Interieur

Beoordelingen van Hotel Des Indes

5 out of 5
Hotel Des Indes
Lange Voorhout 54-56, The Hague, South Holland

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 466 van 652 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 134 van 652 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 35 van 652 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 12 van 652 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 652 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

willem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Meike de Vos, Guest Experience Manager op 22 mei 2024
Dear Wilem,Thank you for taking the time to write a review. We appreciate your high rating and we see this as a great compliment for our hotel and staff. On behalf of the entire team we would like to thank you and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

8/10 – Goed

Antonie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Responsiveness of the staff to questions and issues was excellent. The hotel is well located for anything you want to do in The Hague. It’s rich history made our stay remarkable.
2 nachten verbleven in mei 2024
Reactie van Meike de Vos, Guest Experience Manager op 22 mei 2024
Dear Mr. Antonie,Thank you very much for taking the time to write a review. We are pleased to hear that you appreciated our staff's responsiveness and the convenient location of our hotel. On behalf of the entire team we would like to thank you and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

8/10 – Goed

Maarten

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 16 mei 2024
Dear Mr. Maarten,Thank you for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff!We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Winny

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A wonderful atmosphere, luxureus feeling. Warm environment. Staff is absolutly lovely. Breakfast is everything you want. I lovevit here.
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 7 mei 2024
Dear Ms. Winny,Thank you very much for your kind words and sharing your experience. We are pleased to read that our staff and facilities fulfilled your expectations; On behalf of the entire team we would like to thank you and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Remko, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect stay
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 6 mei 2024
Dear Remko, Thank you for taking the time to write a review. We appreciate your high rating and see this as a great compliment for our hotel and staff. We strive to offer everybody an unforgettable stay. On behalf of the entire team we would like to thank you and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

8/10 – Goed

Cees

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 6 mei 2024
Dear Mr. Cees,Thank you for the time you took to post a review. We appreciate your high rating and hope you had a wonderful stay with us. We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Gerardus

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top hotel, fijne suite en badkamer. Ontbijt is buitengewoon goed en het personeel heeft de gast hoog in het vaandel staan
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 29 apr 2024
Geachte heer Gerardus, Graag willen wij u bedanken voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaatsen. Het doet ons goedte vernemen dat ons personeel en onze faciliteiten uw verwachtingen hebben vervuld. Wij hebben dit met veel plezier gedeeld binnen ons team!Graag willen wij u namens het gehele team bedanken en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Paul

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing place, excellent service
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Meike de Vos, Guest Experience Manager op 15 apr 2024
Dear Mr. Paul,Thank you very much for sharing your experience. We are really pleased to see that our staff and facilities fulfilled all your expectations. On behalf of the entire team we would like to thank you and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

6/10 – Redelijk

Maria Helena

Positief: Netheid
I like the location of Des Indes but it's a little old-fashioned. Some would say it's charming, but waiting for an outdated lift for 3 minutes is a little bit too long. Also in the morning, when I wanted to shower, I discovered there were no amenities in the bathroom: no shower cap, no toothbrush of razor, little sewing kit or whatever, nothing. For a hotel in this price range it's a bit of a disgrace. Having said that, the valet parking is great, staff are friendly, breakfast is decent. They also apologised profusely for the lack of amenities. The room was also quite small but since I was only there for the 1 night, it wasn't a problem. All in all I am not sure I would stay there again, since my previous experience at the same hotel was fantastic and this time it disappointed a little. May have had to do with the fact that the hotel was quite full with tourists.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 11 apr 2024
Dear Ms. Helena,Thank you for choosing Hotel Des Indes for your stay in The Hague. We appreciate your feedback and are sorry to hear that your experience did not fully meet your expectations.We regret that your impression of the hotel leaned towards considering it old-fashioned, not in a positive light. We would like to inform you that as a former palace with a rich heritage, we take great pride in preserving the elegance and grandeur of our establishment while also striving to provide modern comforts for our guests. In addition, to this history no room is the same and all have different sizes, some are bigger than others. While we understand that preferences vary, we hope guests can appreciate the unique character and charm of our accommodations.We apologize for any inconvenience caused by the wait for the lift and the lack of amenities in your bathroom. Please know that all amenities are available upon request, and our dedicated staff are always eager to assist our guests during their stay to make it more comfortable. We value your loyalty and apologize for any disappointment you experienced. Your feedback is appreciated and will be evaluated with the team. On behalf of the team we would like to thank you and we hope to welcome you again in Hotel Des Indes!Warm regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Ralph

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 9 apr 2024
Dear Mr. Ralph, Thank you for taking the time to write a review. We appreciate your high rating and we see this as a great compliment for our hotel and staff. We strive to offer everybody an unforgettable stay. On behalf of the entire team we would like to thank you and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Yvonne

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 9 apr 2024
Dear Ms. Yvonne,Thank you for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 29 mrt 2024
Geachte Peter,Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaatsen. Fijn dat u ons een hoge waardering geeft, wij zien dit als een groot compliment voor ons hotel en personeel. Wij streven er altijd naar om iedereen een onvergetelijk ervaring te bieden.Graag willen wij u namens het gehele team bedanken en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Cindy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 28 mrt 2024
Dear Cindy,Thank you for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Ronald

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte service prachtige stijlvolle lokatie echt een aanrader
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 8 mrt 2024
Beste Dhr. Ronald, Hartelijk dank voor uw review! Graag willen wij u bedanken voor uw complimenten naar ons hotel. Wij hopen het genoegen te hebben om u terug te mogen verwelkomen bij ons in Hotel Des Indes.Met vriendelijke groet,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

8/10 – Goed

Sally

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Zondag en maandag is restaurant gesloten, teleurstellend. Het bad is moeilijk in te stappen.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Fleur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer attente service, hotel met grandeur!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Duty Manager op 4 mrt 2024
Beste Fleur,Graag willen wij u bedanken voor uw complimenten naar ons hotel. Uw aardige woorden worden gedeeld met het team.Wij hopen het genoegen te hebben om u terug te mogen verwelkomen bij ons in Hotel Des Indes.Met gastvrije groet,Fardau HooghiemstraDuty MangerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Rob

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accomodatie perfect en personeel zeer vriendelijk
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Duty Manager op 27 feb 2024
Beste Rob,Dank u wel voor het delen van uw ervaring met ons.Graag willen wij u bedanken voor uw complimenten naar ons hotel. Uw aardige woorden worden gedeeld met het team.Wij hopen het genoegen te hebben om u terug te mogen verwelkomen bij ons in Hotel Des Indes.Met gastvrije groet,Fardau HooghiemstraDuty MangerHotel Des Indes

8/10 – Goed

Saskia

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Meike de Vos, Guest Experience Manager op 16 jan 2024
Geachte Saskia,Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaatsen. Fijn dat u ons een hoge waardering geeft, wij zien dit als een groot compliment voor ons hotel en personeel. Wij streven er altijd naar om iedereen een onvergetelijk ervaring te bieden.Graag willen wij u namens het gehele team bedanken en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Petra, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 10 jan 2024
Geachte Petra,Veel dank voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaatsen. Fijn dat u ons een hoge waardering geeft, wij zien dit als een groot compliment voor ons hotel en personeel. Wij streven er altijd naar om iedereen een onvergetelijk ervaring te bieden.Graag willen wij u namens het gehele team bedanken en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Dennis

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
IT! WAS! SUPERB!!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 24 jan 2024
Dear Dennis, Thank you for taking the time to write a review. We appreciate your high rating, and we see this as a great compliment for our hotel and staff. We strive to offer everybody an unforgettable stay. On behalf of the entire team we would like to thank you and hope to welcome you again in the near future.Warm regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Isabelle

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van de Vos op 28 dec 2023
Dear Isabelle, Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager op 13 dec 2023
Geachte Patrick,Veel dank voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaatsen. Fijn dat u ons een hoge waardering geeft, wij zien dit als een groot compliment voor ons hotel en personeel. Wij streven er altijd naar om iedereen een onvergetelijk ervaring te bieden.Graag willen wij u namens het gehele team bedanken en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

8/10 – Goed

Martijn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reactie van Duty Manager op 27 feb 2024
Beste Rob,Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Des Indes. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Fijn om te lezen dat u een positief verblijf heeft gehad, wij hebben dit intern met veel plezier gedeeld met ons team.Bij een volgend verblijf in Den Haag hopen wij u wederom bij ons te mogen ontvangen.Met gastvrije groet,Fardau HooghiemstraDuty MangerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

willem

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Meike de Vos, Guest Experience Manager op 5 dec 2023
Geachte Willem,Hartelijk dank voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaatsen. Fijn dat u ons een hoge waardering geeft, wij zien dit als een groot compliment voor ons hotel en personeel. Wij streven er altijd naar om iedereen een onvergetelijk ervaring te bieden.Graag willen wij u namens het gehele team bedanken en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

HansCarin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie accommodatie en heel vriendelijk personeel!
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Meike de Vos, Guest Experience Manager op 28 nov 2023
Beste Dhr. Hans,Dank u wel voor het delen van uw ervaring. Graag willen wij u bedanken voor uw complimenten naar ons hotel. Uw aardig woorden worden gedeeld met het team.Wij hopen het genoegen te hebben om u terug te mogen verwelkomen bij ons in Hotel Des Indes.Met gastvrije groet,Meike de VosGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Marina

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager Hotel Des In op 8 nov 2023
Dear Ms. Marina,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,

10/10 – Uitstekend

Gudrun

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel en heel vriendelijk personeel. Je kan er mits reservatie vlakbij parkeren. Het hotel ligt heel centraal en dus vlakbij de musea, de shopping en ernaast ligt een straat met tal van restaurants.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager Hotel Des In op 8 nov 2023
Geachte heer/mevrouw Gudrun,Graag willen wij u bedanken voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaatsen. Het doet ons erg goed om te zien dat ons personeel en onze faciliteiten uw verwachtingen hebben vervuld. Wij hebben dit dan ook met ons team gedeeld.Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel!Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Sebastiaan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige ervaring, top service en accommodatie.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Meike de Vos Guest Experience Manager Hotel Des In op 8 nov 2023
Beste heer Sebastiaan, Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Des Indes. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Fijn om te lezen dat u een positief verblijf heeft gehad, wij hebben dit intern met veel plezier gedeeld met ons team.Bij een volgend verblijf in Den Haag hopen wij u wederom bij ons te mogen ontvangen.Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Patrick

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie en vriendelijke staf. Perfect hotel voor een weekend weg.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 18 okt 2023
Beste Patrick,Wat geweldig om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in dit hotel! Een mooie locatie en vriendelijk personeel kunnen echt het verschil maken en zorgen voor een onvergetelijke ervaring. Bedankt voor het delen van uw positieve ervaring! Als u in de toekomst weer een uitje plant, hopen we u opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

8/10 – Goed

thomas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
aankomst ,service
Aankomst was bijzonder rommelig.er was een bruiloft in de lounge,echter bij aankomst liepen er allerlei mensen door elkaar,lagen er overal kabels etc.etc.en leek de receptie bijna verstopt te liggen. Keurige ontvangst receptioniste. Bediening in het algemeen slecht.hebben bijna 1 kwartier moeten wachten op ons drankje bij de bar;Pas toen ik er een opmerking over maakte,gebeurde er iets. Bij ontbijt bestelling cappuchino tegen het einde van mijn ontbijt. Ik kreeg de indruk dat gebrek aan goed personeel moet worden opgevangen door mensen met helaas weinig of geen ervaring. De kamer was uitstekend,alleen de badkuiprand erg hoog om in te stappen. Hoewel er keurig een waarschuwing bij stond,helpt dat niet bij het in -en uitklimmen....Aparte douchecabine is een oplossing. Verder een heerlijk hotel waar ik met mijn familie al lange jaren van hebben kunnen genieten.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 27 sep 2023
Beste Thomas,Allereerst willen we u bedanken voor uw waardevolle feedback betreffende uw recente verblijf in ons hotel. We stellen uw opmerkingen zeer op prijs, omdat ze ons helpen onze dienstverlening te verbeteren en de ervaring van onze gasten te optimaliseren.We willen ons oprecht verontschuldigen voor de rommelige aankomst die u heeft ervaren en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het is spijtig dat de aanwezigheid van een bruiloftsfeest in onze lounge tot verwarring heeft geleid. We zullen intern bespreken hoe we dit soort situaties in de toekomst beter kunnen beheren om de ontvangst van onze gasten te verbeteren.Wat betreft de service in onze bar en het lange wachten op uw drankjes, bieden we onze excuses aan voor de vertraging die u heeft ervaren. We nemen uw opmerkingen serieus en zullen ervoor zorgen dat onze medewerkers beter worden getraind om dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.Uw opmerking over het gebrek aan ervaring bij sommige van onze medewerkers is genoteerd, en we zullen stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat ons personeel de juiste training en ondersteuning krijgt om de gasttevredenheid te waarborgen.Nogmaals bedankt dat u de tijd hebt genomen om uw ervaring met ons te delen. We waarderen uw loyaliteit als herhaalde gast en hopen u in de toekomst een verbeterde en vlekkeloze ervaring te kunnen bieden.Met vriendelijke groet,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Dwina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Allereerst de medewerkers van Hotel des Indes waren allen super! Fijne sfeer in het hotel. We hebben genoten.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Duty Manager op 15 aug 2023
Beste Dwina,Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Des Indes! Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Fijn om te lezen dat u de service van al onze collega's tijdens uw verblijf erg heeft kunnen waarderen! Wij streven ernaar onze gasten te voorzien van een onvergetelijke ervaring en vinden het geweldig om te weten hier geslaagd in te zijn.Bij een volgend verblijf in Den Haag hopen wij u wederom bij ons te mogen ontvangen.Met gastvrije groet,Hanna PersoonDuty ManagerHotel Des Indes

6/10 – Redelijk

G.W.

Reisde met partner
Sfeervol hotel, maar het eten is niet aan te raden, plus een slechte bediening. Kamer was erg fris en niet warm te krijgen.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Duty Manager op 11 aug 2023
Beste G.W.,Dank voor uw bezoek aan Hotel Des Indes en de tijd die u heeft genomen voor het schrijven van een review. Fijn dat wij uw feedback inmiddels persoonlijk via de mail hebben kunnen bespreken. Veel dank voor uw opmerkingen, wij delen dit graag intern met het team zodat wij herhaling kunnen voorkomen en zorgen tijdens een volgend verblijf dat de temperatuur regeling in de kamer naar uw voorkeuren zal worden afgesteld. Hopelijk komt u de doorgevoerde verbeteringen zelf in de nabije toekomst ervaren. Met gastvrije groet,Hanna PersoonDuty ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Hannie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtige ambiance, zeer vriendelijk personeel, hele fijne rustige kamer.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Duty Manager op 5 aug 2023
Beste Hannie,Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Des Indes! Wij waarderen het ontzettend dat u de tijd heeft genomen om uw ervaringen te delen. Fijn om te lezen dat u heeft genoten van de ambiance, uw rustige kamer en de service die ons personeel geboden heeft! Wij hebben dit intern met veel plezier gedeeld met ons team en zullen in uw gastenprofiel vermelden dat u erg tevreden was over deze kamer.Bij een volgend verblijf in Den Haag hopen wij u wederom bij ons te mogen ontvangen!Met gastvrije groet,Hanna PersoonDuty ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Richard

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 27 jul 2023
Dear Richard,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

8/10 – Goed

Marc

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 26 jul 2023
Dear Marc,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

PWF

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 28 jun 2023
Dear PWF,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Richard

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The stay was great again. Service (staff) did an excellent job. Dinner and breakfast was also good. Steak was perfectly prepared and the breakfast had much choices.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 14 jun 2023
Dear Richard,Thank you for taking the time to share your feedback! We are thrilled to hear that your stay with us was great once again. Our staff takes pride in delivering excellent service, and it's wonderful to know that they exceeded your expectations. We're glad you enjoyed your meals as well. Our culinary team works hard to ensure that every dish, including the perfectly prepared steak, meets our guests' satisfaction. Moreover, we strive to offer a wide variety of choices for breakfast, and we're delighted that you found it to be fulfilling. We truly appreciate your kind words, and we look forward to welcoming you back for another fantastic experience in the future!With kind regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Avi

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Duty Manager op 1 jul 2023
Dear Avi,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Hanna PersoonDuty ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Geert

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 12 jun 2023
Geachte Geert,Veel dank voor de tijd die u genomen heeft om een review te plaatsen. Fijn dat u ons een hoge waardering geeft, wij zien dit als een groot compliment voor ons hotel en personeel. Wij streven er altijd naar om iedereen een onvergetelijk ervaring te bieden.Graag willen wij u namens het gehele team bedanken en hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi ingericht, luxe kamers. Een prachtig hotel met bijzondere geschiedenis op een centrale locatie, zelfs strand is dichtbij (5 km). Ik had de service 'persoonlijker' verwacht in een 5 sterren hotel.
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 2 mei 2023
Beste Jacueline,Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. We zijn verheugd om te horen dat u de kamers mooi en luxe vond en dat u de centrale locatie en nabijheid van het strand waardeerde.We nemen uw feedback over de persoonlijke service ter harte en zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat we de service bieden die u verwacht van een vijfsterrenhotel. We waarderen uw opmerkingen en zullen dit zeker bespreken met ons team om onze service te verbeteren.Nogmaals bedankt voor uw verblijf bij ons en we hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

8/10 – Goed

Desiree, Seattle

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig historisch hotel, fantastisch gelegen in het hart van de stad. Het personeel is aardig en sommigen (de conciërge) zeer competent, de receptie medewerker die ik trof aardig maar nieuw en was een beetje onzeker over wat er al betaald was en wat nog niet, een beetje verwarrend. De kamer (4e verdieping) was niet geweldig, bij vorige verblijven op andere verdiepingen was dat aanzienlijk beter. De kamer was wel schoon, maar niet 5 sterren waardig. De minibar is leeg (via een QR code kun je wat bestellen) en het krappe bad heeft een hele hoge opstap. Er staan 2 mini glazen flesjes water. De TV is ongelukkig aan de muur geplaatst naast de badkamer. Er is beperkte TV zender keuze en geen streaming. Deze kamer heeft echt een upgrade nodig naar de huidige tijd.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 24 apr 2023
Beste Desiree,Hartelijk dank voor uw feedback over uw recente verblijf bij ons. We waarderen uw vriendelijke woorden over de historische charme van ons hotel en ons vriendelijke personeel. We zijn blij dat onze conciërge u goed heeft kunnen helpen, maar we betreuren het dat de receptiemedewerker die u heeft geholpen onzeker was over de betaling en dat dit enige verwarring veroorzaakte.We vinden het spijtig dat uw kamer op de 4e verdieping niet aan uw verwachtingen voldeed. We zullen uw opmerkingen over de minibar, het krappe bad en de TV ter harte nemen en kijken hoe we de kamer kunnen upgraden naar de huidige tijd. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

8/10 – Goed

Frank

Positief: Netheid, voorzieningen
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 28 apr 2023
Dear Frank,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Esther

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig hotel met de nog oude elementen verwerkt! Het heeft echt nog een ziel! Kom er zeker terug!
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 4 apr 2023
Beste Ester,Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in dit prachtige hotel. Het is geweldig om te horen dat u de oude elementen van het hotel waardeert en dat u het gevoel heeft dat het hotel nog steeds een ziel heeft.We streven er altijd naar om een unieke en authentieke ervaring te bieden aan onze gasten, en we zijn verheugd om te horen dat we daarin geslaagd zijn tijdens uw verblijf. We hopen u dan ook graag weer terug te zien bij ons hotel in de toekomst. Nogmaals bedankt voor uw feedback!Met vriendelijke groet,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Maud

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, waar je welkom, gezien en gewaardeerd wordt, kortom echte gastvrijheid ervaart.
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 4 apr 2023
Beste Maud,Bedankt voor uw review! We zijn blij om te horen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel en dat u zich welkom, gezien en gewaardeerd voelde tijdens uw verblijf. Het is geweldig om te horen dat onze medewerkers erin geslaagd zijn om u een echte gastvrije ervaring te bieden.We vinden het belangrijk dat onze gasten zich thuis voelen en we streven er altijd naar om een hoge kwaliteit van service te bieden. We zijn dan ook blij dat we daarin geslaagd zijn tijdens uw verblijf. Nogmaals bedankt voor uw feedback en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

2/10 – Ontzettend slecht

Peter

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Heb niet de kamer gekregen welke in heb besteld en betaald n.l. Met uitzicht op de stad.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Steven Doolaard op 12 apr 2023
Geachte Peter, hartelijk dank voor het achterlaten van uw review. Wij betreuren het feit dat uw verblijf niet naar wens is geweest, iets waar we voor alle gasten naar streven. Inmiddels hebben wij actie ondernomen en de foutieve informatie aangepast en is er reeds contact met u opgenomen. Wij ontvangen u graag nog eens in de toekomst en zullen dan zorg dragen voor een verblijf dat hopelijk uw verwachten overtreft. Nogmaals onze excuses. Met gastvrije groet,

10/10 – Uitstekend

Henk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hele mooi hotel , werden vriendelijk ontvangen en ingecheckt aan balie waren er wat vroeger konden op kamer . Was op zondag winkels open gezellig gegeten veel keus aan Leuke tentjes .Het ontbijt was ook erg goed vriendelijke bediening.Echt aan rader komen zeker terug .
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 30 mrt 2023
Beste Henk,Het verheugt ons om te vernemen dat uw verblijf in ons prachtige hotel als zeer positief is ervaren. We zijn blij om te horen dat u vriendelijk werd ontvangen en ingecheckt. Daarnaast zijn we verheugd dat u heeft genoten van de gezellige eetgelegenheden in de buurt van het hotel. Het ontbijt, met vriendelijke bediening, werd eveneens als zeer goed beschouwd. We willen u graag bedanken voor uw aanbeveling en we kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel.Met vriendelijke groet,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Corine

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very good!!
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 21 mrt 2023
Dear Corine,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Ed

Reisde met partner
Positief: Netheid
Fantastische incheck door Gert Jan die je meteen wat leuke tips mee gaf wat betreft eten en drinken met die unieke Haagse humor!
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 10 mrt 2023
Beste Ed,Hartelijk dank voor uw verblijf in Hotel Des Indes. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om een review te plaatsen. Fijn om te lezen dat u een positief verblijf heeft gehad, wij hebben dit intern met veel plezier gedeeld met ons team (en in het bijzonder met Gert-Jan).Bij een volgend verblijf in Den Haag hopen wij u wederom bij ons te mogen ontvangen.Met gastvrije groet,Ruben van GroningenGuest Experience Manager Hotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Nannette

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Guest Experience Manager op 7 mrt 2023
Dear Nannette,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes

10/10 – Uitstekend

Signald, Tilburg

Reactie van Guest Experience Manager op 7 mrt 2023
Dear Signald,Many thanks for the time you took to post a review. We see your high rating as a great compliment to our hotel and staff. We always strive to provide everyone with an unforgettable experience.We would like to thank you on behalf of the entire team and hope to welcome you again in the near future.Kind regards,Ruben van GroningenGuest Experience ManagerHotel Des Indes