Bar (ter plaatse)

Beoordelingen van ibis Tilburg

3 out of 5
ibis Tilburg
Dokter Hub Van Doorneweg 105, Tilburg

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 146 van 542 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 252 van 542 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 105 van 542 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 542 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 542 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Costa installatie techniek

3 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ganna El Khatib, Customer Service op 20 apr 2024
Beste Costa, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ibis Tilburg. Met vriendelijke groet.Ganna El Khatib, Customer Service

10/10 – Uitstekend

York

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Ganna El Khatib, Customer Service op 21 mrt 2024
Dear York,Thank you for sharing your feedback with us. We are delighted to hear that you found the room to be tidy and well-maintained during your stay.Ensuring a clean and comfortable environment for our guests is a top priority for us, and we are pleased that we met your expectations in this regard.We appreciate your kind words and hope to have the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future.Kind regards,Ganna El Khatib, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Cornelia

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Vriendelijk personeel, goede bedden, schoon, centrale locatie
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Ganna El Khatib, Customer Service op 7 mrt 2024
Beste Cornelia,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier te lezen dat u onze bedden comfortabel vond; we zijn trots op onze 'Sweet Bed by ibis' die ontworpen zijn voor optimaal comfort en een goede nachtrust. Ook zijn we blij dat u de netheid van onze kamers waardeerde; ons team zet zich dagelijks in voor de hygiëne en properheid van ons hotel. Uw compliment over de centrale locatie bevestigt onze gunstige ligging in Tilburg, dichtbij het stadscentrum en toeristische attracties.Groetjes!Ganna El Khatib, Customer Service

8/10 – Goed

Eer

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Fijn dat het stil was in de nacht. De kamer was ook schoon echter 1 vd dekbedden was gescheurd en de afstandsbediening vd tv deed het niet. En wat de badkamer betreft, die was niet schoon en de scheiding tussen douche/wastafel vloer is niet goed aangelegd waardoor de vloer vóór de douchecel kletsnat werd.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 20 feb 2024
Beste gast,Fijn dat u de tijd nam uw beoordeling achter te laten.Ik ben blij om te lezen dat u een stille nacht heeft gehad, en dus fijn heeft kunnen slapen. Echter vind ik het vervelend om te lezen dat een aantal dingen tegen bent gekomen op de kamer die niet geheel naar wens waren. Ik heb uw opmerkingen doorgestuurd naar de house keeping manager, en hij zal dit met het team oppakken.Mocht u nog een naar Tilburg komen, laten wij u graag zien hoe wij wel te werk gaan. Met vriendelijke groet,Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 – Goed

Renco

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Dirk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was echt schoon en netjes. Zag er gewoon goed uit
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 21 jan 2024
Beste Dirk,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.We zijn ontzettend blij te lezen dat alles naar wens was en u de netheid en conditie van ons hotel met hoge waardering heeft ervaren. Ons team streeft er dagelijks naar om het onze gasten naar de zin te maken en we vinden het fijn dat dit terug te zien is in uw feedback over de kamer en onze service. We nemen uw score voor onze kamerfaciliteiten en service ter harte en zien dit als een stimulans om te blijven verbeteren en streven naar de beste ervaring voor onze gasten.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ibis Tilburg. Met vriendelijke groet.Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 – Goed

Rolf

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accommodatie
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 8 jan 2024
Beste Rolf,Bedankt voor uw fijne review.Wij vinden het fantastisch te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ibis Tilburg. Met vriendelijke groet.Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Hans

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedden waren te smal en te klein.

10/10 – Uitstekend

Paula

Alles goed.
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Maikel

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

N.L.

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

anniek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super vriendelijk en gastvrij personeel.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Sterre

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Personeel was lief, geen last van geluid alleen het bed was minder fijn. Het sliep wel goed alleen de bedden zitten los van elkaar dus als je in die spleet lag kon je er tussen vallen
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Gerard

1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Aneela

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Het was een goed hotel. Wel ver van centrum, geen openbaar vervoer mogelijkheid. Ontbijt was goed, wel jammer als je om 09:30 uur geen broodjes/croissants werden aangevuld.
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

Caroline

Zeer geluidruchtig. Zowel geluiden van binnen het hotel als van buiten te goed hoorbaar. Goed bed. Betaald parkeren voor een hotel dat op industrie achtig terrein ligt, is bizar. En een zeer zuinig gevuld glas pinot noir, van matige kwaliteit voor een overrated prijs is een gemiste kans. Helaas. Dit wordt hem niet voor een volgende keer
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 9 nov 2023
Beste Caroline,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij om te horen dat u ons bed comfortabel vond. Wat betreft het geluid, onze kamers zijn voorzien van dubbele beglazing om geluidsoverlast te minimaliseren. We betreuren het echter dat u tijdens uw verblijf geluiden van zowel binnen als buiten het hotel heeft ervaren.We begrijpen uw opmerking over het betaald parkeren en willen u erop wijzen dat we gratis parkeergelegenheid bieden op ons terrein. Op het moment dat u direct bij ons boekt kunt u genieten van alle voordelen. Hieronder valt bijvoorbeeld ook het gratis parkeren. Wat betreft uw ervaring met de pinot noir, we zullen uw feedback doorgeven aan ons team om de kwaliteit en service te verbeteren. Onze excuses voor het ongemak.Vriendelijke groeten en graag tot nog eens voor een betere ervaring,Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Guillermo

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Lien

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Had a great stay here! Close to the center of Tilburg. Clean rooms, the bathroom is a bit small but overall we had a good night here! I love the fact that check out is quite late compairing to other hotels!
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 23 okt 2023
Dear Lien,Thanks for taking the time to review your stay at our hotel.We are delighted to hear that you enjoyed our central location in Tilburg and found our rooms to be clean. Our team works hard to maintain a high standard of cleanliness and comfort for our guests. We appreciate your kind words about our late check-out time, as we strive to provide a convenient and relaxing stay for our guests.We understand that you found the bathroom to be a bit small, but we hope that our modern bathroom design with a walk-in shower, toilet, and sink provided you with the necessary amenities during your stay.We hope to have the opportunity to welcome you back for an even better experience in the future. Kind regards,Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 – Goed

Mohammed

6 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 24 sep 2023
Beste Mohammed,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ibis Tilburg. Met vriendelijke groet.Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Rob

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een prima (zaken)hotel met een uitstekende verhouding tussen prijs en kwaliteit. Volgende keer dat ik in Tilburg overnacht is het weer hier.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 24 sep 2023
Beste Rob,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.We zijn blij te horen dat u tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding en dat u van plan bent om weer bij ons te verblijven tijdens uw volgende bezoek aan Tilburg. Onze centrale locatie en moderne voorzieningen dragen bij aan een aangenaam verblijf voor zowel zakenreizigers als vakantiegangers.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ibis Tilburg. Met vriendelijke groet.Kaoutar Happel, Customer Service

4/10 – Matig

Anita

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service
Voor zo'n kleine, gehorige kamer echt duur.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 20 sep 2023
Dag Anita,Bedankt voor het delen van uw ervaring.We zijn blij te horen dat u de kamer netjes vond. We begrijpen echter uw opmerking over de gehorigheid en de prijs van de kamer. Onze kamers zijn inderdaad 15 m² groot, zoals beschreven in de informatie over het hotel. We doen ons best om een comfortabele en aangename ervaring te bieden aan al onze gasten, en we betreuren het dat we in dit geval niet aan uw verwachtingen hebben voldaan.We willen u erop wijzen dat ons hotel verschillende faciliteiten en diensten biedt, zoals een restaurant, bar, fietsverhuur en vergaderzalen, die bijdragen aan de algehele waarde van uw verblijf. We hopen dat u tijdens uw verblijf van deze faciliteiten heeft kunnen genieten.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 – Goed

Erica

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ik sliep op kamer 101 en er werd om 22.00 uur met heel veel kabaal glas in de container gegooid en schrokken ik en mijn kleinzoon wakker. Ik keek uit op een zeer rommelige omgeving met veel oude troep. Het hotel is super netjes maar er om heen verdiend niet de schoonheidsprijs prijs
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Kaoutar Happel, Customer Service op 20 sep 2023
Dear Erica,Thanks for taking the time to review your stay at our hotel.We are delighted to hear that you found our hotel to be clean and well-maintained. Our team works hard to ensure a comfortable stay for our guests, and we appreciate your positive feedback on our room cleanliness, hotel condition, and room amenities.However, we regret to learn about the noise disturbance you experienced during your stay. We understand how important a peaceful environment is for our guests, and we apologize for any inconvenience this may have caused. We also appreciate your feedback regarding the surroundings of our hotel, and we will take your comments into consideration as we continue to improve our facilities and services.We look forward to seeing you again in the future. Kindest regards,Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 – Goed

Henk

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Goed
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Bram Rekveld, Customer Service op 7 aug 2023
Beste Henk,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ibis Tilburg. Met vriendelijke groet,Bram Rekveld, Customer Service

8/10 – Goed

Tomasz

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

tim

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Bram Rekveld, Customer Service op 20 jul 2023
Beste Tim,Bedankt voor uw beoordeling.We zijn blij om te horen dat u tevreden bent met de service die we bieden. Ons team streeft ernaar om onze gasten een aangename ervaring te bieden. Wat betreft de netheid van de kamer, we nemen uw opmerkingen serieus en zullen dit bespreken met ons schoonmaakteam om ervoor te zorgen dat we onze normen handhaven en verbeteren. We waarderen uw feedback over de algehele staat van het hotel en zijn blij te weten dat u tevreden bent met de faciliteiten en het onderhoud.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet,Bram Rekveld, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Jolanda

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nette kamers, vriendelijk personeel en goed ontbijt.
1 nacht verbleven in juli 2023

8/10 – Goed

Willem

3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Willy, Stavenisse

2 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Gerrit

2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

daniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede bedden en badkamer. Nette kamer! Vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van Bram Rekveld, Customer Service op 11 mei 2023
Beste Daniel,Hartelijk dank voor uw review.We zijn blij dat u tevreden was met de netheid en service van ons hotel. We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ibis Tilburg. Met vriendelijke groet.Bram Rekveld, Customer Service

8/10 – Goed

Edwin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heel vriendelijk personeel. Eten was prima.
Reactie van Bram Rekveld, Customer Service op 30 apr 2023
Beste Edwin,Hartelijk dank voor deze fijne beoordeling.Het verheugt ons te lezen dat u een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad. Ons personeel bedankt u voor uw lovende woorden.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ibis Tilburg. Met vriendelijke groet.Bram Rekveld, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Anne Douwe

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Bram Rekveld, Customer Service op 14 mei 2023
Beste Anne,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u dan ook nog eens te mogen verwelkomen!Bram Rekveld, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Matthijs

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Bram Rekveld, Customer Service op 11 mei 2023
Beste Matthijs,Heel erg bedankt voor uw mooie score!Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ibis Tilburg. Met vriendelijke groet.Bram Rekveld, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Jeroen

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makkelijke check in . Nette kamer
1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Bram Rekveld, Customer Service op 13 apr 2023
Beste Jeroen,Hartelijk dank voor deze uitstekende score.Het doet ons plezier dat ons check in proces en het comfort van de kamer aan je verwachtingen voldeden.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen bij ibis Tilburg. Met vriendelijke groet.Bram Rekveld, Customer Service

10/10 – Uitstekend

Amar

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Customerservice op 24 apr 2023
Beste Amar,Bedankt voor het achterlaten van een review na uw verblijf bij ibis Tilburg.Het is altijd een genoegen om positieve reacties te mogen ontvangen, dit zal voor ons personeel motiverend dienen om de standaard hoog te houden.We hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen, we zullen er alles aan doen om uw volgende bezoek even prettig laten verlopen als het vorige.Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

8/10 – Goed

Jordy

1 nacht verbleven in maart 2023

10/10 – Uitstekend

kevin

2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Jos

Positief: Personeel en service
Goed ontvangen
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was vriendelijk en eenvoudig maar goed.
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Dick

1 nacht verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

André

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pas om 20.00 uur 's avonds plek voor diner; ondanks beloftes vooraf toch geen glutenvrije opties, waardoor ik om 21.00 uur thuisbezorgd-troep kon eten. 's Ochtends herhaling: ondanks beloftes vorige dag geen glutenvrije opties bij ontbijt. Daarnaast erg smerige kamers met schimmel op de plafonds. Eén keer en nooit weer hier.
1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keurig nette kamers. zag er schoon en fris uit. Badkamer had body/hair flacons Eten was uitstekend Enige minpuntje was dat de keuken of het personeel niet klaar was om 18.00 terwijl we gereserveerd hadden. we moesten er zelf achteraan anders hadden we veel te laat bij de Efteling geweest. Ik vind het altijd vriendelijker wanneer de parkeerkaart inclusief is. Vind het persoonlijk altijd een extra verdienmodel. Je bent van de auto afhankelijk om daar te komen in de meeste gevallen. Verreken dat in de kamerprijs. Ontbijt was uitstekend. Lekker verse jus. Genoeg keuze.

8/10 – Goed

Anton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima, compacte kamers, ,goed ontbijt.
2 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Sandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

jivan

1 nacht verbleven in september 2022

4/10 – Matig

Jackeline

Reisde met een groep
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer basic, niet voor toeristische bestemming. Kleine, krappe kamers, lekkende airco, werd uiteindelijk opgelost met andere kamer, maar dat ging niet heel soepel. We zagen s'avonds buiten een rat lopen. Niet voor herhaling vatbaar.
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Jaap

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super pe
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Jack van

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een overnachting
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Everd

Zakenreiziger
2 nachten verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Robbie

1 nacht verbleven in juni 2022