The Fern Residency Vadodara

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel in het stadscentrum met gratis valetparkeerservice bij het congrescentrum in Vadodara

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Fern Residency Vadodara

Restaurant
Fern Club Room | 1 slaapkamer, een minibar met enkele gratis items, een kluis op de kamer
Ingang accommodatie
Interieur
Binnenplaats

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
30 jul - 31 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Winter Green Room

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een minibar met enkele gratis items
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Fern Club Room

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een minibar met enkele gratis items
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
Privébadkamer
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Near Central Bus Depot, Station Road, Vadodara, Gujarat, 390002

In de buurt

  • Sayaji Baug - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Maharaja Sayajirao University - 18 min. lopen - 1.5 km
  • Hathni Mata - 20 min. lopen - 1.7 km
  • Baps Swaminarayan Mandir - 4 min. rijden - 3.7 km
  • Laxmi Vilas Palace - 6 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Bajva Station - 8 min. rijden
  • Vadodara (BDQ) - 4 min. rijden

Restaurants

  • ‪Seven seas mall - ‬9 min. lopen
  • ‪Four Points by Sheraton - ‬8 min. lopen
  • ‪Café Coffee Day - ‬6 min. lopen
  • ‪Hot Dog Frigtemp - ‬11 min. lopen
  • ‪Subway - ‬9 min. lopen

Over deze accommodatie

The Fern Residency Vadodara

Hotel in de buurt van Sayaji Baug
The Fern Residency Vadodara bevindt zich in de buurt van Baroda Museum And Picture Gallery en Narmada Canal en biedt extraatjes zoals een terras, een koffiebar/café en een stomerij/wasserijservice. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Het plaatselijke restaurant Fern Cafe serveert lichte maaltijden. Naast voorzieningen zoals een open haard in de lobby en een fitnesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (tegen een toeslag) en parkeerplaatsen voor campers, bussen en vrachtwagens
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en een bankethal
  • Uit de gastenbeoordelingen blijkt dat gasten een hoge dunk hebben van de algehele staat van de accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle kamers van The Fern Residency Vadodara beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en kussenkeuzemenu's en bieden bovendien extraatjes zoals airconditioning en badjassen.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met regendouches en bad-/douchecombinaties
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • De gratis wifi op de kamer is beperkt tot 2 apparaten
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken voor campers/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.30 uur: INR 370 per persoon
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Restaurants ter plaatse

  • Fern Cafe

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (214 vierkante meter)

Buiten

  • Terras

Spa

  • Massages in de kamer

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1999
  • Open haard in de lobby

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Kussenkeuzemenu
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Gratis minibar (beperkt aantal items)
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon
  • Vliegenramen

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven en het treinstation (hiervoor kunnen toeslagen gelden). Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. INR 370 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 800 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Er is gratis wifi op de kamer beschikbaar, maar er geldt een toestellimiet van maximaal 2.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Fern Residency
Fern Residency Hotel Vadodara
Fern Residency Vadodara
The Fern Residency
The Fern Residency Vadodara Hotel
The Fern Residency Vadodara Vadodara
The Fern Residency Vadodara Hotel Vadodara

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij The Fern Residency Vadodara?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij The Fern Residency Vadodara?

Vandaag, 29 jul. 2025, kost een verblijf bij The Fern Residency Vadodara van één nacht voor twee volwassenen op 30 jul. 2025 min. € 33,10, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Wat kost het om bij The Fern Residency Vadodara te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Fern Residency Vadodara?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij The Fern Residency Vadodara uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt The Fern Residency Vadodara een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 800 per voertuig.

Waar ligt The Fern Residency Vadodara?

Dit hotel ligt in het centrum van Vadodara, binnen 2 km afstand van Sayaji Baug, Maharaja Sayajirao University en Baroda Museum And Picture Gallery. Ook Kirti Mandir en Baps Swaminarayan Mandir liggen binnen 3 km afstand.

Beoordelingen over The Fern Residency Vadodara

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 50 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 50 beoordelingen

7,6/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

4,8/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Dilip

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

amit

3 nachten verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Nazir

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Smell in the room and broken shower head
1 nacht verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Nitin C., Apopka

Negatief: Personeel en service
Ok
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Khushali

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good stay

This is located very convenient to the train station, approximately 500 meters or a 4 min walk. We arrived at midnight and the staff was friendly and ready to greet us. We had breakfast in the morning, it was good.
1 nacht verbleven in december 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Payal

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The rooms were horrible for the price we paid. Things were broken, there was a weird smell in the room. The staff on call was very rude when we complained about this.
2 nachten verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Pooja

Negatief: Netheid
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Abhishek

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service

Short Stay

Easy & simple check-in. In fact hotel was very courteous in asking for check-in time. Rooms are basic for solo travellers on business. Pillows are bit hard but manageable for 1night.
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Manik

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
good property they have offered me free early check in

4/10 – Matig

Nevil

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

MAYA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

CENTRALLY LOCATED CLEAN HOTEL

CENTRALLY LOCATED, CLEAN HOTEL, WITH DECENT SIZE ROOMS. EXCELLENT SERVICE. FOOD WAS WELL ABOVE AVERAGE. ONLY ISSUE IS THAT IF YOU ARE A LIGHT SLEEPER THE PROXIMITY TO RLY STATION AND BUS STATION COULD TROUBLE YOUR SLEEP
3 nachten verbleven in november 2021

10/10 – Uitstekend

Mansi Karan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Jaykumar

Reisde met familie
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Room was not cleaned - found wastage and broken glass pieces from bed... I doubt whether it was sanitised or not after seeing all these. TV was not having subscription to routine entertainment channels.
1 nacht verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Apurva

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing!
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great Hotel

Great Stay. Great Value
4 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Kasturi

Positief: Personeel en service
7 nachten verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Antonio

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very good quality price ratio!

Everything was fine. Nothing out of the ordinary but completely satisfactory at the same time. For this price actually a very good deal. Breakfast was good. Very positive is to mention that they gave several additional complimentary water bottles per day upon request. Wifi was a little slow.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
台北松山空港からタクシー10分。台北中心部のためビジネスに便利。雑居ビルの4F・5Fを改装した宿泊施設。清潔・朝食美味しく、価格を考えれば良好快適。
8 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel, clean, big breakfast buffet with Gujarati flavours or continental or also dosa possible.
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Chih-Heng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is good and reasonable price. I will stay next visit. Wifi is still a problem.
1 nacht verbleven in mei 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Awsome

The stay was amazing. Hotel is in good condition. Bathrooms are clean and showers work great with great hot water pressure. Internet works incredible down side is having to keep getting new pin for wifi. Not much in menu but buffet breakfast was alright. Staff is friendly. Area is convenient but very loud noise through out night due to being next to train station. Overall its a great hotel.

8/10 – Goed

mandar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Gr8 Hotel for gr8 price.

1. Rooms were nice clean with all facilities. 2. Gr8 Breakfast. idli, dosa, cutlet, fruits, milk, coffee, tea, cereals, juices, saute vegetables, salads, cakes, muffins and many more. 3. located in nice location next to railway station. So can also go outside for various cheaper food options (Katiyawadi thali etc) 4. Good hygiene overall. 5. Well behaved Staff. Cons. 1. It was little noisy during nights because it is exactly next to railway station. you may hear railway announcements at night. 2. Too congested for car parking.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

Close to the station is a only plus point.

Room condition was not good, the staff was also terrible. Over all if u don't have any options left then go for the fern.

8/10 – Goed

Santosh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Crowded but good inside Every thing in reach

6/10 – Redelijk

Siddharth

Negatief: Personeel en service

Pathetic or no wifi !

Good for location & TV has HD channels but very bad on front desk as well as wifi services ...