Lobby

Beoordelingen van IntercityHotel Ulm

IntercityHotel Ulm
Bahnhofplatz 1/1, Ulm, BW

Beoordelingen

7,2

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 88 van 487 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 212 van 487 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 109 van 487 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 56 van 487 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 22 van 487 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Hieke

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
alles oke,geen klachten.de verbouwingen voor de deur ,kunnen jullie niks aan doen.we hebben nog redelijk geslapen.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Stefan op 18 sep 2019
Dear Guest, thank you for the nice review. For the next stay, feel free to ask for one of our rooms to the inner courtyard, away from the city side. Best regards, Stefan Henseling General Manager

4/10 – Matig

Yonne, Eindhoven

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel naast een bouwput, ontzettend warme kamer.
Het hotel is moeilijk bereikbaar door allerlei bouwwerkzaamheden in de stad. Nergens is aangegeven waar je het beste kan parkeren. Na telefonisch contact met het hotel gaven zij een parkeergarage aan die bereikbaar is. Hier is het betaald parkeren (15 euro voor 24 uur). Het hotel ligt naast het station. Het station en de bouwerkzaamheden zorgen voor geluidsoverlast. De kamer was schoon en voldoende groot, de badkamer was netjes en shampoo, zeep, bodylotion etc waren aanwezig. Het was echter heel erg warm in de kamer en het raam openzetten was geen optie door de geluidsoverlast. Naast de warmte was het bed oncomfortabel waardoor we beperkt geslapen hebben. Het koelkastje op de kamer was onvoldoende koud. De ligging van het hotel is centraal maar weegt niet op tegen de nadelen (momenteel moeilijk bereikbaar, betaald parkeren, geluidsoverlast en ontzettend warm op de kamer)
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Jacob, Groningen

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Centraal gelegen hotel
Een comfortabel hotel met schone en nette kamers. Zeer centraal gelegen direct bij het treinstation en winkelgebied. Bar wat ongezellig en het duurt erg lang om een drankje te bestellen. Prijs/kwaliteit prima.
2 nachten verbleven in januari 2018
Reactie van IntercityHotel Ulm op 7 feb 2018
Hallo Jacob, bedankt voor uw feedback en we hebben uw advies aan de bar gegeven als een kans om ons personeel opnieuw te trainen. We zouden het leuk vinden als u binnenkort naar Ulm terugkeert en we u de beste laten zien. Uw IntercityHotel-team

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Slechte bedden, wel centraal gelegen.
Receptie gaf de verkeerde kamer, kwam volgens haar door hotels.com (verkeerde informatie). Hele slechte bedden en slechte kussens, ook geen alternatieve kussens. Vrij duur voor een hotel zonder ontbijt. Ligt wel vrij centraal in een hele leuke stad.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Andy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideaal voor treinreizigers
Zoals alle Intercityhotels ideaal voor treinreizigers, want pal naast het station. Wel gigantische werkzaamheden op het stationsplein met bijbehorend lawaai.
1 nacht verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Jack, Venray

Parkeer mogelijkheid een probleem !
Het hotel ligt vast aan het treinstation in Ulm. dit betekent wel midden in het centrum, echter ver lopen naar een parkeergelegenheid. Parkeren voor langere tijd zoals een nacht is ook erg kostbaar 35,--. Hotel is verder OK, maar ook niet meer dan dat. Beetje Formule 1 gehalte maar dan met een eigen douche en toilet. Dus voor de prijs +/- 65,-- per nacht een heel goede prijs / kwaliteit verhouding.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
;-(
kamer aan straatkant erg lawaaierig (oa hangjeugd), kleine,zeer sobere kamer, zeer dure parkeergelegenheid, stinkende ingang via parkeergarage, personeel niet vriendelijk

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ligt heel gunstig.
Netjes hotel, nadeel parkeerkosten (15 euro) en kleine kamer. Voordeel is dat het prima ligt vlak bij centrum met alle winkels bij de hand. Niet ontbeten, maar er zit een bakker tegenover.

6/10 – Redelijk

TIMO

2 nachten verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

TIMO

1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Dirk

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

ODALIS

Positief: Netheid, personeel en service
Ser personal ist sehr profesional und das beste für mich in ulm. Ich bedanke mich
10 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Stefan op 2 feb 2023
Lieber Gast,vielen Dank für die tolle Bewertung. Schön das es Ihnen so gut bei uns gefällt. Gern bis bald und bis dahin alles Gute!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2022

6/10 – Redelijk

Daniel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Das Personal war sehr unfreundlich. Habe mich behandelt gefühlt als hätte ich etwas verbrochen. Umgebung ist sehr dreckig. Direkt vor dem Hotel liegt Müll auf dem Boden.
1 nacht verbleven in november 2022

4/10 – Matig

Kei

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
2 nachten verbleven in oktober 2022

4/10 – Matig

Mark

4 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Integ AG

1 nacht verbleven in september 2022

8/10 – Goed

MIKIO

1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2022

4/10 – Matig

William

Reisde met familie
Negatief: Personeel en service
rooms facing the street were subjected to street noise all night long. vagrants shouting and fighting
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

kaori

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
鉄道好きにはもってこい!
駅の目の前かと思ったら、線路の真上でした!鉄道好きの家族は喜んでいました。とても印象深く楽しい旅になりました。
2 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Frida

1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Jimmi

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Albert

2 nachten verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Andreas

2 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Surinderjit

1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Duckhyoun

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Peter

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Stig-Ove

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra
Bra
1 nacht verbleven in juli 2022

4/10 – Matig

oliver

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
We stayed here on business for x3 nights. Me and my work colleagues booked 3 rooms. Mine was front facing room and they had rear facing rooms. It was soo hot (26c+)with no air conditioning in the hotel. Because of this needed windows open. There was soo much noise from building works out front with kango hammer that and people shouting. My colleagues complained about the train noise from the back of hotel with regular platform announcements that go on throughout the night. All of us got little to no sleep throughout the stay. I have never experienced sleep deprivation from a hotel stay so i need to warn you this is a very noisy hotel to stay. Other than the heat and the noise everything else was ok.
3 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Pierre

1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Takafumi

3 nachten verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Jürgen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van SH op 31 mei 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung ! Grüße, Stefan Henseling Direktor

8/10 – Goed

Georgios

2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van SH op 18 mei 2022
Dear Guest, thank you for the nice review. Best regards, Stefan Henseling General Manager

10/10 – Uitstekend

CHANG BONG

9 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van SH op 28 apr 2022
Dear Guest, thank you for the great review! Best regards, Stefan Henseling General Manager

10/10 – Uitstekend

Emrah

1 nacht verbleven in maart 2022
Reactie van SH op 23 mrt 2022
Vielen Dank für die tolle Bewertung !

10/10 – Uitstekend

Markus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ideal gelegen und gute Atmosphäre.
Es lohnt dort einzukehren. Alles liegt in der Nähe, frohe Stunden habe ich dort verbracht
2 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van SH op 21 feb 2022
Vielen Dank für die tolle Bewertung! Schön das es Ihnen so gut bei uns gefallen hat. Grüße, Stefan Henseling Direktor

10/10 – Uitstekend

Philipp

1 nacht verbleven in december 2021

10/10 – Uitstekend

Alexander

1 nacht verbleven in november 2021

6/10 – Redelijk

Anthony

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Overnight stay in Ulm
An overnight stay, the room was fine but it would have been nice to have more than one small pillow though! Bathroom was fine, nice shower. Room was very clean. Overall average!
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van SH op 23 nov 2021
Dear Guest, in case you prefer more then one pillow let us know this with your next reservation or at arrival and we will add one more to your room. I am happy to see that you enjoyed your stay! Best regards, Stefan Henseling General Manager

10/10 – Uitstekend

Fred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ulm in a day!
Comfortable, affordable and great location.
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Stefan op 29 okt 2021
Thank you for the great review! Best regards Stefan Henseling General Manager

10/10 – Uitstekend

Fred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stunning views!
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Stefan op 29 okt 2021
Thank you for the 10 point rating. Looks like you like to watch trains and public areas. Best regards, Stefan Henseling General Manager

8/10 – Goed

Hendrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ulm for one night
Convenient hotel directly at the station in Ulm and thus, a good starting point to explore Ulm. Overall very clean, efficient and friendly check-in, predominantly used by business travelers it seems. MiniBar was empty but a basic bar has draft beer. Recommendable hotel
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Stefan op 18 okt 2021
Dear Guest, thank you for the nice review! Nice to see that you liked our Hotel. Best regards, Stefan Henseling General Manager

6/10 – Redelijk

Ina

1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Lucy

1 nacht verbleven in september 2021

4/10 – Matig

Martijn

3 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Mathew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Susanne

1 nacht verbleven in juli 2021