Exterieur

Beoordelingen van Van der Valk Hotel Leiden

4 out of 5
Van der Valk Hotel Leiden
Haagse Schouwweg 14, Leiden

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 152 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 156 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 36 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 360 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 360 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Rudie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes en stulle kamers. Vriendelijke ontvangst.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Cees

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

WF Bakker

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel
2 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Nina

Reisde met familie en kleine kinderen
Keuken voor diner was fantasieloos, groenten onder het vlees waren tot smurrie gegaard, vlees was niet goed gebakken. Echt niet best.
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Adrianus

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
We konden veel eerder inchecken!! Dat kwam zeer goed uit! Minder was dat we de volgende ochtend ruim 3 uur voor uitchecken verstoord werden doir de schoonmaak!! Er lagen haarspelden in de douche!!!
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Mieke

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

marloes

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ziet er sjiek uit, goed verzorgd, behoorlijk schoon. Schoonmaak is fijn, personeel vriendelijk. Goede uitvalsbasis om te overnachten voor een weekend Leiden. Ligt centraal, naast busstation voor bus 43. Ontbijt is uitgebreid en ook van de dinerkaart is veel te kiezen, voor ieder wat wils! We hebben een fijn verblijf gehad, geen minpunten!
2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Ronald

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Machiel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een fijn verblijf
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
6
Badkamer was slecht schoongemaakt. Bedden en kussens te zacht, we zakte er helemaal in weg. Heb er rug en nekklachten van overgehouden. Ontbijt was wel goed en service was redelijk.
1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Nancy

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles perfect verzorgd. Vriendelijk personeel en een super ontbijt!
1 nacht verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

Yvette

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het hotel ligt mooi aan het water, personeel was vriendelijk. Kamer oud, donker in het souterain met vieze vloerbedekking en gordijnen.
1 nacht verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Jos

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Wij vonden het niet een van der valk die wij gewend zijn. Gedateerd en niet helemaal schoon(op de badkamer stof in de hoeken en tandpasta strepen op de muur) Kamer basement erg duur voor wat je kreeg! Personeel was wel vriendelijk
1 nacht verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

bernard

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
kamers ok, het eten eigenlijk ook, alleen is het restaurant verschrikkelijk onderbemand en wordt je vergeten als je wat vraagt. Zelfs op een drankje is het lang wachten want je moet ook al bijna in een luchter springen om je te doen opmerken bij het druk over en weer lopend personeel.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Iris

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is mooi en schoon, goede matrassen, vriendelijk personeel, het is veilig afgesloten in de nacht en dat alles voor een nette prijs
1 nacht verbleven in april 2022

2/10 – Ontzettend slecht

anwar

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2022

4/10 – Matig

Merel

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg verouderd
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

J De

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima overnachting, in de buurt van ons doel. Prima eten.
1 nacht verbleven in oktober 2021

10/10 – Uitstekend

Hugo

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Dieneke

Positief: Netheid, personeel en service
Goed
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Ron

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alijd goed
Altijd fijn om in dit hotel te verblijven! Betrouwbare vd Valk kwaliteit.
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Front Office Manager op 10 aug 2021
Dear guest, thank you for your review and score of 10! We would like to welcome you again. With kind regards, Jennifer - Front Office Manager

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
Jammer dat het zo ver van centrum lag. Kamer was prima Bij omschrijving stond 0,0 km van centrum Dus vind dat tricky
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Front Office Manager op 10 aug 2021
Beste gast, hartelijk dank voor uw review. Bedankt voor uw opmerkingen wat betreft de afstand tot het centrum. Wij zullen hier induiken en hier een betere indicatie voor maken. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Jennifer - Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed te bereiken, behulpzaam vriendelijk personeel
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Front Office Manager op 10 aug 2021
Beste gast, hartelijk dank voor uw review! Wat een prachtig commentaar voor ons team en mooie score. Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Jennifer - Front Office Manager

6/10 – Redelijk

H.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ik vond het wat lawaaiig op de gang
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Front Office Manager op 10 aug 2021
Beste H, hartelijk dank voor uw review naar aanleiding van uw verblijf bij Van der Valk Hotel Leiden. Was het lawaai op de gang ook in de nacht? Wij doen er graag alles aan om het de gasten naar wens te maken en hadden graag iets aan de lawaai gedaan. Mocht u nog een volgende keer bij ons verblijven en iets soort gelijks hebben meld u dit bij de receptie. Met vriendelijke groet, Jennifer - Front Office Manager

8/10 – Goed

Henk

1 nacht verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Sander

1 nacht verbleven in juni 2021
Reactie van Front Office Manager op 10 aug 2021
Beste Sander, hartelijk dank voor uw review. Mocht u nog tips voor ons hebben om het verblijf nog beter te maken, laat u het ons beslist weten. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Jennifer - Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2021

8/10 – Goed

Aicha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Robin, Dronten

Reisde met een groep, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Netjes, vriendelijk personeel. Aanrader............
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Benelux

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel.
Fijne kamer. Gratis upgrade gehad. Restaurant is zoals je van een vanderValk hotel verwacht: prima.
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Adry

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

mirjam, Culemborg

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was goed. Alleen vinden wij de hoofdkussens te zacjt
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

Schneiders, Hoorn

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden de comfort kamer , prima kamer, lekker groot, maar het bed was alles behalve comfortabel. 1 van de matrassen was zo zacht/versleten dat ik de hele nacht naar het midden rolde en weg zakte. Ik heb hier wel melding van gemaakt en ik hoop dat er wat mee gedaan wordt.
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Ineke, Venlo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles schoon en netjes. Goede locatie. Erg vriendelijk.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Marlous

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfect. Slaap kamer wel met spinnerag
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Diether, Leuven

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooi hotel, vriendelijke staff en goede ligging. Allen de verbinding met Leiden zou praktischer kunnen
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Guest Relations op 21 mrt 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw review met een 4 uit 5. Het is fijn om te lezen dat alles naar wens is geweest tijdens het verblijf. Wij hopen u snel nogmaals te verwelkomen als onze gast. Met vriendelijke groet, Guest Realtions

8/10 – Goed

Kim

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Prima
De kamer was prima. Helaas werkte de televisie niet en was de wastafel helemaal nat door een lekkende kraan. Verder geen op- of aanmerkingen
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service
De kamer stonk naar sigarettenrook
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Guest Relations op 11 jan 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Onze excuses dat u sigarettenrook op de kamer heeft waargenomen. In al onze kamers is het verboden te roken. Als onze receptie hiervan op de hoogte was hadden wij u graag een andere kamer aangeboden. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen in een frisse kamer. Met vriendelijke groet, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Relations op 11 jan 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw waardering met een 8. Het is fijn om te lezen dat het verblijf naar wens is geweest. Wij hopen u in de nabije toekomst nogmaals te mogen ontvangen. Met vriendelijke groet, Guest Relations

10/10 – Uitstekend

Aytac

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Familiekamer heeft 2 volledige 2 persoonsbedden en ruim opgezet
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Guest Relations op 11 jan 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling van 4 sterren. Het is fijn om te lezen dat u de kamer ruim vond en dat het verblijf naar wens is geweest. met vriendelijke groet, Guest Relations

2/10 – Ontzettend slecht

Ronald

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dit is meer een HOSTEL
Dit is eigenlijk geen hotel. Waarschijnlijk had ik er minder problemen mee gehad als het verkocht zou worden als een airbnb of een hostel in plaats van een 4 sterren hotel. De kamer ziet er netjes uit, de badkamer is serieus vieze oude vergane glorie. Het is echt puur een bed waar je voor betaalt, zonder enige vorm van service wat je van een hotel mag verwachten normaal gezien. Er was een gezamelijke strijkplank op iedere verdieping, niemand die hem even naar je kamer kon brengen. Er was geen minibar, geen roomservice, koffer zelf naar de kamer brengen en weer naar beneden bij vertrek. Iets te drinken is alleen tegen contante betaling te koop beneden aan de balie of in het cafe. Voor een basic slaapplaats prima, maar als je een hotel zoekt ben je hier aan het verkeerde adres.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Guest Relations op 11 jan 2020
Geachte gast, Bedankt voor het delen van uw bevindingen van uw verblijf. Wij vinden het jammer om te lezen dat het verblijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Graag willen wij u dan ook een aantal situaties uitleggen. Wij bieden een strijkijzer op elke etage aan zodat u ten alle tijde het gemak van een strijkijzer kunt ervaren. U hoeft zo niet te wachten op een strijkijzer maar kunt deze 24/7 gebruiken. Al onze kamers zijn in het bezit van een minibar, deze is bij aankomst leeg zodat u eigen producten hierin kunt koelen. Wanneer u wenst is de aanschaf van een minibar pakket mogelijk of had u gebruikt kunnen maken van de verschillende snoep- en drankautomaten in het hotel. Onze receptie had u daar graag meer informatie over gegeven. Ook bieden wij dagelijks roomservice aan van 17:00-22:30, helaas op oudejaarsavond niet in verband met ons gesloten restaurant. Wij hopen de kans te krijgen u nogmaals te verwelkomen om u onze service te laten zien. Met vriendelijke groet, Guest Relations

8/10 – Goed

Stephanie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

T

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Guest Relations op 11 jan 2020
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling met maar liefst 10 sterren. Het is fijn om te zien dat u een fijn verblijf bij ons heeft gehad. Wij hopen u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Guest Relations

8/10 – Goed

Kim

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Guest Relations op 26 nov 2019
Geachte gast, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Guest Relations

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
lege minibar ???? geen waterflesjes op kamer dubbel ontbijt op cr. kaart verrekend.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Guest Relations op 13 aug 2019
Geachte gast, Bedankt voor het nemen van de tijd om ons te beoordelen. Onze minibar is inderdaad altijd leeg en er is bij onze receptie een minibarpakket aan te schaffen. Daarnaast staan er op de gang van het hotel vending machines waar u gekoelde dranken evenals water en snacks kunt kopen. Helaas is de review anoniem gepubliceerd en kunnen wij niet achterhalen op welke rekening er dubbel ontbijt geboekt moet zijn. Mocht u de naam van de reservering met ons willen delen kunnen wij dit voor u terugkijken. Met vriendelijke groet, Guest Relations

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019