The Warji Bisma
Pension met een volledig uitgeruste spa, op loopafstand van Paleis van Ubud
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Warji Bisma





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 24
inclusief belastingen en toeslagen
5 aug - 6 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een plafondventilator
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een plafondventilator
Slaapkamers
Privébadkamer
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, uitzicht op zwembad laden

Tweepersoonskamer, uitzicht op zwembad
Hoogtepunten
Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een plafondventilator
Slaapkamers
Privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Bisma, Ubud, Bali, 80571
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Sayong House
Sayong House
- Zwembad
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Wasservice
8.8 van 10, Uitstekend, 154 beoordelingen
De prijs is € 19
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. IDR 35000 voor volwassenen en ca. IDR 25000 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 400000 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Toeslag voor laat uitchecken: IDR 200000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- De accommodatie berekent een toeslag op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Warji House 2 Bungalows Ubud
Warji House 2 Bungalows
Warji 2 Bungalows Ubud
Warji 2 Bungalows
Warji House 2 Bungalows Guesthouse Ubud
The Warji Bisma Ubud
The Warji Bisma Guesthouse
Warji Bisma Guesthouse Ubud
Warji Bisma Guesthouse
Warji Bisma Ubud
Warji Bisma
Guesthouse The Warji Bisma Ubud
Ubud The Warji Bisma Guesthouse
Guesthouse The Warji Bisma
The Warji Bisma Ubud
Warji House 2 Bungalows
The Warji Bisma Guesthouse Ubud
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Warji Bisma
Beoordelingen
7,8
Goed
7,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 okt 2016
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
10/10 – Uitstekend
ricardo, Corregidora
10 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ricardo
3 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
ELAINE
14 jun 2025
ELAINE
3 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
ELAINE
Reisde met partner
14 jun 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ELAINE
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Eric
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Eric
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Martin zaren
25 dec 2024
Martin zaren
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Aubin, culoz
Reisde met een groep
18 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aubin
4 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
carlos fabián
13 sep 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
carlos fabián
6 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
David
29 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Basic Balinese with no frills.
David
4 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Wayne
Reisde met partner
13 mei 2024
Wayne
2 nachten verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Young
4 mei 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Young
2 nachten verbleven in april 2024
2/10 – Ontzettend slecht
lisa, plano
29 mrt 2024
lisa
2 nachten verbleven in maart 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Mika
23 mrt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mika
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
James
3 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pleasant stay.
James
6 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Kimberly
Reisde met een groep
22 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kimberly
3 nachten verbleven in december 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
4 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Halpaa kaljaa saa lähikaupoista ja hotelli on kiva
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Pascale
Reisde met familie
15 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pascale
4 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Rebecca
Reisde met partner
16 okt 2022
Positief: Personeel en service
Rebecca
6 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Merce Martos
Reisde met partner
23 aug 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Merce Martos
5 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Cathrine
12 aug 2022
Cathrine
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Patti
3 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fabulous staff!
Patti
14 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Anastasiya
28 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Вернемся снова

Anastasiya
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Joyce, San Francisco
Zakenreiziger
6 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joyce
24 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Emanuele
22 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emanuele
4 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Gabriella
18 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gabriella
4 nachten verbleven in augustus 2019