Een buitenzwembad

Beoordelingen van Sandos Griego

4 out of 5
Sandos Griego
Avda De Sorolla 7, Torremolinos, Malaga

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 124 van 509 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 204 van 509 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 106 van 509 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 54 van 509 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 509 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Nick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice hotel!
Hotel was better than expected ( earlier reviews). Excellent price / quality. Friendly staff, comfy bed, Food was good. Really enjoyed our stay and will certainly come back in future.
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 18 okt 2023
Dear Nick, on behalf of the entire team of Marconfort Griego, we would like to thank you for sharing this wonderful review about your last stay with us. We are really happy to read youenjoyed your stay. Thank you also for mentioning our friendly hard working staff. Such positive feedback encourages us to continue with our efforts to uphold our high standards.We also appreciate your kind words regarding food, service and comfy beds. Your kind words about our hotel and services are truly appreciated. We look forward in welcoming you back soon. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

norbert

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Elke avond entertainment. Verschillende bars en dancing 2 restaurants en een poolbar. Vooral spaanse en engelse gasten. Klein minpunt gewn groen (palmbomen) rondom zwembad. Groot voordeel aan strand ook bar/restaurant met elke dag bbq en paellla. Personeel beach bar zeer vriendelijk
9 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 19 jun 2023
Beste Norbert, Het is een waar genoegen om u namens het hele team van Marconfort Griego te bedanken voor het nemen van uw tijd en het beoordelen van het hotel met betrekking tot uw laatste verblijf bij ons!We stellen uw positieve opmerkingen en vooral uw woorden over ons hardwerkende personeel zeer op prijs. We zullen uw woorden zeker delen met ons hele team en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen. Met vriendelijke groeten.

8/10 – Goed

Alexander Van de

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Groot hotel met een uistekende prijs/kwaliteit verhouding. All-inclusive prima op orde. Veel gasten maar dat heeft geen impact op de verzorging. Het is echt niet het beste 4 sterren hotel van Torremolinos maar nogmaals... je komt niets te kort en je bent voordelig uit. Tweede jaar dat we hier met een vriendgroep zijn. Dat is niet voor niets. We komen graag weer terug. Medewerkers uiteraard op zijn Spaans introvert en weinig hospitable (uitzonderingen daargelaten) maar ze leveren wel. Complimenten!
5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 16 mei 2023
Beste Alexander, hartelijk dank voor uw vertrouwen in ons Marconfort Griego Hotel en voor het nemen van de tijd om uw verblijf te beoordelen en deze feedback te delen.We zijn erg blij om te weten dat u genoten heeft van uw verblijf en willen graag benadrukken dat we de opmerkingen van gasten zeer serieus nemen om onze service voortdurend te verbeteren. doen om onze gasten de beste service te bieden. Met vriendelijke groeten.

8/10 – Goed

Alexander

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Accommodatie is goed. Liften te klein voor het aantal personen die constant de lift nemen. 1 lift was gedurende het verblijf stuk.
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 3 okt 2019
Bedankt voor je vriendelijke recensie. Het spijt ons dat een van de liften tijdens uw verblijf kapot was en onze excuses voor het ongemak. Beste wensen.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quality vs price Minidisco was a little bit to late for the children
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Natalia Estévez op 1 apr 2019
Thank you for bringing on board your comments. We take note. Best regards

6/10 – Redelijk

Mansour

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2018
Reactie van Gema Marqués. Director recepción op 26 jun 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 – Matig

Arjan, Utrecht

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oud hotel en absoluut zijn sterren niet waard
Wij hebben dit (4 sterren) hotel geboekt afgaande van de foto's en recensies van andere gasten. We boekten een aanbieding op basis van all-inclusive. Het hotel is verouderd en doet aan als een ordinaire "vreetschuur". Na 3 kamers aangeboden te hebben gekregen, twee zonder balkon en een met een groot schimmel plek aan het plafond hebben we na enige discussie bij de receptie de boeking geannuleerd. Je mag toch wel iets meer verwachten van ruim 110 euro per nacht.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij vonden het geen 4 sterren waard.
Jammer dat de locatie van het hotel wat ver van het strand lag. En het eten wat aan de matige kant. Erg massaal allemaal, waardoor hoop herrie en wat chaotisch.

8/10 – Goed

Maria, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service
Aardig hotel vlak bij het centrum
Een hotel met een prima prijs-kwaliteit verhouding. Je loopt zo naar het centrum en met wat meer moeite naar de boulevard. Het kan wat rumoerig zijn door sommige, vaak Britse, gasten.

10/10 – Uitstekend

Juan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente.
2 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 23 apr 2024
Estimado Juan, muchas gracias por dedicar unos minutos de su tiempo en hacernos llegar su maravillosa valoración en relación a su estancia en Sandos Griego Hotel. Compartiremos sus palabras con todo el equipo y esperamos volver a verles de nuevo muy pronto. Un saludo.

8/10 – Goed

Viktorija Marija

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great hotel
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 16 apr 2024
Dear Viktorija, thank you very much for your great feedback. Kind regards.

8/10 – Goed

Karunanayaka Liyanage

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All experience is very good .The staff and the customer services are the best in this hotel. They went out of the way to help everyone at all times. Hotel was busy but never had any issues specifically to do with dining as staff work hard to us all comfortable.
4 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 10 apr 2024
Dear Karunanayaka, Thank you for your such positive feedback, this will surely serve as an encouragement for all of us to always do our utmost in providing exemplary service and facilities to our valued guests.We are thrilled to hear that our team made such a wonderful impression. We are extremely proud of all our staff and there is no better reward then knowing you feel welcomed and cared after. We are really happy to read you had a good experience and we look forward to welcoming you back soon. Kind regards.

6/10 – Redelijk

Katherine

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Ckeckin was quick and smooth, when we arrived in our room it was simple but clean. The hotel is quite dated in some areas which can make it look a little untidy. My biggest let down was the food, the dining area smelt and looked clean but food was not great in my opinion. There was a grill station and meat was never cooked through. I got pork and chicken which were both cold, pink and slimey in the middle. This did not bother me as I could cut around the uncooked pieces. It did make me uneasy having to check every bite that my child had to eat. I had to use the microwave to heat up various dishes then I tried the pallea one evening and the rice was hard and undercooked but the seafood set ontop was dried out under the heat lamps. Next was there was not enough seating for everyone during the evening entertainment. We can not comment about entertainment as we never got to watch it as there was never any seats available.
4 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 8 apr 2024
Dear Katherine, thank you for taking the time to share your review as we listen carefully to all our guests. Feedback allows us to constantly improve our service and quality and we are very sorry that we did not met your expectations regarding our food services. We are frequently praised on the quality, variety and quantity of our food services which we offer in our two restaurants and we are really sorry to read we did not satisfy your needs. We would like to highlight that we take guest complaints very seriously in order to continually improve our service and we will address all the issues you have mentioned to the departments involved to keep working hard as we always do to offer the best service to our guests. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Luisa

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mycket bra 👍
7 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 8 apr 2024
Kära Luisa, tack så mycket för ditt fantastiska omdöme. Med vänliga hälsningar.

10/10 – Uitstekend

James

7 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 1 apr 2024
Dear James, thank you so very much for your great feedback. Kind regards.

6/10 – Redelijk

Barry

9 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Nezar

Reisde met familie
7 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 16 okt 2023
Estimado Nezar, gracias por hacernos llegar su valoración. Un saludo

10/10 – Uitstekend

Michael

5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 16 okt 2023
Dear Michael, thank you very much for your excellent score.Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Elaine

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 10 okt 2023
Dear Elaine, thank you so very much for your great score.Kind regards .

10/10 – Uitstekend

Joanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 9 okt 2023
Dear Joanne, thank you very much for your excellent score. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Laura

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 18 sep 2023
Estimada Laura, muchas gracias por elegir Marconfort Griego Hotel y hacernos llegar su excelente puntuación. Un saludo.

8/10 – Goed

Mathieu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 18 sep 2023
Dear Mathieu, thank you very much for choosing our Marconfort Griego Hotel and sharing your great feedback. Kind regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Good stay
+ Staff were very pleasant at this hotel. Check in was swift and the hotel location is great, only a few minutes walk to the train station. There is a bus service too to one of the beaches. The hotel was clean. The room itself was good, the balcony had good views and caught the evening sun. The room had A/C which was great. The formal dining room (cannot remember the name) was a lovely experience. The all inclusive rate was very good value and the drink selection was good. The hotel has luggage storage facilities available also. - The lifts were unpredictable and slow - often it was quicker to take the stairs to the 6th floor! The food was at times very average, particularly the snacks available during the day. There was a lot of food wastage which was disappointing by guests and perhaps management should consider highlighting this more. The dining room, as it was open plan, was very loud and staff were quite loud removing plates and disposing of food (I appreciate that there will be some level of noise with same but it seemed to be very loud at times). The entertainment as average and often was late starting. The pool loungers tended to be snapped up early in the morning, and disappointedly many of the loungers would be unoccupied during the day but people would leave towels etc on them to reserve them which is rather unfair in ways and perhaps something which management should address. The gym was quite small, but it did have a decent range of equipment.
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 14 sep 2023
Dear guest, thank you very much for choosing our Marconfort Griego Hotel and sharing your impressions through Expedia. We are very grateful for your comments regaring our staff and we are glad you overall enjoyed your stay. All our team is dedicated to providing excellent service, and we are glad that they made a positive impression on you.We are also pleased to receive all your positive comments regarding location, cleanliness, bus service, rooms and La Gioconda. However, we regret to learn about the issues you encountered during your stay, particularly with the lifts, pool, loudness and food. We appreciate your feedback and will take it into consideration as we strive to enhance our services and facilities for future guests.We hope to have the opportunity of welcoming you back. Kind regards.

8/10 – Goed

GREGORIO

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 14 sep 2023
Estimado Gregorio, muchas gracias por tomarse un tiempo para valorar nuestro hotel a través de Expedia. Su

8/10 – Goed

Rozanne

7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 27 sep 2023
Dear Rozanne, thank you very much for your great score. Kind regards.

2/10 – Ontzettend slecht

Scott

Reisde met een groep
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Awful hotel, pleasant staff in bar / restaurant
The hotel is not a 4* hotel and in my opinion would be lucky to pass as a 3* hotel. Overall, the stay was awful. The security guard was very rude as well. The hotel staff in the bars and restaurants were pleasant and friendly. The hotel is dated and in need of a full refurb. The food in the restaurant and drinks were passable but by no means a 4* hotel / environment. The pool was chaotic and too small an area for the size of hotel. At 9am, it was a free for all with sunloungers stacked and you had to set up yourself, which is pretty dangerous, especially for older individuals. Will not return.
16 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 29 aug 2023
Dear Scott, thank you for taking the time to share your review as we listen carefully to all our guests. Feedback from our guests allows us to constantly improve our service and quality and we are very sorry that we did not met your expectations and that you feel you would not return to us. Our Marconfort Griego Hotel is indeed a very busy hotel, with it’s 420 rooms we can have an average occupancy of 750 – 800 guests on this period of the year and some services like the pool area can be overcrowded at peak times. We are frequently praised on the quality and variety of foods which we offer in our two restaurants and we are really sorry to read we did not satisfy your needs. Nevertheless, we would like to highlight that we take guest complaints very seriously in order to continually improve our service and we will address all the issues you have mentioned to the departments involved to keep working hard as we always do to offer the best service to our guests. Kind regards

2/10 – Ontzettend slecht

Carol

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No mat 4 bath to prevent slipping asked 3 times for one staff didnt even know what i was asking for
7 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 29 aug 2023
Dear Carol, we are very sorry to read the situation you describe regarding the mat for the bath. We will bring on board your comments, as all our reception department speaks english and we regret the misunderstanding. Kind regards.

8/10 – Goed

stephen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 17 aug 2023
Dear Stephen, thank you for choosing our Marconfort Griego Hotel and for your great score. Kind regards.

8/10 – Goed

Sergiy

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
8 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 11 aug 2023
Dear Sergiy, Thank you so very much for choosing our Marconfort Griego Hotel and taking your time to review about your last stay at our hotel. We look forward to welcoming you back soon for another great experience. Best regards from the Marconfort Team.

6/10 – Redelijk

Marie

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Food waS excellent, property needs updating old fashioned , walls between rooms are paper thin, lots of noise from other rooms . Not enough sunbeds in day or seats outside in evening to watch entertainment, not enough bar staff. Very slow to get served. Overall nice hotel could be great if a bit of money spent on it. For price i paid expected more
6 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 9 aug 2023
Dear Marie, first of all, thank you for taking your time in sharing your experience at our hotel as we listen carfeully to all our guests. We are indeed very sorry that your visit to our Marconfort Griego Hotel did not live up to your expectations.Our Marconfort Griego Hotel is indeed a very busy hotel, with it’s 420 rooms we can have an average occupancy of 750 – 800 guests and unfortunately is not a quiet hotel, especially when the hotel has a high occupancy and we understand the frustrations that can occur during our peak season and we apologise for any inconveniences. We value your feedback and will use it to improve our services and facilities. Our goal is to provide an exceptional experience for all our guests, and we apologize if we did not meet your expectations

6/10 – Redelijk

Alberto

5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 14 aug 2023
Estimado Alberto, gracias por hacernos llegar su valoración. Un saludo.

6/10 – Redelijk

Scott

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Busy and chaotic at Marconfort!
The hotel is pretty run down and the pool area is FAR too busy for the size of it. Rooms - ours was a corner room which was very small. Our friends had a slightly bigger one which really made the difference to them. If you are in any way over weight you’d not have fit in our bathroom! Everything was very dated. Most likely redecorated early 00s. Bars - staff generally nice however always a queue because of lack of staff. Restaurant - far too busy! There needs to be less tables so less people can go in. It’s absolute chaos at times. The food was generally ok though, lots to try. Pool area - this has to be the worst part of the hotel. Far too busy and disorganised. Again, too many people for the area. The beds should be set up in the morning to achieve a sense or organisation. It looks absolutely nothing like the pictures!
14 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 19 jul 2023
Dear Scott, first of all, thank you for taking your time in sharing your experience at Marconfort Griego Hotel as we listen carfeully to all our guests. We regret we were unable to fulfil all your holiday expectations on this occasion and would like to kindly assure you that we are praised on providing our guests with unforgettable holiday experiences of high quality and thus very saddened with your disappointment. Our Marconfort Griego Hotel is indeed a very busy hotel, with it’s 420 rooms we can have an average occupancy of 750 – 800 guests on this period of the year and some services like the pool area or restaurant can be overcrowded at peak times. We would like to highlight that we take guest complaints very seriously in order to continually improve our service and we will address all the issues you have mentioned to the departments involved to keep working hard as we always do to offer the best service to our guests. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

FEROZE, CROYDON

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amazing place! Great food lovely rooms and awesome pool!
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 19 jul 2023
Dear Feroze, your positive review really made our day, we appreciate it! Our guestscomplete satisfaction is our main priority and we are really glad that you fully enjoyed your experience with us as our greatest goal is your satisfaction. We're thrilled to hear that you had a lovely stay with us. We really look forward in welcoming you back very soon. Kind regards.

8/10 – Goed

Allan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The bar staff were really good but couldn't cope with the volume of people. Suggest an extra member of staff is needed. Overall a godd experience would stay again..
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 4 jul 2023
Dear Allan, thank you for choosing our Marconfort Griego Hotel for your holidays and taking your time in sharing your experience as we listen carefully to all our guests to bring on board all comments. We are pleased to read that you overall enjoyed your stay and we look forward in welcoming you back soon. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Audrey

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely helpful staff in reception restaurant and bar. Enjoyed a lovely week at this frienly hotel.
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 4 jul 2023
Dear Audrey, thank you so very much for taking your time in reviewing our Marconfort Griego Hotel and sharing this wonderful feedback. Our guestscomplete satisfaction is our main priority and we are really glad that you fully enjoyed your experience with us as our greatest goal is your satisfaction. We will happily share your kind words with our staff, who will be honoured to hear they made a good impression on you. We really look forward in welcoming you back very soon. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Jacqueline

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 4 jul 2023
Dear Jacqueline, thank you very much for choosing our Marconfort Griego Hotel and sharing this great feedback. Kind regards.

8/10 – Goed

MARIA GEMA

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
En general bien, pero necesitaría una modernización. Aunque el mobiliario de la habitación estaba más o menos nuevo, el cuarto de baño necesita un arreglo porque, por ejemplo, no hay nada de presión de agua, sale muuuy poquito. A la hora de la reserva, no entiendo porque ofrecen habitaciones sin y con balcón (pagando un suplemento por estas últimas), cuando todas las habitaciones del hotel tienen balcón ¿¿??
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 4 jul 2023
Estimada Maria Gema, muchas gracias por los minutos dedicados a escribir este comentario tras su estancia en nuestro hotel Marconfort Griego, así como por su observación constructiva que ya hemos compartido con el departamento correspondiente para su consideración. Déjeme comentarle, que el suplemento que usted menciona es por la vista a la piscina y no por balcón ya que efectivamente todas tienen. Lamentamos cualquier malentendido. Un saludo.

8/10 – Goed

Benny

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
22 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 19 jun 2023
Dear Benny, Thank you so very much for taking your time in reviewing our Marconfort Griego Hotel and sharing this wonderful feedback. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Suyen Rodrigues

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ótima experiência, já estive 3 vezes.
7 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 12 jun 2023
Muito obrigado pela excelente avaliação e pela confiança em nós depositada. Uma saudação

10/10 – Uitstekend

Rickard

7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 9 jun 2023
Dear Rickard, thank you so very much for taking your time in reviewing our Marconfort Griego Hotel and sharing this wonderful feedback. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Ruben

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 29 mei 2023
Estimado Ruben, Muchas gracias por haber elegido nuestro Marconfort Griego Hotel y por el tiempo que ha dedicado en hacernos llegar su valoración. Nos alegra de todo corazón saber que todos nuestros servicios han cumplido con sus expectativas y esperamos tener la oportunidad de darles la bienvenida de nuevo muy pronto. Un cordial y afectuoso saludo.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk
Helt fantastisk personal. Vennlige og gjorde oppholde så bra. Flinke med unger og kjekke show på kveld, og aktiviteter på dag. Reiser igjen der til.
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 29 mei 2023
Dear guest, on behalf of the entire team of Marconfort Griego, we would like to thank you for sharing this great review about your last stay with us. We feel sincerely happy to know that you fully enjoyed your experience with us as our greatest goal is your satisfaction. It is genuinely rewarding to receive such kind words especially those regarding our staff and will indeed share your comments with them.We look forward in welcoming you back soon. Kind regards.

10/10 – Uitstekend

Erja

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Loma
Todella hyvä hotelli. Ainoa miinis on huoneiden ovet, jotka pamahti kiinni kovalla äänellä. Ruoka on hyvää, kiitos kokeille. Yleiset tilat siistejä ja paljon istumapaikkoja. Huoneet siistejä ja huoltomies nopeasti paikalla jos joku ei pelaa. Iso kiitos koko henkiökunnalle, olette mahtavia.
21 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 25 mei 2023
Hyvä Erja, haluamme koko Marconfort Griegon tiimin puolesta kiittää sinua, kun jaoit tämän hienon arvion viimeisestä vierailustasi meillä.Olemme vilpittömästi iloisia kuullessamme, että nautit täysin kokemuksestasi kanssamme, sillä suurin tavoitteemme on sinun tyytyväisyytesi. On todella palkitsevaa saada tällaisia ystävällisiä sanoja, erityisesti ne koskevat henkilökuntaamme, ja todellakin jaamme kommentit heidän kanssaan.Toivotamme sinut tervetulleeksi takaisin pian. Ystävällisin terveisin.

8/10 – Goed

Moreno

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ci siamo trovati bene, camere spaziose e pulite il cibo era abbondante e vario
7 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 24 mei 2023
Caro Moreno, grazie mille per averci dedicato qualche minuto del tuo tempo per fornirci una così buona valutazione del tuo soggiorno all'Hotel Marconfort Griego. È sempre un piacere vedere in prima persona la soddisfazione di tutti i nostri clienti e siamo estremamente grati che ci abbiate inviato le vostre parole in quanto ci motiva a continuare a lavorare nella stessa linea ogni giorno. Speriamo di darvi il benvenuto presto. Ti auguro il meglio

6/10 – Redelijk

Svein

5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 17 mei 2023
Dear Svein, thank you for choosing Marconfort Griego Hotel for your holidays and taking your time in reviewing your stay. Kind regards.

6/10 – Redelijk

Mr Jayntilal

4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 29 mei 2023
Dear Mr Jayntilal, thank you for taking your time in sharing your feedback regarding your last stay at Marconfort Griego Hotel. Kind regards

10/10 – Uitstekend

Sharon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect stay food very good
6 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 4 mei 2023
Dear Sharon, Thank you so very much for choosing our Marconfort Griego Hotel and taking your time in sharing your experience about your last stay at our hotel. We are really happy to read that all our services have met your expectations and we look forward to welcoming you back soon for another great experience. Best regards from the Marconfort Team.

10/10 – Uitstekend

Maria Luisa

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es un alojamiento estupendo. Lo único sería aconsejar que pusieran algún mueble auxiliar en el baño
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 2 mei 2023
Estimada Maria Luisa, primero de todo, nos gustaría agradecerle que nos haya elegido para el disfrute de sus vacaciones y que haya compartido con nosotros su reciente experiencia en Marconfort Griego Hotel.Tomamos nota de su honesto feedback y transmitiremos sus palabras a todos nuestros departamentos involucrados, para así seguir mejorando y estar a la altura de sus expectativas. Un saludo

10/10 – Uitstekend

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Faultless
Everything was excellent with this hotel. Faultless and a great experience.
5 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Natalia Estévez. GEX op 27 apr 2023
Dear James, thank you so very much for taking your time in reviewing our Marconfort Griego Hotel and sharing this wonderful feedback. Our guestscomplete satisfaction is our main priority and we are really glad to read you had a great experience. We will be looking forward to welcome you once again in the near future and we will remain at your entire disposal for everything you need. Best regards.