La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een healthclub in Vasco da Gama

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa

Executive Premium Room | Een kluis op de kamer, een bureau, een strijkplank/strijkijzer
Fitnessfaciliteiten
Receptie
Zwembad
2 restaurants, lokale gerechten

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeren inbegrepen
  • Fitnessruimte
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Executive suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een diep ligbad
Een bad/douchecombinatie
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 31 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe suite

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamers
Privébadkamer
  • 57 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive Premium Room

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Een plafondventilator
Privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Swatantra Path, Vasco da Gama, Goa, 403802

In de buurt

  • Baina Beach - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Mormugao Port - 4 min. rijden - 2.7 km
  • Japanse tuin - 4 min. rijden - 4.1 km
  • Bogmallo Beach - 13 min. rijden - 8.9 km
  • Deltin Royale Casino - 32 min. rijden - 32.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Vasco da Gama - 5 min. lopen
  • Dabolim Airport (GOI) - 14 min. rijden

Restaurants

  • ‪The Temptation - ‬5 min. lopen
  • ‪Annapurna Medical Store - ‬7 min. lopen
  • ‪Meghdoot Restaurant - ‬8 min. lopen
  • ‪Grapevine Multicuisine Restaurant - ‬2 min. lopen
  • ‪Anantashram - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa

Hotel vlak bij de luchthaven
Profiteer bij La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa van faciliteiten zoals een koffiebar/café, een stomerij/wasserijservice en een bar. In de sauna of het stoombad kom je gegarandeerd tot rust. Geniet van lokale gerechten en meer bij de twee plaatselijke restaurants. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een healthclub en een businesscentrum.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), hulp bij uitstapjes/tickets en een bankethal
  • Een kluis bij de receptie, huwelijksservices en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 74 kamers zijn voorzien van voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies met satellietzenders
  • (kleding)kasten, koelkasten en koffiezetapparaten/waterkokers

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Regency
  • Sweet N Sour

Dingen om te doen

  • Fitnesscentrum
  • Sauna
  • Stoombad

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • 49 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 4 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1500.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 350 per kamer (enkele reis)
  • Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1500.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Paz Gardens Vasco da Gama
Hotel Paz Gardens
Paz Gardens Vasco da Gama
Paz Gardens
Hotel La Paz Gardens Goa/Vasco Da Gama

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Voor vroeg inchecken geldt een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid). Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 350 per kamer.

Waar ligt La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa?

Dit hotel ligt vlak bij de luchthaven, binnen 2 km afstand van Haven van Vasco da Gama en Baina Beach. Ook Vasco's Municipal Market en Mormugao Fort liggen binnen 3 km afstand. Station Vasco da Gama ligt op maar 5 minuten lopen.

Beoordelingen over La-Paz Gardens Beacon Hotel - Vasco da Gama Goa

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 55 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 55 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 55 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 55 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 55 beoordelingen

7,6/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Nihan

4 nachten verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Yoo jin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Mervyn, Honolulu

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
It was fantastic in all respects. Would definitely recommend this hotel.
3 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Sambhu

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Good stay

Overall stay was very good
1 nacht verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

Kailashbhai

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Ravee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms are specious
2 nachten verbleven in april 2024

4/10 – Matig

Devendra

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Jaswinder Singh

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
We enjoyed our stay La Paz
3 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

PREETI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Definitely worth a stay

Awesome breakfast, comfortable beds and pillows! Helpful staff. Pool is beautiful
3 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

jeremeas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Conveniently located. Required items are at easy access. Transport to get about is easy to find. Due to the convenient location transport cost to tourist attractions was very reasonable
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Tomasz

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Ian

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Really enjoyed my stay - staff was extremely friendly and accommodating, the location is great, only 20 minutes from the airport. I happened to stay during a local festival holiday and they were kind to explain why the streets were closed to cars. Would definitely stay again, especially if I had an early morning flight.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Mahesh

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in mei 2021

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

4 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Srinivasan

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel felt run down
2 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Vibhuti

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

La Paz Garden-Goa

It was a budget hotel experience and far below the expectations. Arrived late at night. The hotel contacted me to tell me that the airport ferry will not be provided. Had to take a prepaid taxi and reach the hotel. A very ordinary room was allotted and I didn’t fuss I had to stay for a few hours only. The buffet breakfast spread was reasonable with mix of South Indian food, fruits and eggs. The towel and linen provided were clean but the toilet could be better equipped with atleast one hand towel and a mug or glass for shaving or other purpose.
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Lim

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Singaporean business traveller

Pretty rundown, service level can be further improved
2 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very comfortable stay!

Would always recommend.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
For the price this was a good night’s stay... all the staff were very kind and helpful. Breakfast buffet was good too!
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent services, well maintained property, awsome breakfast.
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Electric kettle needs to be replaced and the compliment breakfast to include boiled vegetables.
2 nachten verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

JULIE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019