Taj Hotel
Mediterraanse accommodatie met een volledig uitgeruste spa en gratis ontbijt
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Suíte Ganesha laden

Suíte Ganesha
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Super Luxo laden

Super Luxo
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Suíte Gandhi laden

Suíte Gandhi
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Av. Antônio Trajano, 1313, Lapa, Tres Lagoas, MS, 79601-001
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Vila Romana Park Hotel
Vila Romana Park Hotel
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 65 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Servicetoeslag: 10 procent
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Borgsom voor huisdier: BRL 75 per dag
- Toeslag voor huisdieren: BRL 75 per huisdier per nacht, plus BRL 75 eenmalige schoonmaakkosten
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor extra bed: BRL 70.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Ouders of wettelijke voogden die reizen met kinderen van jonger dan 18 jaar dienen bij het inchecken de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto (bijvoorbeeld een paspoort) te overhandigen. Als er bij internationale reizen naar Brazilië slechts één van de ouders met een kind reist, dan dient hij of zij, naast de geboorteakte en een identiteitsbewijs met foto, een notarieel bekrachtigde brief te overhandigen waarin toestemming gegeven wordt door de andere ouder. Als de ouders of de wettelijke voogd niet in staat of niet bereid zijn om deze toestemming te presenteren, dan is er een juridische toestemming nodig. Mensen die met kinderen naar Brazilië reizen dienen voor vertrek met het Braziliaanse consulaat te overleggen voor meer informatie.
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Taj Hotel Tres Lagoas
Taj Tres Lagoas
Taj Hotel Hotel
Taj Hotel Tres Lagoas
Taj Hotel Hotel Tres Lagoas
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Taj Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
9,0/10
Netheid
9,0/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
9 apr 2025
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
EDINALDO
9 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EDINALDO
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Edinaldo
3 apr 2025
Edinaldo
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
22 mrt 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rodrigo
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Eulinda Kelen
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eulinda Kelen
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Esdras Luiz
Zakenreiziger
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esdras Luiz
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Paulo Ricardo
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Final de semana no TAJ
Paulo Ricardo
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Rodrigo
Reisde met familie
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelente hospedaria. Nota 10.




Rodrigo
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Fernanda
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fernanda
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
rogerio
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
rogerio
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Maisa
7 dec 2024
Maisa
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
LUCIANO
Reisde met familie
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LUCIANO
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Thomas
Zakenreiziger
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Edinaldo
2 nov 2024
Edinaldo
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Johan
Zakenreiziger
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Johan
2 nachten verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Romualdo
7 okt 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Romualdo
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Leonardo
Zakenreiziger
27 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leonardo
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Kety
Zakenreiziger
19 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kety
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Gabriel Henrique
Zakenreiziger
4 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriel Henrique
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Bianka Karina
Zakenreiziger
26 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bianka Karina
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Rodrigo
Zakenreiziger
7 jun 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
bom hotel, mas precisa de um gerente que cuide
Rodrigo
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Olavo
6 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Olavo
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
Reginaldo
Zakenreiziger
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Reginaldo
2 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Energia
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Fernando
Zakenreiziger
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fernando
1 nacht verbleven in mei 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Altea Dorada by Interhome
- Hakuna Matata Bonaire
- Hotel Damier
- Woonboten Gemeente Kaag en Braassem
- TOWNHOUSE Leipzig
- B&B Gemeente Oostzaan
- Hotels in Essaouira
- Amsterdam ID Aparthotel
- Planet Hollywood Cancun, An Autograph Collection All-Inclusive Resort
- Josefine by Interhome
- Gasthof - Pension Waldhof
- Vakantieparken Waalwijk
- Senza The Inn Resort & Spa
- Hostels Oberhausen
- Fletcher-hotels in Stadsdeel Maastricht-Centrum
- Eifel Hotel Lamberty
- VanderValkHotels-hotels in Scheveningen
- Casthotels Fuertesol Bungalows
- Hotels in Sant Pere Pescador
Autoverhuur