Een buitenzwembad, parasols voor strand/zwembad

Beoordelingen van Hotel ValleMar

4 out of 5
Hotel ValleMar
Avenida de Colon 4, Puerto de la Cruz, Tenerife

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 36 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 31 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 81 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 81 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
de ligging was super!de buffeten waren zeer ruim qua keuze,en overal zeer netjes onderhouden. het zwembad op het hoogste verdiep heeft uniek uitzicht op Puerto!
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Comercial & RRPP op 2 nov 2019
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Comercial & RRPP op 4 sep 2019
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Ana Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Hotel ValleMar op 30 jan 2024
Muchas gracias por su valoración

8/10 – Goed

markus

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
viele vorteilhaftes
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Hotel ValleMar op 30 jan 2024
Danke für Ihre Bewertung

6/10 – Redelijk

Sami

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Our room was good and bed was comfortable. Only stayed for one night, so we didn't have much time to enjoy rooftop pool etc. However there were few issues. We had Deluxe room and there wasn't amenities as marked. Reception tried to charge extra for safetybox, no cava service, slippers, bathrobe or newspapers. These all was mentioned in room description on hotels website. Minibar was sad with lack of choices. Breakfast service super slow with coffee. Definitely not worth the 223 euros per night!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hotel ValleMar op 28 nov 2023
Thank you for your rating. We apologize for the inconvenience encountered during your stay. We will review why you did not have the extras that the room includes, to take measures

10/10 – Uitstekend

Marianne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
21 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Hotel ValleMar op 28 nov 2023
Muchas gracias por su valoración, esperamos que vuelva a visitarnos de nuevo muy pronto

8/10 – Goed

Simon

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, lovely sea view from the rooftop pool, bar is nice too. Would stay again
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hotel ValleMar op 27 jul 2023
A review so complimentary like yours makes us feel very, very happy: big thank you!

10/10 – Uitstekend

Karen Duarte

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice updated hotel. Air conditioner worked great. Convenient location to walk around and explore. Friendly staff. Nice infinity pool looks out to ocean view. Highly recommend.
14 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Hotel ValleMar op 27 jul 2023
A review so complimentary like yours makes us feel very, very happy: big thank you!

10/10 – Uitstekend

Sheran

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel ValleMar op 4 apr 2023
Thank you very much for your raiting. We hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Rüegg

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Hotel ValleMar op 4 apr 2023
Thank you very much for your raiting.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is fabulously located and the staff are very good. The breakfast is good andthe swimming pool on the roof is very nice. What perhaps lets the hotel down is the level of cleanliness.
6 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Hotel ValleMar op 27 feb 2023
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and we apologize for the inconvenience encountered during your stay. We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel ValleMar op 4 aug 2022
Thank you very much for the 10 points. We hope to see you agian in our hotel.

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful- clean hotel with awesome roof top infinity pool Amazing views & great location Wonderful breakfast too! Would definitely go back
7 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Hotel ValleMar op 2 aug 2022
A review so complimentary like yours makes us feel very, very happy: big thank you!

10/10 – Uitstekend

Farida

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is located in an amazing area!
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Hotel ValleMar op 28 jun 2022
Thank you for choosing hotel ValleMar and for your nice feedback!

10/10 – Uitstekend

patricia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I loved the ocean front view from my balcony.One staff nember Candlearea Toledo stood out as she was always helpful.I did feel that hotel policy of paying daily for use of the room safe and use of mini fridge was chintzy for this four star hotel.
9 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Hotel ValleMar op 28 jun 2022
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and we apologize for the inconvenience encountered during your stay. We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Cheryl

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff members went above the call of duty to be helpful. The men and women at reception were incredible. Special thanks to Candelaria Toledo. I also want to say a special thanks to the housekeeping ladies, and the wait staff in the bar and restaurant. The rooftop pool area is beautiful with fantastic views.
9 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Hotel ValleMar op 28 jun 2022
A review so complimentary like yours makes us feel very, very happy: big thank you!

8/10 – Goed

Marie.

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Le confort et la propreté mais nous avons du changer de chambre car il y avait par la clim une odeur horrible. Cela dit le personnel nous a immédiatement trouvé une autre chambre.
5 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Hotel ValleMar op 27 apr 2022
Cher client, merci beaucoup pour votre évaluation. Nous espérons que vous avez apprécié votre séjour parmi nous et nous espérons vous revoir très bientôt.

10/10 – Uitstekend

Ildiko

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel's location is excellent. Nice and proportionate rooms, large enough terraces, roof top restaurant has excellent views, staff is conscientious about cleanliness, a very pleasant experience.
1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van Hotel ValleMar op 22 mrt 2022
A review so complimentary like yours makes us feel very, very happy: big thank you!

6/10 – Redelijk

Pit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sie hatten an 2 Tagen Kongresse. Dies hat man leider negativ am Buffet gemerkt.
7 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van Hotel ValleMar op 22 mrt 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir hoffen, das Sie einen angenehmen Urlaub bei uns verbracht haben. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten die während Ihres Aufenthalts aufgetreten sind. Und würden uns sehr freuen sie wider bein uns zu empfangen.

8/10 – Goed

TRINIDAD

5 nachten verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

tore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfekt!
Hel perfekt för oss lite äldre 👮‍♀️
2 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Hotel ValleMar op 3 feb 2022
Thank you very much. We hope to see you soon.

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Hotel ValleMar op 3 feb 2022
Thank you for your raiting. We hope to see you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location. Very serviceminded staff
5 nachten verbleven in december 2021
Reactie van CTO op 7 jan 2022
Dear Guest, thank you for your visit. We hope to see you again. Best regards, Candelaria Toeledo, 2nd Front Office Manager

8/10 – Goed

Jean Claude

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 eme séjour
Un personnel toujours souriant et disponible. Le service de maintenance agit promptement à toute heure et avec le sourire. 3 eme séjour dans cet hôtel face à l’océan et toujours aussi satisfait. Le soir un buffet disponible pas toujours très varié mais à un prix plus que raisonnable et toujours avec le sourire.
9 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Hotel ValleMar op 27 dec 2021
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Elaine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Winter sun break
Fantastic location. Great breakfast. Parking available for €6 per day. However the air con did not function correctly. In addition the customers in the next room were smoking on the balcony multiple times, which is not permitted. The smoke wafted into my room. I had to call reception 3 times to complain before the issue was resolved.
4 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Hotel ValleMar op 7 dec 2021
Dear Elaine, thank you very much for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and we apologize for the inconvenience encountered during your stay. We hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Torgny

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Delvis bra delvis dåligt
Städningen ok menninte på balkongen, och dom glömde ibland fylla på med toapapper o sånt. Dusch o badrum bra. Kuddarna dåliga. Sängarna på hjul gled omkring på golvet även om man satte på bromsen. Att blöjbarn fick lov bada i bassängen med blöjor på var inte bra.
7 nachten verbleven in november 2021
Reactie van cto op 28 nov 2021
Dear Mr. Delvis, thank you for your visit. we hope to see you again. Best regards, Candelaria Toledo, 2nd Front Office Manager

8/10 – Goed

Meri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van CTO op 28 nov 2021
Dear Guest, thank you for your visit. We hope to see you again- Best regards, Candelaria Toledo, 2nd Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Hans-Joachim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van CTO op 28 nov 2021
Lieber Kunde, Vielen Dank für Ihren Besuch, wir hoffen, Sie in Zukunft zu sehen. eine Begrüßung Candelaria Toledo, 2te.Empfangleiterin

10/10 – Uitstekend

elisabeth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très agréable
Hôtel très agréable Très propre Personnel accueillant et serviable Belle vue pour les chambres de luxe Bien situé dans la ville et dans l’ile
5 nachten verbleven in november 2021
Reactie van CTO op 28 nov 2021
Cher client, Merci de votre visite, nous espérons vous revoir à l'avenir. salutations, Candelaria Toledo, réception

8/10 – Goed

Jonas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van CTO op 28 nov 2021
Estimado cliente, gracias por su visita. Esperamos contar con su presencia en una próxima ocasión. un saludo Candelaria Toledo, 2ª Jefa de Recepción

8/10 – Goed

Jeremy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic Hotel!
A beautiful hotel overlooking the Atlantic ocean and Lago Martianez. We have stayed here previously and the hotels high standards remain intact. Cleanliness is taken very seriously and all proper Covid regulations are followed. We were half board and the restaurant/food really is first rate. The rooftop pool/bistro area is superb and the hotels location on the seafront is perfect for exploring amazing Puerto de la Cruz. The free land train to Loro Parque departs 50 metres from the hotel. My only criticism was the sometimes weak WiFi, the €2 per night charge for room safe deposit box and the total absence of English language TV channels but this did not detract from our overall very pleasant stay
View from the top!
3 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Hotel ValleMar op 5 nov 2021
Dear Jeremy, thank you very much for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and we apologize for the inconvenience encountered during your stay. We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Erisandra

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buen hotel
Estancia muy agradable y muy buen hotel, habitaciones muy limpias aunque encontramos una cucaracha en la habitación...
6 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Hotel ValleMar op 25 aug 2021
Muchas gracias por su valoración. Nos complace saber que hayan disfrutado de su estancia con nosotros. Nos disculpamos por los inconvenientes que hayan podido surgir y esperamos volver a verles en el hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice Hotel in an excellent location. It was clean with good sized beds. The staff were friendly and attentive. We enjoyed Breakfast and Evening meal there was plenty of choice. Overall a good Hotel,
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Comercial & RRPP op 2 mrt 2020
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Göran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
11 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Comercial & RRPP op 2 dec 2019
Thank you very much for the review. We hope that you enjoyed the stay with us.

6/10 – Redelijk

gary

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel Valle mar
We have stayed here on four previous ocasiones and always enjoyed it this time felt food standard had dropped and prices seemed to have increased with no noticble improvements you need a sea view room as that makes hotel stay well worth it but as regards value for money I would look else where for our next puerto visit it seems a pattern here that hotels seem to drop standards and increase prices never understood this reasoning overal the hotel is the better one on the sea front and staff are very nice sorry I could not give a better review as we have always been treated well and enjoyed previous stays
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Commercial & RRPP op 7 sep 2019
Thank you for your rating. We hope that you enjoyed your stay, and we apologize for the inconvenience encountered during your stay. Hope that you give us a new chance.

10/10 – Uitstekend

Carmen, -

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Requieren del documento de la reserva impreso o debe reenviarse a como correo electrónico a la cuenta de recepción, cuando haces el check in habiendo reservado con Expedia.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Comercial y RRPP op 23 aug 2019
Gracias por su valoración. Deseamos que haya pasado una estancia agradable con nosotros y esperamos poder volver a tenerle como cliente.

6/10 – Redelijk

Jean Claude, France

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le séjour en chambre donnant sur la mer pourrait être super si nous n’avions pas chaque soir la musique à tue tête et la horde de clandestins noirs occupant et vendant leurs contrefaçons sans que la police n’intervienne. Quant au personnel tant à l’acceuil Qu’au restaurant il est toujours très aimable , souriant et disponible. Ai pu changer de chambre pour m’ éloigner un peu de la source de bruit principale , et tout ça avec le sourire de la reception
15 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Comercial y RRPP op 5 aug 2019
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and we apologize for the inconvenience encountered during your stay. We hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Comercial & RRPP op 24 jul 2019
Thank you for your rating. We are happy that you enjoyed your stay, and we hope to see you again soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Comercial & RRPP op 24 jul 2019
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and we hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Comercial & RRPP op 25 jun 2019
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and we apologize for the inconvenience encountered during your stay. We hope to see you again soon.

6/10 – Redelijk

Ralf

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No es para repetir
Qué vergüenza! En realidad, es un hotel hermoso en una ubicación exclusiva. El personal es amable, servicial y competente. Desafortunadamente el estado general del hotel está muy descuidado. Los muebles y sobre todo las decoraciones de las paredes están en mal estado de conservación. Las puertas se cierran mal o no se cierran y las alfombras están manchadas y repelidas. La puerta del balcón sólo se podía manejar con gran esfuerzo. En los pasillos olía como un tubo de desagüe. Además, hay muy pocas plazas en el garaje. Sólo se puede conseguir una plaza en el garaje si se reserva con antelación. Tuvimos que aparcar a 1 km de distancia en un garaje público. Ni siquiera la carga y descarga directamente en el hotel es posible. Pudimos ver que otros hoteles en la misma ubicación y con el mismo precio lo hacen mejor.
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Comercial & RRPP op 13 jun 2019
Gracias por su valoración. Lamentamos leer que no hayan quedado satisfechos con su estancia en el hotel. Tomamos nota de las mejoras sugeridas para poder mejorar en la medida de lo posible. Informarles que como podrán ver en la descripción del hotel, al estar ubicados en pleno paseo marítimo está prohibido acceder con el coche hasta el mismo hotel. Nuestro parking lamentablemente no es muy espacioso pero está pendiente de una reforma próxima para ampliar las plazas. De todas formas a 150 metros del hotel tienen otro parking de pago con plazas siempre disponibles.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toller Pool. Leider nur sehr eingeschränkte Öffnungszeiten, zumindest im April. Zimmer altmodisch, aber sauber. Bad war toprenoviert. Alles in Allem ein sehr schöner Urlaub +++
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Comercial & RRPP op 3 mei 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Wir hoffen, das Sie einen angenehmen Urlaub bei uns verbracht haben. Wir entschuldigen uns für die Unannehmlichkeiten die während Ihres Aufenthalts aufgetreten sind. Und würden uns sehr freuen sie wider bein uns zu empfangen.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Comercial & RRPP op 8 apr 2019
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and hope to see you again soon.

8/10 – Goed

Tero

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Comercial & RRPP op 1 apr 2019
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and we apologize for the inconvenience encountered during your stay.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Huoneessa oli kokolattiamatto, joka haisi niin että henkeä ahdisti. Wc tilat/kylpyhuone haisi homeelle. Huoneen lämmitys oli koko ajan päällä yli 28 astetta.
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Comercial & RRPP op 1 apr 2019
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and we apologize for the inconvenience encountered during your stay.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Comercial & RRPP op 1 apr 2019
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and we apologize for the inconvenience encountered during your stay.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Two Rooms, Different Ratings
Our two night stay started out not so good, but it finished quite well. When we arrived, our room was very hot and stuffy with a bit of a smell. The carpet and furnishings were outdated and we couldn’t get the a/c to work. We went to the front desk and they told us that the a/c doesn’t work in the winter. We were there in late Feb, it was 25 celsius and even with the patio door wide open, the room was too warm at night. We asked to be moved to another room that did not face south, but they assured us it was the same on all facades. The next day, we received a message from the reception to go see them. For our second night, they were offering to give us an upgrade to a room on the north side. What a difference!! We went from being dissatisfied with this hotel and thinking it did not qualify as a 4 star, to really enjoying our stay. Our room was renovated, breezy and cool with a gorgeous view on the ocean. The only thing was the beds with rollers that didn’t lock well, so they moved around. All in all, our rating for our stay is totally different for the room we had the first night and the one we had the second night. The location is great, the breakfast is good and the heated rooftop pool was awesome!
2 nachten verbleven in februari 2019
Reactie van Comercial op 28 feb 2019
Dear customer, thank you for your evaluation. We hope you enjoyed your stay with us and we take note of the inconveniences that arose during the stay.

10/10 – Uitstekend

Kjell-Arne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
18 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Comercial y RRPP op 17 dec 2018
Thank you for the evaluation. We hope to see you soon.

10/10 – Uitstekend

Ing-Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bästa läget!
Bästa läget mitt emot havspoolerna och vid en gågata. Mycket bra frukost och service, vänliga och hjälpsamma. Det enda minuset var dåliga sängar i standard rummen.
8 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Comercial y RRPP op 27 nov 2018
Thank you for your rating. We are pleased that you enjoyed your stay, and we hope to see you again soon.