Hotel Aashiya Haveli
Hotel aan een meer met een dakterras en een 24-uurs receptie
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel Aashiya Haveli





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 23
inclusief belastingen en toeslagen
17 aug - 18 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een plafondventilator
Regendouchekop
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een plafondventilator
Regendouchekop
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Deluxe vierpersoonskamer, 1 slaapkamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Aparte slaapkamers
Een plafondventilator
Een slaapbank - eenpersoons
Regendouchekop
Privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

17 Lal Ghat, Udaipur, Rajasthan, 313001
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Mewar Haveli
Mewar Haveli
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 3 beoordelingen
De prijs is € 37
inclusief belastingen en toeslagen
18 jul - 19 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. INR 350 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 750 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: INR 750 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aashiya
Aashiya Haveli
Aashiya Haveli Udaipur
Hotel Aashiya Haveli
Hotel Aashiya Haveli Udaipur
Hotel Aashiya Haveli Hotel
Hotel Aashiya Haveli Udaipur
Hotel Aashiya Haveli Hotel Udaipur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel Aashiya Haveli
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Deepak
Reisde met partner, Reisde met familie
22 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Deepak
8/10 – Goed
Yves
Reisde met een groep
25 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yves
3 nachten verbleven in januari 2023
10/10 – Uitstekend
Girish
Reisde met familie
19 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Girish
10/10 – Uitstekend
HILDUR
Reisde met een groep
18 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice small hotel by the lake




HILDUR
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Glory
Reisde met familie
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Glory
2 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 dec 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
25 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Sune
9 mrt 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay, exceptional location
Sune
2 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 feb 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Clare, London
1 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Lovely
Clare
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Shiv, Maryland USA
Reisde met familie
29 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiv
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
santosh, bangalore
21 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel on the lake
santosh
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Jeff
15 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeff
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
ISABEL
19 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Muy bien
ISABEL
2 nachten verbleven in augustus 2018
8/10 – Goed
Beatrice
28 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beatrice
8/10 – Goed
r
5 mrt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family stay
r
2 nachten verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Chris, Hamburg
5 mrt 2018
Positief: Netheid
Toller Zimmerblick
Chris
2 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Siddharth Swami, Ahmedabad
29 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money location near Lake Pichola.
Siddharth Swami
2 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Bithin, Hyderabad
15 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best cozy stay at Udaipur with the best view
Bithin
2 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
ASHOK
14 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Led tv should be in room's.should change blankets
ASHOK
3 nachten verbleven in januari 2018