Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor GLH Hotel





Beoordelingen
4,8 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer, 2 tweepersoonsbedden laden

Standaard kamer, 2 tweepersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 queensize bed laden

Standaard kamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Milieuvriendelijke toiletartikelen
Een bad/douchecombinatie
Privébadkamer
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Omni Tucson National Resort & Spa
Casas Adobes
- Zwembad
- Bubbelbad
- Spa
- Huisdiervriendelijk
8.8 van 10, Uitstekend, 1.019 beoordelingen
De prijs is € 223
inclusief belastingen en toeslagen
21 okt - 22 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1365 W Grant Rd, Tucson, AZ, 85745
Over deze accommodatie
GLH Hotel
Vergelijkbare accommodaties

3 Palms Tucson North Foothills
3 Palms Tucson North Foothills
- Zwembad
- Bubbelbad
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
9.2 van 10, Fantastisch, 5.566 beoordelingen
De prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
28 sep - 29 sep
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante schadeborg: USD 50.00 per verblijf
- Administratieve toeslag: USD 5 per accommodatie, per nacht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor huisdieren: USD 20.00 per huisdier, per nacht
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Feesten of groepsevenementen ter plaatse zijn ten strengste verboden.
Deze accommodatie gebruikt een recyclingsysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Kinderen jonger dan 16 jaar oud worden niet tot het zwembad toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Deze accommodatie heet gasten van elke seksuele geaardheid en genderidentiteit welkom (LGBTI+-vriendelijk)
Accommodatie ook bekend onder de naam
GLH Hotel Tucson
Grant Inn Tucson
Grant Tucson
Grand Luxe Hotel Resort Tucson
GLH Tucson
Grand Luxe Tucson
Grant Hotel Tucson
GLH Hotel Hotel
GLH Hotel Tucson
GLH Hotel Hotel Tucson
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over GLH Hotel
Beoordelingen
4,8
4,8/10
Netheid
6,2/10
Personeel en service
4,4/10
Voorzieningen
4,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
4,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
10 feb 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Grand Luxe Hotel... What a lie!
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in januari 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Evelyn
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
21 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Evelyn
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Mathew
16 jul 2025
Mathew
2 nachten verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Jack
17 jun 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jack
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Luis
10 jun 2025
Luis
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Lauri
Reisde met partner
30 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lauri
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Corey
28 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Will never go here again
Corey
2 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Damian
17 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
That place should be shut down
Damian
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
John
Zakenreiziger
14 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
4 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ewww
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Valentin Juan Lopez
Reisde met partner
12 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Valentin Juan Lopez
1 nacht verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Julian
31 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fix advertisement

Julian
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
José, Hermosillo
Reisde met partner
26 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
José
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Alma
25 mrt 2025
Alma
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Bryan
Zakenreiziger, Reisde met partner
21 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bryan
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
jalaine
18 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
jalaine
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Savannah
Reisde met partner
16 mrt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Savannah
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Gary
9 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Never stay here
Gary
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Raygan
7 mrt 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Raygan
1 nacht verbleven in maart 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
3 mrt 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst place ever
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Roman
2 mrt 2025
Roman
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Mayra
28 feb 2025
Mayra
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
27 feb 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
DO NOT STAY HERE
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Antonio
23 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Antonio
1 nacht verbleven in februari 2025