Restaurant

Beoordelingen van The Social Hub Delft

3 out of 5
The Social Hub Delft
Van Leeuwenhoekpark 1, Delft

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 72 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 24 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 100 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 100 beoordelingen" "

9,4/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

9,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Jennefer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Locatie is top!! Faciliteiten zijn geweldig. Fijn om even te werken in de gedeelde ruimte, chillen en spelletjes spelen is fantastisch. Goede sfeer en fijne kamers. Prima om hier een paar nachtjes door te brengen.
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 6 mrt 2024
Beste Jennefer,Bedankt voor je fijne feedback.Het is geweldig om te horen dat je de locatie top vond, precies tegenover het centraal station – ideaal voor een ontdekkingsreis door Delft. We zijn blij dat de faciliteiten naar wens waren; onze gedeelde ruimtes zijn inderdaad perfect om te werken of te ontspannen met een spelletje. En die goede sfeer? Die proberen we elke dag te creëren met ons community-loving team. Fijn dat je onze kamers comfortabel vond voor je verblijf – we staan altijd klaar om dat premium slaapcomfort te bieden met onze topmatrassen en kussens!We kijken al uit naar je volgend bezoek!Toedels,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Frederic

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 24 jan 2024
Hi there Frédéric,Thank you for such a positive review.You have put a smile on our faces for the rest of the day; we are so happy we could make your stay so great. Our focus is to provide a welcoming, playful and community-loving atmosphere, with large communal lounges, workspaces, game areas and even a fully-equipped gym.We can't wait to see you again.All the best,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Frederic

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to stay and to be in general. Nice atmosphere in the heart of Delft. Peaceful and quiet even on a busy week night.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 13 jan 2024
Hi Frédéric,Thank you for such a positive review.It's music to our ears that you found the atmosphere to be top-notch and appreciated our prime location in the vibrant heart of Delft. Quiet and peaceful vibes are what we aim for, even during the hustle and bustle of a busy week night – glad we hit the mark for you! Your shout-outs to our room cleanliness, hotel condition, exceptional service, and room comfort truly made our day. It's guests like you who make our community hub buzz with positivity!We look forward to the pleasure of seeing you again on your next visit.Best wishes,Matthijs Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Anneke

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
De ligging van het hotel is super!! Trein en busStation voor de deur!! Dichtbij de historische stad Delft!!!
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 29 dec 2023
Beste Anneke,Bedankt voor je fijne feedback.Super om te horen dat je de ligging van ons hotel zo geweldig vond, met het trein- en busstation voor de deur en de nabijheid van de historische stad Delft! We zijn inderdaad trots op onze centrale locatie die reizen en ontdekken zo gemakkelijk maakt. Het doet ons goed dat de netheid, staat van het hotel, onze service en het comfort van de kamers naar wens waren. Uw tevredenheid is voor ons een geweldige motivatie!Met vriendelijke groeten en heel graag tot ziens,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zeer goede waarde
Nette stille kamer, goede prijs en vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 27 dec 2023
Dear, How nice to hear that you enjoyed the peace and comfort of your room and that you found our staff friendly. Our team members always do their utmost to ensure that every guest feels at home. Cleanliness is something we attach great importance to, so your 100% score on room hygiene makes us extra proud! We are also pleased that the condition of the hotel and the service met your expectations. The next time you need a place to sleep after a long day of adventures, think of our cozy nest here.We look forward to welcoming you again in the future. Kind regards from the entire team,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

hubertus

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel om Delft te bezoeken
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 28 nov 2023
Dear Hubertus, Thank you very much for your review!How nice to hear that you found our hotel to be an excellent base for exploring Delft. We are pleased that the cleanliness of the room, the condition of the hotel and the service met your expectations. We are sorry that the room facilities were not entirely to your liking. We strive to provide our guests with a comfortable stay, and your feedback helps us to continue to improve. Should you stay with us again in the future, please do not hesitate to contact our reception for additional amenities that can make your stay even more enjoyable.Hopefully see you next time!Kind regardsMatthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Ir

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 12 sep 2023
Hallo!Jouw review heeft onze dag gemaakt.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.Groetjes! En tot snel!Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Maarten

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte ligging naast station; kamers eenvoudig maar prima uitgerust.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 7 aug 2023
Hi Maarten, Bedankt voor je review.Bedankt voor je positieve opmerkingen over onze perfecte ligging naast het station en de goed uitgeruste kamers. We zijn blij dat je een fijn verblijf hebt gehad bij The Social Hub Delft en hopen je snel weer te zien!Hartelijke groeten,Matthijs Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Ir

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 30 jul 2023
Hey!Bedankt voor je positieve recensie.Wat fijn dat alles naar wens was tijdens je bezoek aan ons hotel.We zien al uit naar je terugkomst.Vriendelijke groet, Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Robert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ontspannen sfeer op een prima locatie
Een fijne plek, naast het station, waar je prima ontvangen wordt en een lekkere ontspannen sfeer hangt. Veel jong publiek met flair, maar niet opdringerig. Prima kamer met airco en lekker bed en douche. Kortom: helemaal goed.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 22 jun 2023
Dag Robert,Bedankt voor je fijne beoordeling.We zijn blij om te horen dat je onze locatie naast het station en de ontspannen sfeer in ons hotel waardeert. Het is fijn om te weten dat je genoten hebt van je kamer met airco, het comfortabele bed en de fijne douche. Ons doel is om een plek te creëren waar iedereen zich welkom voelt en kan genieten van een goede nachtrust.Bij ons ben je altijd welkom! Tot de volgende,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Marc

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn verblijf, prima lokatie en erg vriendelijk personeel. De kamers zouden alleen iets koeler mogen. Tijdens ons verblijf vond ik het vrij warm in de kamer. Er is wel een airconditioning aanwezig maar deze zou iets koeler afgesteld mogen worden in de zomer.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 4 jun 2023
Ah, The Social Hub Delft! We were hoping for a review from you! It is nice to read that you are satisfied with the hospitality of our employees and our convenient location. It's just a pity that you had some trouble setting up the climate system. Feel free to ask an employee for help next time!Until the next! Ciao'kes bye'kes Matthijs Jansen, General Manager

6/10 – Redelijk

Margarita

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 30 mei 2023
Hoi,Bedankt voor je feedback.We vinden het jammer dat jouw verblijf niet was wat je ervan had gehoopt.Zou je ons misschien nog wat meer kunnen vertellen? Zo kunnen wij van onze gasten blijven leren, om teleurstellingen in de toekomst te voorkomen.Don't be a stranger, bij ons ben je altijd welkom!Groetjes,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Halil

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel voor een redelijke prijs
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 19 mei 2023
Hi! Je beoordeling maakt ons echt blij.Fijn dat je een aangenaam verblijf hebt gehad voor een klein prijsje.We hopen je snel nog eens te zien! Groetjes,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

hubertus

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 21 mei 2023
Dag Hubertus,Heel erg bedankt voor de mooie score!Erg fijn te lezen dat je genoten hebt bij ons!Volgende keer wordt je verblijf even fantastisch.Tot dan,Matthijs Jansen, General Manager

8/10 – Goed

G.A.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettige sfeer, ruimte en uitstekend bed. Prima dus.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 15 mei 2023
Beste gast, Bedankt voor je mooie beoordeling.We zijn blij om te horen dat je de sfeer en ruimte in ons hotel prettig vond en dat je hebt genoten van ons uitstekende bed. Onze premium beddengoed en kussenmenu's zijn ontworpen om onze gasten een goede nachtrust te bieden.Groetjes van het hele team,Matthijs Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Hanna

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 10 mei 2023
Hoi Hanna,Bedankt voor je feedback.Erg fijn te lezen dat je genoten hebt bij ons!Groetjes! En tot snel!Matthijs Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Sandra

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dichtbij station en centrum. Vriendelijk personeel, nette kamer
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 7 mei 2023
Beste Sandra,Dank je wel voor deze mooie score.We vinden het fijn om te lezen dat je een aangenaam verblijf had bij ons.Wat fijn dat je ons team zo in de bloemetjes zet, we geven het compliment zeker door!Hopelijk tot heel gauw!Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van TSH Delft op 9 feb 2023
Hello there! Thank you very much for the review. As a young company, it is really important for us to know how guests experience our hotel. We are super happy to read that you had a good stay with us. Maybe you'll come visit us again in one of our amazing locations! Happy travels,The Social Hub Delft

10/10 – Uitstekend

Rob

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een heerlijk anders hotel. Als het nog The Student Hotel had geheten, had ik wat anders gezocht. Heel relaxte sfeer, leuke zitplekken met fraaie boeken! Misschien is het standaard Engels praten wat lastig voor sommigen.
Reactie van TSH Delft op 24 jan 2023
Hello Rob,Thank you so much for your kind words! It’s great to see you enjoyed our friendly atmosphere. Creating a space where all our guests feel welcome and part of this incredible community was always our main goal, so this review makes us super happy.Until next time!The Social Hub (Amy)

10/10 – Uitstekend

Richard

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

Christina

2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

brenda

1 nacht verbleven in oktober 2022
Reactie van TSH Delft op 17 nov 2022
Hello Brenda, Thank you very much for the review. As a young company, it is really important for us to know how guests experience our hotel. We are super happy to read that you had a good stay with us. Maybe you'll come visit us again in one of our amazing locations! Happy travels,The Social Hub Delft

10/10 – Uitstekend

Monique

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi en schoon hotel!
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van TSH Delft op 6 okt 2022
Hello Monique, Thank you very much for the review. As a young company, it is really important for us to know how guests experience our hotel. We are super happy to read that you had a good stay with us. Maybe you'll come visit us again in one of our amazing locations! Happy travels,TSH Delft

10/10 – Uitstekend

Naomi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We hadden een prettig verblijf in The Student Hotel. We werden prettig ontvangen met een welkomstdrankje, de kamer zag er schoon en netjes uit. Het bed lag stevig (geen doorgezakt matras) en de gordijnen waren sterk verduisterend (heel fijn!) mochten we weer in Delft zijn, komen we hier zeker terug.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van TSH Delft op 2 sep 2022
Hello Naomi, Thank you very much for the review. As a young company, it is really important for us to know how guests experience our hotel. We are super happy to read that you had a good stay with us. Maybe you'll come visit us again in one of our amazing locations! Happy travels,The Student Hotel Delft

8/10 – Goed

Winoa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Leuk en fijn hotel, jammer dat er maar 2 bekertjes waren die we konden gebruiken.
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van TSH Delft op 2 sep 2022
Hello there! Thank you very much for the review. As a young company, it is really important for us to know how guests experience our hotel. We are super happy to read that you had a good stay with us. Maybe you'll come visit us again in one of our amazing locations! Happy travels,The Student Hotel Delft

8/10 – Goed

Dick

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van TSH Delft op 2 sep 2022
Hello Dick, Thank you very much for the review. As a young company, it is really important for us to know how guests experience our hotel. We are super happy to read that you had a good stay with us. Maybe you'll come visit us again in one of our amazing locations! Happy travels,The Student Hotel Delft

10/10 – Uitstekend

Salil

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Top locatie, voorzieningen en personeel.
20 nachten verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Jeroen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima. Geluidsisolatie was goed (driedubbel glas en dikke muren).
2 nachten verbleven in september 2021

8/10 – Goed

Otto

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Jacintha

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was clean & comfortable. It was ideally situated for transport & was in easy walking distance of old town. I would stay there again
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 4 apr 2024
Hi Jacintha,Thanks for the positive feedback.We're thrilled to hear you found our hotel clean and comfortable, and the location perfect for exploring the old town and hopping on transport . Your kind words about our service have brightened our day; our team works hard to ensure you have a fantastic stay, and it seems we've hit the mark with you. We're glad you'd consider staying with us again; that's the best compliment we could hope for!We’re already looking forward to your next visit!All the best,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Joshua

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location of the Social Hub was perfect! It was a short walk from the city center and right by the train station which allowed us to easily explore other cities in the region. The room itself was comfortable, clean, and well designed.
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 17 mrt 2024
Hi there, Joshua!Your review made our day, thank you!Take care,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Rafael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Next to the train station and the city landmarks is a plus!! Excellent
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 12 mrt 2024
Hey there, Rafael! Thrilled to see your positive feedback. Thanks for sharing your experience with us.It's awesome to hear that our prime location right next to the train station and close to city landmarks made your stay excellent. We're thrilled you loved the cleanliness and condition of our hotel, and that you found our service top-notch. Our team works hard to make everything spotless and comfy for you, and it's great to see that reflected in your 100% ratings! I see that room amenities didn't quite hit that perfect score for you. While we're always looking for ways to improve, remember that our rooms pack a punch with their trendy decor and handy features like a flat-screen TV and air ventilation system. And hey, if you ever need a little extra fan action, we've got you covered at no extra cost!We look forward to seeing you again soon.Best regards,Matthijs Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Matthew

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent location for the station - comfortable rooms and great bathroom. All in Delft which is an absolute must to visit
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 6 mrt 2024
Hello Matthew,Thanks for sharing your thoughts on our hotel!Your shoutout to our prime location and the comfy rooms has us grinning from ear to ear – being just a hop, skip, and a jump away from the station and the charms of Delft is one of our favorite boasts! And isn't it just grand to have a bathroom that's up to snuff? We're all about those splashy comforts. As for the hotel's condition, we're on a mission to keep everything tip-top, so your 80% is our cue to aim even higher!See you again soon.Take care,Matthijs Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Salvatore

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Struttura molto grande ma funzionale. Sicuramente datata ma dignitosa. Letto comodo e bagno di giuste dimensioni
3 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 10 feb 2024
Ciao Salvatore,Grazie per averci fatto conoscere la tua opinione.Siamo felici che tu abbia trovato il letto comodo, un aspetto fondamentale per riposare dopo una giornata di avventure. Inoltre, è bello sapere che lo spazio del bagno ha incontrato le tue aspettative, sappiamo quanto sia importante avere il giusto comfort. Riguardo alla tua percezione che la struttura possa sembrare datata, ci teniamo a precisare che il nostro hotel è stato inaugurato nel 2020 e progettato con un occhio di riguardo per l'estetica moderna e funzionale, sempre nel rispetto dell'ambiente e dell'economia circolare, come puoi vedere dai materiali utilizzati e dalle soluzioni sostenibili adottate.Non vediamo l'ora di poterti accogliere di nuovo presso il The Social Hub Delft, per cui a presto!Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Emmanuel

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The place to be in Delft for casual people
Super découverte à Delft avec cet hôtel hybride entre logement étudiants et hôtel casual chic et cool pour anciens étudiants : j’ai adoré et je reviendrai
Vue de ma chambre en corner au 9ème étage 🤩
3 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 1 feb 2024
Salut Emmanuel et merci pour ta sympathique recommandation !On est super contents que tu aies trouvé notre lieu à la hauteur de tes attentes, idéal pour ceux qui cherchent à combiner style décontracté et ambiance conviviale. C'est vrai que notre hôtel offre un espace unique avec des installations pensées pour le confort de tous, et on est ravis que tu aies apprécié l'atmosphère générale. Concernant la propreté de la chambre et le confort, nous sommes toujours à l'écoute pour offrir la meilleure expérience possible, et nous sommes heureux de voir que ces aspects t'ont presque entièrement satisfait. N'oublie pas que notre équipe est disponible 24/7 pour rendre ton séjour encore plus agréable, alors n'hésite pas la prochaine fois à demander un petit coup de pouce si besoin.Au plaisir de te revoir chez nous.Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Lindsay, Fayetteville

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was a great place to stay!
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 2 nov 2023
Dear Lindsay,Thank you so much for your positive feedback following your stay.We're thrilled to hear that you had a great stay with us! It's fantastic that you appreciated our clean rooms, top-notch hotel condition, and friendly service. We always strive to provide a comfortable and enjoyable experience for our guests, so it's great to know we hit the mark during your visit. We can't wait to see you again!All the best,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Erin

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Awesome view right next to the train station. Very quiet (10th floor). Lots of amenities. Didn’t like the fragranced detergent in the washing machine (btw free laundry)
6 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 29 okt 2023
Dear Erin,Thank you for reviewing your recent stay.We're thrilled to hear that you enjoyed the awesome view and our convenient location next to the train station. It's great that you found our 10th floor room to be quiet and appreciated the variety of amenities we offer. We're sorry to hear that the fragranced detergent in the washing machine wasn't to your liking. We'll definitely take your feedback into consideration for future improvements. On the bright side, we're glad you found our laundry facilities to be a useful perk during your stay!We hope to see you again in the future.Kind regards,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Hakan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 19 okt 2023
Dear Hakan,Thank you for this kind review.We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We look forward to seeing you again.All the best,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Wolfgang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tolles Hotel in zentraler Lage, Zimmer modern, sauber und mit allem was man braucht. Parkplatz 200m vom Hotel. Wir kommen gerne wieder.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 25 sep 2023
Hey Wolfgang,wir freuen uns sehr über deine tolle Bewertung!Es freut uns sehr, dass dir unsere zentrale Lage und das moderne, saubere Zimmer gefallen haben. Wir sind stolz darauf, unseren Gästen eine angenehme Atmosphäre zu bieten. Schön, dass du auch die Parkmöglichkeiten in der Nähe des Hotels gefunden hast.Wir freuen uns schon auf Deinen nächsten Besuch bei uns.Bis dahin alles Gute und freundliche Grüße,Matthijs Jansen, General Manager

6/10 – Redelijk

Luiz Felipe

8 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 25 sep 2023
Dear Luiz, Thank you for the time you have taken to review your recent stay,We are sorry to hear that your stay did not entirely meet your expectations. Please do let us know at the time of any concerns, our team is always on hand to assist and try to ensure that you have the best stay possible.We look forward to welcoming you back in the future.Best wishes,Matthijs Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Igor

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service. Literally across Delft train station and bus station. Decent to good breakfast choices. Friendly staff. Very good internet. Had some troubles with shower drain not draining properly but fixed when reported. Air-conditioning was not too cool. I was still feeling warm with setting of 18c (lowest AC setting). Clean rooms. Free complimentary coffee, coffee, mini stroopwafel, and water bottle per day. Good overall.
6 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 15 sep 2023
Dear Igor,Thank you for your kind feedback.We're thrilled to hear that you enjoyed our prime location, breakfast options, friendly staff, and reliable internet. Your compliments are making us smile!We apologize for the inconvenience you faced with the shower drain and air conditioning. We're glad our team was able to fix the drain issue promptly. As for the air conditioning, our system is designed to maintain a temperature 3 degrees lower than the external temperature. We understand that it might not have been cool enough for your preference, and we appreciate your feedback. In the future, feel free to ask our reception for an extra fan at no cost to make your stay more comfortable. Thanks for mentioning our daily complimentary coffee, tea, mini stroopwafel, and water bottle. We love threaten our guests rightWe hope to welcome you back for another visit. All the best,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It was a decent experience and I will definitely consider to stay at this hotel in the future.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 9 sep 2023
Hi there,Thank you for such a positive review.We're happy to hear that you had a decent stay and enjoyed our clean hotel, top-notch service, and comfy rooms! It's great to know that you're considering staying with us again in the future. We always strive to make our guests' stays as enjoyable as possible, and your positive feedback means a lot to us. We can't wait to welcome you back for another adventure in Delft! We hope that you'll return for another fantastic stay. All the best,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Yeu Ping

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is located right beside Delft train station and bus terminal. It is super convenient to everywhere by public transportation. It provides gym, fun places, laundry, print free. If you book it try Expedia, you will not be able to check-in cause booking email is from Expedia, not your personal email. Then you will find it is not possible to use their app by login/verification. So you will need help from staffs every time. Not a big deal cause they are super friendly.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 4 sep 2023
Dear Ping,Thank you for taking the time to share your feedback.We're stoked to hear that you found our location super convenient and appreciated the gym, laundry, and free printing services. It's awesome that our friendly staff could help you out with the check-in process! We apologize for the inconvenience you faced with the app login and verification. We'll definitely take your feedback into account and work on improving the process for our guests.It would be a pleasure to see you again on a future occasion. Kind regards,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 23 aug 2023
Hi Guest,Thank you so much for sharing this review!We are glad you had an enjoyable stay, our team members take great pleasure in going that extra mile for our guests to make sure they have a memorable experience with us.We would love to see you again. Best wishes,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Julie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lovely hotel, great location. Perfect base for our trip.
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 22 aug 2023
Dear Julie,Thank you for this great feedback about your recent stay.Fantastic to hear that our location served as the perfect base for your trip, and that you found the room clean and comfortable. It's great to know that our hotel's condition and service met your expectations as well! Please come to see us again very soon!Thanks again.Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Natalia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice convinient
6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 21 aug 2023
Hi Natalia,Thanks for your great reviewWe're thrilled to hear that you found our hotel convenient and appreciated its condition! Our team works hard to maintain a fresh and modern atmosphere for our guests to enjoy. It's also great to know that you found our service to be satisfactory. We always strive to provide a warm and welcoming experience for everyone who stays with us.However, we noticed that you rated the room cleanliness at 80%. We apologize if it didn't meet your expectations completely. Our housekeeping team cleans hotel rooms daily and changes linen every four days to ensure a comfortable stay. We'll definitely take your feedback into account and work on improving our cleanliness standards even more.See you soon.Kind regards,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Simeon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sehr zufrieden
Wie bei anderen TSHs immer tolle Atmosphäre sehr freundlicher Service und man hat wirklich alles, was man braucht. Nicht nur auf einer Bussinessreise.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 21 jun 2023
Hey Simeon,ich freue mich sehr über deine tolle Bewertung!Wir freuen uns riesig, dass es Dir bei uns so gut gefallen hat.Super, dass du dich in deinem sauberen Zimmer wohl gefühlt hast und mit unserem Frühstück gut in den Tag starten konntest.Danke auch für dein Kompliment an unsere Mitarbeiter, das geben wir auf jeden Fall so weiter.Bis bald mal wieder,Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Gorm

4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 7 jun 2023
Tusind tak for din anmeldelse af jeres ophold Det er så dejligt, at du havde et godt ophold, og du syntes godt om hotellet!Det vil altid være os en glæde at sige velkommen tilbage næste gang, du besøger .Matthijs Jansen, General Manager

10/10 – Uitstekend

Jeonghan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best location, Kind staff, Best workplace
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 6 jun 2023
Hi Jeong,Thanks for this great feedback.We are grateful for your kind remarks and for highlighting our location. We will be sure to let our team members know how much of an impact they made on your experience.It would be awesome to see you again very soon All the best,Matthijs Jansen, General Manager

8/10 – Goed

Rodney D

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient location for those who are visiting Delft. Air conditioning in the room was not adequate as a result we had a couple uncomfortable nights.
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Matthijs Jansen, General Manager op 1 jun 2023
Dear Rodney, Thank you for taking the time to share your review.We work hard to provide all our guests with a pleasant experience and It is disappointing to hear that your room fell short of your expectations. We regret you did not inform us while on-site so that we could have found a solution.We hope to see you again.Best wishes,Matthijs Jansen, General Manager