Exterieur

Beoordelingen van City hotel Terneuzen

3 out of 5
City hotel Terneuzen
P. van Anrooijlaan 2, Terneuzen

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 42 van 190 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 90 van 190 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 190 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 190 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 190 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Wouter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
Reservering diner stond er niet in. Personeel niet allemaal even vriendelijk, vooral bediening restaurant wat stuurs en stroef.
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Simon

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Roel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijke receptie, kamer schoon en netjes. Het pand is wat verouderd en mag een like verf hebben maar de kamers zijn prima. Het restaurant is prijzig voor wat je krijgt en personeel daar maakt onderscheid tussen tafels met meer personen en tafels waar iemand alleen zit. Dame is niet heel vriendelijk.
1 nacht verbleven in november 2023

4/10 – Matig

Sander

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Ontbijt was niet voldoende veel was al op.
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Leo

Positief: Netheid, personeel en service
Mooie ruime kamer, maar helaas zonder airco. Het restaurant had een uiterst beperkte kaart zodat wij ergens anders zijn gaan dineren.
1 nacht verbleven in september 2023

6/10 – Redelijk

Ruud

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles is er, maar daarmee is ook alles gezegd. Opmerking gemaakt over klemmende kamerdeur, schoonmaak personeel had 'm zelfs open laten staan. Bij uitcheck 10 minuten geen receptionist(e) te bekennen. Lof voor de ene dame die 's avonds de hele eetzaal plus de bar moest bedienen en die 's ochtend weer vrolijk paraat was.
4 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Laura

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Gilbert

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice place you start .
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Danielle

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vond het jammer dat ik niet vanuit mijn bed tv kon kijken, maar dit in de aanliggende ruimte moest doen op de bank. Wel heel prettig dat er een toilet in een aparte ruimte van de douche was prettig. Het hebben van een balkon is ook fijn. De omgeving van het hotel is erg saai in een woonwijk. Ontbijt goed en koffie ook.
1 nacht verbleven in juni 2023

4/10 – Matig

Ad

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Booked a room, but on advice I paid extra for a larger studio as my partner sits in a wheelchair. Indeed studio was larger, but the point was that bathroom was absolutely not accessable with the wheelchair. Had to wash my wife outside the bathroom.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Natasja

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was goed en personeel was vriendelijk En servers was snel
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Magda

1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Sjon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jammer was dat er niet een klein tafeltje op het balkon stond om buiten even rustig een bakje koffie te drinken.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Arjo Rouw op 24 apr 2023
Graag wil ik u danken voor uw complimenten en mooie waarderingscijfer. Met uw opmerkingen geeft u ons meer inzicht waar nog te verbeteren en zo de mogelijkheid onze service voor onze gasten nog te verhogen. Graag tot een volgende keer bij City Hotel Terneuzen. Hartelijke groeten, Arjo Rouw Operations Manager

6/10 – Redelijk

albert

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
gelegen midden in een woonwijk. buffet matig, bedrading bureaulamp los, TV zender stoort op 1

10/10 – Uitstekend

Marion

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
goed te heet op de kamer, mis zonbescherming
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

M.G.C.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2022
Reactie van Arjo Rouw op 23 jun 2022
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this pleasant rating. We hope to welcome you again! Best regards, Arjo Rouw Operations Manager

8/10 – Goed

Anne

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van . op 16 okt 2021
Thank you for rating us! Regards, Jeroen Blanken General manager

6/10 – Redelijk

Piet

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

netjes eenvoudig goed
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van . op 31 aug 2021
Hartelijk dank voor review en graag tot ziens! Jeroen Blanken General manager

8/10 – Goed

Cynthia de

Reisde met een groep, Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel voor de prijs
2 nachten verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Mark

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Zeer aardig personeel. Oude kamer die ook heel warm was. Helaas geen airco.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van . op 24 aug 2021
Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens! Jeroen Blanken General manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Het was een goed hotel en goede service de kamer en badkamer waren ook schoon. Het eten en ontbijt was ook goed verzorgd. Vriendelijk personeel en gratis parketen. Nog wel een tip zet een klein tafeltje op het balkon.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van . op 21 aug 2021
Fijn om te horen en hartelijk dank voor uw review. Graag tot ziens! Jeroen Blanken General manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Klein, hokkerig, geen faciliteiten of zwembad. Eten was weinig smaakvol en redelijk asn de pijs. Wel schone kamer.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Arjo Rouw op 13 jul 2021
Allereerst vind ik het erg vervelend om te horen dat uw verblijf in ons hotel niet geheel aansloot bij uw verwachting. Graag wil ik u bedanken voor het achterlaten van uw review. Hartelijke groeten, Arjo Rouw Operations Manager

8/10 – Goed

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kort verblijf
Prima hotel voor kort verblijf met opvallend goede service
1 nacht verbleven in april 2021
Reactie van Arjo Rouw op 28 apr 2021
Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring bij ons in het hotel, het is leuk om te lezen dat u heeft genoten van het verblijf. Deze complimenten zijn zeer gewaardeerd en zal ik delen met onze collega's. Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten! Vriendelijke groeten, Arjo Rouw Operations Manager

8/10 – Goed

Tim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel voort kort verblijf
Voor een kort verblijf van 1 of 2 nachten een prima hotel. Alles is netjes en schoon, kamers zijn simpel maar wel van de nodige gemakken voorzien. Het hotel is wel wat rumoerig en ligt ook midden in een woonwijk. Duidelijk dat dit een voormalige flat is geweest. Restaurant dat bij het hotel ligt kun je prima wat eten, maar verwacht niks speciaals.
2 nachten verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Arjo Rouw op 6 sep 2020
Thank you for rating us on Expedia! Best regards, Arjo Rouw Operations Manager

6/10 – Redelijk

henry

Reisde met een groep
Negatief: Netheid
i
prijs ok -niet rustig door straat - kan veel properder - service ok
4 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel
Kamers zijn prima alleen geen airco/ventilator. Het was die dag 32 graden dus airco was geen overbodige luxe geweest. Kamer verder netjes en ontbijt was prima
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Mark

Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Arjo Rouw op 17 feb 2020
Thank you for rating us on Hotels.com! Best regards, Arjo Rouw Operations Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed en mooi hotel we waren er toen ze de keuken aan het renoveren waren en ze zorgen dat je in een ander hotel van hun groep kan gaan eten als je dat wou en het ontbijt was in orde dus het was goed
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Arjo Rouw op 29 jan 2020
Hartelijk dank voor uw mooie review en graag tot ziens! Vriendelijke groeten, Arjo Rouw Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Zeer vriendelijk personeel! Goede bedden en douchevoorziening, lekker ontbijt!
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Arjo Rouw op 29 jan 2020
Bedankt voor uw review en mooie complimenten over onze hotelkamers en personeel! Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen. Vriendelijke groeten, Arjo Rouw Rooms Division Manager

6/10 – Redelijk

Dirk

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Arjo Rouw op 8 sep 2019
Hartelijk dank voor uw review en graag tot ziens! Vriendelijke groeten, Arjo Rouw Rooms Division Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Arjo Rouw op 30 jul 2019
Thank you for pleasant rating us on Expedia! Best regards, Arjo Rouw Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer uitgebreid ontbijtbuffet, door mooie weer heerlijk buiten op het terras
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Arjo Rouw op 30 jun 2019
Bedankt voor het delen van uw ervaring. Wij zijn ontzettend blij dat u het naar uw zin heeft gehad. Wij kijken ernaar uit u weer te mogen begroeten! Vriendelijke groeten, Arjo Rouw Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Cornelis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed rustpunt.
We moesten 1 nacht in Terneuzen ivm bezoeken van onze ouders in verpleeghuis. Het verblijf was prima in het hotel, goed ontbijt en vooral heel vriendelijke mensen bij de incheckbalie. Ze gaven ons uitstekende informatie over de fietsmogelijkheden. Voor herhaling vatbaar. De garage uitstekend geschikt om onze elektriche fietsen vewilig achter te laten en op te laden.
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Arjo Rouw op 27 jun 2019
Hartelijk bedankt voor het achterlaten van uw positieve ervaring bij Hampshire Hotel City Terneuzen. Ons team vindt het erg aangenaam te zien dat gasten enthousiast zijn t.o.v. service en gastvrijheid! Ook zijn we heel trots om te lezen dat het personeel u van uitstekende service heeft voorzien! Graag hopen wij u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen! Hartelijke groeten, Arjo Rouw Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Positief prijs-kwaliteit
Prijs kwaliteit zeker in orde, je hoort wel alles van op de gang, deuren die dichtslaan, luidruchtige mensen die door de gang stappen...matrassen van de bedden zijn te zacht...ontbijt zeker in orde.... geen airco, dus misschien in de zomer te warm op de kamer
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Arjo Rouw op 23 jun 2019
Graag wil ik u danken voor uw complimenten en mooie waarderingscijfer. Met uw opmerkingen geeft u ons meer inzicht waar nog te verbeteren en zo de mogelijkheid onze service voor onze gasten nog te verhogen. Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen. Hartelijke groeten, Arjo Rouw Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik miste een föhn op de kamer. Voor de rest was alles prima.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Arjo Rouw op 7 jun 2019
Fijn om te horen dat u een goed verblijf bij ons heeft gehad en bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen! Hartelijke groeten, Arjo Rouw Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Arjo Rouw op 30 mei 2019
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this pleasant rating. We hope to welcome you again! Best regards, Arjo Rouw Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Jolanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes hotel..vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Arjo Rouw op 30 mei 2019
Hartelijk dank voor uw mooie waardering ! Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen. Vriendelijke groeten, Arjo Rouw Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Arjo Rouw op 19 mei 2019
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this pleasant rating. We hope to welcome you again! Best regards, Arjo Rouw Rooms Division Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Kleine kamers en erg bedompt, geen lucht circulatie. Gehorig. Daareentegen personeel vriendelijk en hulpvaardig. Ontbijt was prima. De kosten 100 euro per nacht aan de dure kant voor 3 ster hotel.
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van . op 3 mei 2019
Fijn om te horen dat u onze medewerkers als vriendelijk en hulpvaardig ervaart. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons hotel te beoordelen. Met uw opmerking kunnen wij ons verbeteren. Wij hopen u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen! Hartelijke groeten, Jeroen Blanken General Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Arjo Rouw op 19 jun 2019
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this rating. We hope to welcome you again! Best regards, Arjo Rouw Rooms Division Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Gehorig
Kamers zijn erg gehorig
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Arjo Rouw op 27 dec 2018
Beste, Bedankt voor uw review en onze oprechte excuses voor de overlast die u heeft ervaren Hartelijke groeten, Arjo Rouw Rooms Division Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van A.Rouw op 24 dec 2018
Thank you for your visit to our hotel and for leaving this pleasant rating. We hope to welcome you again! Best regards, Arjo Rouw Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Angelo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
perfect
precies wat ik verwacht had. Vriendelijk personeel, geweldig vebrlij
2 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van Arjo Rouw op 10 okt 2018
Hartelijk dank voor uw mooie waardering ! Graag tot een volgende keer bij Hampshire Hotels Terneuzen. Vriendelijke groeten, Arjo Rouw Rooms Division Manager

8/10 – Goed

Erwin, Enschede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
Prettig hotel in woonbuurt. Goed restaurant en fijn ontbijt. Verblijf is voor herhaling vatbaar !!!
1 nacht verbleven in september 2018
Reactie van Receptie en reserveringen op 16 nov 2018
Bedankt dat u bij ons bent verbleven. Wij waarderen uw feedback! Tot ziens in ons hotel.