Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad

Beoordelingen van Novotel Fontainebleau Ury

4 out of 5
Novotel Fontainebleau Ury
Route Nationale 152, Chemin de Melun, Ury, Seine-et-Marne

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 257 van 732 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 330 van 732 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 732 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 51 van 732 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 732 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Erwin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bad internet connection
Everything perfect only the internet connection was dramatic,
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van Marion - Chef réception op 5 nov 2022
Bonjour,Un très grand merci d'avoir partagé votre expérience.Nous sommes navrés que notre service Wifi, n'est pas été à la hauteur de vos attentes.En cas de problème de connexion, notre accueil est ouvert 24h/24h pour vous aider.Au plaisir de vous recevoir à nouveauTrès cordialement,

10/10 – Uitstekend

Egbert, Den Haag

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
De doucheafvoer werkte matig, en naarmate de tijd voorbij ging (ca 10 minuten) liep het water over de rand
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Norbert

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Rick, Lisse

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie, gerenoveerde kamer met goede voorzieningen maar daar is alles mee gezegd. Het hotel was verder verouderd en zeer slecht onderhouden. Iemand uit ons gezelschap voelde zich zo slecht dat er een dokter nodig was, het personeel wilde ons eigenlijk niet helpen en gaf alleen een adres van een ziekenhuis, zoek het verder maar uit. Dit was kenmerkend voor de rest van het personeel. We hadden een kamer voor 3 personen, er waren 3 bedden opgemaakt en maar 2 handdoeken. Vanwege COVID werd de kamer tijdens ons verblijf niet schoongemaakt, op zich niet erg maar dit werd niet gezegd waardoor we voor een tweede keer om schone handdoeken moesten vragen. Voor het ontbijt rekent dit hotel 16,50 euro per persoon per nacht. Vanwege COVID bestond dit ontbijt uit één hard broodje, één klein croissantje en één klein chocolade croissantje. Het beleg was een kuipje Nutella, 2 kuipjes jam en een beetje boter. Behalve een koffiemachine en een fruithapje moest je het hiermee doen. Erg teleurstellend verblijf met onvriendelijk personeel en een slecht ontbijt. Vriendelijkheid en prijs-kwaliteitverhouding zijn bij dit hotel ver te zoeken!
2 nachten verbleven in juli 2020

4/10 – Matig

Sandra

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Heel proper dikke duim vr het onderhoudspersoneel. Ons kamer kon wel een opknapbeurt gebruiken de ramen, en likje verf op de deuren en muren die geschonden waren en jammer dat ik een kamer had geboekt met minibar en dat het niet meer zo was dus graag aanpassen in de informatie van de bongobonnen. Verder goed hotel maar niet voor lang verblijf omdat er daar in de omgeving niet veel te beleven is.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

DeRyckeIgor, Waarschoot, Belgium

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Lekker ontbijt en restaurant. Fijne bediening en personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Zwembad wel vrij klein voor alle gasten (was wel enorm heet deze periode).
2 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Er wordt geen rekening gehouden met mensen met een lichte huid of mensen die niet in de zon willen zitten. Er was geen schaduw bij het zwembad. De (verplichte) douche bij het zwembad deed het niet. De weg voor het hotel zit vol met kuilen en gaten.
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

rudi

Reisde met huisdieren, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Slecht onderhouden, muffige reuk, viezige indruk, erg lawaaierig, zeer sober ontbijt in vergelijking met alle andere ketens, zelfs eenvoudige en goedkope. Geen 4 sterren waard
2 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Maarten

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

MvdB, Den Haag

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Novotel Fontainebleau Ury
We hebben eind juli 2018 vijf nachten geboekt en betaald in Novotel Fontainebleau Ury. Het is een goede locatie om het gebied rond Fontainebleau te bekijken. De kamers zijn op zich goed, maar het hotel is verschrikkelijk, zeer gedateerd, kapotte deuren, vies tapijt, insecten in de gang, een toegangstrap waar stukken beton van afgebroken zijn. Geen plek waar je graag verblijft (soort kraakpand). ook het ontbijt viel voor de prijs erg tegen (theewater met schimmelsmaak). Beslist geen vier sterren hotel !! We zijn uiteindelijk dag eerder vertrokken (die we wel betaald hadden).
5 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Raf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alhoewel we lekker gegeten hebben, vinden we het wel jammer dat we enkel voor de buffetformule konden kiezen. Nochtans dat op hun website een menukaart terug te vinden is, kon je NIETS a la carte bestellen.
1 nacht verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verwarmd zwembad en heel lekker ontbijt. Erg vriendelijk personeel.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Niels

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

jasper

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima voor doorreis, wel dunne muurtjes tussen de
Hoewel het hotel een lekker zwembad, lieve werknemers en een heerlijk ontbijt hadden we heel veel last van luidruchtige buren en sigarettenlucht. Hierdoor weinig geslapen. Bij betere buren was het een prettig doorreishotel geweest.
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Personnel was not motivated at all. Public areas were not clean, insects were flying around everywhere. Rooms were ok, but outdated.
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Jolanda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Netjes maar niet gezellig met gezin.
Was voor 1 overnachting. Kamer/badkamer was heel netjes. Restaurant was ook heel netjes. Services vriendelijk. Diner niet bijzonder. Ontbijtbuffet prima. Veel zakenmensen. Niet echt gezellig voor kinderen. Zwembad niet groot wel prima.
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed te bereiken en goede tussenstop, schoon.
We waren voor de 2de keer in 10 dagen in het hotel, de 1ste keer was de wifi perfect, de 2de keer slecht. De 1ste keer werd er geen toeristenbelasting geheven, was inclusief, de 2de keer werd het wel geheven en was volgens ons ook inclusief. Ik zag het te laat.

10/10 – Uitstekend

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
comfortabel, netjes en ruim
Wij verbleven in het hotel op weg naar ons vakantieadres, een mooie tussenstop voor ons.

10/10 – Uitstekend

M., Den Burg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig hotel valk bij de snelweg
We verbleven hier al voor de zoveelste keer. Een heel prettig hotel om te overnachten. Maar ook leuk voor gezinnen met kinderen. Erg kind vriendelijk. Veel te doen.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel maar een beetje run-down.
Niet echt goed onderhouden (o.a. slecht funcioneren van deur sleutels) en op reparatie verzoek (bv kapotte douche) werd niet gereageerd.

8/10 – Goed

Gerard, NL

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
gunstig gelegen hotel, niet ver van Parijs
gunstig gelegen hotel, niet ver van Parijs en autowegen en Francilienne. Meeste kamers gelijkvloers. Ontbijt apart betalen, duur (!). Kamers die dicht bij de receptie zijn gelegen kunnen geluidsoverlast hebben van bar-bezoekers. Hotel personeel zag niet toe op nachtrust; bar-bezoekers waren luidruchtig tot 3 uur en liepen schreeuwend door de gang. Kamers prima, nieuw ingericht; koffie-zet apparatuur op kamer aanwezig.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In dit hotel overnacht vanwege doorreis. Prima hotel, nette kamers, niet ver van snelweg, lekker en uitgebreid ontbijt.

4/10 – Matig

Tineke, Bolsward

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kamers zijn opgeknapt. T is klein maar prima voor zaken of doorreis. Schoon! Zwembad, tuin en terras zijn nodig aan onderhoud toe. Slechte staat! Personeel zeer middelmatig.

8/10 – Goed

Ray

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel voor op doorreis
Het hotel ligt in the middle of nowhere. Dichter bij Ury dan Fontainebleu... Mooie kamer en goede badkamer. Eindelijk een hotelkamer met een fatsoenlijke fohn. Als je op weg naar het hotel, het hotel wil bellen (bijvoorbeeld om te vragen tot hoe laat het restaurant open is), zorg er dan of voor dat je vloeiend Frans kan verstaan of onthou dat je 3 moet toetsen om de receptie van het hotel te bereiken. Ter plaatse spreekt iedereen voldoende Engels. Jammer dat ze dat vergeten zijn om dat ook op het bandje kenbaar te maken.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tevreden over verblijf en ligging
Verblijf vanwege deelname aan een internationaal toernooi. Locatie dichtbij de wedstrijdbaan. Goede ligging

10/10 – Uitstekend

Pat, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommended
One of the most pleasant stays at a Novotel yet. Excellent staff - friendly, and helpful. Great value for money. Free wifi!

8/10 – Goed

Gerard, Groningen, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
rustig hotel aan de rand van bos van Fontainebleau
Rustige ongeving, ruime kamer met zitbank. Buitenkant hotel wat gedateerd. Aardig restaurant met de bekende Novotel menukaart.

8/10 – Goed

Ellen, Capelle ad IJssel

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Mooie locatie maar kamers kunnen beter
Dit hotel is gunstig gelegen, rustig maar niet afgelegen, je kunt overal heen. De wandeling in het bos, het warme water van het zwem?bad, en Fontainebleau maken dit voor mij een hotel waar ik graag naar terug zal gaan. Alleen doe wat aan de kamers, want die zijn toch wel bijna categorie: vergane glorie. En van Novotel verwacht je dat niet.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dicht bij Fountainebleau.

4/10 – Matig

Richard

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Maisa- La réception op 13 jan 2024
Cher client,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de noter votre séjour.Nous regrettons que notre service n'a pas été à l'hauteur de vos attentes.Dans l'espoir de vous revoir à nouveau.

4/10 – Matig

Roland

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Le fait de pouvoir recharger une Tesla est le seul intérêt de cet hôtel vieillot, mal entretenu et sans charme. Ne mérite pas ses étoiles !
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Maisa- La réception op 13 jan 2024
Cher client,C'est avec beaucoup de regrets que nous tenons en compte de chacune de vos remarques.L'agencement e notre établissement est en général apprécié de nos clients.Nous sommes navrés que ce ne fut pas le cas pour vous.Vous remarques seront transmises au service concerné.Dans l'espoir de vous recevoir à nouveau.

8/10 – Goed

Vincent

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Marion - Cheffe Réception op 7 mrt 2024
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions infiniment pour cette excellente note à la suite de votre séjour.Au plaisir de vous accueillir de nouveau dans notre établissement,Très cordialement,MarionCheffe Réception

6/10 – Redelijk

Laurence

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Hotel qui offre de nombreuses possibilites de dztente, spa, piscine chauffee, billard, foret environnante mais les equipements et la decoration meriteraient d etre rafraichis , certai.s personnels sont peu attentifs voir maladroits pour reclamer une empreinte de carte bleue.
2 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Marion - Cheffe Réception op 30 jan 2024
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir partager votre avis à la suite de votre séjour.Nous prenons en compte vos remarques afin d'améliorer la qualité des prestation évoquées.Au plaisir de pouvoir vous accueillir de nouveau dans notre établissement,Très cordialement,

10/10 – Uitstekend

Eya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Marion - Cheffe Réception op 8 nov 2023
Bonjour,Nous vous remercions pour cette note très positive !Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt dans notre établissement,Très cordialement,

8/10 – Goed

Adrian

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel a few km away from Fontainebleau. Good amenities for kids (pool, billiards, foosball). Helpful to have a car to get around. They have a set of Tesla charging stations.
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van Marion - Cheffe réception op 13 okt 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Best regards,

8/10 – Goed

Brigitte, Paris

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Restaurant et plats proposés médiocres. Ça ne change jamais . Pas de vinaigrette dans les salades . Très cher .par contre petit déjeuner excellent .
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marion - Cheffe Réception op 23 aug 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir prit le temps de nous écrire à la suite de votre séjour.Nous sommes navrés que les plats de notre restaurant n'est pas été à votre goût.Nous faisons parvenir vos remarques à nos cuisines pour améliorer la qualité.Nous espérons pouvoir regagner votre confiance lors d'un prochain séjour,Très cordialement,

8/10 – Goed

Alessandro

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Marion - Cheffe Réception op 23 aug 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir prit le temps de noter notre établissement à la suite de votre séjour.Nous espérons pouvoir vous accueillir à nouveau très bientôt,Très cordialement,

10/10 – Uitstekend

ana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HOTEL DE LA FORET
nous avons adoré le NOVOTEL URY en pleine forêt de fontainebleau, hôtel écoresponsable avec ses chèvres, abeilles, fontaines à eau, la piscine et la magnifique terrasse pour diner au milieu de la nature on reviendra avec plaisir car il nous reste encore plein des lieux à visiter aux alentours comme le château de ROSA BONHEUR, la maison de JEAN COCTEAU
FORET DE FONTAINEBLEAU " le sentier des peintres"
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Maisa- La réception op 2 sep 2023
Cher client,Nous vous remercions pour votre comentaire suite à votre séjour dans notre établissement.Nous ne manquerons de le partager avec notre équipe!Nous vous souhaitons une belle journée et nous espérons de vous recevoir à nouveau!à bientôt!

10/10 – Uitstekend

cherif

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Maisa- La réception op 16 aug 2023
Bonjour,Nous vous remercions pour votre note et nous ne manquerons pas de l'a partager avec notre équipe.Nous espérons vous revoir à nouveau.

8/10 – Goed

François

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Marion - Cheffe réception op 14 aug 2023
Bonjour Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Très cordialement,

8/10 – Goed

Celine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Marion - Cheffe réception op 14 aug 2023
Bonjour Madame,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Très cordialement,

10/10 – Uitstekend

Nicolas

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Une journée inoubliable
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Maisa- La réception op 26 jul 2023
Cher client,Nous vous remercions pour votre commentaire et votre note.Nous ne manquerons pas de le partager avec notre équipe et nous espérons vous revoir bientôt afin de créer d'autres souvenirs inoubliables!Bien à vous.Maisa- La réception

8/10 – Goed

eva

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Je recommande
Accueil et personnels très sympatique. L'hôtel est bien situé (10 mins en voiture de la ville). L'extérieur est très bien avec piscine, jardin, transat. Possibilité de faire un massage, il y a également un hammam et une petite salle de sport. Le petit déjeuner était très bon, complet et vraiment beaucoup de choix (je recommande++) Pour le côté négatif, le prix des snacks est très chers. La chambre est vraiment bof, la décoration n'est plus d'actualité et il y a vraiment le stricte nécessaire. 1 petite bouteille d'eau pour deux, pas terrible. Aucun article de douche offert. Du coup le prix de la chambre est assez excessif. Dans l'ensemble je recommande.
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Marion - Cheffe réception op 26 jul 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir prit le temps de partager votre avis à la suite de votre séjour.Nous sommes ravis que vous ayez appréciez votre séjour.Egalement, nous faisons parvenir vos remarques aux services concernés afin d'améliorer la qualité des prestations évoquées.Nous espérons vous accueillir à nouveau très bientôt,Très cordialement,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
la piscine, le restaurant (diner et petit dejeuner) ainsi que le service au restaurant etait super, seul remarque : gel douche/shampoo/creme vide en chambre et aux douches a la piscine, la clime ne semblait pas fonctionner en chambre et la bouteille d’eau au minibar deja a moitié consommé en arrivant en chambre
1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van Marion - Cheffe réception op 13 jul 2023
Bonjour,Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre avis.Nous sommes navrés d'apprendre les problèmes rencontrer dans votre chambre durant votre séjour.Soyez assuré que les mesures nécessaire ont été mise en place pour améliorer la qualité des prestations évoquées.Aussi, en cas de problème, n'hésitez pas à solliciter notre personnel de l'accueil disponible 24h/24h, pour vous offrir le meilleur service.Nous espérons pouvoir regagner votre confiance lors d'un prochain séjour dans notre établissement, Très cordialement,

10/10 – Uitstekend

Samir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Marion - Cheffe réception op 13 jul 2023
Bonjour,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Très cordialement,

10/10 – Uitstekend

Melissa

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Marion - Cheffe réception op 2 aug 2023
Bonjour Madame,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Très cordialement,