3 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, Indonesische gerechten

Beoordelingen van Four Seasons Resort Bali at Sayan

5 out of 5
Four Seasons Resort Bali at Sayan
Sayan Ubud Gianyar, Ubud, Bali

Beoordelingen

9,4

Uitzonderlijk

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 162 van 209 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 29 van 209 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 209 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 209 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 209 beoordelingen" "

9,6/10

Netheid

9,6/10

Personeel en service

9,8/10

Voorzieningen

9,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very comfortable bed.
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

JOO HYUN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Couldn't be better!
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

YOHEI

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

HISAKO

1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Karim

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best Hotel. Best FS by far
best four seasons in the world. amazing food, service, rooms. Best Management in any Hotel.
4 nachten verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Roberto

Reisde met partner
Positief: Netheid
Me robaron dinero de la habitación a pesar de tener mi maleta con candado. Cuando llegue el candado de la maleta estaba abierto así como la misma maleta y me faltaba dinero. Reporte de inmediato y supuestamente hicieron una investigación pero obviamente no encontraron culpables, por algo en el cuarto hay un mensaje que dice que no se hacen responsables por objetos perdidos. Lo único que hizo el gerente del hotel fue regalarnos un masaje en el spa. El hotel en si es muy bonito y tiene vistas hermosas de la selva y el rio, pero ya es algo viejo en cuanto a sus instalaciones, sobretodo en el cuarto, con muebles y pisos algo deteriorados, muchos mosquitos (aunque es entendible porque es la selva), y no cuentan con un sistema de cortinas blackout adecuado, por lo que el valor que se paga por la habitación no lo vale, es demasiado caro y abusan, porque afuera todo es extremamente barato.
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Four Seasons Resorts Bali op 15 jun 2023
Dear Roberto,I am writing to address the concerns you raised during your recent stay at our resort. I regret to hear about your experience, but I must emphasise that the allegations you have made against our employees and our resort lack any evidence or foundation of truth. Despite offering you the opportunity to file an official police report, which you declined, we conducted a thorough investigation into your claim of personal item loss and found no substantiated evidence of theft.Our employees have been an integral part of our team for several years, and I have complete trust and confidence in their professionalism and integrity. It is highly unlikely for our staff, who rely on the well-being of our guests for their livelihood, to engage in such behaviour. Whilst I understand that you are missing some of your belongings, I can assure you that the team at Four Seasons Resort Bali at Sayan is not responsible for this.I appreciate the additional feedback you have provided, as we are always committed to improving our services. I will be more than happy to address any further concerns or issues you may have regarding this matter.Sincerely, Gianni Costa Resort Manager

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A lovely honeymoon
We celebrated our honeymoon at the property. The hotel has made every effort to make this moment an unforgettable celebration! If you want to celebrate a special occasion or if you are simply looking for an exotic stay that gives you a perfect taste of the local culture then I highly recommend this establishment! The staff is also extremely professional and friendly. They managed to make our stay even more memorable! We had chosen the villa for our stay, which made it perfectly possible to combine intimacy, comfort and also to take advantage of all the services offered by the hotel.
4 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Anja

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Fernando

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
No nos gusto el precio para lo que ofrecen, tampoco nos gusto que la rentar una villa privada teniamos personas locales viendo en la selva hacia nuestra alberca privada.
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Gianni Costa Resort Manager op 24 mrt 2023
Dear Fernando,Gracias por tomarse el tiempo para compartir sus pensamientos acerca de su reciente estadía con nosotros. Agradezco sus comentarios y quiero expresar nuestras más sinceras disculpas por cualquier decepción o inconveniente que haya experimentado durante su visita.Nos enorgullecemos de ofrecer comodidades y servicios excepcionales a nuestros huéspedes, y lamentamos sinceramente que haya sentido que el valor no coincidía con el precio. Entendemos que cada huésped tiene necesidades y preferencias únicas, y continuaremos trabajando diligentemente para garantizar que nuestros precios reflejen la calidad y el valor que nos esforzamos por brindar.Con respecto al problema con la privacidad de su villa, entiendo lo preocupante e incómodo que debe haber sido. Nos tomamos muy en serio la privacidad y la seguridad de nuestros huéspedes, y lamentamos profundamente no habernos cumplido en esta área. He tomado medidas inmediatas para revisar y mejorar nuestras medidas de seguridad para garantizar que nuestros huéspedes experimenten la máxima privacidad y comodidad durante su estadía. Una vez más, queremos expresar nuestras más sinceras disculpas porque su estadía con nosotros no cumplió con sus expectativas. Esperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida nuevamente en el futuro para corregir estos problemas: no dude en ponerse en contacto conmigo en gianni.costa@fourseasons.com para que pueda asegurarme de que este sea el caso.Sincerely,Gianni CostaResort Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
We came here for our honeymoon. It was incredibly lovely all the way from the welcoming until we left. We felt valued and cared for. The setting and pool were unbelievably beautiful.
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

cesar eduardo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Todo bien
2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Benjamin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Passez votre chemin
Hors de prix pour cet hôtel La chambre une odeur de clim infernale Le repas degeulasse mon conjoint a eu une intox alimentaire Le petit déjeuner très moyen Je ne recommande pas cet hôtel à plus de 400€ la nuit Après tout le monde te fais des sourires et te dis oui à tout et surtout à rien
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Gianni Costa; Resort Manager op 28 dec 2022
Cher Benjamin,Merci d'avoir pris le temps d'évaluer notre resort et je suis sincerement désolé d'apprendre que votre séjour n'a pas été aussi agréable qu'il aurait du l'etre.De facon générale, nos tarifs sont alignés sur ceux d'autres établissements 5 étoiles compte tenu de l'emplacement, du service et de la qualité de notre hébergement, ainsi que des expériences proposées aux clients. Votre avis me surprend un peu, car je m'étais entretenu avec vous le matin de votre départ et vous aviez confirmé que vous aviez apprécié votre séjour d'une nuit malgré vos baggages qui avaient été perdus par la compagnie aérienne. J'aurais aimé que vous nous donniez l'opportunité de rectifier ces commentaires pendant votre séjour.Encore une fois, je suis vraiment désolé que vous n'ayez pas pleinement apprécié votre séjour parmi nous. Nous espérons vous accueillir de nouveau, afin de vous demontrer notre savoir-faire. Vous pouvez me joindre directement par courriel à gianni.costa@fourseasons.comTres cordialement, Gianni CostaDirecteur de station

10/10 – Uitstekend

Fumie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

GUOYI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Sule

4 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Melissa

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Exceeded my expectations. Truly a 5 star resort - the staff goes above and beyond and the attention to detail is incredible. I’ve never been so impressed with a hotel in my life. Highly recommend
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Gianni Costa Resort Manager op 25 okt 2022
Dear Melissa, Thank you so much for your 5-star rating here. I am so thrilled that our service exceeded your expectations. It was an honor for us to take care of you. We’re looking forward to welcoming you back! Sincerely, Gianni Costa Resort Manager

8/10 – Goed

Souad

5 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

PURNAMA, philadelphia

For the price we paying, we expect more
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Andres de Jesus Ayala

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Everything was excellent. All the activities, food, personal Just amazing
3 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Gianni Costa Resort Manager op 6 mei 2022
Dear Andreas de Jesus Ayala, Thank you for sharing your 5-star rating. We are delighted to know that you had an amazing stay with us at Four Seasons Resort Sayan. We cannot wait to give you another amazing stay experience. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the place It so beautiful have a wonderful time
4 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Wira,Front Desk Manager op 21 feb 2020
Dear Guest, thank you for your stay with us and we appreciate your wonderful feed back. We are looking forward to welcoming in the near future.

10/10 – Uitstekend

Philip, Seattle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Service that was unworldly. Spectacular setting. Clearly one of the best resorts in the world.
6 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Wira FDM op 16 feb 2020
Dear guests, Thank you for your valuable feedback. Regards, Edi

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Wira, Front Desk Manager op 14 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your great feed back and we are looking forward to welcoming you back in Sayan near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Putu op 12 feb 2020
Dear Sir/Madam, We thank you very much for your valuable time to give us the score us on our review. Glad to hear that you enjoyed it and please feel free to let us know if we can be of any further assistance. Best Regards, Putu Udayana Resort Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van ED op 23 jan 2020
Dear Guests, Thank you for your feedback and feel free to let us know should you need any assistance. Regards, Edi

10/10 – Uitstekend

Eunice

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family getaway
Wonderful stay at Four Seasons Sayan. Staff are so welcoming and helpful with all our needs. Resort grounds is amazing.
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van Putu op 24 dec 2019
Dear Sir/Madam, Thank you very much for your valuable time to write on the review about your family gateway in our resort. We are very pleased to hear that you and your family enjoyed the stay and hopping we can meeting you again on your next family gateway in not too distance future. Regards, Putu Udayana Resort Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Putu op 20 dec 2019
Dear Sir/Madam Thank you for your valuable time to give us the great score and hoping to have another opportunity to welcoming you back in not too distance future. Regards, Putu Udayana Resort Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very private and quiet. Excellent conditions and amenities
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Dewa op 28 okt 2019
Thank you for your time to shared your great comment and hope that you were enjoyed your experienced stay with us.

10/10 – Uitstekend

carlos

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Volveremos
Un lugar especial en el mundo
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Dewa op 13 okt 2019
Thank you so much for your greet comment, Hope that you had great time with us.

10/10 – Uitstekend

Pavel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Отличное место для отдыха
Это райское место для отдыха. Очень заботливый персонал, еда, обслуживание - на высшем уровне. Все как и должно быть в отеле такого уровня. Вилла большая и чистая, скрытая от чужих глаз собственный бассейн не большой, но окунуться в нем приятно
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Dewa op 9 okt 2019
Thank you and hope that you can relax and enjoy the resort.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
4 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Dewa op 29 sep 2019
Thank you for your great feedback and have a great day.

10/10 – Uitstekend

youngill

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
힐링 호텔
상당히 만존족했던 호텔 입니다 친절하며 배려해주는 서비스가 느껴지는 호텔 입니다
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Putu op 20 sep 2019
Dear Sir/Madam, Thank you for your valuable time to rate us on our survey. We very appreciate it and look forward to welcoming you back in our resort. Regards, Putu Udayana Resort Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Putu op 20 sep 2019
Dear Sir and Madam, Thank you for your valuable time to rate us on our survey. Very appreciate it and look forward to welcoming you back in our resort. Regards, Putu Udayana (Resort Assistant Manager)

6/10 – Redelijk

EJK, seoul

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
정글 뷰가 정말 멋졌습니다 직원들이 친절해서 좋았습니다 계단이 많아서 오르내리기 힘들었습니다 수영장이 다소 작은 느낌이라 아쉬웠습니다
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Kerti, Front Desk Manager op 11 sep 2019
Dear EJK, thank you for staying with us and we appreciate your great feedback. We are looking forward to welcoming you in near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tout est magique au FS Sayan. Depuis l’arrivée via le Lotus Pond, le sens du service incroyable, la gentillesse du staff, la beauté du lieu, la nourriture excellente et la qualité du spa. Vraiment parfait.
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Dewa op 8 sep 2019
Thank you for the great feedback and hope you have a memorable stay with us.

10/10 – Uitstekend

Ayoub

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Putu Kertiyasa, Front Desk Manager op 3 sep 2019
Dear Ayoub, Thank you for staying with us and we appreciate your great feed back. We are looking forward to welcoming you in the near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property is beautiful and service was impeccable! Vacation of a lifetime!
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Putu op 1 sep 2019
Dear Sir/Madam, We thank you very much for your valuable time to share your experience regarding to your recent stay in our resort. Very happy and glad to hear that you enjoyed it very much.Look forward to welcoming you back in not too distance future. Regards, Putu Udayana (Resort Assistant Manager)

10/10 – Uitstekend

ANGELICA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
super recomendado! vale la pena el precio1
uno de los mejores hoteles los que nos hemos quedado!!!! impresionante!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Kerti, Front Desk Manager op 30 aug 2019
Dear Ms. Angelica, Thank you for your wonderful feed back and we are glad to know that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you in near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Der Service ist absolut einmalig, das Personal extrem freundlich und aufmerksam. Wir wurden z.B. von Tag 1 an mit dem Namen angesprochen. Ubud selber liegt nicht unbedingt verkehrsgünstig zu Strandaktivitäten, was vor allem am inzwischen sehr dichten balinesischen Verkehr liegt, aber die außergewöhnlich großzügige Anlage macht es auch nicht notwendig, jeden Tag einen Ausflug zu unternehmen. Das Hotel bietet eine Reihe von Touren an, die wir ebenfalls empfehlen, z.B. insbesondere die „Can You Keep a Secret?“ Tour, die einiges über den kulturellen Hintergrund erklärt.
10 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Kerti, Front Desk Manager op 17 aug 2019
Dear Guest, Thank you for your time to give us wonderful feed back. We are very happy to know that you have satisfied with our service and facilities, enjoyed the activity like can you keep a secret. We are looking forward to welcoming you in near future.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
최악의 체크인.
3 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Kerti, Front Desk Manager op 14 aug 2019
Dear Guest, thank you for your feed back and I wish to have the detail of your experience of check in. Please kindly contact us in the resort if we could have a opportunity to talk with you further.

10/10 – Uitstekend

wichard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AMAZING!
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van ED op 5 aug 2019
Dear Guests, Thank you for your great feed back and look forward to welcoming you back in the near future. Best Regards, Edi Resort Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was an amazing resort with warm/professional staff and breathtaking views. I wanna go there again.
4 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Dewa op 28 jul 2019
Thank you for the great feed back and looking forward to welcoming you back.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pure luxury!
The hotel is stunning, set in a lush valley with the sound of the river gently burbling in the background. Despite being almost fully booked, it never felt busy and was so quiet. Helpful staff were so knowledgeable and friendly. Excellent facilities.
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Dewa op 11 jul 2019
Thank you very much for your time to share your sincere comment. Have a lovely evening.

10/10 – Uitstekend

Ben, Lincoln, NE

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent resort. Best in the world. Deserves their #1 ranking !
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Dewa op 8 jul 2019
Thank you so much for time to share your experience.

10/10 – Uitstekend

Julie self

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything from start to finish was incredible.
6 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Dewa op 23 jun 2019
Thank you very much for staying with us and the great feed back. Look forward to welcoming you back in the future. Thank you Dewa

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
非常に快適な滞在ができるホテル スタッフの対応も素晴らしく、食事も美味しい
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Dewa op 21 jun 2019
Dear Sir or Madam, Thank you very much for your time to give us a feedback. Looking forward to welcoming you back in our resort. Thank you Dewa

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is the BEST hotel I’ve ever stayed in. The staff was so attentive. Guest service was absolutely amazing. The room was breathtaking. The grounds are beautiful. The restaurants are incredible. I highly recommend this hotel. If there was such a thing as 6 star, I would rate this hotel 6 stars.
3 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Dewa op 13 jun 2019
Dear Sir and Madam, Thank you for your time to share your experience stay in our resort. Glad to hear that you were enjoyed. Regards, Dewa Resort Assistant Manager

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
하우스키핑 굉장히 믿음직하고 꼼꼼하고 세심하게 해 주십니다 직원들 친절도도 굉장히 좋아요:))))
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van ED op 1 jun 2019
Dear Guests, Thank you for your feedback and do let us know should you need any further assistance. Regards, Edi

10/10 – Uitstekend

Jaypal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
One of the best experiences & resorts in the world
The resort was honestly one of the best experiences I have ever had. The hospitality of all the staff at Four Seasons was incredible, everyone knew our names, dietary requirements and helped plan everyday of our trip. The food at both in house restaurants was flawless and probably the best food we had out in Bali. Breakfast was spectacular and was always prepared fresh (no buffet style cold food). This hotel is one of the best in the world and it is easy to see why. The location and facilities available at the resort is unbelievable. Our private suite was super spacious for a family of 3 adults (we could of fit in another person comfortably). There is 24 hour buggy service to take you to any part of the resort (as it is incredibly large). They also have a 7 day schedule of activities and events occuring at the resort which helps plan your day perfectly. We participated in the daily yoga sessions, garden walks, private rafting during our stay. The gym, sauna, steam and jacuzzi are immaculate with amazing views of the river. I would 100% choose this resort again when staying in Ubud. This hotel is perfect for a honeymoon, private relaxation, families and couples.
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Putu op 19 mei 2019
Dear Sir/Madam, We thank you very much for your valuable time to write on your great experience staying in our resort. Wish to seeing you back in not too distance future on your next holiday time in Bali Regards, Putu Udayana (Resort Assistant Manager)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van ED op 18 mei 2019
Dear Guests, Thank you for your great feedback and feel free to let us know should you need any further assistance. Best Regards, Edi Resort Assistant Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
一切都很好
早餐非常好吃
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Dewa op 13 jun 2019
Dear Sir or Madam, Thank you for your feedback and glad to hear that you were enjoyed the breakfast in our resort. Regards, Dewa Resort Assistant Manager