Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Blesius Garten





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 125
inclusief belastingen en toeslagen
24 aug - 25 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort tweepersoonskamer laden

Comfort tweepersoonskamer
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Tweepersoonskamer (Blesius Garden) laden

Tweepersoonskamer (Blesius Garden)
8,0 van 10
Zeer goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Alle foto's voor Klassieke tweepersoonskamer laden

Klassieke tweepersoonskamer
7,6 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Verwarming
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Badjassen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Olewiger Straße 135, Trier, RP, 54295
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een toeristenbelasting van 3.745 procent in rekening gebracht
- Servicetoeslag: EUR 1.50 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. EUR 16.50 voor volwassenen en ca. EUR 16.50 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Een schoonmaakservice is beschikbaar tegen betaling
- Extra bedden zijn beschikbaar tegen een toeslag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert bekende creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Duitsland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Blesius
Blesius Garten
Blesius Garten Hotel
Blesius Garten Trier
Hotel Blesius Garten
Hotel Blesius Garten Trier
Hotel Blesius Garten Hotel
Hotel Blesius Garten Trier
Hotel Blesius Garten Hotel Trier
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Blesius Garten
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Harm
3 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harm
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Marcel
Reisde met partner
2 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Marcel
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 feb 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
Valkenborg
9 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valkenborg
2 nachten verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Wim
19 sep 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Aanrader
Wim
1 nacht verbleven in september 2021
8/10 – Goed
Mirjam
Reisde met een groep
17 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mirjam
3 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2019
8/10 – Goed
HeEl, Kamerik
3 nov 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verblijf in Hotel Blesius Garten
HeEl
8/10 – Goed
Frans
27 jun 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frans
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
14 jun 2013
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede restaurants
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
echtpaar 60+
24 jul 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
goed adres!
echtpaar 60+
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
22 jul 2012
Positief: Personeel en service
Ruim voldoende
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Boris
17 mei 2025
Boris
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Lauren, West Sussex
Reisde met huisdieren, Reisde met partner
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauren
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Jouko
10 mei 2025
Jouko
4 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Sven
Zakenreiziger
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sven
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
André
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
André
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sven
Zakenreiziger
27 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sven
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Anne
Reisde met partner
3 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Anne
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Stephane
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stephane
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
Marlene
23 nov 2024
Marlene
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Bianca
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bianca
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Annelie
19 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Annelie
1 nacht verbleven in september 2024