Exterieur

Beoordelingen van Churchill hotel Terneuzen

4 out of 5
Churchill hotel Terneuzen
Churchilllaan 700, Terneuzen

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 55 van 163 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 86 van 163 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 14 van 163 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 163 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 163 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

A

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf voor zakelijk verblijf.
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

A

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf zakelijk. Lekker ontbijt.
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

A

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

A

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig verblijf voor (zakelijke) overnachting
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

A

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima overnachting en diner
1 nacht verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

A

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor zakelijke voorovernachting. Fijn dat parkeren gemakkelijk voor de deur kan en gratis is en zonder slagboom. Zwembad ook fijn.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Els

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Goed restaurant met goede bediening netjes en goed personeel.
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Esther

1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

A

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Leon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, rustig en vriendelijk.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Vanessa

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Denise

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aardig personeel, goed ontbijt. Ruime familiekamer. Alleen mocht de badkamer wat schoner. We zouden er gerust nog eens verblijven.
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

lydia

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Ronnie

Reisde met familie en kleine kinderen
Te kleine kamers. Ontbijt is matig. Sinaasappel sap wordt gemengd met water. Restaurant te duur voor de kwaliteit die wordt geboden.
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Arjo Rouw Operations Manage op 20 jul 2023
Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat uw verblijf in ons hotel niet geheel aansloot bij uw verwachting.Graag wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw review. Hartelijke groeten,

6/10 – Redelijk

Emily

Reisde met partner
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Balie personeel was prima. Personeel in het restaurant stond uitgebreid achter de bar te kletsen terwijl er genoeg te doen was tijdens het ontbijt buffet. Er waren geen mokken, lepels, glazen, of tafels zonder vieze borden beschikbaar. Erg jammer, want ben verder tevreden over dit hotel.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Arjo Rouw Operations Manager op 20 jul 2023
Graag wil ik u danken voor uw complimenten en mooie waarderingscijfer. Met uw opmerkingen geeft u ons meer inzicht waar nog te verbeteren en zo de mogelijkheid onze service voor onze gasten nog te verhogen. Graag tot een volgende keer bij Churchill Hotel Terneuzen. Hartelijke groeten,

8/10 – Goed

Stephanie

1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Ingrid

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2023

6/10 – Redelijk

Jolanda

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel met prima service echter een beetje vergane glorie. Niet met zijn tijd meegegaan. Basis ontbijt waarbij het lokale aspect ontbreekt. De eye catcher voor dit hotel, een werkelijk spectaculair uitzicht, werd tenietgedaan door smerige ramen met spinnenwebben, jammer. Personeel maakt veel goed
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Tonnie

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Addy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

erik

1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Stephanie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een nachtje ivm werk.
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Cornelis

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
we vonden alleen de ruimte om eigen fietsen te parkeren te klein. Het stond vol met huurfietsen en er werd ook nog ruimte in beslag genomen om kleine kratjes te beschilderen!
4 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

Klaas

Negatief: Personeel en service
Kamer te duur in vergelijking met wat het hotel en de kamer bieden. Ervaring van het personeel is onder de maat op enkele uitzonderingen na. De keuken is heel matig. Je verwacht meer van dit hotel.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Arjo ROuw op 24 apr 2023
Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat uw verblijf in ons hotel niet geheel aansloot bij uw verwachting.Graag wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw review. Hartelijke groeten,Arjo RouwOperations Manager

6/10 – Redelijk

annemiek

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Arjo Rouw op 24 apr 2023
Hartelijk dank voor uw review en opmerking.Met vriendelijke groet,Arjo RouwOperations Manager

4/10 – Matig

Erik, Amsterdam

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
uniek was de badkuip midden in de kamer.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Arjo ROuw op 24 apr 2023
Graag wil ik u bedanken voor het delen van uw positieve ervaring. Het is fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf!Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten, Vriendelijke groeten,Arjo RouwOperations Manager

8/10 – Goed

john

1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Willem

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uiterlijke schijn bedriegt.
Aan de buitenkant oogt het hotel als een flatgebouw in de voormalige DDR. Grauw en lelijk. Van binnen ziet het er echter prima uit. De kamer die ik had, is royaal en netjes. Helaas ontbreekt airconditioning en de douchekop gaf een te bescheiden straal. De maaltijd in het restaurant was van uitstekende kwaliteit op een mooi opgemaakt bord.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van . op 10 jun 2022
Hartelijk dank voor uw review. Graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Jeroen Blanken General Manager

8/10 – Goed

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
3 nachten verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Philippe

2 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van . op 23 mrt 2022
Thank you for rating us on Hotels.com! Regards, Jeroen Blanken General manager

10/10 – Uitstekend

Marielle

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Prima, netjes
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van . op 28 okt 2021
Hartelijk dank voor deze goede review. We vinden het fijn om te horen dat alles naar wens is geweest. Graag tot ziens! Jeroen Blanken General manager

8/10 – Goed

Jan Willem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Arjo ROuw op 18 sep 2021
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this pleasant rating. We hope to welcome you again! Best regards, Arjo Rouw Operations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
View on the bay only from the restaurant
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van . op 3 aug 2021
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this review. We hope to welcome you again! Best regards, Jeroen Blanken General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie ruime kamer, vriendelijk personeel, goed gegeten in het bijbehorende restaurant. Helaas s avonds problemen met een verstopte wc waardoor het douche water niet meer weg liep en de badkamer blank stond. Nachtwacht heeft de badkamer gedweild en de wc getracht te ontstoppen. Dit is half gelukt waardoor we wel weer konden douchen, de wc was helaas onbruikbaar. Een andere kamer was er niet vrij waardoor we het openbare toilet op de gang hebben moeten gebruiken. Wc is inmiddels weer ontstopt gelukkig 😉
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van . op 20 jul 2021
Allereerst erg vervelend om te horen dat u problemen heeft ondervonden door een verstopping. Wel fijn dat u onze medewerkers als vriendelijk en de nachtreceptionist als behulpzaam heeft ervaren. Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Jeroen Blanken General manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel aan het water, met prima restaurant. Fijne kamers, netjes en schoon.
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van Arjo Rouw op 22 jun 2021
Hartelijk dank voor uw mooie review en graag tot ziens! Vriendelijke groeten, Arjo Rouw Operations Manager

10/10 – Uitstekend

Ron

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van . op 22 apr 2021
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this review. We hope to welcome you again! Best regards, Jeroen Blanken General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice clean hotel, friendly staff, good kitchen
Breakfast was great, as was the dinner we had in the hotel's restaurant. Our room on the 3rd floor overlooked the water, which was lovely. Service was good and the bed was comfortable
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van . op 8 okt 2020
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this pleasant review. We hope to welcome you again! Best regards, Jeroen Blanken General Manager

10/10 – Uitstekend

Paulus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WE in Terneuzen
Wij wisten niet wat te verwachten in deze Corona tijden maar ons verblijf viel geweldig mee. In de kamer waren zeteltjes en tafel weggenomen wegens hygiënische redenen veronderstel ik. Dit gaf het gevoel dat het hotel de maatregelen heel ernstig neemt. Overal staan flacons met desinfecterende gel met de nota om deze regelmatig te gebruiken. In het restaurant stonden de tafels verder uit elkaar en bediening en eten waren top. Ontbijt was geen zelfbediening maar alles was voorhanden. Wij kregen een schenkblad met daarop een mandje met broodjes en ontbijtkoeken, een bordje met charcuterie en kaas, en naar wens omelet met spek of een gekookt eitje. Indien we niet genoeg hadden, konden we altijd bij vragen maar voor ons was het meer dan voldoende. Kortom , het deed deugd er eens uit te zijn na de quarantaine.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van . op 15 jul 2020
Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Jeroen Blanken General Manager

8/10 – Goed

lea

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Vriendelijk en netjes,wel erg streng ivm coronaregels,maar begrijpelijk. Hebben wel moeten aandringen om buiten te dineten,was tel beloofd,maar eerst niet mogelijk. Na enige discussie wel,dus wij happy
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van . op 29 jun 2020
Fijn om te horen en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen! Hartelijke groeten, Jeroen Blanken General Manager

6/10 – Redelijk

robert

Weekend at the Westerschelde
The room we stayed did not have air con, lacking view at the Schelde river. The view at the river is only good from the restaurant. Hotel has well adopted the 1.5 meter distancing rules. Nice swimming pool, breakfast is ok. Alleyway to the room was warm due to sunshine & hot temperatures outside.
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van . op 2 jun 2020
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this review. We hope to welcome you again! Best regards, Jeroen Blanken General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi uitzicht. Goed ontbijt. Vriendelijk personeel. Nette kamer.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van . op 16 mrt 2020
Fijn om te horen en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen! Hartelijke groeten, Jeroen Blanken General Manager

10/10 – Uitstekend

Kris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
een aanrader !
heel goed en verzorgd hotel , lekker ontbijt en mooi zicht bij het ontbijt ... kamer ook proper , ruim en vernieuwd
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van . op 6 feb 2020
Wat fijn om te horen en hartelijk dank voor uw review! Met vriendelijke groet, Jeroen Blanken General Manager

8/10 – Goed

Antonius

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van . op 24 dec 2019
Thank you for rating us! Regards, Jeroen Blanken General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geen commentaar deze keer. Alles was in orde zoals altijd
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Paul

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hampshire Churchill Terneuzen
Prima hotel, kom hier vaker. Restaurant is wat netter/duurder dan gemiddeld, wel erg lekker gegeten. Dit is in het verleden anders geweest, dus hierin vooruitgang.
1 nacht verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Kamer met uitzicht op benzinestation. Niet zo fijn. Ontbijt prima.
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Arjo Rouw op 28 nov 2019
Hartelijk dank voor uw review ! Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen. Vriendelijke groeten, Arjo Rouw Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van . op 29 okt 2019
Thank you for rating us on Expedia. Regards, Jeroen Blanken General Manager

10/10 – Uitstekend

Els, Houten

Positief: Netheid, personeel en service
Uniek is de ligging aan de Westerschelde! Het is mogelijk om bij het ontbijt uitzicht te hebben op de Scheepvaart.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van . op 22 aug 2019
Fijn om te horen en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen! Hartelijke groeten, Jeroen Blanken General Manager

8/10 – Goed

Guillaume

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wij komen hier jaarlijks terug , geweldig hotel.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van . op 7 aug 2019
Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens! Jeroen Blanken General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ik Kan moeilijk lopen, ondanks een rollator. Het personeel hielp mij alles. Ik wil geen invalidekaart,maar toch mocht ik van een invalidparkeerplaats gebruik maken.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van . op 22 jul 2019
We doen het graag! Hartelijk dank voor uw review. Jeroen Blanken General Manager