Ubud Aura Retreat
Bed & breakfast met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Apenbos van Ubud
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ubud Aura Retreat





Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Studio
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een minibar
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een minibar
Waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Suite laden

Suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Een diep ligbad
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Privébadkamer
Badjassen
Een bad/douchecombinatie
Een diep ligbad
Een minibar
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl. Hanoman No.888, Ubud, Bali, 80571
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

JAPA Suites & Villas
JAPA Suites & Villas
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 21 beoordelingen
De prijs is € 119
inclusief belastingen en toeslagen
13 jul - 14 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 375000 per voertuig (enkele reis)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ubud Aura Retreat Center B&B
Aura Retreat Center B&B
Ubud Aura Retreat Center Hotel
Aura Retreat Center Hotel
Aura Retreat Center
Bed & breakfast Ubud Aura Retreat Ubud
Ubud Ubud Aura Retreat Bed & breakfast
Bed & breakfast Ubud Aura Retreat
Ubud Aura Retreat Bali
Ubud Aura Retreat Hotel Ubud
Ubud Aura Retreat B&B
Aura Retreat
Ubud Aura Retreat Ubud
Ubud Aura Retreat Center
Aura Retreat B&B
Ubud Aura Retreat Ubud
Ubud Aura Retreat Ubud
Ubud Aura Retreat Bed & breakfast
Ubud Aura Retreat Bed & breakfast Ubud
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ubud Aura Retreat
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yasutaka
7 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasutaka
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Aileen
15 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aileen
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Lou
4 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don’t make first impression fool you


Lou
5 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
Shaila
16 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Quiet gem in bustling downtown Ubud
Shaila
1 nacht verbleven in februari 2023
8/10 – Goed
Michael
30 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
11 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Roxy
10 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Roxy
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Shohko
8 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Shohko
5 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
13 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
10 nov 2019
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Christine, Ludwigsburg
9 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christine
14 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Fairy, Osaka
17 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fairy
7 nachten verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Seo Jin
8 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seo Jin
11 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 apr 2019
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2019