Garden Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, op loopafstand van Gulab Bagh

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Garden Hotel

Voorkant van accommodatie
Interieur
Feestruimte buiten
Bar (ter plaatse)
Bar (ter plaatse)

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Parkeren inbegrepen
De huidige prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een wasmachine en droger
Een plafondventilator
Een haardroger
Badjassen
Bubbelbad
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 1 Twijfelaar

Superior kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Een wasmachine en droger
Een plafondventilator
Een haardroger
Badjassen
Bubbelbad
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lake Palace Road, Udaipur, Rajasthan, 313001

In de buurt

  • Gulab Bagh - 8 min. lopen - 0.7 km
  • Vintage Collection of Classic Cars - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Stedelijk Paleis - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Gangaur Ghat - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Lake Fateh Sagar - 4 min. rijden - 3.5 km

Lokaal vervoer

  • Udaipur City Station - 17 min. lopen
  • Udaipur (UDR-Maharana Pratap) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pizza Empire - ‬1 min. lopen
  • ‪Krishna Dal Bati Restro - ‬4 min. lopen
  • ‪New Santosh Bhojnalaya and Restaurant - ‬5 min. lopen
  • ‪Café Coffee Day - ‬4 min. lopen
  • ‪Hotel green view - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Garden Hotel

Hotel in de buurt van Gulab Bagh
Garden Hotel bevindt zich in de buurt van Bapu Bazaar en Stedelijk Paleis en biedt extraatjes zoals een koffiebar/café, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een bar en een businesscentrum en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een snelle uitcheckservice
  • Een snelle incheckservice, een rookvrije accommodatie en een portier/piccolo
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Garden Hotel bieden leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met massagebaden en designer toiletartikelen
  • Televisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, plafondventilatoren en dagelijkse schoonmaakservice

Prijzen en affiliaties

Deze accommodatie is lid van Heritage Hotels of India.

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: INR 700 voor volwassenen en INR 700 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Gezinsvriendelijk

  • Aparte slaapkamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • Barbecue
  • Tuin

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Balzaal
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Badjassen
  • Bidet
  • Bubbelbad
  • Designer toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Toegang via buitengalerij
  • Wasmachine/droger

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 18.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Bij het inchecken dienen gasten een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
De vereiste voor een Covid-19-vaccinatiebewijs geldt voor alle gasten van 18 jaar en ouder. Gasten met een vaccinatiebewijs dienen minstens 10 dagen voor het inchecken volledig gevaccineerd te zijn
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 700 voor volwassenen en ca. INR 700 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1500 per voertuig

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Garden Hotel Udaipur
Garden Udaipur
Garden Hotel Hotel
Garden Hotel Udaipur
Garden Hotel Hotel Udaipur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Garden Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Garden Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Garden Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 18.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Garden Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Garden Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1500 per voertuig.

Waar ligt Garden Hotel?

Dit hotel ligt in Stadscentrum Udaipur, binnen 15 minuten lopen van Gulab Bagh en Bapu Bazaar. Ook Jagdish-tempel en Stedelijk Paleis liggen binnen 2 km afstand. Udaipur City Station ligt op 17 minuten lopen.

Beoordelingen over Garden Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 6 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 20 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Swati

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
We had a great experience there. The hotel is a quiet and peaceful place adjacent to a big park. The staff is polite and humble and helped us in serving special meals for our toddler.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The classic property in best price and located in best place.
3 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
They don't recognize Expedia Booking confirmation no. I was busy in check in for more then 30 min just to send mail so that they can accept my reservation. Probably this last time I am booking with Expedia. When Start is not pleasant everything feels useless.
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Sharad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Location of Hotel was too good. Staff was very friendly and helpful. Rooms were excellent.
1 nacht verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Ashish

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Heritage hotel having accompanying heritage site

It was a pleasant stay in a heritage hotel. It was a small old palace, primarily for the cars of royal family and for the time to rest in transit or while the cars are being prepared for their use.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Kaltes Wasser im Bad Leider sehr laut durch andere Gäste
1 nacht verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

andre, Rio de Janeiro

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Do not stay here

We paid 12500 RPS per night (a lot of Money in Índia) expecting a luxurius service. Furniture is old and dirty. Staff is not prepared and not sympathic. They did not tell us we had to call them so they could turn on the boiler that would allow us to take a shower with hot water 30 minutes later. We had to complain to find it out. Hair drier is old and weak. Naturally we were not surprised when we observed we were the only guests in the hotel. We deeply regret spent this amount of money to get a so poor quality service.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Good clean hotel, nothing luxurious

Hotel was ok. Service was excellent. Room size was comfortable and clean with enough towels and free water. The door has a screendoor. Inside the room is a separate closet area, and a good size bathroom. And the doorlock is a big padlock. And while you are inside, there is like a bar to lock the doors. Our room also had a sitting area. They have a heater inside the room, I guess to be used during winter time. But also have an airconditioner. Udaipur temperature in the morning and evening was quite chilly, which took us a little bit surprised upon getting down from the airplane. The hotel has 2 floors, there are no elevators. Breakfast was on the ground floor, but the choices were limited, we were only offered toast, egg and fruits. But I saw some other guests had what looked like bacon, which we were told they didn't have. Overall, hotel was ok, but nothing luxurious, just a place to stay. There is a vintage car museum adjacent to the hotel and a park across. You also could get a discount on your entrance fee to the City Palace Museum, just get a coupon from the hotel, we learned about this from our tour guide.

8/10 – Goed

Srinath, Bangalore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Royally pampered

My stay at Garden hotel was pampered. It is one of the palaces of the royalty and had all the makings of a royal ambience. The staff is highly accomodative and does their best to take care of the guests. The food service is a bit slow when made to order, so we had to wait quite a bit especially during dinner.

4/10 – Matig

Michael, England

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer

Beautiful Building but UNBEARABLE noise!!!

Building is beautiful, staff are excellent, breakfast was poor enough and room was reasonable, but the biggest problem is that it is located right by a busy road junction, with all bedrooms backing onto this, without any sound-proofing of the windows and the constant traffic and horns go until after 11p.m. every night and start again early morning. It was the worst and noisiest hotel experience I have had in over 20 years of visiting India. Quite unbelievable! Even trying to talk during the day, at the reception was interrupted by the traffic noise right outside. Udaipur has become so noisy and polluted. Better to select a hotel on the other side of the city, by the Hanuman ghat, which is still very quiet. If you want any kind of relaxation, please avoid this hotel, which is a pity, as it has lots of character and a lovely staff.

8/10 – Goed

Tejinder, `Delhi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Serene & Calm

Nice & Relaxing.

8/10 – Goed

Hetal, Gandhinagar, Gujarat

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent Rooms & Location for a good price

For a one night stay in Udaipur, found the hotel to be conviniently located close to many of the city's tourist spot, without being crazily overpriced! Excellent rooms but overall lack of space places restaurant kitchen disturbingly close to some of the rooms in the hotel!

8/10 – Goed

Pankaj, Gurgaon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great rooms and nice location

We had a great time staying at the garden hotel. Very nice rooms in a good part of town. Overall nice property. The only challenge, room was right next to the buffet area and there was a lot of noise till late in the evening while they would clear the dishes and early morning when they would start prepping for breakfast. Food okay, but great options nearby.

10/10 – Uitstekend

Ronnie Eriksson, Sverige

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Betala lite extra få så mycket mer.

Fantastisk service och underbart rum. Tom riktigt varmvatten större delen av dagen. Vattnet kändes jättefräsht så pass att jag valde bada i badkaret. Wifi gratis och fungerade bra för det mesta. Testade 1h massage för 500 INR (30min/300INR) och den var helt okay och prisvärt fast på egna rummet viljet kändes lite fel. Ska man finna nått negativt så blir det att kuddarna var för hårda för min smak. Fick ont i nacken. Kanske också de borde ta bort pasta på menyn då de är bra på indisk mat och man kan få en kanon frukost som borde passa alla men de är inte bra på laga italienskt, sönderkokt pasta och fel kryddor men borde man kanske räknat med. :) Service och all personal inkl hotell managern var riktigt bra. Slutsats: Trots priset väl värda pengar och skulle definitivt bo där igen.

10/10 – Uitstekend

crombop

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Service above and beyond

I accidentally left my credit card at the desk during checkout, went to the station and boarded my train. The check-out staff followed me, crossed the station to the train, worked his way along the train until he found me, 5 minutes before departure. Fantastic!

6/10 – Redelijk

Lucy

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

overpriced

This hotel is clean, and the use of the business center is free. Everything else, they charge for--bottled water, etc. The breakfast buffet is awful.

10/10 – Uitstekend

diljit, kent england

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fully satisfied with stay in Garden Hotel Udaipur

Hotel was very central ,walking distance to the main City palace ,Pichola lake ,Gulab Bagh but we took a Rickshaw to travel to the most of the local areas.Had a use of a Car and chauffer to travel to Mount Abu and the surrounding areas.Garden Hotel room was very clean.Reception staff very helpful and obliging.Didn't use the Restaurant except on a couple of occasions.Prices were were a little on the high side for this type of establishment although a vegetarian Thali in the Hotel is a very good value just costing 100 rupees.We were very satisfied with the overall stay in the Garden Hotel and would stay again if we return to Udaipur.

10/10 – Uitstekend

Anne, Saskatoon, SK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very impressive

We had no idea what to expect when we booked this hotel. When we arrived we were delighted to find it was even better than advertized. The meals served in the garden restaurant were delicious. The staff was very helpful in assisting with car/driver hiring, cashing travellers cheques etc. We had a wonderful three days in Udiapur and would definitely recommend this hotel. Our stay was the most pleasant experience.