Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van Hilton The Hague

5 out of 5
Hilton The Hague
Zeestraat 35, The Hague

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 492 van 759 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 222 van 759 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 30 van 759 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 759 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 759 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

martin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een mooi hotel. Netjes en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Guest Relations op 4 mrt 2024
Geachte Martin,Hartelijk dank voor uw verblijf en positieve review.Het is fijn te lezen dat u een aangenaam verblijf heeft gehad. Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen begroeten, Met vriendelijke groeten, Jacky, Guest Relations

6/10 – Redelijk

Martin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig netjes en ruime kamer. De entree wat ongelukkig met al die kolommen in de weg.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 18 dec 2023
Geachte Martin,Hartelijk dank voor uw verblijf en review.Graag informeer ik u dat ons hotel vroeger een postkantoor is geweest. Alles is gestript alleen de pilaren en de vloeren zijn blijven staan en de rest is opnieuw opgebouwd. De pilaren zijn de steun van het gebouw en konden daarom niet weg gehaald worden. Ondanks dat hopen wij dat u heeft genoten van uw verblijf. Met vriendelijke groeten, Jacky, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Tim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch verblijf
3 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Guest Relations op 18 dec 2023
Geachte Tim,Hartelijk dank voor uw verblijf. Het is altijd prettig om te zien dat onze gasten hebben genoten van hun verblijf.Wij hopen u binnenkort nogmaals te begroeten .Met vriendelijke groeten,Jacky, Guest Relations

8/10 – Goed

Ilse

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik vind het jammer dat ik -als Nederlandse- engels moet spreken bij de receptie. Fijn, schoon hotel, maar erg warm, zowel in de gangen als in de kamer. In deze tijd van klimaatverandering zou 'n paar graadjes minder het Hilton niet misstaan! Fantastisch ontbijt!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 5 dec 2023
Geachte mevrouw Ilse,Hartelijk dank voor uw verblijf en feedback.Graag informeer ik u dat wij een internationaal bedrijf zijn met gasten en medewerkers over de hele wereld vandaan, daarom spreekt niet iedereen nederlands bij ons. Echter is er altijd wel iemand aanwezig die nederlands spreekt als dat uw voorkeur heeft. Aangaande de temperatuur in het hotel wil ik u graag meedelen dat wij heel bewust met verwarming om gaan. Aangezien het in nederland ineens heel warm is of in eens heel koud kunnen wij de temeratuur niet in een paar uur kouder krijgen. Dit omdat wij geen airconditioning hebben maar een klimaat controle systeem. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en hoop u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten.Met vriendelijke groeten, Jacky, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Luc

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, waar alles aanwezig is. Personeel super vriendelijk. Kamers zijn ruim en proper.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Guest Relations op 5 dec 2023
Geachte menner Luc,Hartelijk dank voor uw verblijf en review. Het is prettig te zien dat u heeft genoten van uw verblijf en onze services.Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te verwelkomen.Met vriendelijke groeten, Jacky, Guest Relations

6/10 – Redelijk

Soheil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Average 5* hotel. The bathroom is VERY small, especially the shower, the cabin is so tiny that you can’t move well, it is as small as a locker room shower. The TV has no smart functionalities, so no streaming whatsoever. The location is good and close to the center.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Relations op 17 okt 2023
Dear Soheil,Thank you for your stay and review.I would like to inform you that I have shared your feedback with our management team. When the hotel rooms will be renovated in the future, they will see if we can change the showers. Thank you again and we hope to welcome you back in the future.Kind regards, Jacky, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Paul

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Guest Relations op 7 aug 2023
Dear Mr. Paul,Thank you very much for your positive feedback. We're thrilled to hear that you enjoyed your experience and our services. Your review made our day!We are looking forward to welcoming you again in Hilton the Hague in near future.Kind regards, Jacky

10/10 – Uitstekend

Malcolm

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Knusse kamers die hiernaast best schoon waren. De bediening was ook heel vriendelijk en hulpzaam.
Reactie van Guest Relations op 9 jan 2023
Geachte Malcolm,Hartelijk dank voor uw review. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen begroeten bij Hilton The Hague.Met vriendelijke groet, Jacky, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Blanckaert

1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Rene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Internationaal 5 sterren hotel. Verdient status
Hotel ligt perfect, 15 minuten met tram (tramhalte 5min lopen) in Scheveningen op strand. Andere kant uit wandel je in 5 minuten de winkelstraat in. Fijn restaurant en buiten terras. Personeel erg vriendelijk en professioneel zoals ik van een 5 sterren hotel gewend ben
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Relations op 30 aug 2022
Geachte Rene,Hartelijk dank voor uw positieve review. Het is fijn te lezen dat u heeft genoten van het hotel, onze service en de omgeving. We hopen u nogmaals te mogen begroeten wanneer u weer in Den Haag bent. Met vriendelijke groet,Jacky, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

FREDDY

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi, stijlvol en comfortabel.
Zeer fijn hotel aan de Mauritskade. Zeer vriendelijk onthaal, fijne kamer met alle comfort. Badkamer met bad en aparte douche, maar die is zeer smal. Links stoot je tegen de kraan of rechts tegen de flessen shampoo/conditioner (die hadden beter aan dezelfde kant gehangen). Goede matras. De airco blaast beperkt, het duurde zeer lang eer de kamer een comfortabele temperatuur had (na een zeer warme dag). In-room dining met lekkere gerechten. Perfecte ligging bij het centrum en op slechts 10 minuten van Strand Scheveningen.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Guest Relations op 17 aug 2022
Geachte meneer Freddy, Hartelijk dank voor uw positieve review. Het is prettig te lezen dat uw verblijf u goed is bevallen. Wij hopen u dan ook in de toekomst nogmaals te begroeten bij Hilton The Hague. Met vriendelijke groet, Jacky, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Sem

1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van Guest Relations op 9 mrt 2022
Dear Sem, Thank you for your review. We hope to welcome you back in the near future. Kind regards, Jacky, Guest Relations

8/10 – Goed

Renata Vaars de

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zag er keurig uit. Was goed schoon. Alleen bij het late ontbijt was het erg rommelig. Slecht aangevuld
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Jorike, Guest Relations. op 5 dec 2021
Beste gast, bedankt voor uw review. Goed om te horen dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad. Wij kijken ernaar uit om u weer in ons hotel te mogen verwelkomen. Met vriendelijk groet,

8/10 – Goed

Esther

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf
We hadden een prima verblijf en kamer. Service gerichtheid personeel prima, alleen mevr die zorgde voor de plaatsing bij ontbijt iets minder. Ik kreeg het gevoel dat ze het niet fijn vond dat ik aangaf in het reguliere restaurant te willen zitten en niet in de hal. Kregen wel vrij snel plaats aangewezen. Wat mij ook opviel was dat het ontbijt verre van Corona proef was. Regulier zelfbedieningsbuffet met iedereen dezelfde opscheplepel,tangen etc. Ontbijt was voldoende uitgebreid ook een a la carte kaart met egg Benedict, pancakes, poffertjes etc. Valetparking prima geregeld.
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Christiaan op 27 sep 2021
Beste Esther, hartelijk dank voor uw review. Het spijt me te lezen over uw ervaring tijdens het ontbijt, ik heb uw feedback gedeeld met ons management team die hier direct een actieplan over zal opstellen. Wij kijken ernaar uit u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Christiaan, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Sander

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Christiaan op 27 sep 2021
Dear Sander, thank you very much for your fantastic review. It is great to see that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Christiaan, Guest Relations.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goeie locatie. je kan er ook electrische shoppers huren om mee naar delft te rijden. erg leuk
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Christiaan op 27 sep 2021
Beste gast, hartelijk dank voor uw prachtige score. Wij kijken ernaar uit u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Christiaan, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg goed verzorgd en Covid-veilig Hotel. Geeft gasten een luxe- verblijfsgevoel. Opmerkingen over manco-zaken in verblijf worden snel en attent opgelost. Minpuntje bij inchecken was uitleg dat je met de E-Card van je kamer óók de lift moet bedienen. Stonden bepakt met koffers te klooien in de lift die wél naar 3e verdieping ging maar niet naar onze 4e verdieping (zonder scannen van E-card). Beetje vreemde ervaring. Rest 🔝👌
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Christiaan op 27 sep 2021
Dear guest, thank you very much for your fantastic review. It is great to see that you enjoyed your stay with us. I clearly took note about your feedback regarding the elevator. It is correct that you need a keycard in order to go to the correct floor, this is for security purposes only. I will ask the maintenance team to check all our elevators. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Christiaan, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Bjorn

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Josephus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De parkeergarage en het Panarama Mesdag liggen naast het hotel.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Christiaan op 16 jul 2021
Beste Josephus, bedankt voor uw opmerking. Het klopt inderdaad wat u zegt en fijn dat u dit deelt. Vriendelijke groet, Christiaan

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima kamer, schoon en ruim
1 nacht verbleven in mei 2021
Reactie van Jamie op 27 mei 2021
Beste gast, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations

8/10 – Goed

Arno

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig verblijf tijdens de lockdown
Ondanks lockdown een prima verblijf in het Hilton gehad. Het aangepaste (takeaway) ontbijt kan helaas niet tippen aan de reguliere service, maar dat was onvermijdelijk. Verder een aangenaam verblijf.
2 nachten verbleven in december 2020
Reactie van Jamie op 5 jan 2021
Beste Arno, heel erg bedankt voor uw positieve beoordeling. Het is zeer fijn om te zien dat u een aangenaam verblijf heeft gehad bij ons, ondanks de restricties van de huidige lockdown. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer vriendelijk personeel, super goed à la carte ontbijt
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Jamie op 7 dec 2020
Beste gast, heel erg bedankt voor uw fantastische beoordeling. Het is erg fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf en voornamelijk tevreden was met het vriendelijke personeel en het ontbijt. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Houda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geweldig verblijf gehad. Heerlijke kamer en vriendelijk en meedenkend personeel. Sinds kort hebben ze bijzondere elektrische scooters te huur. Hier hebben we dan ook gebruik van gemaakt. Leuke ervaring!
1 nacht verbleven in oktober 2020
Reactie van Jamie op 20 nov 2020
Beste Houda, hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Het is erg fijn om te zien dat u genoten heeft van uw verblijf en een leuke ervaring heeft gehad met de elektrische scooters. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

HW

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Jamie op 1 sep 2020
Dear HW, thank you very much for your fantastic score. We hope to welcome you back again soon. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

8/10 – Goed

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Waar zijn de juiste trappen?
In Coronatijd was het moeilijk om van de trappen gebruik te maken. pas bij de derde keer vragen zijn we naar de juiste trap verwezen die niet buiten uitkomt. Verder was de airco voor de nacht lastig uit te zetten, maar verder was ons verblijf prima.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Jamie op 1 sep 2020
Beste Marc, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het spijt mij om te zien dat het niet duidelijk was waar de trappen zich bevonden en dat de airco 's nachts lastig uit te zetten was. Wij hebben uw feedback gedeeld met het gehele team om er voor te zorgen dat dit in de toekomst beter gecommuniceerd kan worden. Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

J.V., Amsterdam

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ruime kamer, prima badkamer, schoon, goede inrichting, centrumlocatie. Kortom een aanrader.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Jamie op 1 sep 2020
Beste J. V., hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het is erg fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf en ons hotel zou aanraden. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Jamie op 1 sep 2020
Dear guest, thank you very much for your positive score. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Jamie op 1 sep 2020
Dear guest, thank you very much for your fantastic score. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Jamie op 29 jul 2020
Dear guest, thank you for leaving a score for us here on Expedia. I am sorry to see that your stay was not to your full satisfaction. We would highly appreciate any feedback you could provide us with so we can improve our services. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Jamie op 21 jul 2020
Dear guest, thank you very much for your fantastic score. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Jamie op 8 jul 2020
Dear guest, thank you very much for your great score. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accomodatie. Familiesuite hebben ze echter niet terwijl dat wel aangeboden wordt.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Jamie op 3 mrt 2020
Beste gast, hartelijk dank voor uw beoordeling en prachtige score. Het spijt mij te zien dat u niet tevreden was met de familie suite. Wel hoop ik dat de geboden oplossing van 2 connecting kamers naar wens is geweest en dat u verder een zeer aangenaam verblijf heeft gehad. Wij kijken er naar uit u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Jamie op 3 mrt 2020
Dear guest, thank you very much for your fantastic score. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er was wel echt een probleem waardoor we niet geslapen hebben. Regen druppels op de railing van het hekje voor het raam tikte op een of andere manier zó hard... dat was echt een minpunt
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Jamie op 3 mrt 2020
Beste gast, hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt mij dat u overlast heeft ondervonden van de regen en hierdoor niet goed heeft kunnen slapen. Wij hebben uw feedback direct intern besproken en zijn druk bezig met het zoeken naar een oplossing voor dit probleem. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Robin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In één woord: Geweldig!
Het Hilton in Den Haag is heerlijk. Super locatie en super service. We komen hier graag terug!!
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Jamie op 10 feb 2020
Beste Robin, heel erg bedankt voor uw fantastische beoordeling. Het is erg fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons en wij kijken er naar uit u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Jamie op 3 feb 2020
Dear guest, thank you very much for your great score. We are looking forward to welcoming you back again soon. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Jamie op 3 feb 2020
Dear guest, thank you very much for your great score. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch, upgrade van family room naar Royal Suite. Prachtige kamer.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Jamie op 4 jan 2020
Beste gast, hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Het is erg leuk om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf en blij was met de upgrade naar onze Royal Suite. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk ontbijt, perfecte ligging tov het centrum, ruime kamer en badkamer (executive studio), kortom een top verblijf gehad!
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Jamie op 23 nov 2019
Beste gast, hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Het is erg fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf bij ons, en dan met name het ontbijt, de locatie en de kamer. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bijzonder prettige sfeer: gewoon een goed hotel in het centrum van Den Haag
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Jamie op 21 nov 2019
Beste gast, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het is erg fijn om te zien dat u heeft genoten van de prettige sfeer in ons hotel en hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

wim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Jamie op 21 nov 2019
Beste Wim, hartelijk dank voor uw fantastische score. Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Jamie op 30 okt 2019
Dear guest, thank you very much for your score. Unfortunately the score you gave us is much lower than the ones we usually receive. Would you be so kind to elaborate on your experience so we can improve our services for the future? Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldig vriendelijk en behulpzaam personeel; zeer uitgebreid ontbijt
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Jamie op 5 nov 2019
Beste gast, hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Het is erg fijn om te zien dat u heeft genoten van uw verblijf, wij hopen u dan ook snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van Jamie op 23 okt 2019
Dear guest, thank you very much for your fantastic score. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was erg mooi en groot. Het personeel was vriendelijk en wou je met alles helpen. Super!
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Jamie op 21 nov 2019
Beste gast, heel erg bedankt voor uw prachtige beoordeling. Wat fijn om te zien dat het personeel erg vriendelijk en behulpzaam was. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Natasja

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hiltonwaardig
Al voor derde keer hier geboekt. Ontbijt wa perfect met tussendoor extra’s die aan je tafel werden geserveerd.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Jamie op 5 nov 2019
Beste Natasja, hartelijk dank voor uw fantastische beoordeling. Het is geweldig om te zien dat u al meerdere keren bent terug gekomen en dat het ontbijt wederom perfect was. Wij hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Jamie op 22 jul 2019
Dear guest, thank you very much for your fantastic score. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veel te weinig personeel aan de receptie. Het duurt veel te lang om in en uit te checken. Bovendien is het personeel aan de receptie nors en niet erg attent
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Jamie op 22 jul 2019
Beste gast, hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spijt mij om te lezen dat er te weinig personeel aan de receptie stond en daardoor het in en uit checken te lang duurde. Graag wil ik u ervan verzekeren dat wij uw feedback direct intern hebben besproken met het desbetreffende afdelingshoofd zodat wij onszelf hierin kunnen verbeteren voor de toekomst. Wij hopen u binnenkort nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groeten, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Jamie op 24 jun 2019
Dear guest, thank you very much for your great score. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Jamie op 24 jun 2019
Dear guest, thank you very much for your great score. We hope to welcome you back again in the near future. Kind regards, Jamie Rayson, Guest Relations.