Terras

Beoordelingen van Hotel Royal Bridges

4 out of 5
Hotel Royal Bridges
Koornmarkt 55-65, Delft

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 219 van 465 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 186 van 465 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 44 van 465 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 465 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 465 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Cobie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een leuk verblijf met veel bezienswaardigheden op loopafstand van hotel.
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Rigt

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
gezellig hotel
2 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Leni

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Laura

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Alfred

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Nico

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
goeie bedden en mooie grote kamer. we komen hier vast nog een keertje.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

N.M.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een fijne kamer met een fijn bed en schoon sanitair.
1 nacht verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Marie

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Sanne

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Albert Jan

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel, schoon en alle faciliteiten aanwezig. Verzorgd ontbijt. Vriendelijk personeel. Onze kamer (achterzijde, 1e etage) met balcon. Geen restaurant, maar op loopafstand vele restaurants aanwezig. Na 23.00 u. heeft men met het kamerpasje tevens toegang tot de (afgesloten) voordeur.
1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Anja

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

MHC

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Esther

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

Gino

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede lieflijke accomodatie in hartje van Delft
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Hannah

Positief: Personeel en service
Goede locatie
De locatie van het hotel is perfect en het oogt op het eerst gezicht mooi. Binnen viel het ons wel tegen. We sliepen op de tweede verdieping aan de straatkant. Het was erg warm in de kamer en erg gehorig, zowel vanuit het hotel als vanaf buiten. De badkamer is erg klein, je kunt er met z’n tweeën niet in staan. Bedden waren prima. De kamer was netjes maar erg stoffig. Het ontbijt vonden we tegen vallen. Er waren maar enkele verse producten aanwezig. Qua locatie is het hotel perfect, maar verder zou ik het niet aanraden.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Marjan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel fijn hotel, op een prachtige plek Heerlijk ruime, lichte kamer Een gordijn of een scherm rond de douche zou fijn zijn Uitgebreide ontbijt-mogelijkheden, zeer smakelijk, maar 'gewone' thee (Engelse melange) ontbreekt jammer genoeg
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Bart

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Nicoline

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Renata

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel met vriendelijk personeel. Prima plek om Delft te verkennen.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Johnny op 24 aug 2021
Beste Renata, Bedankt voor uw review. Wij zijn blij om te horen dat u een fijn veeblijf heeft gehad in ons hotel. Wij hopen u in de toekomst weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, Johnny

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Okay voor een nacht
Ruime maar slecht afgewerkte kamer. Zo zag ik kabels in het plafond hangen bijvoorbeeld. Raam kon niet open. Badkamer rook vreemd. Bed was comfortabel en kamer was prima schoon.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Alex op 11 jul 2021
Dank u wel voor uw bericht. U heeft helaas uw naam niet doorgegeven, daardoor weten wij niet om welke kamer het gaat. Maar wij zullen zeker weten de kamers controleren en de details verbeteren! Wij hopen u in de toekomst nog een keer te mogen verwelkomen in Hotel Royal Bridges

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamer top, in de gang zou ik de vloerbedekking vervangen
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Vallery, Capelle aan de IJssel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hebben genoten van de sfeer, personeel was erg vriendelijk en behulpzaam.
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Mariëtte

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Vriendelijke ontvangst, lekker ontbijt. Kamer aan de straat was erg gehorig, mede omdat het raam open móest Omdat de Kamer erg warm was. Een Passpiegel ontbrak in de kamer.
1 nacht verbleven in juli 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
Aangenaam hotel, zeker geschikt voor Businesstravel als voor city-trip. UItstekend gelegen nabij het centrum. Vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime kamers.
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt op een mooie locatie, zeer centraal. Een gebouw met karakter. We hadden een studio geboekt maar de keuken was leeg. Er stond nog geen kopje in. De badkamer was niet schoon.
2 nachten verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pra htige ligging mooi oud pand midden i het centrum alles op loopafstand
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Fran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer ruime, propere kamer en badkamer met douche en tweepersoonsligbad. Ook het ontbijt was heel goed. We hebben enorm van ons verblijf hier genoten!
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Angelique

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima verblijf, héérlijk ontbijt.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Willy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Voor herhaling vatbaar
2 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Hans

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay, great staff!
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geweldige ligging; mooi hotel. Wel iets minder als je een zolderkamer krijgt, waarin ook nog eerst een trap op moet klimmen. Gelukkig kregen we na verzoek een andere kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
+ Heel goede ligging, grote propere kamer en vriendelijk personeel. - internet was in onze kamer vrij slecht, wifi signaal was te zwak
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Deluxe kamers worden allemaal aan dezelfde prijs verhuurd. Onze vrienden hadden een beduidend mindere kamer dan wij. In het hotel wordt elke vierkante centimeter benut, dit geeft een claustrofobisch karakter. Het personeel is vriendelijk. Het hotel is mooi centraal gelegen en in de buurt is een ruime ondergrondse parking (Zuiderpoort)
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

JvdM, Groningen

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Betaalbaar en schoon. Aardig personeel, behulpzaam. Wij hadden een kamer vlak bij de entree en dat was gehorig, enige minpunt, voor de rest alles top.
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super ligging in hart van delft. Alles zag er goed verzorgd uit. Bediening erg vriendelijk.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was een fijne en schone accommodatie, jammer vond ik dat de nachtlampjes niet aan konden omdat er geen stopcontact in de buurt zat.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Unike the location Minder.leuk noise from the kitchen in the morning bfast
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

M.Klaasen

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontvangst was prima! Kamer te bereiken via smal en steil zoldertrapje, voor 70+ wel een dingetje maar kamer maakte veel goed. Geen glazen op de wastafel. Om 7 uur 's morgens gewekt door zeer sterke spek/ham geuren die via het openstaande raam naar binnen kwamen. Messen bij het ontbijt zeer stomp en ook hier de ontbijtruimte gevuld met zeer sterke speklucht!
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie, vriendelijk personeel en goede prijs/kwaliteitverhouding
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes en proper Bij boeking vermelden dat je je auto in de parkeergarage moet zetten welke extra kosten met zich mee brengt!
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

FH

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk hotel in een paar oude grachtenpanden in Delft. Personeel is heel vriendelijk. Verbeterpunten: - De geur van de lichtverfrisser in de badkamer ruikt veel te sterk! Uitschakelen was niet mogelijk. - Ze kunnen nog aardig wat doen om duurzamer te zijn, bv: Elke dag werden alle handdoeken verschoond. Dat is niet nodig. Bij het ontbijt staat de tv aan, terwijl niemand ernaar kijkt. Zet hem uit om elektriciteit te besparen. - De broodjes bij het ontbijt zijn wel heel hard afgebakken.
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heel leuk gezellig hotel en uitstekende ligging ...op wandelafstand van het station en ook van het centrum. Uitgebreid en lekker ontbijt....
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

F

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel op loopafstand bij het centrum, bovendien zeer betaalbaar
1 nacht verbleven in november 2018