Fotogalerie voor Hotel de Roode Leeuw





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 112
inclusief belastingen en toeslagen
19 okt - 20 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
8,0 van 10
Zeer goed
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Kabelzenders
Een bureau
Kledingkast of kast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Sint Jorisplein 14, Terborg, 7061CN
Over deze accommodatie
Hotel de Roode Leeuw
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Restaurant Ruimzicht
Hotel Restaurant Ruimzicht
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 196 beoordelingen
De prijs is € 93
inclusief belastingen en toeslagen
26 okt - 27 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. EUR 15.00 per persoon
- Toeslag voor huisdieren: EUR 15.00 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: EUR 15.00 per nacht
- Toeslag voor extra bed: EUR 27.50 per nacht
- Dineren: EUR 39.50
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden en verrijdbare/extra bedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Roode Leeuw Hotel Terborg
Roode Leeuw Terborg
Hotel Restaurant Brasserie Roode Leeuw Terborg
Hotel Restaurant Brasserie Roode Leeuw
Restaurant Brasserie Roode Leeuw Terborg
Restaurant Brasserie Roo Leeu
Hotel de Roode Leeuw Hotel
Hotel de Roode Leeuw Terborg
Hotel de Roode Leeuw Hotel Terborg
Hotel Restaurant Brasserie De Roode Leeuw
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel de Roode Leeuw
Beoordelingen
7,8
Goed
7,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 sep 2025
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
Reisde met partner
4 aug 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Jose
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Alie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alie
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Alie
12 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alie
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Coen
Reisde met partner
7 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Coen
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Jo
16 jun 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jo
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Bouke, Vaassen
Zakenreiziger
15 jun 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Bouke
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
jannie
8 jun 2025
Positief: Personeel en service
jannie
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Tetiana
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tetiana
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Roeline
17 mei 2025
Roeline
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Dianne
Zakenreiziger
14 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Dianne
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Robertus, Amersfoort
Reisde met partner
11 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robertus
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Erna
Reisde met partner
2 mei 2025
Positief: Personeel en service
Erna
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
René
Reisde met partner
15 apr 2025
René
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Guido
5 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Guido
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Glenn
Zakenreiziger
15 mrt 2025
Glenn
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
22 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Johannes
27 nov 2024
Johannes
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Hans
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed hotel in mooie omgeving
Hans
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Vicky
14 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vicky
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Wilbert
Zakenreiziger
26 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met ruime kamer
Wilbert
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Nettie
4 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nettie
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
M.A.J.J.
31 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel
M.A.J.J.
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Krisje
Reisde met partner
20 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Krisje
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Mitat
28 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mitat
1 nacht verbleven in oktober 2023