Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 19 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
9
Gastenscore: 8 - Goed. 6 van 19 beoordelingen" "
8 - Goed
6
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 19 beoordelingen" "
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 19 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 19 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
0
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
5,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Dganit Ofek
1 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dganit Ofek
5 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
Steven
27 mei 2023
Steven
2 nachten verbleven in mei 2023
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 aug 2021
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Angenehm, Anlage ist vor allem für Familien mit Kleinkindern gedacht.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van Team of Prestige hotels op 18 aug 2021
Vielen Dank für Ihren Kommentar und wir freuen uns, dass Ihnen das Hotel gefällt. Wir warten auf ein baldiges Wiedersehen,
6/10 – Redelijk
Daniel
6 aug 2021
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
4 nachten verbleven in juli 2021
6/10 – Redelijk
Svetlin
Reisde met familie
24 jul 2021
Svetlin
3 nachten verbleven in juli 2021
4/10 – Matig
Wolfgang
9 jul 2021
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Zu teuer für die Leistung
Die Standard - Leistungen, Essen und Getränke waren nicht gut.
Empfang und Auschecken schwierig, da die Damen mit "etwas anderem" beschäftigt waren.
Viele Extrakosten (Parken, gute Getränke).
Nach dem Auschecken Kontakt wegen angeblich fehlender Kreditkarte.
Langer Weg zum Strand.
Vieles im Hotel war nicht sauber. Eine Renovierung dieses veralteten Betonbunkers wäre nötig.
Nie wieder.
Wolfgang
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 jun 2021
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
wonderfull stay
Close to the pedestrian area and the sea, welcoming hotel, large rooms, all-inclusive hotel menu, slides, nice indoor pool, children's gymbory. It is highly recommended!!
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club op 8 okt 2019
Dear guests,
Thank you fir taking time to share your experience with us! Your feedback is important ti us and we are glad that you enjoyed your summer vacation at our hotel!
We look forward to welcome you again soon!
Kind regards,
Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club
10/10 – Uitstekend
Graham
26 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Graham
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club op 27 sep 2019
Dear Graham,
thank you very much for taking the time to share your experience with us!We are happy to be part of your summer vacation and we look forward to welcome you again!
Kind regards,
10/10 – Uitstekend
Dror
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club
Very nice hotel, perfect for family with small kids.
very clean, food is ok, good loacation
Dror
4 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club op 12 sep 2019
Dear Dror,
Many thanks for the nice comment and for the recommendation!
It is always pleasant for us to learn that our guests have spent nice time with us. We are waiting impatiently for your next visit with us!
Yours sincerely,
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
12 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gerne wieder, wir planen es für nächstes Jahr wieder ein
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club op 12 sep 2019
Sehr geehrter Tourists,
Vielen lieben Dank für den netten Kommentar und für die Weiterempfehlung!
Es ist immer angenehm für uns zu erfahren, dass unsere Gäste schöne Zeit bei uns verbracht haben.Wir warten schon ungeduldig auf Ihren nächsten Besuch bei uns!
Mit freundlichen Grüßen
8/10 – Goed
Valery
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Valery
7 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club op 10 sep 2019
Dear Valery,
thank you very much for your feed back. Hope you will be our guests again!
Kind regards,
Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark club
8/10 – Goed
Alex
3 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alex
7 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club op 4 sep 2019
Dear Alex,
thank you very much for your feed back. We are happy you had a lovely holiday with us in Presstuge Deluxe Hotel Aquapark Club and hope you will be our guests again,
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
13 aug 2019
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
nous avons aimé la localisation , les attractions et equipements pour kes ebfants le bettoyage quotidien.
nous avons loins aimé la nourriture ( notamment les desserts gras et gelatineux et les plats chauds) bien que qq menus proposés ont ete appréciés car plus gouteux ( les entrees et qq pkats chauds etaient bons).
Nous n'avons pas aimé les matelas de transat d'une propreté limite due aux serviettes de transat pretes par l'hôtel ( serviettes de toilettes ne couvrant que la moitié du matelas !).
la navette aeroport gratuite au retour ne nous a pad ete fournie car nous ne lauriobs pas demander suffisamment rot( demandé la veille en fin de journee pour le lebdemain matin). Or la reception ne nous avait jamais mentionné les modalites de reservation navette aeroport pour le départ lors de notre check in alors que ce sont des informations à transmettre â l'arrivée du client! resultat 25 euros de taxi alors que bous avions acces à la navette gratuite!! grosse déception en fin de sejour donc!
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club op 15 aug 2019
Dear guests,
Thank you for taking time to share your experience with us! We are happy to know that your family enjoyed the hotel, the buffet and children activities!
According to transfer ,we are sorry that you paid you it as it is a free compliment from the hotel for all the clients coming by airplane but as we are working with another transportation company we have to give the numbers and hours for transfers earlier. Sorry for misunderstanding and despite that, we hope to welcome you again as our guests!
Kind regards,
10/10 – Uitstekend
mark
4 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mark
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club op 5 aug 2019
Dear guest,
thank you very much for your positive feed back. We are happy that you liked our hotel and had nice vacation with us. We are looking forward to welcome you again!
All the best and kind regards,
10/10 – Uitstekend
MEITAL
15 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
מלון שיש בו הכול ,הילדים נהנו מאוד גימבורי ,מגלשות,בריכה מקורה ,טרמפולינה ,שולחנות סנוקר ופינג פונג. אוכל בשפע לא תמיד לטעמנו אך מצאנו מה לאכול חבל ששמים הרבה שמן באוכל . חדרים מפנקים קרוב להכול . יש אוטובוס פעמיים ביום לגראנד קניון וחבל שלא אומרים לאורחי המלון כי נסענו לשם במונית וחבל.
MEITAL
4 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Managment Prestige Deluxe Hotel op 18 jun 2019
Dear Meital,
thank you for your positive feedback! We look forward to welcome you again in our hotel!
Kind regards,
Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club
10/10 – Uitstekend
Shai
30 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel great staff
We visited in last July and have great time!!! They have a really good service especially Diana and Maria that have been taking care of us..
Shai
7 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club op 4 okt 2018
Dear guests,
Thank you for your feed back!We are looking forward to welcome you again next summer season!
Kind regards,
Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 sep 2018
Very clean and nice hotel with the friendly staff. Location was perfect for us. Walking distance to the beach and walking distance to the bus stop to get to the city centrum. Food was ok.
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2018
Reactie van Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club op 4 okt 2018
Dear guests,
Thank you for your feed back! We are looking forward to welcome you again net summer season!
Kind regards ,
Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 aug 2018
Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid
Très moyen
Déception à notre arrivée : lits jumeaux au lieu d’un lit double. Il a fallu faire intervenir expedia pour obtenir le changement.
Chambre double spacieuse et bien équipée par contre ménage plus qu’approximatif.
Parking gratuit mais nombre d’emplacement Insuffisant.
Buffet bien en quantité mais plats cuisinés très moyens
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in juli 2018
Reactie van Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club op 23 aug 2018
Dear guests,
thank you for your feed back! Sorry that you received twin beds instead of a double bed and you received it in a few hours after your check-in at the hotel on the same day of your arrival. Yes, definitely Expedia called us for the change of the beds but at that time the room was already changed.
According to the parking, it is with limited definite number of places and it is written it is upon availability but till now the places are enough for the arriving cars ,furthermore we have tow more big guarded parking near the hotel.
Thank you for being our guests and hope you will come again and we will definitely do our best to solve all the issues you mention in your review!
Kind regards and greetings from Golden Sands! Team of Prestige Deluxe Hotel Aquapark Club