Restaurant

Beoordelingen van Hôtel Première Classe Thionville

Hôtel Première Classe Thionville
29 rue des Frères, Thionville, Moselle

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 212 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 457 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 198 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 83 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 51 van 1001 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

7,8/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Niet het geld waard
Hotel kamer was smerig de douche had een kleinstraal water en schimmels aan de muur .. niet het geld waard ook al is het maar voor alleen slapen Kamer was te warm dat we om half 1 snachts aan de receptie moet vragen de raam open te doen want dat konden we niet zelf vanwege dat het een speciaal sleutel nodig heeft om het te openen
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hôtel Première Classe op 25 feb 2024
Cher client, Nous vous remercions pour votre commentaire et espérons vous revoir prochainement dans notre établissement. Cordialement

2/10 – Ontzettend slecht

Joana

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Hôtel première classe op 10 dec 2023
Bonjour, merci pour votre commentaire, pourriez vous être plus précise sur ce qui vous a déplut dans notre établissement durant votre séjour? En vous remerciant. Cordialement, la réception. Ludivine.

8/10 – Goed

Mohamed Hussain

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Hôtel première classe op 4 nov 2023
Bonjour, merci pour votre retour et votre commentaire, nous sommes ravies que votre séjour fut agréable. Nous espérons vous revoir au sein de notre établissement. Cordialement, la réception. Ludivine.

4/10 – Matig

Erwin

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hôtel première classe op 27 sep 2023
Bonjour, merci pour votre avis, nous espérons vous revoir au sein de notre établissement. Cordialement, la réception. Ludivine.

8/10 – Goed

Jan

1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hôtel première classe op 6 sep 2023
Bonjour, merci pour vote commentaire, nous sommes ravies que votre séjours chez nous fut à la hauteur de vos espérances. Nous espérons vous revoir au sein de notre établissement. Cordialement, la réception. Ludivine.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleine kamer voor 3 volwassen maar de rest was super
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Hôtel première classe op 29 aug 2023
Hallo, dank u voor uw opmerking. We zijn blij dat uw verblijf goed is verlopen. We hopen u nog eens terug te zien in ons etablissement. Met vriendelijke groet, receptie. Ludivine.

4/10 – Matig

Wakil

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Voorzieningen
Het personeel in de avond uren heel aardig en mee helpend.Personeel overdag sacherijnig, onaardig en ronduit niet gastvrij. De ramen kunnen niet open en daarvoor moet je bij de receptie zijn. De kamer was niet heel schoon en scoort hooguit n 5. WM
4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hôtel première classe op 2 aug 2023
Hallo, bedankt voor je opmerking. Het spijt ons voor het ongemak. We hopen u nog eens terug te zien in ons etablissement. Met vriendelijke groet, receptie. Ludivine.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Hôtel première classe op 13 jul 2023
Bonjour, merci pour votre commentaire, nous espérons vous revoir au sein de notre établissement.Cordialement, la réception. Ludivine.

6/10 – Redelijk

Jeroen

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Hôtel premiere classe op 24 mrt 2023
Bonjour, merci pour votre commentaire, nous espérons vous revoir au sein de notre établissement.Cordialement, la réception. Ludivine.

6/10 – Redelijk

Philippe

Reisde met familie
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurige moderne kamer met zacht bed, maar het bad was veel te kort voor een volwassen persoon. Let ook op als je parking vraagt. Geen antwoord = niet mogelijk
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Hôtel premiere classe op 17 jan 2023
Bonsoir, Merci pour votre retour. Au plaisir de vous accueillir à nouveau dans notre établissement. La réception. Ludivine.

8/10 – Goed

Gea

1 nacht verbleven in oktober 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Yamina

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was afgelegen ( in de beurt van begraafplaats). De kamer was erg klein en benauwd. Douche was vies. Ontbijt was zeer beperkt, ze hadden niet eens water.
2 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

F.

2 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Christiaan

1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van marie op 10 sep 2022
Cher client,Nous vous remercions d'avoir laissé vos impressions.Cordialement. La Réception. Marie

8/10 – Goed

Dave

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Prijs kwaliteit zeer tevreden. Super als je op doorreis bent. Omgeving is minder, ligt ook net naast snelweg.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Waseem Tahir

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima om een nachtje over te nachten.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Danielle van

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor 1 overnachting we waren met gezin op doorreis
1 nacht verbleven in februari 2022
Reactie van TULIP INN op 23 feb 2022
Hallo, Bedankt voor je reactie. We zijn verheugd dat u genoten heeft van uw verblijf. We hopen je snel weer te zien. Vriendelijke groeten. De receptie, Marine

8/10 – Goed

Ria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was maar 1 nachtje, maar was prima in orde. Canwege corona miet het ontbijt opgehaald worden bij de receptie.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van Julie op 24 okt 2021
Guten Morgen, Bedankt voor je reactie. We nemen nota van uw opmerkingen over de ontbijten We hopen je weer te zien voor een toekomstig verblijf in onze Tulip Inn-residentie Met vriendelijke groet Julie

8/10 – Goed

P.F.A.M.

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel met alleen een tegenvallend ontbijt
De kamer was netjes en zag er gloednieuw of zojuist gerenoveerd uit. Eigenlijk onverwacht verzorgd voor een hotel van de Première Classe-keten met kamers van nog geen vijf tientjes inclusief ontbijt. Het enige dat tegenviel was het ontbijt. In Frankrijk is dat nooit royaal, maar in deze coronatijd krijg je een bordje met een piepklein stukje baguette (stokbrood) van - ik schat - 6 centimeter, een bruine boterham en verder veel zoetigheid (waar sommige Première Classe-hotels nog wel eens een stukje kaas of Camembert aanbieden). Alleen koffie en jus d´orange kon je extra halen; meer niet. Toch was dit hotel een goede ervaring.
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van Sylvie op 20 sep 2020
Merci d'avoir choisi notre hôtel. Nous sommes ravis que votre séjour se soit bien déroulé. En ce que concerne le petit déjeuner nous ne pouvons actuellement pas proposer le buffet. Nous espérons vous revoir très bientôt. Cordialement.Sylvie

8/10 – Goed

Eric, Boxtel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer is schoon en netjes, personeel aan de receptie er vriendelijk en behulpzaam. Het enige nadeel is het geluid van de snelweg.
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Sylvie op 6 aug 2020
Bedankt voor het kiezen van onze faciliteit.Bij,aarzelde uw volgende verblijf niet om te vragen voor een dope kamer. U weer te zien zeer binnenkort onder ons van harte. Sylvie

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Comfort kamer
slechte airco
De airco werkte praktisch niet het was erg warm in de kamer daardoor zeer slecht geslapen.
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van Sylvie op 25 jun 2020
Bedankt voor het kiezn van ons hotel.Het spijt ons voor het ongemark veroorzaakt door de airconditioning, we hopen u weer te zien in onze vestiging. Vriendelijke groeten.Sylvie

10/10 – Uitstekend

Lydia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van sylvie op 14 mrt 2020
Merci d'avoir choisi notre hôtel. Nous sommes ravis que votre séjour se soit bien déroulé et espérons vous recevoir très bientôt au sein de notre établissement. Cordialement.Sylvie

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Sylvie op 24 jan 2020
Mreci pour votre commentaire.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Hilde

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tegenvaller
De kamer was heel basic maar niks mis mee. Groot en comfortabel bed. De badkamer daarentegen was zeer vuil. De kraan van de lavabo was aangezet met vuil en kalk, het dopje van de afvoer zat niet meer in de lavabo zodat je kon zien hoe vies dit was. De tegeltjes in de douche en in de rest van de badkamer waren echt heel vuil ☹️ ook de deur zat vol met spatten. Bij aankomst vroeg ik naar het ontbijt. Dit was een buffet à volonté vertelde men ons. Het ontbijt was echter heel teleurstellend. Enkel stukjes stokbrood en zeer droge cake, totaal geen beleg, enkel 2 soorten confituur, choco en honing. Ook geen fruit en zelfs de yoghurt was over datum. Absoluut geen aanrader en zeker geen €5,90 waard
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
We kwamen heel laat aan en was geen probleem. De mam achter de receptie was heel vriendelijk en de kamer toereikend
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Er waren bloedvlekken op de vloer. Veel lawaai van snelweg
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Gerrit, Veenendaal

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ontvangst, slaapplaatsen waren goed. In tegenstelling tot wat over deze locatie op reviews te lezen is hebben wij geen negatieve ervaringen op gedaan. Ontbijt hadden wij niet geboekt dus daar hebben we dan ook geen mening over. Wij waren tevreden en zullen zeker zonodig deze locatie nog eens aan doen als we dat nodig hebben.
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Arianne

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, comfort kamer
het was niet schoon in de kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Prima en netjes hotel. Fijn met airco, een goede tussenstop voor onze reis van de Franse Alpen naar Nederland
1 nacht verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kopdouche was niet goed. Verder niets te klagen.
3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Hotel was prima voor overnachting onderweg. Niet superschoon, maar schoon genoeg.
1 nacht verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Sandra

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Matig
Helaas stonk de kamer enorm naar rook, en was deze niet goed schoon. Verder prima voor deze prijs. Ontbijt was ook beter dan ik had verwacht.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Prima locatie vlak bij de stad (met de auto paar minuten). Ontbijt stelt niets voor, daar hoef je het niet voor te doen. Kamers zijn ook wat gehorig. Maar voor een nachtje als tussenstop een prima optie. Babybedje was gratis, maar matrasje zo dun dat ze toch bij ons heeft geslapen.
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alleen met lift bereikbaar niet schoon en raam kon niet open. Ontbijt was ver onder de maat
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toegang tot receptie die op 6e etage ligt, eas niet duidelijk aangegeven. Maar eenmaal binnen bijzondet aardige ontvangst en goede uitleg over alles. Kamer uitstekend en schoon en luxe voor de prijs.
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Het inbijt was slecht geen bordje onvoldoende brood slecht beleg
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
Vierdaags verblijf
Prima hotel tijdens he (vakantie)reis voor 1 nacht. Bed was prima behalve het ieniemienie hoofdkussen. Ontbijt was erg karig, weinig variatie. Personeel mag wel wat vriendelijker zijn. Geen migelijkheid om wat te eten of te drinken in het hotel zelf, tenzij je weet hoe de koffieautomaat op de 6e verd. werkt met een buitenkandse bankpas.
4 nachten verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Kees, La Vineuse (FR)

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer was erg warm, meer dan 30 graden ondanks dat het raam geopend werd door een personeelslid. Het was een een erg warm nachtje. Is er geen air condition?
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Afstand tot de stad was prima. Het is een mooi stadje. Hotelligging is goed. Hotelkamers zijn an een opknapbeurt toe. Veel lawaai. Ramen gaan niet open. Pover ontbijt
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurige kamers. Niet stil door snelweg. Fijne parkeer mogelijkheid.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Je moet de leeftijd van het kind aanduiden(in ons geval was het kind 6maand) waardoor ik bij het bestellen leeftijd 0 had aangeduid. Maar daar werd weinig rekening mee gehouden, er was geen babybedjes ter beschikking alsook kon een bedje niet in de kamer staan.
1 nacht verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het personeel was vriendelijk. De kamer daarintegen was heel erg vuil en vies. Bij reclamatie hierover werd door het personee een upgrade gegeven naar een appartement in een andere hotelketen in hetzelfde gebouw. Dit was wel in orde.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Schoon , vriendelijk personnel, horde simpele kamers waar alles wat nodig is gewoon is en niet meer, goede bedden
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019