Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Hotel Mediterraneo Valencia

3 out of 5
Hotel Mediterraneo Valencia
Avenida Barón de Cárcer, 45, Valencia, Valencia

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 150 van 367 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 162 van 367 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 42 van 367 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 11 van 367 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 367 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Carolus

4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 12 sep 2023
Thank you very much for sharing your experience in our hotel.Best regards.

8/10 – Goed

Cornelis

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Een mooi hotel, een goede locatie centraal gelegen in het centrum en dichtbij de wijk Ruzafa. Een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
14 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 15 aug 2023
Beste Cornelis, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel. We zijn blij te weten dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Met vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

Mike

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gehorige kamers, verder uitstekend!
3 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 2 jun 2023
Dear Mike, thank you for sharing your experience in our hotel. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Desire

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly workers en nice place to stay
4 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 12 dec 2022
Dear Desire, thank you very much for sharing your experience in our hotel. Best regards.

8/10 – Goed

Johan

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal hotel voor citytrip, in oude centrum op wandelafstand veel te zien, dichtbij metro voor luchthaven. Hotel zeer vriendelijk personeel, mooie kamers en net, uitgebreid ontbijt. Voor herhaling vatbaar.
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 27 okt 2022
Beste Johan, hartelijk dank voor het delen van uw ervaring in ons hotel. We hopen je heel snel weer te zien. Vriendelijke groeten

8/10 – Goed

Johannes

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel op prima locatie. Gehorige kamers.
Hotel ligt op een prima locatie. We hadden gevraagd om een rustig gelegen kamer. Kregen een kamer naast de lift en het trappenhuis. Dus niet rustig. Hebben een andere ( kleinere) kamer gekregen. Wel rustig. Kamers zijn allemaal gehorig. Je kunt de gesprekken van de buren, helaas, goed volgen. Oordopjes is een must. Ontbijt was prima verzorgd. Personeel vriendelijk en behulpzaam.
7 nachten verbleven in maart 2022
Reactie van LUIS HERRERO (FRONT DESK MANAGER) op 29 mrt 2022
Beste gast, we waarderen uw opmerkingen omdat ze ons ongetwijfeld zullen helpen verbeteren. Vriendelijke groeten

10/10 – Uitstekend

expedia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Fantastisch hotel! Heel netjes en brandschoon. We hebben enorm van ons verblijf genoten. Het ontbijt was ook echt super!! Wij komen zeker nog eens terug!
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 15 feb 2020
Beste gast, heel erg bedankt voor uw feedback en voor uw vriendelijke opmerkingen. We zijn verheugd om te weten dat je volledig genoten hebt van je verblijf in ons hotel en we hopen je heel snel weer te zien. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goed hotel. Keurige kamer. Goed ontbijt en op loopafstand van de metro. Hotel ligt in het centrum en op loopafstand van de bezienswaardigheden.
4 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 30 okt 2019
Geachte klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn erg blij om te weten dat je genoten hebt van je verblijf in ons hotel. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel ligt midden in het centrum van Valencia.Vanaf vliegveld kan je met Metro naar station Xàtiva reizen vandaar is het 5 min lopen naar hotel,met bus nr 150 is ook een mogelijkheid,deze stopt in de straat van hotel en is iets goedkoper.Aangezien straatnaam pas is gewijzigd misschien wel zo prettig.Na vlotte check in kwam ik ik kamer....deze is niet heek groot maar is schoon,fijn bed,koelkast,safe en nette badkamer die ook niet groot.Iedere dag schoonmaak en schone handdoeken.Wifi is redelijk tot goed.Ontbijt is meer dan prima,alles wat er moet zijn is aanwezig,goede start van de dag!!Heb slechts 1 minpunt en dat is de gehorigheid...personeel zeer vriendelijk!! Aanrader dit hotel!!
7 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 11 aug 2019
Beste gast, hartelijk dank voor uw feedback en uw opmerkingen. Met vriendelijke groet.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Nieuwe straatnaam ,waardoor we het moeilijk konden vinden
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 1 jul 2019
Geachte klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Inderdaad, ze hebben de naam van de straat zeer recentelijk veranderd. Nu heet het Avenida del Oeste, nummer 45. Hoewel het moeilijk zou zijn geweest om ons te vinden, zijn we blij om te weten dat alles perfect is geweest tijdens uw verblijf. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima ligging, goede kamer met alles wat je nodig hebt. restaurantjes op loopafstand.
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 22 mei 2019
Geachte klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 7 mei 2019
Dear guest, thank you very much for your assessment. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ten eerste de vriendelijkheid en service van receptiemedewerkers ! Kamer schoon en licht! Goed bed! Prima douche! Gehorig! Centrale ligging en vanuit vliegveld direct per metro te bereiken (5 min lopen) Al met al fijn hotel voor stedentrip Valencia !
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 1 mei 2019
Geachte heer / mevrouw, hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is een grote vreugde voor ons hele team om te weten dat u heeft genoten van uw verblijf in ons hotel. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Prima hotel, ziet er zeer netjes uit. Personeel is Top. Servicegericht.
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 18 mrt 2019
Geachte heer / mevrouw, hartelijk dank voor uw beoordeling. Voor ons is het erg belangrijk dat onze gasten comfortabel zijn in ons hotel en we zijn blij om te weten dat dit het geval is geweest. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Leuk hotel, centraal gelegen! Erg schoon, ontbijt was ook prima.
2 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 6 feb 2019
Geachte heer / mevrouw, hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te weten dat u een comfortabel verblijf heeft gehad in ons hotel. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Humphrey, Tilburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
In het centrum en dicht bij het treinstation
Vaker geweest en steeds tevreden. Centraal gelegen in een prettige buurt
1 nacht verbleven in oktober 2018
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 25 okt 2018
Beste Humphrey, het is altijd een genoegen om je weer te zien. Heel erg bedankt voor uw evaluatie. Met vriendelijke groet.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Schoon hotel
Prima hotel met een goed werkende airco en een heerlijke regendouche.Ontbijt ook prima en alles voldoende.Goede locatie om hieruit de stad te bezichtigen.Wij hebben een fiets gehuurd bij een bedrijf in de buurt en deze konden we stallen in een ruimte naast het hotel daar stonden ze achter slot en grendel.Naast het hotel een heerlijk tentje waar we lekker wat gingen drinken als we terug kwamen van een enerverende dag.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 19 sep 2018
Heel erg bedankt voor uw evaluatie. We zijn erg blij om te weten dat je een bevredigend verblijf hebt gehad en dat we je hebben geholpen met alles wat je nodig hebt. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Maart, Katwijk

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel, perfecte locatie en goede service.
Het hotel ligt prima voor een steden trip; prima schoon gehouden, lekker ontbijtje en goede service en vriendelijk personeel (b.v. konden gehuurde fietsen in afgesloten ruimte kwijt). Al met al prima.
3 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 19 sep 2018
Geachte klant, hartelijk dank voor uw beoordeling. Het was een groot genoegen om ze in ons hotel te laten verblijven. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Wijnand, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen maar erg rustige kamer
Midden in de stad, vlak bij metro en bushalte. Prima kamer met regendouche en erg rustig. Goed ontbijt. vriendelijk personeel. Vroege check in mogelijk (vanaf 12 uur).
4 nachten verbleven in februari 2018
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 10 mrt 2018
Beste Wijnand, hartelijk dank voor uw beoordeling. We zijn blij om te weten dat uw verblijf bij ons bevredigend is geweest. Met vriendelijke groet.

10/10 – Uitstekend

Maria, Limburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel in het centrum
Een gemoedelijk hotel, vriendelijk en behulpzaam personeel. Kamers zijn wat klein, maar goed schoon en goede bedden en ook het sanitair is prima in orde. Er is een koelkastje en een gratis kluisje en ook wifi is gratis. Ontbijt is goed, voldoende keuze. Wel jammer is dat er geen bar is of een ruimte waar je gezellig kunt zitten.
3 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 8 dec 2017
Beste Maria, heel erg bedankt voor je evaluatie. We zijn blij om te weten dat uw verblijf aangenaam is geweest. We zijn heel blij dat onze fantastische locatie in het centrum van Valencia u heeft geholpen tijdens uw bezoek aan de stad. We zijn ook blij dat je hebt genoten van ons geweldige ontbijt. Met vriendelijke groet.

8/10 – Goed

Linda, Haarlem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel in the old centre
Friendly people, clean rooms, on walking distance to the main attractions
2 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 13 nov 2017
Dear Linda, thank you very much for your assessment. We are happy to know that everything was satisfactory during your stay. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lekker hotel. Met prima wifi Vriendelijk personeel.
Lieve Heer. Hartelijk dank voor uw vriendelijke opmerkingen over uw verblijf in ons hotel. Met vriendelijke groet. Luis Herrero (Front Desk Manager)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Centraal gelegen...
Goede centrale ligging, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 12 mei 2017
Geachte heer. Hartelijk dank voor uw tijd om uw verblijf op ons hotel. Gedurende deze maand zijn we het afwerken van een reeks verbeteringen, waaronder begrepen het ontbijt, waar u een verscheidenheid aan vers fruit, verse broodjes, jus d'orange en warme gerechten kunt vinden. Met vriendelijke groet.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
Midden in het centrum ideaal
De ligging is perfect, het ontbijt had voor ons wat meer variatie ingemogen bijv. Meer broodsoorten en de tijd die je kreeg voor het ontbijt vonden wij niet vroeg genoeg, we hebben zelfs 2 dagen niet ontbeten omdat we voor 8 uur moesten vertrekken naar onze bestemming. De kamer biedt niets extra's, alles heel simpel er is bijv. geen waterkoker om zelf een keer thee of koffie te zetten dus ook geen servies. Ik vond de kamer erg stoffig waar ik nogal last van mijn luchtwegen had en als je het raam open zet dan had je het lawaai van de stad en we hadden gewoon dekens op het bed. En zelfs geen wc borstel op de toilet. De handdoeken werden iedere dag verschoond.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Redelijk eenvoudig maar net hotel, dicht bij het centrum.

8/10 – Goed

anena, utrecht

Positief: Personeel en service
Centraal gelegen hotel, vlakbij bus en metro
Leuke ontbijtplekjes in de buurt! Restaurant hotel is saai.

8/10 – Goed

Ilse, Breda

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte locatie
Het hotel was boven verwachting; simpele maar voldoende ruime kamer, schone kamer en aardig personeel. Voor een stedentrip waarbij je dicht bij alle bezienswaardigheden wilt verblijven is dit hotel top. Bijna alle bezienswaardigheden op loopafstand en voldoende supermarkten, bakkers en restaurants in de buurt. Over het algemeen voor 3 dagen een prima verblijf gehad.

6/10 – Redelijk

Ton

Positief: Netheid
Degelijk hotel in het centrum
Centraal gelegen, vriendelijk personeel, degelijk hotel netjes en schoon, ontbijt redelijk goed wel erg zoet allemaal.

8/10 – Goed

Bram

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Verzorgd Hotel ,centrale ligging
Mooi hotel, op loopafstand van alle bezienswaardigheden en pleintjes in het oude centrum van Valencia. Metrostation op 5 min. loopafstand.

8/10 – Goed

Lou

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Net hotel in het stadscentrum van Valencia.
Hotel Mediterraneo ligt in het stadscentrum van Valencia. Alle bezienswaardigheden in het centrum zijn te belopen. Hotel is niet heel groot maar wel nette kamers met goede bedden.Personeel is zeer hulpvaardig en spreekt goed Engels.

10/10 – Uitstekend

Hein, Nijmegen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
prima hotel
Alleen gebruik gemaakt van overnachten. Dit was prima. Enigzins gehorige kamer.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel met een goede prijs/kwaliteitverhouding!
De prijs/kwaliteit-verhouding is prima! Het hotel is centraal gelegen, vlakbij Plaza d'Ayuntiemento. Kamer is goed ingericht met airco, fijne bedden, kluisje, minibar (die we gebruikten voor eigen drank/eten), badkamer met föhn en bidet. Geluiden van buiten zijn nauwelijks hoorbaar door de goede dubbele ramen. Concierge is behulpzaam en spreken redelijk Engels. Heel klein minpuntje: geen shampoo in de badkamer. Wel douchegel, showercap en zeep. Er wordt dagelijks schoongemaakt en nieuwe handdoeken uitgereikt. Erg fijn! Kortom: hier komen we terug!

8/10 – Goed

A, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Goede keuze
Prima hotel! Toplocatie, schone kamer, behulpzaam personeel.

8/10 – Goed

Joshua

I liked the property very much because is in the center of the town, close to every thing
6 nachten verbleven in april 2024
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 12 apr 2024
Dear Joshua. Thak you very much for sharing your experience in our hotelBest regards.

10/10 – Uitstekend

Mario, Leinefelde

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All perfect
4 nachten verbleven in februari 2024
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 14 feb 2024
Dear Mario, thank you very much for sharing your experience in our hotel.Best regards.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable stay in Old Town Valencia
The big advantage of the hotel is its location. Near the key spots in Valencia. You can ride the bus of you want to but it takes longer. It’s apparently a 3-star hotel but some aspects need improvement. Phone was not working after my 3 days stay they were not able to fix it. You could hear other people from the other room but it was fine with me. I was able to sleep after a day of sightseeing. Breakfast was good though nothing grand. I might book again if price is cheaper compared to the service.
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 14 feb 2024
Dear Customer,We really appreciate that you taking the time to give us feedback on your experience. All your comments are essential to improve our service. We'll make sure your feedback is passed on to our entire staff and please give us a call if there's anything we can help with.With our best wishes,

8/10 – Goed

Sophie

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bon hôtel,et bon petit déjeuner, seul problème : pas bien insonorisées, alors on entend tout...
2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 26 jan 2024
Chère Sophie, nous apprécions le temps que vous consacrez à votre séjour dans notre hôtel. Cordialement.

8/10 – Goed

Heidi

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frühstück zwar immer gleich, aber gute Auswahl und gute Qualität. Zimmer relativ klein und hellhörig und direkt an der Straße gelegen. Ohrenstöpsel sind daher Pflicht. Sonst alles prima.
7 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 26 jan 2024
Liebe Heidi, vielen Dank, dass Sie Ihre Erfahrungen in unserem Hotel mit uns teilen. Mit freundlichen Grüßen

6/10 – Redelijk

Berit Bjugan

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 26 jan 2024
Dear Guest, thank you very much for sharing your experience at our hotel. Best regards.

10/10 – Uitstekend

Jacy Mara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Funcionários atenciosos, ótimo café da manhã. Localização excelente
3 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 30 nov 2023
Dear Jacy Mara, thank you very much for sharing your experience in our hotel.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Amy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wonderful stay very nice hotel. Wonderful staff . Everyone spoke English I would highly rated hotel.
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 21 nov 2023
Dear Amy, thank you very much for sharing your experience at our hotel.We are glad to hear that you enjoyed your stay with us. We hope to see you again very soon.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Todo muy ameno, me ayudaron a reservar restaurante y siempre están con la disposición de ayudar y orientarte antes dudas de traslado y lugares a ver en Valencia.
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Luis Herrero (Jefe Recepción) op 25 okt 2023
Estimada Maria, muchas gracias por sus amables comentarios. Nos alegra haberle podido ayudar en todo lo que ha necesitado durante su estancia con nosotros.Atentamente.

10/10 – Uitstekend

Coral

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Family vacation
Great staff, very helpful for bus trips.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 30 sep 2023
Dear Coral, thank you very much for sharing your experience in our hotel. We hope to see you again very soon.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Michel

Reisde met partner
Positief: Voorzieningen
Friendly efficient staff, Alway ready to help. Super close to city center market and all old world tourist attractions. Walkable for even the most senior individuals. Will definitely return. Excellent value for the price. Wonderful memories made!
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 13 sep 2023
Dear Michel, Thank you very much for sharing your experience in our hotel.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Peter

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good hotel in great location.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 12 sep 2023
Thank you very much for sharing your experience in our hotel.Best regards.

6/10 – Redelijk

Sandra

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 12 sep 2023
Thank you very much for sharing your experience in our hotel.Best regards.

10/10 – Uitstekend

John

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Holiday in Valencia
Great location clean hotel. Rooms a bit small but adequate and comfortable especially happy with the pillows 😂 Quick and easy check in. Staff lovely and helpful
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 1 aug 2023
Dear John, thank you very much for sharing your experience in our hotel.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Lara

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely hotel with friendly staff and a great breakfast
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 16 jun 2023
Dear Lara, thank you very much for sharing your experience in our hotel.Best regards.

10/10 – Uitstekend

Ian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a single small room, and as is usual with some accommodation in such a hotel, there was no view beyond the building's void, which appeared to be shared with a neighbouring property. Although there was an amount of banging and clattering seemingly coming from this area during the day, such noise ceased at night time and didn't present an issue. The room itself was clean and comfortable, and the shower worked well. It was good to have a fridge not stocked with over priced mini bar items, but free for one's own use. It would have been nice to have had more than three coat hangers. Minor quibbles aside, this was an excellent choice of accommodation, which is well situated, very handy for the city centre sights, and also with quick and easy access to the metro and bus services. The breakfast buffet was an absolute treat, with varied and good quality food and drinks, and I liked that decent items at reasonable price could be bought from the reception area at all times. The reception and other staff in this hotel were at all times helpful, and very welcoming, and given the overall value for money on offer I felt the hotel deserving of an excellent rating.
6 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 24 mei 2023
Dear Ian, thank you very much for sharing your experience in our hotel. We are glad to know that you enjoyed your stay with us.

10/10 – Uitstekend

Ionela

2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Luis Herrero (Front Desk Manager) op 10 mei 2023
Dear Ionela, thank you very much for sharing your experience in our hotel.Best regards.