Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 42 van 190 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
42
Gastenscore: 8 - Goed. 90 van 190 beoordelingen" "
8 - Goed
90
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 190 beoordelingen" "
6 - Redelijk
42
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 190 beoordelingen" "
4 - Matig
11
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 190 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
5
7,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Nel
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nel
1 nacht verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Wouter
Zakenreiziger
10 dec 2023
Positief: Netheid, voorzieningen
Reservering diner stond er niet in. Personeel niet allemaal even vriendelijk, vooral bediening restaurant wat stuurs en stroef.
Wouter
1 nacht verbleven in december 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
8 nov 2023
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Simon
Zakenreiziger
5 nov 2023
Simon
2 nachten verbleven in november 2023
8/10 – Goed
Roel
Zakenreiziger
4 nov 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke receptie, kamer schoon en netjes. Het pand is wat verouderd en mag een like verf hebben maar de kamers zijn prima. Het restaurant is prijzig voor wat je krijgt en personeel daar maakt onderscheid tussen tafels met meer personen en tafels waar iemand alleen zit. Dame is niet heel vriendelijk.
Roel
1 nacht verbleven in november 2023
4/10 – Matig
Sander
Zakenreiziger
7 okt 2023
Positief: Personeel en service
Ontbijt was niet voldoende veel was al op.
Sander
2 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Leo
15 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Mooie ruime kamer, maar helaas zonder airco. Het restaurant had een uiterst beperkte kaart zodat wij ergens anders zijn gaan dineren.
Leo
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Ruud
11 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles is er, maar daarmee is ook alles gezegd.
Opmerking gemaakt over klemmende kamerdeur, schoonmaak personeel had 'm zelfs open laten staan. Bij uitcheck 10 minuten geen receptionist(e) te bekennen. Lof voor de ene dame die 's avonds de hele eetzaal plus de bar moest bedienen en die 's ochtend weer vrolijk paraat was.
Ruud
4 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Laura
11 aug 2023
Laura
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Gilbert
Reisde met partner
12 jul 2023
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place you start .
Gilbert
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 – Uitstekend
Danielle
Zakenreiziger
4 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond het jammer dat ik niet vanuit mijn bed tv kon kijken, maar dit in de aanliggende ruimte moest doen op de bank. Wel heel prettig dat er een toilet in een aparte ruimte van de douche was prettig. Het hebben van een balkon is ook fijn. De omgeving van het hotel is erg saai in een woonwijk. Ontbijt goed en koffie ook.
Danielle
1 nacht verbleven in juni 2023
4/10 – Matig
Ad
Reisde met partner
11 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked a room, but on advice I paid extra for a larger studio as my partner sits in a wheelchair.
Indeed studio was larger, but the point was that bathroom was absolutely not accessable with the wheelchair. Had to wash my wife outside the bathroom.
Ad
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Natasja
9 jun 2023
Natasja
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Martin
29 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was goed en personeel was vriendelijk
En servers was snel
Martin
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Magda
28 apr 2023
Magda
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Sjon
Reisde met partner
11 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer was dat er niet een klein tafeltje op het balkon stond om buiten even rustig een bakje koffie te drinken.
Sjon
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Arjo Rouw op 24 apr 2023
Graag wil ik u danken voor uw complimenten en mooie waarderingscijfer. Met uw opmerkingen geeft u ons meer inzicht waar nog te verbeteren en zo de mogelijkheid onze service voor onze gasten nog te verhogen. Graag tot een volgende keer bij City Hotel Terneuzen. Hartelijke groeten, Arjo Rouw Operations Manager
6/10 – Redelijk
albert
Zakenreiziger, Reisde met partner
16 jan 2023
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
gelegen midden in een woonwijk. buffet matig, bedrading bureaulamp los, TV zender stoort op 1
albert
10/10 – Uitstekend
Marion
Reisde met partner
1 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
goed te heet op de kamer, mis zonbescherming
Marion
2 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
M.G.C.
19 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
M.G.C.
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Arjo Rouw op 23 jun 2022
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this pleasant rating. We hope to welcome you again!
Best regards,
Arjo Rouw
Operations Manager
8/10 – Goed
Anne
Zakenreiziger
7 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Anne
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van . op 16 okt 2021
Thank you for rating us!
Regards,
Jeroen Blanken
General manager
6/10 – Redelijk
Piet
10 sep 2021
Positief: Personeel en service
Piet
2 nachten verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 aug 2021
netjes eenvoudig goed
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van . op 31 aug 2021
Hartelijk dank voor review en graag tot ziens!
Jeroen Blanken
General manager
8/10 – Goed
Cynthia de
Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
25 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel voor de prijs
Cynthia de
2 nachten verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Mark
Reisde met partner
23 aug 2021
Positief: Personeel en service
Zeer aardig personeel. Oude kamer die ook heel warm was. Helaas geen airco.
Mark
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van . op 24 aug 2021
Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens!
Jeroen Blanken
General manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Het was een goed hotel en goede service de kamer en badkamer waren ook schoon.
Het eten en ontbijt was ook goed verzorgd.
Vriendelijk personeel en gratis parketen.
Nog wel een tip zet een klein tafeltje op het balkon.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van . op 21 aug 2021
Fijn om te horen en hartelijk dank voor uw review.
Graag tot ziens!
Jeroen Blanken
General manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Klein, hokkerig, geen faciliteiten of zwembad. Eten was weinig smaakvol en redelijk asn de pijs. Wel schone kamer.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Arjo Rouw op 13 jul 2021
Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat uw verblijf in ons hotel niet geheel aansloot bij uw verwachting.
Graag wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw review.
Hartelijke groeten,
Arjo Rouw
Operations Manager
8/10 – Goed
Jan
27 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kort verblijf
Prima hotel voor kort verblijf met opvallend goede service
Jan
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Arjo Rouw op 28 apr 2021
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in het hotel, het is leuk om te lezen dat u heeft genoten van het verblijf. Deze complimenten zijn zeer gewaardeerd en zal ik delen met onze collega's.
Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten!
Vriendelijke groeten,
Arjo Rouw
Operations Manager
8/10 – Goed
Tim
Zakenreiziger
26 nov 2020
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voort kort verblijf
Voor een kort verblijf van 1 of 2 nachten een prima hotel.
Alles is netjes en schoon, kamers zijn simpel maar wel van de nodige gemakken voorzien. Het hotel is wel wat rumoerig en ligt ook midden in een woonwijk. Duidelijk dat dit een voormalige flat is geweest. Restaurant dat bij het hotel ligt kun je prima wat eten, maar verwacht niks speciaals.
Tim
2 nachten verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 aug 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Arjo Rouw op 6 sep 2020
Thank you for rating us on Expedia!
Best regards,
Arjo Rouw
Operations Manager
6/10 – Redelijk
henry
Reisde met een groep
14 aug 2020
Negatief: Netheid
i
prijs ok -niet rustig door straat - kan veel properder -
service ok
henry
4 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Kamers zijn prima alleen geen airco/ventilator. Het was die dag 32 graden dus airco was geen overbodige luxe geweest. Kamer verder netjes en ontbijt was prima
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Mark
Zakenreiziger
13 feb 2020
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mark
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Arjo Rouw op 17 feb 2020
Thank you for rating us on Hotels.com!
Best regards,
Arjo Rouw
Operations Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en mooi hotel we waren er toen ze de keuken aan het renoveren waren en ze zorgen dat je in een ander hotel van hun groep kan gaan eten als je dat wou en het ontbijt was in orde dus het was goed
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Arjo Rouw op 29 jan 2020
Hartelijk dank voor uw mooie review en graag tot ziens!
Vriendelijke groeten,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
17 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Zeer vriendelijk personeel!
Goede bedden en douchevoorziening, lekker ontbijt!
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Arjo Rouw op 29 jan 2020
Bedankt voor uw review en mooie complimenten over onze hotelkamers en personeel!
Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen.
Vriendelijke groeten,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
6/10 – Redelijk
Dirk
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dirk
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Arjo Rouw op 8 sep 2019
Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens!
Vriendelijke groeten,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Arjo Rouw op 30 jul 2019
Thank you for pleasant rating us on Expedia!
Best regards,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
24 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, door mooie weer heerlijk buiten op het terras
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Arjo Rouw op 30 jun 2019
Bedankt voor het delen van uw ervaring.
Wij zijn ontzettend blij dat u het naar uw zin heeft gehad.
Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten!
Vriendelijke groeten,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
10/10 – Uitstekend
Cornelis
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed rustpunt.
We moesten 1 nacht in Terneuzen ivm bezoeken van onze ouders in verpleeghuis.
Het verblijf was prima in het hotel, goed ontbijt en vooral heel vriendelijke mensen bij de incheckbalie.
Ze gaven ons uitstekende informatie over de fietsmogelijkheden.
Voor herhaling vatbaar. De garage uitstekend geschikt om onze elektriche fietsen vewilig achter te laten en op te laden.
Cornelis
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Arjo Rouw op 27 jun 2019
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw positieve ervaring bij Hampshire Hotel City Terneuzen.
Ons team vindt het erg aangenaam te zien dat gasten enthousiast zijn t.o.v. service en gastvrijheid! Ook zijn we heel trots om te lezen dat het personeel u van uitstekende service heeft voorzien!
Graag hopen wij u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen!
Hartelijke groeten,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Positief prijs-kwaliteit
Prijs kwaliteit zeker in orde, je hoort wel alles van op de gang, deuren die dichtslaan, luidruchtige mensen die door de gang stappen...matrassen van de bedden zijn te zacht...ontbijt zeker in orde....
geen airco, dus misschien in de zomer te warm op de kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Arjo Rouw op 23 jun 2019
Graag wil ik u danken voor uw complimenten en mooie waarderingscijfer. Met uw opmerkingen geeft u ons meer inzicht waar nog te verbeteren en zo de mogelijkheid onze service voor onze gasten nog te verhogen. Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen.
Hartelijke groeten,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
3 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik miste een föhn op de kamer. Voor de rest was alles prima.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Arjo Rouw op 7 jun 2019
Fijn om te horen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen!
Hartelijke groeten,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Arjo Rouw op 30 mei 2019
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this pleasant rating. We hope to welcome you again!
Best regards,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
8/10 – Goed
Jolanda
27 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes hotel..vriendelijk personeel
Jolanda
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Arjo Rouw op 30 mei 2019
Hartelijk dank voor uw mooie waardering ! Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen.
Vriendelijke groeten,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Arjo Rouw op 19 mei 2019
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this pleasant rating. We hope to welcome you again!
Best regards,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
23 apr 2019
Positief: Personeel en service
Kleine kamers en erg bedompt, geen lucht circulatie. Gehorig. Daareentegen personeel vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijt was prima.
De kosten 100 euro per nacht aan de dure kant voor 3 ster hotel.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van . op 3 mei 2019
Fijn om te horen dat u onze medewerkers als vriendelijk en hulpvaardig ervaart. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Met uw opmerking kunnen wij ons verbeteren. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen!
Hartelijke groeten,
Jeroen Blanken
General Manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Arjo Rouw op 19 jun 2019
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this rating. We hope to welcome you again!
Best regards,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Gehorig
Kamers zijn erg gehorig
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Arjo Rouw op 27 dec 2018
Beste, Bedankt voor uw review en onze oprechte excuses voor de overlast die u heeft ervaren
Hartelijke groeten,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
15 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van A.Rouw op 24 dec 2018
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this pleasant rating. We hope to welcome you again!
Best regards,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
Angelo
8 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect
precies wat ik verwacht had. Vriendelijk personeel, geweldig vebrlij
Angelo
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Arjo Rouw op 10 okt 2018
Hartelijk dank voor uw mooie waardering ! Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen.
Vriendelijke groeten,
Arjo Rouw
Rooms Division Manager
8/10 – Goed
Erwin, Enschede
30 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Prettig hotel in woonbuurt. Goed restaurant en fijn ontbijt. Verblijf is voor herhaling vatbaar !!!
Erwin
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Receptie en reserveringen op 16 nov 2018
Bedankt dat u bij ons bent verbleven. Wij waarderen uw feedback! Tot ziens in ons hotel.