Serveert diner

Beoordelingen van ibis Valence Sud

3 out of 5
ibis Valence Sud
355 Avenue De Provence, Valence, Drome

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 125 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 218 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 62 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 18 van 430 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 430 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Doorreis
Gewoon een redelijk hotel met goede bedden voor de doorreis
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Richard

Positief: Netheid, personeel en service
Vriendelijk personeel kamers wat gedateerd maar schoon.Wel mega shopping supermarkt a/ d overkant. Ligt vlak in de buurt van de snelweg
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Hanan

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Franciszek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fijn hotel vlakbij snelweg voor doorreis/overnachting
1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Marinus

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

Henk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Vriendelijk
1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Mark

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Net hotel
1 nacht verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Bart

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Irene

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Heerlijk bed! Schone kamer, nette schone badkamer. Heel basic maar perfect voor een overnachting op doorreis. Zwembad erbij is leuk voor kinderen. En het ontbijt was goed en heel uitgebreid.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Egbert-Jan

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima locatie als door reis adres. Helaas geen koelkast om de kamer om wat drinken etc koud te zetten voor de volgende dag. De vloer was beschadigd. Een deel van het zeil stond omhoog. Gewoon niet netjes en clubje als hotel niet moeten willen. Ontbijt was goed maar niet meer dan dat. Bij aanvang geen borden en kopjes steeds op. Keuzes bij het ontbijt hebben we veel beter gezien.
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Frannek

1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Een net hotel op de route met restaurant
1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Mike

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

A.C.M.

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

8/10 – Goed

Magda

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Prina overnachtingshotel
Prima overnachtingshotel met afgesloten parkeerplaats Kamer is oke
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

monique

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is altijd fijn om hier te slapen als wij naar Spanje gaan
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Henk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

8/10 – Goed

Joel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede ligging, makkelijk parkeren en goede service
Zeer vriendelijk personeel, belden me zelfs vooraf of we in het hotel iets wilden eten. Zeer correct. Kamer is vrij klein, maar OK voor een kort verblijf.
1 nacht verbleven in januari 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles was prima alleen door de COVID-19 regels was het diner en het ontbijt verplicht op de kamer en daar zijn deze kamers niet geschikt voor. Voor de rest was alles zeker naar wens en zeker een hotel om naar terug te gaan
1 nacht verbleven in januari 2021

10/10 – Uitstekend

Luc

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Michel

1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Robert

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Johan, Vias -plage

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Parkeren, eten en slapen was voor 1 nacht voldoende 👍
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed bed, nette kamer, goede douche. Alles werkte goed. Personeel uiterst behulpzaam.
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

fred

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met fijn personeel , kamers zijn schoon - badkamer kan wel een update gebruiken, maar is schoon en werkt goed.
1 nacht verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Het is een goed hotel voor als je op doorreis bent Voor wat langer verblijf vind ik het wat minder
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles netjes mooie kamers wel weinig keus bij avondeten
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Perfecte ligging. Mooi zwembad. Kamer wat gedateerd.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Cornelis H

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gunstg gellegen bij de snelweg. Wel vrij primitief (slechts 2 handdoeken bv)
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Priscilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Familie kamer was super , het was groot , netjes , schoon en echt modern Zwembad was heerlijk voor de kids Tegenover het hotel zat een restaurant die echt top was ,
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Direction op 21 aug 2018
Geachte Mevrouw, Met veel plezier ontving ik uw opmerkingen en hartelijk dank dat u de tijd hebt genomen om uw recente ervaringen met ons te delen. Weet dat je complimenten worden gedeeld met de leden van het team en ze zijn allemaal erg gevleid. Ik hoop dat we je binnenkort kunnen verwelkomen in Valence. Vriendelijke groeten François D'AMATO Direktor Ibis Valence Sud

10/10 – Uitstekend

Sabien, Handzame

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede prijswaliteitsverhouding
Mooi hotel. Aangenaam zwembad. Wel jammer dat er zo weinig ligzetels bijstaan(8) en dat het badje om de voeten te spoelen niet proper was(groen van mos) Lekker ontbijt en goede service
1 nacht verbleven in augustus 2018
Reactie van Direction op 10 aug 2018
Geachte Mevrouw, Ik dank u voor uw verblijf in ons hotel en ik ben blij om te lezen dat uw verblijf succesvol was. Ik bied mijn oprechte verontschuldigingen aan voor het ontbreken van ligbedden in het zwembad en informeert u dat ik een pontje heb genomen voordat ik het zwembad inging schoongemaakt. Inderdaad begunstigen de hete temperaturen deze vorming van schuim. Graag tot ziens, tijdens uw volgende bezoek aan de Drôme. Vriendelijke groeten François D'AMATO Direktor Ibis Valence Sud.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Personeel in de bediening voor het avondeten mocht iets vriendelijker zijn. Niet echt commercieel ingesteld als het op service aankomt...
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van Direction op 29 jun 2018
Geachte klant, Ik dank u hartelijk dat u ons hotel heeft gekozen voor uw verblijf en ik ben blij dat u van de externe diensten hebt genoten.   Ik betreur het dat u niet tevreden bent met de kwaliteit van de service tijdens het diner en biedt mijn oprechte verontschuldigingen aan. U kunt er zeker van zijn dat uw opmerkingen zijn doorgestuurd naar onze afdeling Restauratie, zodat dergelijke acties niet opnieuw zullen plaatsvinden. In de hoop u weer te kunnen verwelkomen in onze vestiging en uw vertrouwen te kunnen herwinnen. Oprecht François D'AMATO Director Ibis Valence Sud

4/10 – Matig

René

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Achteraf werd ik gedwongen om extra te betalen voor het ontbijt voor kinderen zou niet in de prijs zijn inbegrepen. De receptioniste viel zelfs haar collega af (werkte er niet zolang en wist niet dat dit moest). Achteraf bleek toch dat zij het toch onjuist had!(hoeveel mensen zijn er al het slachtoffer van geweest). Lokatie is prima, meerdere eetgelegenheden/winkels op loop afstand in de buurt.
Reactie van Direction op 15 mei 2018
Geachte heer, Ik zou eerst willen bedanken voor uw verblijf in ons hotel tijdens uw laatste bezoek aan Valence en om de tijd te nemen om uw opmerkingen te delen. Inderdaad, het kinderontbijt dat niet vooraf was betaald op het moment van reserveren, werd gefactureerd tijdens uw check-out. Mijn excuses voor dit technische probleem en weet dat deze informatie, die geen fout van onze kant vertegenwoordigt, is teruggestuurd naar de betreffende reserveringsservice. Ik ben blij dat ik tevreden ben met de andere geleverde diensten en de locatie van het etablissement. Mijn team en ik heten je graag terug in Valence. Oprecht François D'AMATO Direktor Ibis Valence Sud

4/10 – Matig

harold

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, comfort kamer

8/10 – Goed

Klaus-Peter, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Altijd goed voor een a twee overnachtingen
Goed onderhouden,schoon, vriendelijk!! De maaltijden en de drank zijn te duur !!!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
goed hotel langs de route naar spanje
afgeschermd parkeergelegenheid, waren dit jaar bezig met verbouwen,

10/10 – Uitstekend

patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte tussenstop
Een fijn hotel, waar je een goede tussenstop kunt maken. Goed eten, aardig Personeel en een mooi zwembad voor een verfrissende duik na een lange rit. Kortom: een perfecte pitstop

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
overnachten op doorreis prima
Dit hotel is voor te overnachten op doorreis prima. De volgende keer zou ik dit zo weer kiezen. Auto staat op bewaakte parkeerplaats.gratis Ontbijt is wel in orde.

4/10 – Matig

Wim, Nederland

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Met de Franse slag
Ik werd ontvangen door een receptioniste die de Franse, laat staan de Engelse taal amper machtig was. De kamer was klein en ronduit smerig. Stofnesten overal, een tapijt waarop je het vuil zag liggen en een badkamer waarvan de deur met tape gesloten moest worden. Het diner was smakeloos en de bediening ongeinteresseerd. Voor mij in ieder geval een eenmalige ervaring.

6/10 – Redelijk

Heinz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Jacques

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
top
1 nacht verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

philippe

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel très sympathique
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Pierre

Positief: Netheid, personeel en service
2 étoile pas plus
Pas de soucis particulier En cours de rénovation et resto fermé 2 etoiles pas plus
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Susan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

marc

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Jakob

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es war alles i.O. Schade ist, es spricht kein Mensch deutsch
1 nacht verbleven in oktober 2023