Biljart/Pool

Beoordelingen van The Social Hub The Hague

3 out of 5
The Social Hub The Hague
Hoefkade 9, The Hague

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 211 van 564 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 252 van 564 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 564 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 564 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 564 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Nabela

1 nacht verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Phylicia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
I really liked the photobooth and the games tou could play But we were very disappointed of the tv we couldn’t connect or play aps on the tv and there weren’t any good channels
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 1 feb 2024
Dear Phylicia,We appreciate the time you took to share your feedback.Thrilled to hear you enjoyed our playful photobooth and games – that's what our Play areas are all about! However, I'm sorry to hear about your disappointment with the TV setup. Our TVs are equipped with a selection of channels and are intended for standard viewing. I understand how being unable to connect or use apps can be frustrating, and I appreciate you bringing this to our attention.We look forward to the pleasure of seeing you again. Best regards,Dennis Lageweg, General Manager

10/10 – Uitstekend

Najat

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 2 jan 2024
Beste Najat,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We zien jullie graag weer eens terug.Dennis Lageweg, General Manager

8/10 – Goed

Frank

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable, quiet, well-located place to stay
This is an unusual hotel, as it's primarily a longer stay accommodation for visiting students. Hotel guests, however, are also well received: comfortable, quiet rooms, a clean and safe environment, and shared spaces if you need them. The hotel doesn't seem to offer much in food and drinks, however, there are many possibilities just around the corner.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 16 nov 2023
Dear Sir,Thank you for taking the time to share your opinion with us regarding your stay.We're thrilled to hear you appreciated the comfort and tranquility of our rooms, as well as our convenient location. It's great that our shared spaces fit your needs too! Regarding the food and drink options, we're glad you found the nearby alternatives handy, and just to let you know, we do have an in-house restaurant and bar with varying opening hours for your next visit.We are looking forward to welcoming you again.Best wishes,Dennis Lageweg, General Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Basis, prima geslapen!
Het is een studentenhotel Schone eenvoudige kamer, maar alles wat je nodig hebt is er. Heerlijk bed! Rookvrije kamer, maar de gang stonk verschrikkelijk naar rook! En als je de airco aanzet komt die geur toch naar binnen. Vriendelijke mensen aan de receptie. Soms moet je echter wel lang wachten omdat er niemand achter zit en er ook geen bel is. 25 euro voor een parkeerplaats per nacht! Als je geen luxe verwacht, een prima optie.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 9 okt 2023
Beste gast,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij dat je onze eenvoudige, schone kamer en vriendelijke receptiepersoneel waardeerde. Wat betreft de rookgeur op de gang, onze excuses voor het ongemak. We zullen dit probleem zeker aanpakken om de ervaring voor toekomstige gasten te verbeteren. Over de airco, het is ontworpen om de temperatuur in de kamer te regelen en we bieden ook extra ventilatoren indien nodig. Voor de parkeerkosten, we bieden parkeergelegenheid in een ondergrondse parkeergarage tegen een tarief van 20 per dag, maar er zijn ook openbare parkeermogelijkheden in de buurt.Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Dennis Lageweg, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Ruthje

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 23 okt 2023
Beste gast,Bedankt voor uw feedback.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groeten en graag tot ziens,Dennis Lageweg, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marijke

Positief: Netheid
Voor een nacht prima om even te overnachten.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 15 sep 2023
Beste Marijke,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hopelijk zien we je snel nog eens!Dennis Lageweg, General Manager

8/10 – Goed

Lia

Positief: Personeel en service
Nette kamer Veel lawaai tot half 1 s’nachts van gasten buiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 14 sep 2023
Beste Lia,Bedankt voor uw review.Bedankt voor je feedback over je verblijf bij ons. We zijn blij om te horen dat je onze kamer netjes vond. Wat betreft het lawaai, onze excuses voor het ongemak. We zullen ons best doen om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer gebeurt. Voor een stillere kamer raden we je aan om een Deluxe Queen kamer op een hogere verdieping te boeken bij je volgende bezoek.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Dennis Lageweg, General Manager

10/10 – Uitstekend

Aly

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 14 sep 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Bedankt voor je review en het delen van je ervaringen bij The Social Hub The Hague. We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van onze Workcafé en de gezellige sfeer. Wat betreft de airconditioning, we hebben een Air Purification System dat de temperatuur in de kamer 3 graden lager houdt dan de buitentemperatuur. Als je het nog steeds te warm vindt, kunnen we altijd een extra ventilator in de kamer plaatsen zonder extra kosten. Onze excuses als dit niet duidelijk was tijdens je verblijf. We hopen je in de toekomst weer te mogen verwelkomen en je een nog betere ervaring te bieden!We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Dennis Lageweg, General Manager

8/10 – Goed

Arthur

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima plek om vandaar uit met tram Den Haag of Scheveningen te bezoeken. Rustig hotel, nette kamers en vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 14 sep 2023
Beste gast,We waarderen het zeer dat u de tijd nam voor uw beoordeling.We zijn blij om te horen dat je genoten hebt van je verblijf bij ons. Ons hotel is inderdaad een ideale uitvalsbasis om Den Haag en Scheveningen te verkennen. We zijn blij dat je onze rustige sfeer, nette kamers en vriendelijk personeel op prijs stelde.Met vriendelijke groet,Dennis Lageweg, General Manager

8/10 – Goed

Agnes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 12 aug 2023
Beste Agnes,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.Hopelijk zien we je snel nog eens!Dennis Lageweg, General Manager

8/10 – Goed

Riande

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 14 sep 2023
Beste gast,Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groet,Dennis Lageweg, General Manager

8/10 – Goed

Esmeralda

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 19 jul 2023
Beste Esmeralda, Bedankt voor deze mooie beoordeling.Tot ziens,Dennis Lageweg, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
👎
Staff took our clothes out of the room with them during cleaning on the day of checkout because they thought we already left (we didnt). When I found out later they returned them in a plastic bag. Very unprofessional..
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 23 jun 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to review your stay.We regret that your recent stay did not entirely meet your expectations, and apologise for any inconvenience. We value all feedback from our guests and we would appreciate more details to help us to improve our services.We hope to welcome you back on future occasions. Best regards,Dennis Lageweg, General Manager

8/10 – Goed

Esther

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, op loopafstand, goede service, aardig personeel.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 9 jun 2023
Beste Esther,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Het doet ons plezier dat u tevreden was over de netheid van het hotel en de vriendelijkheid van ons team.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Dennis Lageweg, General Manager

8/10 – Goed

Kris

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 9 jun 2023
Beste Kris,Hartelijk bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer staan we graag weer voor u klaar.Hartelijke groeten,Dennis Lageweg, General Manager

10/10 – Uitstekend

Müge

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 9 jun 2023
Beste Müge,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.We verwelkomen we u een volgende keer graag opnieuw!Met vriendelijke groet,Dennis Lageweg, General Manager

10/10 – Uitstekend

Anoeschka

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuke overnachting gehad. Goed verzorgd, netjes. Basic maar prima voor een nachtje in de stad. Goede verbinding mer ov en makkelijk te lopen naar t centrum
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 21 mei 2023
Beste gast,Hartelijk dank voor uw feedback.Het doet ons plezier om te lezen dat u van een goed verblijf heeft genoten. Hartelijke groet,Dennis Lageweg, General Manager

10/10 – Uitstekend

Devin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De locatie is perfect 10min lopen je bent in de stad en 3 minuten lopen en je bent op station. De kamer zelf was goed, compact maar handig. Alleen miste wij een mini koelkast om evt drinken dat we hadden koud te houden. Badkamer was ook gewoon netjes. Eerste keer geboekt bij the social hub en het heeft zeker bevallen. Voor herhaling vatbaar.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 28 apr 2023
Beste Devin,Bedankt voor deze mooie beoordeling. Het is ons een plezier te lezen dat u een geslaagd verblijf had. Wij noteren zeker uw suggestie ter installatie van een koelkastje.Met vriendelijke groeten en graag tot nog eens,Dennis Lageweg, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jaap

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles primanin orde. Beter dan ik verwachtte. Enige nadeel was dat er op het binnenplein menzen luidruchtig bezig waren . Praten lachen enz. Dus de ramen moesten helaas dicht
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van TSH the Hague op 15 apr 2023
Beste Jaap,Hartelijk dank voor deze beoordeling.We hopen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Indien u lawaaihinder ervaart, mag u de volgende keer de receptie hier zeker over aanspreken. We kunnen dan meteen voor een oplossing kijken.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,TSH the Hague

8/10 – Goed

Richard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie op loopafstand van het centrum. De kamer was prettig, ruim en netjes. Het ontbijt was prima. De medewerkers waren vriendelijk. De badkamer was ook ruim, daarom jammer dat de douche, met douchegordijn, zo krap was dat het douchegordijn tegen je aan komt tijdens douchen. Ook jammer dat de afzuiging in de badkamer erg veel lawaai maakte, vooral 's nachts.
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 8 apr 2023
Beste Richard,Fijn dat u de tijd nam een beoordeling te plaatsen.Het doet ons erg deugd dat ons vriendelijke personeel en ons lekkere ontbijt konden bijdragen tot een geslaagd verblijf! Ons team dankt u voor de mooie woorden. Jammer dat u wat last had van lawaai op de kamer. Dat had u steeds mogen melden bij de receptie, dan hadden wij zo snel mogelijk een oplossing gezocht.Hopelijk mogen we u in de toekomst opnieuw ontvangen. Vriendelijke groet,Dennis Lageweg, General Manager

8/10 – Goed

Melvin

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 28 apr 2023
Beste Melvin,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer verwelkomen we u graag opnieuw.Met vriendelijke groet,Dennis Lageweg, General Manager

8/10 – Goed

Laura

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 26 apr 2023
Beste Laura,Hartelijk dank voor deze uitstekende score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Dennis Lageweg, General Manager

10/10 – Uitstekend

Johan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin is een geboren organisator, vriendelijk, sympathiek
2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 2 apr 2023
Beste Johan,Bedankt voor uw fijne review.Wat leuk dat u genoten heeft van uw kamer en de vriendelijke bediening. Ons team dankt u voor het compliment.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Dennis Lageweg, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ella

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 22 mrt 2023
Beste Ella,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.Het doet ons veel plezier dat u een aangenaam verblijf had bij ons.Vriendelijke groet en graag tot ziens,Dennis Lageweg, General Manager

2/10 – Ontzettend slecht

Hanne

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Dennis Lageweg, General Manager op 19 mrt 2023
Beste Hanne,Bedankt voor het delen van uw ervaring.Spijtig dat het verblijf niet naar wens is geweest.We zouden graag de redenen voor uw ontevredenheid begrijpen.We hopen oprecht dat u ons nog een kans kan geven in de toekomst voor een betere ervaring.Met vriendelijke groeten,Dennis Lageweg, General Manager

8/10 – Goed

Samira

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Personeel en faciliteiten echter matras mag worden vervangen.
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 15 jan 2023
Hallo daar!Leuk dat je een berichtje achterlaat.Wat fijn dat je tevreden was over onze faciliteiten en de service van ons team. Het was een plezier voor je klaar te staan. Je feedback over de matras staat genoteerd, bedankt!Hopelijk tot binnenkort,Team The Social Hub – The Hague

8/10 – Goed

William

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De accommodatie heeft een gunstige prijs-kwaliteitsverhouding. De kamer is netjes en heeft een goed tweepersoonsbed. De wasbak is erg klein, zeker voor twee personen. De locatie is goed bereikbaar per openbaar vervoer. De directe omgeving is niet aantrekkelijk en 's nachts was het rumoerig op straat.
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 16 jan 2023
Dag William,Bedankt voor deze beoordeling.Fijn dat jullie genoten hebben van een aangenaam verblijf bij ons en dat jullie tevreden waren met onze nette kamers en onze gunstige locatie. We nemen nota van jullie feedback. Hopelijk was jullie verblijf verder geheel naar wens.Met vriendelijke groet,Team The Social Hub – The Hague

10/10 – Uitstekend

Vasiliki

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 5 jan 2023
Beste Vasiliki,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het doet ons plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons en dat de kamer naar wens was. Ook fijn dat u de goede service als pluspunt aanhaalt. Daar doen we het voor!Een volgende keer staan we met plezier weer voor u klaar.Vriendelijke groet,Team The Social Hub – The Hague

10/10 – Uitstekend

M.T.M

2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 5 jan 2023
Beste gast,Bedankt voor uw positieve review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met vriendelijke groet en een prettige jaarwisseling,Team The Social Hub – The Hague

6/10 – Redelijk

Joost

1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 29 dec 2022
Beste Joost,Bedankt voor uw review.Het spijt ons dat uw verblijf niet helemaal naar wens was.We zouden heel graag weten wat we beter hadden kunnen doen. We zouden u graag volgende keer een perfect verblijf aanbieden!Hartelijke groet,Team The Social Hub – The Hague

10/10 – Uitstekend

Melina

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ter info ik ben geen studente meer. Ik was voor zakelijk reden in Den Haag en heb dit hotel gekozen. Ik vind het echt goed. Het was schoon, het personeel was echt aardig en je krijgt nog een kleine snack als je er bent 😊 ben helemaal tevreden!!
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 16 jan 2023
Beste Melina,Bedankt voor deze mooie score.Geweldig dat u zo tevreden bent! We zijn in onze nopjes met uw complimenten.Zien we u gauw weer?Team The Social Hub – The Hague

10/10 – Uitstekend

Ferkan

Reactie van Sonny Biesmans, General Manager op 7 mrt 2023
Beste Ferkan,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Het was een plezier jullie te mogen ontvangen en hopelijk tot een volgende keer.Hartelijke groet,Sonny Biesmans, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marilene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 16 jan 2023
Beste Marilene,Hartelijk bedankt voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel genoegen dat uw verblijf geslaagd was.Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,Team The Social Hub – The Hague

10/10 – Uitstekend

Pleun

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super fijne plek en vriendelijk personeel!
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 16 jan 2023
Beste Pleun,Bedankt voor uw mooie beoordeling.Top dat u zo te spreken bent over ons!Graag tot een volgende keer,Team The Social Hub – The Hague

8/10 – Goed

J.A.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, nette kamer met kofgie en thee fasciliteiten. De buitenruimte was niet netjes en op momenten lawaaierig.
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 16 jan 2023
Hé daar!Leuk dat je een berichtje achterlaat!We vinden het echt super om te lezen dat je tevreden was over de kamer en over onze vriendelijke service. Je feedback over de buitenruimte staat genoteerd en we gaan kijken hoe we dit kunnen verbeteren. Bedankt om het even te laten weten.Graag tot binnenkort,Team The Social Hub – The Hague

10/10 – Uitstekend

Sigmara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Helemaal topp
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 16 jan 2023
Beste Sigmara,Bedankt voor uw prachtige beoordeling en feedback.Helemaal top, dat lezen we graag! Het doet ons veel plezier dat u zo genoten heeft.Met vriendelijke groet en graag tot nog eens,Team The Social Hub – The Hague

10/10 – Uitstekend

Raymond

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
verrassend en prefect
verrassend verfrissend gezellig goed ontbijt netjes schoon tot in de hoeken charmant leuk personeel hulpbereid . heb piano gespeeld :) bussiness travel en ik ben 66 jr.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 16 jan 2023
Beste Raymond,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.We vinden het geweldig dat u zo genoten heeft van onze gastvrije medewerkers, nettte kamers en het lekkere ontbijt. Wat leuk dat u piano heeft gespeeld!Het was een plezier u te mogen ontvangen en graag tot een volgende keer,Team The Social Hub – The Hague

8/10 – Goed

Mats

Reactie van Sonny Biesmans, General Manager op 1 mrt 2023
Beste Mats,Bedankt voor uw review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Hartelijke groet,Sonny Biesmans, General Manager

10/10 – Uitstekend

Femke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie dicht bij het station en andere gelegenheden. Schone en ruime kamers met goede bedden. Verder is het personeel erg vriendelijk.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 16 jan 2023
Beste FemkeHartelijk bedankt voor uw mooie beoordeling.We zijn er blij mee dat u onze vriendelijke medewerkers, de ruime kamers en het comfort van de bedden waardeerde. We delen uw complimenten met het team. Fijn dat verder onze gunstige ligging naar wens was. We hopen dat u ook van een goede nachtrust heeft genoten en dat u met plezier aan uw verblijf terugdenkt.Met vriendelijke groet en graag tot een volgende keer,Team The Social Hub – The Hague

10/10 – Uitstekend

Ronald

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik heb niets te klagen. Ik vond het gewoonweg erg fijn om daar te zijn. Mooie kamer/hotel. Fijne mensen die daar werken. Schoon en gezellig.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Karoliina op 15 nov 2022
Hello Ronald!We are very glad to see you enjoyed staying with us, and we thank you for your kind words. We are all excited to see you again, and encourage you to explore our other TSH locations around Europe, they are just as cozy and friendly as us!Stay curious,Karoliina- TSH The Hague Team

10/10 – Uitstekend

Femke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel bij het in- en uitchecken. Daarnaast schone en ruime kamers.
Reactie van Karoliina op 15 nov 2022
Hi Femke!Thank you for your feedback, we always love to hear our guests enjoyed their stay at our hotel. We hope to see you again soon! Until then, stay curious!Bets regards, Karoliina- TSH The Hague Team

8/10 – Goed

Aatisha

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 29 jan 2023
Hallo,Zeer hartelijk bedankt voor uw beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groet,Team The Social Hub – The Hague

10/10 – Uitstekend

Femke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good hotel in a central location. Friendly staff who will always help you out. A clean and spaceous room.
3 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 20 jan 2023
Dear Femke,Thank you for this positive review.A message of satisfaction from a recent guest is always a reward and incentive for our team to continue upholding the standards expected of us.We are delighted to know you feel you have found a home away from home in The Hague.We look forward to welcoming you back on a future occasion. Best wishes,Team The Social Hub – The Hague

10/10 – Uitstekend

Femke

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location near the trainstation. Stores nearby. Clean and comfortable rooms.
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Team The Social Hub – The Hague op 20 jan 2023
Dear Femke,Thank you for sharing this review.We aim to provide a memorable experience with our high standards and quality service and are delighted that we met your expectations.We will be sure to let our team members know how much of an impact they made on your experience.We look forward to welcoming you back on a future occasion.Best regards,Team The Social Hub – The Hague

10/10 – Uitstekend

Esther

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes en schoon hotel!
1 nacht verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Dianne

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Het hotel kan verbeteren in een sterke airco en het wegspoelen van het douche water.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Mika

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Prima kamer, alleen sommige dingen ontbraken. (Koelkastje was fijn geweest)
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van TSH The Hague op 20 jul 2022
Hi there, Thanks for taking your time to leave us a review! Wow, it’s great to see that you had such a great time with us and loved our rooms. We hope that not having a fridge did not cause too much of an inconvenience. Only our studios come equipped with fridges, but our staff would have been more than happy to store food & co. in our fridge, if necessary. Looking forward to welcome you again in one of our hotels! Happy travels, Ioana Community Supervisor TSH The Hague

4/10 – Matig

Nedzhmi

Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Debby

2 nachten verbleven in juli 2022