Lobby

Beoordelingen van Hampton by Hilton Utrecht Central Station

3 out of 5
Hampton by Hilton Utrecht Central Station
Boven Catharijnepoort 4, Utrecht

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 383 van 793 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 329 van 793 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 52 van 793 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 793 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 12 van 793 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

9,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Pascaline

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging, midden in Hoog Catharijne dus binnen een paar minuten midden in het centrum. Kamer was netjes en voelde nieuw. Ontbijt was heerlijk! Kortom, zeker aan te raden.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

SD

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel, fijn centraal gelegen.
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Stefanie

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Shirley van Vuuren op 3 mei 2024
Geachte Stefanie,Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij het Hampton by Hilton Utrecht Central Station en voor uw tijd die u heeft genomen om onze survey in te vullen.Het doet mij genoegen te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en ik hoop dat u daarbij ook een mooie tijd in Utrecht heeft gehad. Stefanie, nogmaals hartelijk dank voor uw tijd om uw ervaringen met ons te delen. Uw feedback wordt zeker gewaardeerd door mij en al mijn collega’s! Het was een genoegen u als gast te hebben mogen ontvangen.Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in de toekomst. Mocht ik nog ter enige assistentie kunnen zijn in de toekomst, aarzel dan niet om mij of mijn collega’s te contacteren.Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

10/10 – Uitstekend

Brigitte

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Shirley van Vuuren op 27 apr 2024
Dear Brigitte,Thank you for taking your time to share the experience of your recent stay at the Hampton by Hilton Utrecht Central Station by rating us 5 stars. I am delighted to see from your scores that you enjoyed your stay with us to the fullest and hope you had an amazing time in Utrecht as well.Brigitte, thank you for taking a moment to share your feedback, which is highly appreciated and made our day even brighter for my colleagues and me – you certainly made our day!We hope to have the pleasure of welcoming you back to our hotel in near future.Kind regards, ShirleyFront-office agent

8/10 – Goed

Anke

1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Yvonne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel. Hartelijk ontvangst. Nette schone kamer. Alleen de opzet van het ontbijt was rommelig en onoverzichtelijk. Maar uiteindelijk prima ontbijt gehad. Fijn verblijf gehad.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van Shirley van Vuuren op 15 apr 2024
Geachte Yvonne,Hartelijk dank voor uw recente verblijf bij het Hampton by Hilton Utrecht Central Station en voor uw tijd die u heeft genomen om onze survey in te vullen.Het doet mij genoegen te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf en ik hoop dat u daarbij ook een mooie tijd in Utrecht heeft gehad. Mijn excuses wat betreft het ongemak rondom het ontbijt. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, horen we het graag. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

10/10 – Uitstekend

Stephan, Roermond

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Shirley van Vuuren op 18 apr 2024
Dear Stephan, Thank you for your stay at Hampton by Hilton Utrecht and thank you for taking the time to fill in the survey. We are delighted to see that you gave us a 5/5. We really appreciate it. Hopefully you had a wonderful time in the city as well. If there is anything we could assist you with, please let us know! Kind regards, ShirleyFront-office agent

10/10 – Uitstekend

Claudia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima accomodatie op geweldige ligging ten opzichte van winkels en station.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van b op 22 mrt 2024
Geachte Claudia,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om een recensie te schrijven. We waarderen de feedback.We zijn blij om te zien dat u een heerlijk verblijf heeft gehad en we hopen u snel weer te mogen verwelkomen.Vriendelijke groetBonitaFront Office SupervisorHampton by Hilton Utrecht Centraal station

8/10 – Goed

Raymon

2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van bb op 3 apr 2024
Good day Raymon,Thank you for your recent stay and good review. We are happy to see your stay with us was good.We hope to welcome you back soon.Kind regardsBonita ReceptionHampton by Hilton Utrecht

10/10 – Uitstekend

InSook

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima plek om te verblijven. Wel opletten als je voor de 1e keer arriveert in de Mall Hoog Catharijne. Een bordje met daarop de naam van het hotel staat niet overal even duidelijk.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Shirley van Vuuren op 14 mrt 2024
Beste InSook, Bedankt voor uw verblijf bij Hampton by Hilton Utrecht en voor het invullen van de survey. Het is fijn om te lezen dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Hopelijk heeft u ook genoten van de stad zelf. De ingang van het hotel is het makkelijkst te vinden wanneer u via de hoofdingang het winkelcentrum inloopt. U kunt in dat geval dan zowel de linkerpad inlopen als de rechterpad. beiden kruisen uiteindelijk het pad waar onze ingang aan verbonden is. Links zit de Ecco en rechts de Samsung store. Wanneer u deze in de gaten houd, hoeft u enkel nog de hoek om. Mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen, horen we het graag. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen! Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

10/10 – Uitstekend

Henk

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
De receptie was perfect. mevr. K. van Veelen was erg behulpzaam. S'mprgens waren er bloemen voor ons bezorgd en deze stonden keurig op onze kamer . Prima accommodatie. Wij komen zeker terug.
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Kiki op 7 mrt 2024
Beste meneer van Veelen,Wat ontzettend fijn om uw lovende woorden te lezen! Het doet me enorm veel plezier om te horen dat u zo tevreden was over uw verblijf en de service die ik heb mogen bieden. Het was me een genoegen om u en uw vrouw te mogen verwelkomen, en ik waardeer uw vriendelijke opmerking enorm.Hartelijk dank voor uw positieve feedback!Wij kijken er ook naar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen. Mocht u weer plannen hebben om bij ons te verblijven, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals, heel erg bedankt voor uw goede review!Met vriendelijke groet,Kiki van Veelen :)

10/10 – Uitstekend

Dawid

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was just perfect for our trip to Utrecht
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Shirley - Front office agent op 5 mrt 2024
Dear Dawid, Thank you for your stay at Hampton by Hilton Utrecht and for taking the time to fill in the survey. It is great to read that you enjoyed your stay. Hopefully you also enjoyed the city as well. If there is anything we can assist you with, please let us know. We hope to welcome you back anytime soon! Kind regards, ShirleyFront-office agent

6/10 – Redelijk

Carel

Positief: Netheid, personeel en service
Op zich aardig hotel, maar de bewegwijzering naar het hotel is volstrekt onvoldoende. Entrée ligt verscholen in een zijgang van het winkelcentrum, niet te vinden
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Elisa op 2 mrt 2024
Beste Carel, Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het delen van uw evaring tijdens uw verblijf. Graag bied ik mijn excuses aan voor het ongemak dat u heeft ervaren tijdens de tocht naar het hotel. We hopen u graag in de toekomst nogmaals te verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Dirk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede service van personeel.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Shirley van Vuuren op 2 mrt 2024
Beste Dirk, Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Hampton by Hilton en voor het invullen van de survey. Het doet ons deugd te lezen dat u optimaal genoten heeft van uw verblijf. Hopelijk heeft u net zo genoten van de stad zelf. Mochten we u nog ergens mee kunnen assisteren, laat het ons gerust weten. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

10/10 – Uitstekend

Corrien

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie kamer groot genoeg. Zowel kamer als badkamer zeer schoon. Personeel heel vriendelijk en behulpzaam. Komen zeker terug.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Shirley van Vuuren op 2 mrt 2024
Beste Corrien, Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Hampton by Hilton utrecht en voor het invullen van de survey. Het is fijn om te lezen dat uw verblijf naar wens was. Hopelijk heeft u ook genoten van de stad. Mochten we nog iets voor u kunnen betekenen, horen we het graag! Tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

8/10 – Goed

Marjolein

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wat we minder fijn vonden was de constante temperatuur. Overdag is 18 tot 20 graden wel okee maar 's nachts voor ons te warm. Jammer dat de kachel niet lager wilde.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Shirley op 2 mrt 2024
Beste Marjolein, Hartelijk bedankt voor uw verblijf bij Hampton by Hilton Utrecht en voor het invullen van de survey. Het is jammer om te lezen dat u niet tevreden was met de temperatuur in de kamer. Wanneer u hier last van heeft, en dit bij ons aangeeft, zullen wij of de technische dienst de temperatuur wat lager zetten voor u. Gezien we een 24 uurs receptie hebben, kunt u dit zelfs tijdens de late uurtjes melden. Mochten we verder nog iets voor u kunnen betekenen, laat het ons weten! We hopen u snel weer te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, ShirleyFront-office agent

8/10 – Goed

Emily

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede ligging in het centrum en naast het station. Nette kamers.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 19 feb 2024
Beste Emily,Bedankt voor uw recente verblijf en uw beoordeling. Het is geweldig om te lezen dat u heeft genoten van uw tijd bij ons, en een moment heeft gevonden om uw leuke ervaring te delen. Geweldig om te lezen dat u heeft genoten van onze locatie en de kamer. U heeft ons team erg gelukkig gemaakt met deze review. Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Janette

Reisde met een groep
Heel net hotel, vriendelijk personeel en een goed verzorgd ontbijt. Een aanrader!
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 19 feb 2024
Beste Janette,Hartelijk bedankt voor deze fantastische review! Het team is erg blij te horen dat u een geweldige tijd heeft gehad in Utrecht en van het hotel heeft genoten. U heeft onze dag nog leuker gemaakt met deze mooie woorden. We hopen u nogmaals te mogen verwelkomen!

8/10 – Goed

Greetje

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel om te verblijven
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 19 feb 2024
Beste Greetje,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie met ons te delen, en at u bij ons heeft verbleven. Wat fijn dat u een fijne tijd heeft gehad in ons hotel. Wij hopen dat u ook met volle teugen van Utrecht heeft genoten, en dat wij het genoegen hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel.

8/10 – Goed

Fimke

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Hector Castello op 17 feb 2024
Dear Fimke,Thank you for reviewing your stay with us and for being our guest. I am happy to see that you seem to have enjoyed your time with us and hope Utrecht treated you nicely as well. Welcoming you back to our hotel in future would be a pleasure.

8/10 – Goed

Ruben

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima en lekker centraal
2 nachten verbleven in februari 2024

4/10 – Matig

Betul

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 13 feb 2024
Dear Betul,Thank you for being our guest and for your review.It seems that you were overall not satisfied with your stay with us and I sincerely regret to have missed your expectations or have fallen short of our service promises. We would have loved to get to know what we could have done better or differently to enhance your stay. Never hesitate to let us know what concerns you and we will do our utmost to Make It Right.The team would be happy if you would give us another opportunity to show you we care.

6/10 – Redelijk

Sylvia

Reisde met partner
Negatief: Netheid
Badkamer, vooral toilet niet goed schoon.
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 13 feb 2024
Beste Sylvia,Bedankt dat u onze gast was en voor uw beoordeling.Het lijkt erop dat u over het algemeen niet tevreden was met uw verblijf bij ons en het spijt me oprecht dat we uw verwachtingen hebben gemist of dat we tekort zijn geschoten in onze servicebeloften.

6/10 – Redelijk

Carla

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Prima kamer, goede uitvalsbasis om Utrecht te verkennen. Ontbijt onder de maat, erg druk,te kleine ontbijtruimte en weinig keuze mogelijkheden.
2 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 6 feb 2024
Beste Carla,Bedankt dat u onze gast bent geweest en voor uw review. Het is fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw recente verblijf, en dat u een fijne tijd heeft gehad in deze bruisende stad. Verder, wat jammer om te lezen dat het ontbijt niet helemaal naar wens is geweest ivm de drukte in de ontbijtzaal. Graag zou ik u willen informeren dat wij een gratis ontbijt aanbieden voor al onze gasten. Dit betekend dat het druk kan zijn op sommige momenten. Uit onze ervaring is dit meestal vanaf 09:00. Hier informeren wij onze gasten ook over bij het inchecken, via de posters in de lift en via de welkom brief. Wij hopen dat u des al niet ten min lekker gegeten en heeft genoten van uw verblijf bij ons. Het team zou graag de kans krijgen om u binnenkort weer te verwelkomen.

8/10 – Goed

Brenda

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Joy - FO op 24 mrt 2024
Beste Brenda, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij om te zien dat u over het algemeen tevreden was met uw verblijf, hoewel we graag hadden geweten wat we hadden kunnen doen om het nog beter te maken. Als er dingen waren die je minder positief vond, laat het ons dan gerust weten, zodat we kunnen werken aan verbetering. We hopen u in de toekomst nog een te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

Esther

1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Joy - FO op 24 mrt 2024
Beste Esther, Dankuwel voor uw geweldige beoordeling! Wij zijn verheugd om te zien dat u een uitstekend verblijf heeft gehad. Als er in de toekomst iets is waardoor we uw ervaring nog beter kunnen maken, laat het ons dan alstublieft weten. We kijken ernaar uit om u in de toekomst weer te mogen verwelkomen!Met vriendelijke groet,

10/10 – Uitstekend

petra

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Een top locatie. Mooie kamer en zeer schoon!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 30 jan 2024
Beste Petra,Bedankt voor uw recente verblijf en uw beoordeling. Het is geweldig om te lezen dat u heeft genoten van uw tijd bij ons, en een moment heeft gevonden om uw leuke ervaring te delen. Geweldig om te lezen dat u heeft genoten van onze locatie en de kamer. U heeft ons team erg gelukkig gemaakt met deze review. Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen.

6/10 – Redelijk

Cassandra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Veel geschreeuw in de gang na half 12 s avonds Bedden waren erg hard.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 29 jan 2024
Beste Cassandra,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie met ons te delen, en at u bij ons heeft verbleven. Wat jammer om te horen dat er overlast is ervaren van andere gasten. Aarzel nooit om de receptie in dat geval te bellen! Wij hadden dit graag voor u opgelost. Wij hopen dat u met volle teugen van Utrecht heeft genoten, en dat wij het genoegen hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel.

8/10 – Goed

joannes

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
De (bad)kamer was prima. Het ontbijt was zonder meerprijs maar wat rommelig met te weinig servies.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 29 jan 2024
Beste Joannes,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie met ons te delen, en at u bij ons heeft verbleven. Wat fijn dat u een fijne tijd heeft gehad in ons hotel. Wij hopen dat u ook met volle teugen van Utrecht heeft genoten, en dat wij het genoegen hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel.

8/10 – Goed

Ria

1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van bb op 3 apr 2024
Dear Ria,Thank you for your recent stay. We are happy too see you had a wonderful stay and thank you for the good score.We hope to welcome you back soon again.Kind regardsBonita ReceptionHampton by Hilton Utrecht Station

8/10 – Goed

Hermanus

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Het was heel erg warm in de kamer. Geen raam wat open kon. Dekbed veel te dik.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 26 jan 2024
Beste Hermanus,Bedankt voor deze mooie score en dat u bij ons bent verbleven. Het lijkt erop dat u het naar uw zin heeft gehad bij ons in het hotel, en wij hopen van harte dat u mooie herinneringen mee naar huis neemt. Voor een volgende keer kunt u altijd om een kamer vragen waarbij het raam open kan. Bij 95% van de kamers kan dit namelijk wel. Het zou geweldig zijn om u in de toekomst nogmaals te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Ineke

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk rustig in drukke omgeving. Ideale plek om binnenstad in te gaan.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 26 jan 2024
Beste Ineke,Bedankt voor uw recente verblijf en uw beoordeling. Het is geweldig om te lezen dat u heeft genoten van uw tijd bij ons, en een moment heeft gevonden om uw leuke ervaring te delen. Geweldig om te lezen dat u heeft genoten van onze locatie. U heeft ons team erg gelukkig gemaakt met deze review. Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Charlotte

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfecte locatie, heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel, erg stil! 1 minpunt : vloerbedekking in kamer en gang niet hygiënisch.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 22 jan 2024
Thank you for reviewing your recent stay and this nice review.Great to read that you had a lovely stay and made use of our location to explore this vibrant city.The team hopes you had a wonderful time in Utrecht!Welcoming you back as our guest soon would be a treat.

10/10 – Uitstekend

Frans

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie locatie
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van - Naomi van der Plas General Manager op 19 jan 2024
Dear Frans,Bedankt voor uw recente verblijf en uw beoordeling. Het is geweldig om te lezen dat u heeft genoten van uw tijd bij ons, en een moment heeft gevonden om uw leuke ervaring te delen. Geweldig om te lezen dat u heeft genoten van onze locatie. U heeft ons team erg gelukkig gemaakt met deze review. Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen.

10/10 – Uitstekend

Marga

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie voor het theater
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 18 jan 2024
Beste Marga,Bedankt voor uw recente verblijf en uw beoordeling. Het is geweldig om te lezen dat u heeft genoten van uw tijd bij ons, en een moment heeft gevonden om uw leuke ervaring te delen. Geweldig om te lezen dat u heeft genoten van onze locatie. U heeft ons team erg gelukkig gemaakt met deze review. Wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen.

8/10 – Goed

Marco

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 15 jan 2024
Dear Marco,Thank you for this nice score and for staying with us.It seems that your time with us was to your liking and we very much hope you are taking many nice memories with you.Welcoming you back to our hotel in near future would be a treat.

10/10 – Uitstekend

Judith

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 15 jan 2024
Dear Judith,Thank you for your stay and for this wonderful score.It was a pleasure being your host and my colleagues and I hope to have given you amazing memories of your time in Utrecht.We hope to welcome you as our guest again soon.

10/10 – Uitstekend

Gerwin

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gewoon goed: centraal, up to date, vriendelijk personeel, nette kamer, prima ontbijt!
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 10 jan 2024
Beste Gerwin,Dank u wel voor deze geweldige review en voor uw recente verblijf bij ons in Utrecht! Het is super om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf, en ons team kijkt er naar uit om u snel nogmaals te mogen verwelkomen!

8/10 – Goed

Jos

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Locatie is perfect. Bed, kussens en dekbed vond ik minder. Personeel is zeer vriendelijk.
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 10 jan 2024
Beste Jos,Bedankt voor uw recente verblijf bij het Hampton by Hilton Utrecht Central Station. Wat geweldig om te lezen dat u optimaal heeft kunnen genieten van uw verblijf bij ons! Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel.

10/10 – Uitstekend

Marjan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijne centrale ligging bij winkels, trein en Beatrix theater. Zeer vriendelijk bali personeel (een heer).
1 nacht verbleven in januari 2024
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 10 jan 2024
Beste Marjan,Bedankt voor uw recente verblijf bij het Hampton by Hilton Utrecht Central Station. Wat geweldig om te lezen dat u optimaal heeft kunnen genieten van uw verblijf bij ons! Wij hopen u nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel.

8/10 – Goed

Tenny

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 22 jan 2024
Dear Tenny,Thank you so much for your stay and for your fantastic score.I am very happy to see you had a great time whilst staying with us and hope you will visit us again soon when you are planning another trip to Utrecht!

8/10 – Goed

Lindsay

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 4 jan 2024
Dear Linsday,Thank you for staying with us and for this perfect review score!I am flattered you had a nice time with us and appreciate you taking a moment to share your review.The team would love to welcome you again when travel brings you back to Utrecht.

10/10 – Uitstekend

Angelie

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 19 jan 2024
Dear Angelie,Thank you for taking a moment for this 5 star rating.The team is happy to have had you as our guest and glad that you obviously had a great stay and enjoyed our hotel as well as Utrecht to the fullest.We hope to see you the next time travels brings you to this vibrant city.

10/10 – Uitstekend

Jannie

Reisde met partner
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 4 jan 2024
Dear Jannie,Thank you for staying with us and for this perfect review score!I am flattered you had a nice time with us and appreciate you taking a moment to share your review.The team would love to welcome you again when travel brings you back to Utrecht.

10/10 – Uitstekend

Monique

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel niets op aan te merken..
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 4 jan 2024
Beste Monique,Dank u wel voor deze prachtige review en dat u ons de hoogst mogelijke score heeft gegeven! Mijn collega’s en ik zijn super blij om te lezen dat u een leuk verblijf heeft gehad en wij hopen u snel nogmaals te mogen verwelkomen bij uw volgende verblijf in Utrecht!

8/10 – Goed

Linda

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 15 jan 2024
Dear Linda,Thank you for your stay and for this wonderful score.It was a pleasure being your host and my colleagues and I hope to have given you amazing memories of your time in Utrecht.We hope to welcome you as our guest again soon.

8/10 – Goed

Irina

1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 4 jan 2024
Dear Irina,Thank you so much for being our guest and for this wonderful rating.It is fantastic to see that you obviously fully enjoyed your stay with us and the team hopes to have the pleasure of welcoming you back soon. Utrecht is never sleeping!

8/10 – Goed

Stein

2 nachten verbleven in december 2023
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 4 jan 2024
Dear Stein,Thank you so much for being our guest and for this wonderful rating.It is fantastic to see that you obviously fully enjoyed your stay with us and the team hopes to have the pleasure of welcoming you back soon. Utrecht is never sleeping!

8/10 – Goed

Patricia

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima hotel, fijn dat alles op loopafstand is. We hadden den kamer gereserveerd met rrn queensizebed, echter bed was klein, dat viel wat tegen.
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 19 dec 2023
Beste Patricia,Bedankt dat u de tijd heeft genomen om deze recensie met ons te delen, en at u bij ons heeft verbleven. Wat fijn dat u een fijne tijd heeft gehad in ons hotel. Wij hopen dat u ook met volle teugen van Utrecht heeft genoten. Dank u wel voor het mooie compliment wat betreft de locatie. Onze queen bedden zijn 150cm breed. Mocht u wat meer ruimte willen kunt u altijd de kamer met Twin bedden reserveren. Wij kunnen de bedden dan ook tegen elkaar schuiven mocht u dit fijn vinden.Wij hopen dat wij het genoegen hebben u nogmaals te mogen verwelkomen in het hotel.

10/10 – Uitstekend

Marianne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was heerlijk
1 nacht verbleven in december 2023
Reactie van Warm regards - Naomi van der Plas General Manager op 8 dec 2023
Beste Mariane,Wat een prachtige score! Geweldig om te lezen dat u heeft genoten van uw verblijf. Het was ons een genoegen om u te verwelkomen, en wij hopen dit ook nogmaals te mogen doen.