Lounge

Beoordelingen van Hotel Turin Royal

4 out of 5
Hotel Turin Royal
Corso Regina Margherita 249, Turin, TO

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 37 van 257 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 119 van 257 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 74 van 257 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 24 van 257 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 257 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Harde bedden
Hotel was goed, niks mis mee maar wat waren de bedden hard!

8/10 – Goed

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net luxe hotel - goede service
Ons verblijf was kort maar plezierig. Een vriendelijk ontvangst, goede service. Behulpzaamheid. Netheid. Mooie grote kamer met luxe. Parkeergelegenheid duur wel erg veilig met controle! - Aanrader omgeving, koop een metrokaartje. Halte voor de deur, verkooppunten beperkt.

6/10 – Redelijk

Anna

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Camera estremamente calda. Bagno asfittico, sanitari piccoli e scomodi. La porta del bagno non si chiude. Il rapporto qualità-prezzo non funziona
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Emilio

Positief: Netheid, personeel en service
Un bagno non adeguato ad un 4 stelle
2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

RICCARDO

Un 3 stelle!!!
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Moh'd, Dubai

Positief: Netheid, personeel en service
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

seth

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2024

6/10 – Redelijk

Marco, Luzern

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Nettes Personal, Hotel jedoch in die Jahre gekommen und nicht gepflegt /erneuert. Zb fehlte in der Dusche eine von zwei Glastrennwände und wurde mit einer Stange und grausigem Duschvorhang ergänzt.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Francesco

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Guido

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bed/Letto: *** Room/Stanza: *** Bathroom/Bagno: ** Window Blinds/oscuranti: **** Sound Proofing/insonorizzazione: *** Sleep/Sonno: *** Internet connection: (not used) Confort: *** Staff/Personale: *** Breakfast/Colazione: (not used) Position/Posizione: ** Complimentary water: no Note: my opinions are based on the value for money payed. Nota: Il mio giudizio è basato sul rapporto qualità/prezzo pagato Suggestion to the hotel: bedsheets too small! *min, *** good *****WoW!
2 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Jean-baptiste, Montargis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hôtel well located and attendants are very nice and helpful
2 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Vitalii

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Disappointing stay
Disappointing
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

rosario

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

hilde

3 nachten verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Linnea

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Paolo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Matteo

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Die Zusatzkosten von € 10 für ein Frühstück pro Person investiert man besser in einer Bar der Umgebung als im Hotel.
1 nacht verbleven in april 2022

4/10 – Matig

Giulia

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Cecilia

Reisde met een groep
Lontano dal centro
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Giuseppe

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Struttura del hotel abbastanza retrò camere belle spaziose a abbastanza pulite! Le uniche pecche che non ti posso far pagare 17€ al gg il parcheggio dovrebbe essere incluso nel prezzo come la colazione. In totale hotel 4 stelle ma sinceramente ne toglierei alcune!!
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

aldo

1 nacht verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Giuseppe, Carlentini

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ottimo rapporto qualità prezzo
1 nacht verbleven in februari 2022

8/10 – Goed

Greta

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Mattia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Francesca

1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Magnus

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van Hotel Royal op 11 dec 2021
Gentile cliente, siamo felici che il soggiorno presso la nostra struttura sia stato di Suo gradimento. Nella speranza di poterLa accogliere nuovamente, ringraziando, porgiamo cordiali saluti,

8/10 – Goed

Austin Premalal Francis

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

RANDSTAD SERVICES SRL

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van Hotel Royal op 11 dec 2021
Gentile cliente, grazie per aver soggiornato presso la nostra struttura. Cerchiamo di migliorarci ogni giorno ed è per questo che la Sua opinione è molto importante per noi. Ringraziando, porgiamo cordiali saluti.

10/10 – Uitstekend

Laurent

1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Hotel Royal op 11 dec 2021
Gentile cliente, siamo felici che il soggiorno presso la nostra struttura sia stato di Suo gradimento. Nella speranza di poterLa nuovamente accogliere, ringraziando, porgiamo cordiali saluti.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very friendly staff
Rooms are a bit old and needs a facelift but overall it is a nice hotel and staff are very friendly and customer oriented
3 nachten verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

yessine

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2021

10/10 – Uitstekend

Mattia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2021

10/10 – Uitstekend

Mattia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2020

10/10 – Uitstekend

Mattia

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2020

6/10 – Redelijk

Giuseppe

Zakenreiziger
Ok
Cercavo un hotel vicino all'ospedale Maria Vittoria per motivi di lavoro che avesse parcheggio e ristorante. Tutto ok, mi sono trovato bene. La prima sera entrato al ristorante ho scoperto che era "prenotato" da un gruppo numeroso di ospiti per tutta la settimana. Alle 9 di sera a sala completamente vuota mi è stato detto che non c'era più nulla da mangiare e che il cuoco era già andato via.. Mi sembra inconcepibile come situazione. Mi sono cercato un posto nella zona. Camera carina e pulita.
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Emanuela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buon rapporto qualità/prezzo
Non è la prima volta che soggiorno all’Hotel Royal, ma in quest’ultima occasione devo ammettere che la camera assegnatami (107) era proprio nella e confortevole: anziché la moquette c’era il laminato il che dà una sensazione di pulito. Camera spaziosa e confortevole, unica piccola pecca che le camere che danno su Cso Regina Margherita, sono poche insonorizzate, quindi al mattino presto si sente il tram che passa davanti all’hotel. Questo però è anche un plus in quanto la struttura è ben collegata dal centro. La colazione è abbondante e di buona qualità. Personale gentile e disponibile.
Camera 107
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

5 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

serafino

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

Mario

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Deludente
Hotel vecchio che necessità di una ristrutturazione totale . Letto scomodo. Camera rumorosa per il passaggio di tram. Personale gentile. Buona la colazione.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

James

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Value In Torino
Nice place, great value, convenient to tram, bus, markets and shopping. Typical Italian hotel with good atmosphere.
1 nacht verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

José Alberto

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nem tanto. Muito fraco para um 4 estrelas
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Personale cordiale, gentilissimo e attento. Colazione varia ed abbondante, molto buona. Condizioni della struttura discrete. Posizione buona, vicina metro Bernini.
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very close to public transport, helps with travelling around the city
2 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Mirco

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Mattia

Hotel normalissimo
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Silvia Leoni - F.D.Manager op 1 aug 2019
Gentilissimo Signor Mattia, ringraziamo per il Suo commento e, nella speranza di poterLa stupire in un prossimo soggiorno, con l'occasione, porgiamo cordiali saluti.

8/10 – Goed

Mauro

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Silvia Leoni - F.D.Manager op 30 jul 2019
Gentilissimo Signor Mauro, grazie per il Suo prezioso commento. Saremo lieti di accoglierLa nuovamente presso la nostra struttura. Cordiali saluti.

8/10 – Goed

sabina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
hotel da consigliare sia per la posizione per il confort e per la gentilezza e disponibilità del personale
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Silvia Leoni - F.D.Manager op 27 jun 2019
Gentilissima Signora Sabina, siamo felici che l'hotel sia stato di Suo gradimento. Nella speranza di poterLa accogliere nuovamente presso la nostra struttura, ringraziando, porgiamo cordiali saluti.

10/10 – Uitstekend

Marie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super hotel et tres belle ville
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Silvia Leoni - F.D.Manager op 1 aug 2019
Gentille dame, merci beaucoup! Nous espérons vous revoir à notre hotel. Nos meilleures salutations.