Fotogalerie voor Calli Hotel Tepoztlán





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Privébadkamer
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer laden

Superior tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Privébadkamer
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

103 Marino Sánchez, Tepoztlán, Mor., 62525
Over deze accommodatie
Calli Hotel Tepoztlán
Vergelijkbare accommodaties

Hospedaje Temazcaltitla
Hospedaje Temazcaltitla
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 35 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: MXN 500 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. MXN 35–150 voor volwassenen en ca. MXN 35–150 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Calli Hotel Tepoztlán Hotel
Calli Hotel Tepoztlán Tepoztlán
Calli Hotel Tepoztlán Hotel Tepoztlán
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Calli Hotel Tepoztlán
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,6/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Ricardo
Reisde met partner
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ricardo
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Guadalupe
14 sep 2025
Guadalupe
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Luis Eduardo
14 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Luis Eduardo
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mireya
Reisde met familie
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mireya
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Columba
Reisde met partner
1 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Columba
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Zurisaddai
30 aug 2025
Zurisaddai
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
CARLOS
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CARLOS
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Erik
Reisde met partner
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Erik
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Margarito
Reisde met partner
25 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Margarito
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Paola
20 jun 2025
Paola
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Vanya
Reisde met een groep
9 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vanya
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Adan
8 jun 2025
Adan
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Brenda
Reisde met partner
8 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
irma
Reisde met partner
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
irma
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Antonio Joseph
Reisde met familie
2 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio Joseph
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Tatis
Reisde met partner
26 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Tatis
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Brenda
Reisde met partner
22 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Brenda
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Manuel
Reisde met partner
19 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Manuel
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Luis Santiago
19 mei 2025
Luis Santiago
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jesús Alfredo
19 mei 2025
Positief: Personeel en service
Debe mejorar
Jesús Alfredo
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Guillermo
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guillermo
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea, Ciudad De México
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrea
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Eduardo Alcantara
Reisde met partner
5 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eduardo Alcantara
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Héctor de la o
30 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Héctor de la o
1 nacht verbleven in april 2025