Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 86 van 308 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
86
Gastenscore: 8 - Goed. 138 van 308 beoordelingen" "
8 - Goed
138
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 308 beoordelingen" "
6 - Redelijk
49
Gastenscore: 4 - Matig. 20 van 308 beoordelingen" "
4 - Matig
20
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 15 van 308 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
15
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Michael
8 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Eric
Reisde met partner
12 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rustig gelegen, propere kamer. Vriendelijk personeel. Goed ontbijt.
Eric
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel. Wij hebben hier één nacht verbleven op weg naar Oostenrijk. De kamer was ruim en schoon. Alles was goed verzorgd. Onze kamer had een deur naar de naastgelegen kamer en dit was wel erg gehorig. Het voelde alsof de mensen in onze kamer waren. Ook het gesnurk was goed te horen. Verder was het ontbijt buffet prima en uitgebreid.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
A.C.J.M.
Zakenreiziger
27 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles correct geregeld, nette en schone kamer, prima moderne badkamer, ontbijt gezien de Corona-maatregelen goed opgelost.
Marieke
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van F. Santangelo op 26 aug 2020
Dear Marieke,
thank you for your feedback.
BEST regards
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het was jammer dat we s’avonds niet in het hotel konden eten en weer weer op uit moesten met de auto.
Veder netjes hotel prima voor overnachting op door reis.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van F. Santangelo op 3 mrt 2020
Dear Guest,
thank you for your feedback.
We hope to see you again soon.
Take care,
Best Western Plus Atrium Ulm
10/10 – Uitstekend
Frank
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money
Goede locatie van en naar autosnelweg. Vriendelijke medewerkers, goed onderhouden, kwaliteitsbedden
Frank
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Reception Team op 10 nov 2018
Dear Mr. Frank,
thank for reviewing our Hotel.
We hope to host you againg soon.
BEST regards,
Reception Team
8/10 – Goed
Hub, Maastricht
6 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Goed hotel, maar er zijn wat verbeterpunten.
Hotel geboekt voor 2 nachten op doorreis. Prima gelegen met goede busverbinding naar centrum Ulm. Gezien de hitte was het moeilijlk slapen, aangezien het hotel geen airco heeft of een ventilator op de kamer. Jammer dat er dan gasten zijn die buiten 's nachts kabaal moeten maken als je met de ramen open slaapt.
Hub
2 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
2 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Goed voor doorreis-hotel
Bij dit hotel geen airco op de kamers en bij deze hitte nog de dikke dekbedden op het bed . Dus die er zelf maar uit gehaald om zodoende onder een laken te kunnen slapen. Ontbijtbuffet weinig keuze in beleg . 1 nacht is net genoeg en je betaald €8 parkeerkosten of je kunt je auto in een achteraf straatje zetten , alleen voor bezoek restaurant is parkeren gratis.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
Reactie van F. Santangelo - FOM op 3 aug 2018
Dear Guest,
thank you for rating us.
We are sorry about the rooms temperature. We know that it can get pretty hot into the rooms and we are working on it in order to delete this problem.
We hope, anyway, to host you back in our Hotel.
Take care
8/10 – Goed
Jill
4 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jill
1 nacht verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
A, Maastricht
12 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
schoon en comfortabel
schoon en comfortabel hotel om een tussenstop te maken met iets te kleine badkamers.
A
1 nacht verbleven in december 2017
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 jul 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
99% slecht hotel.
Onvriendelijk personeel, restaurant 2× gesloten, parkeerplaats waardeloos tegen vergoeding van 8 euro per nacht, bedden niet comfortabel (maar dat kan persoonlijk zijn).
Ontbijt was echter heerlijk.
Laatste keer dat ik deze ooit heb bezocht.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
JK
16 mrt 2014
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
JK
10/10 – Uitstekend
Ulrike
17 jan 2024
Ulrike
1 nacht verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Peter
Reisde met familie
14 dec 2023
Excellent stay
Peter
1 nacht verbleven in december 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Duran
19 nov 2023
Duran
2 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Florian
12 nov 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Florian
1 nacht verbleven in november 2023
4/10 – Matig
Clinton
29 okt 2023
Clinton
4 nachten verbleven in oktober 2023
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
21 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Ok für 1-2 Nächte aber teuer
In die Jahre gekommenes Zimmer. Frühstück sehr klein. Insgesamt für mich keine 4 Sterne.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Michael
9 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michael
2 nachten verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Michael
6 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal an der Rezeption. Schönes sauberes Zimmer
Michael
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Patricia
Reisde met partner
11 sep 2023
Excellent helpful receptionist
Hotel restaurant not open on Mondays but not mentioned on website
Other local restaurants within walking distance also closed on Mondays
Patricia
1 nacht verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Genco
30 aug 2023
I can’t arrive and cancellation was very courteous
Thank you
Genco
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Monika
Reisde met partner
27 aug 2023
Positief: Netheid
Praktisch und gut.
Monika
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Christian Teghenhuus
13 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service
We arrived in the evening, and checked in then to find out they only prepared for 1 person, one towel, one pillow and one blanket. - we are 2… but then the reception was closed.
Sad and not comfortable, but we managed to share 😅
Christian Teghenhuus
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Anja Greer
5 aug 2023
Anja Greer
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Jacek
22 jul 2023
Jacek
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
Anni
15 jul 2023
Anni
1 nacht verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Jürgen
15 jul 2023
Jürgen
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Cesar
13 jul 2023
Cesar
1 nacht verbleven in juli 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Mladen
8 jul 2023
Mladen
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Sarah
3 jul 2023
Sarah
2 nachten verbleven in juni 2023
4/10 – Matig
Henning
2 jul 2023
Henning
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Sophie Charlotte
Reisde met een groep, Zakenreiziger
25 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The price was very fair! The staff did not know everything, because they were quite new. It was a good experience overall.
Sophie Charlotte
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Sebastian
15 jun 2023
Sebastian
1 nacht verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Karin
29 mei 2023
Karin
1 nacht verbleven in mei 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Thomas
23 mei 2023
Thomas
1 nacht verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Daan
1 mei 2023
Daan
1 nacht verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Ivan
Reisde met partner
24 apr 2023
Die Hand tücher haben schlecht gerochen sonst wahr es okay
Ivan
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Lasse
10 apr 2023
Lasse
1 nacht verbleven in april 2023
8/10 – Goed
Stefan
Reisde met partner
10 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ordentliches Hotel in ruhiger Lage, sehr kleine Bäder
Stefan
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Hermann
3 mrt 2023
Hermann
1 nacht verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Myron
Zakenreiziger
10 feb 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Check in lady was very helpful and friendly
Myron
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Best Western Plus Atrium Hotel Ulm Team op 22 feb 2023
Dear Myron,Thank you for your positive review.We are happy to pass on the compliment to our dear colleagues at the reception.Best regardsYour Best Western Plus Atrium Hotel Ulm Team
6/10 – Redelijk
Andreas
Reisde met partner
7 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Die wände sind viel zu dünn man hört jedes wort von den nachbarn
Andreas
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Best Western Plus Atrium Hotel Ulm Team op 22 feb 2023
Sehr geehrter Andreas,gerne steht Ihnen unser Rezeptionsteam hier zur Verfügung, um vor Ort einen Zimmerwechsel zu veranlassen. Oder lassen Sie es uns bei Ihrer Anreise wissen, damit wir Ihnen direkt ein entsprechendes ruhigeres Zimmer reservieren können.Beste GrüßeIhr Best Western Plus Atrium Hotel Team
8/10 – Goed
Martina
23 jan 2023
Martina
2 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Scott
31 dec 2022
Scott
1 nacht verbleven in december 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Wim
31 dec 2022
Wim
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Juri
28 dec 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles gut und ruhig gewesen super
Juri
10/10 – Uitstekend
Adelheid
Reisde met familie en kleine kinderen
6 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saubere Zimmer. Freundlicher Empfang. Zimmer etwas zu warm.