Can Miquel
Aan het strand, met 2 buitenzwembaden
Fotogalerie voor Can Miquel





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Klimaatregeling
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Een bidet
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Platja de Montgo, Torroella de Montgrí, 17130
Over deze accommodatie
Can Miquel
Vergelijkbare accommodaties

Hotel Voramar
Hotel Voramar
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.6 van 10, Uitzonderlijk, 153 beoordelingen
De prijs is € 100
inclusief belastingen en toeslagen
30 nov - 1 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 0.66 per persoon, per nacht voor maximaal 7 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 17 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 80 per voertuig
- Toeslag voor overdekt parkeren: EUR 12 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor babybed: EUR 8.0 per dag
- Toeslag voor extra bed: EUR 40.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om een parkeerplaats ter plaatse te reserveren.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Registratienummer van de accommodatie HG-002087
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 1000 niet overschrijden. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Can Miquel
Can Miquel Hotel Torroella de Montgri
Can Miquel Hotel L'Escala
Can Miquel L'Escala
Can Miquel Spain/Costa Brava
Can Miquel Torroella de Montgri
Can Miquel Torroella Montgri
Can Miquel Hotel
Can Miquel Torroella de Montgrí
Can Miquel Hotel Torroella de Montgrí
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Can Miquel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,6/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
17 mei 2023
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Vanessa
Reisde met familie
27 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel close to the sea
Vanessa
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Severine
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Severine
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Marie-luce
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marie-luce
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Ludovic
Reisde met familie
22 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ludovic
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Agota
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Agota
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
cyrille
7 mei 2024
cyrille
3 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Harpreet
Reisde met familie
11 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harpreet
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Hubert
21 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hubert
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Yvette
Reisde met een groep
14 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yvette
2 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
Nuria
14 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Junto al mar
Nuria
2 nachten verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
Marc
15 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marc
3 nachten verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
Pascal
23 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Pascal
4 nachten verbleven in oktober 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tres días en cama Montgó
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Susanne
6 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Susanne
3 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Ronny
Reisde met een groep
3 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ronny
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Montse
13 okt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Montse
1 nacht verbleven in oktober 2020
10/10 – Uitstekend
christine
Reisde met een groep
3 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Environnement magnifique
christine
7 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
gaetan
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gaetan
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Veronique
1 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JE RECOMMANDE
Veronique
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Detlef
21 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Detlef
3 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
8 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018








