Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Royal ASBU Hotel Tunis





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 142
inclusief belastingen en toeslagen
23 aug - 24 aug
Kameropties
Alle foto's voor Junior kamer laden

Junior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Traagschuim
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Traagschuim
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe eenpersoonskamer laden

Deluxe eenpersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Traagschuim
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
Royal ASBU Hotel Tunis is gelegen in de wijk El Khadra in Tunis. De accommodatie heeft een gunstige ligging vlak bij de luchthaven en vlak bij een metrostation. Avenue Habib Bourguiba en Bab Bhar zijn een aantal bekende bezienswaardigheden en reizigers die graag willen winkelen, kunnen een bezoekje brengen aan Supermarkt Carrefour. Ook een bezoek aan Franse Ambassade en Carthago Museum is sterk aanbevolen.

Av. Cheikh Mohamed Fadhel Ben Achour, Centre Urbain Nord, Tunis, Tunis Governorate, 1003
In de buurt
- Université Libre de Tunis - 4 min. rijden - 3.7 km
- Amusementspark Dah Dah Happy Land - 4 min. rijden - 3.3 km
- Supermarkt Carrefour - 5 min. rijden - 4.8 km
- Avenue Habib Bourguiba - 5 min. rijden - 5.6 km
- Bab Bhar - 6 min. rijden - 6.3 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Les Jasmins - 8 min. lopen
- La Turquoise - 8 min. lopen
- Plan B Cun - 8 min. lopen
- Toutou's Coffee - 6 min. lopen
- Mon village - 6 min. lopen
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er wordt een stadsbelasting door de stad geïnd en bij de accommodatie in rekening gebracht. Er gelden mogelijk uitzonderingen en kortingen. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
- De stad heft de volgende belasting: TND 8.00 per persoon, per nacht voor maximaal 10 nachten. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: TND 45 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar (een partij die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep). De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Je boeking wordt wel gedekt door het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Royal ASBU Hotel Tunis Hotel
Royal ASBU Hotel Tunis Tunis
Royal ASBU Hotel Tunis Hotel Tunis
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Royal ASBU Hotel Tunis
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,8/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
19 mei 2025
5 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jalel
12 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jalel
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
JEAN LUC
Zakenreiziger
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent
JEAN LUC
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Rida
Zakenreiziger
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rida
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Quentin
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Quentin
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
KIHWAN
Zakenreiziger
6 dec 2024
Positief: Comfort kamer
KIHWAN
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Najmeddin
Zakenreiziger, Reisde met partner
5 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Najmeddin
3 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Jalel
2 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jalel
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
ALAIN
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALAIN
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Emrullah
Zakenreiziger
13 okt 2024
Negatief: Personeel en service
Emrullah
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
DARREN
Zakenreiziger
1 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
DARREN
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
HERVE
Zakenreiziger
12 sep 2024
Positief: Netheid
HERVE
3 nachten verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
MOHAMMED
Reisde met familie
11 sep 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
MOHAMMED
3 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Ahmed
7 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Ahmed
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Ayhan
Zakenreiziger
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ayhan
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
William, Peekskill
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
3 nachten verbleven in mei 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Samira
24 feb 2024
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Samira
22 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
XIA
25 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
XIA
5 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
EunSeok
Zakenreiziger
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
EunSeok
2 nachten verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Kalid
Zakenreiziger
16 sep 2023
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Kalid
3 nachten verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Sani, Montego Bay
25 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sani
2 nachten verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Julia
2 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Julia
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Stephen
29 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
1 nacht verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
NICOLAS
Zakenreiziger
23 mrt 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
NICOLAS
2 nachten verbleven in maart 2023