk

Barbara

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It's difficult to say how the virus affected our experience.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Reservations op 6 mei 2020
Thank you so much for your review about our hotel. Due to the COVID-19 we couldn´t provide you with the best experience but if you give us another chance once everything get back to he normal we will provide you with our best service. Regards