Exterieur

Beoordelingen van Hotel Excelsior Venice

5 out of 5
Hotel Excelsior Venice
Lungomare Guglielmo Marconi 41, Venice, VE

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 608 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 250 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 80 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 42 van 1001 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 1001 beoordelingen" "

9,2/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 ā€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prachtig gelegen klassiek hotel met alle voorzieningen. Unieke vervoerservice naar Venetiƫ.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Alessio Lazazzera, General Manager op 2 aug 2019
Lieber Gast, Vielen dank, dass sie sich die zeit genommen haben, Ihr erlebets mit uns zu teilen. Wir freuen uns, dass sie Ihren aufenthalt in unserem Hotel so viel genossen haben. Vielen Dank, dass sie sich fur das Hotel Excelsior Venice Lido Resort entschieden haben. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begruben zu durfen. Best Grube,

8/10 ā€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel is aan te raden ver van want ver van de drukte in Venetiƫ centrum en met gratis hotel shuttle boot
2 nachten verbleven in oktober 2017
Reactie van ExcelsiorVenice op 9 okt 2017
Thank you for your review. We really appreciate your kind comments. With best wishes, Alessio Lazazzera, General Manager

8/10 ā€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tophotel!
Prachtig hotel voor de combinatie van citytrip en ontspanning strand en zwembad , duur hotel maar mooi en sandingvol , gratis taxi naar Venetie en terug met shuttledienst ! Sommige regels worden niet altijd door het hotel en de gasten gerespecteerd , zoals honden in het restaurant zijn eigenlijk niet toegelaten maar wordt dan toch maar toegestaan ! De prijzen in her hotel zijn er wat over maar je krijgt veel luxe en standing terug !!
Reactie van General Manager op 14 aug 2016
Dear Guest, we would like to thank you for taking the time to share your experience in our Hotel Excelsior Venezia on this website. It makes us happy to learn that you enjoyed the combination of relaxing on the beautiful lido island and sightseeing in the center of Venice. Our whole staff do their utmost to create a pleasant atmosphere for our guests in order to exceed their expectations. Thank you for your beautiful words. Kindest regards, The Management

8/10 ā€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed hotel
Prima hotel, Uitstekende kamer. Ontbijt ook zeer goed. Shuttle boot naar stad is fantastisch Prijzen zijn hoog maar dat is nou eenmaal zo. Jammer dat strandtent / huisje niet bij hotel hoort dus apart betalen. Te duur. Zwembad ook prima Heerlijk hotel

10/10 ā€“ Uitstekend

J.M.M., Helmond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uniek voor Venetiƫ en heeft een buiten zwembad.
Het hotel is geweldig met alle service die je jezelf maar voor kunt stellen. Speciaal is de eigen boot die ieder uur je van het hotel naar San Marco brengt en dat tot laat in de avond, natuurlijk brengt deze je ook terug. Lido is stuk rustiger dan Venetiƫ en dat is eigenlijk heel prettig, de omgeving van het hotel is een stuk minder maar op 15 minuten afstand ligt het stadje zelf. Je kunt fiets huren en dan kom je Zuidelijker nog een gezellig stadje tegen. In het hotel verblijven tijdens de Venetiƫ filmdagen alle beroemdheden.

6/10 ā€“ Redelijk

Wendy

Tegenvaller!!
Prijs kwaliteit klopt absoluut niet! Het hotel is niet super slecht, maar het is zijn 5 sterren absoluut niet waard. Kamers gedateerd, personeel niet vriendelijk, toen wij er waren in de meivakantie, was het hotel nog helemaal niet klaar voor het zomerseizoen. Verder veel kleine slordige foutjes van personeel (kamersleutel die niet werkt etc) Lunch en diner veel te duur voor wat het was. Ontbijt was wel lekker.

8/10 ā€“ Goed

Lila en Bob, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Adembenemend mooi!
Ons verblijf in Excelsior hebben wij als zeer prettig ervaren, heel luxe en vriendelijke personeel. Wat fijn was is dat ons kamer 2x per dag werd bijgehouden. Het ontbijt was ruim en lekker. De shuttle service naar San Marco was ook top, wel jammer dat ze soms teveel in een boot willen proppen! Op het eiland zelf kan je ook wel goed vertoeven. Mjn man en ik hebben een mooie vakantie gehad en is zeker een aanrader!

8/10 ā€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

10/10 ā€“ Uitstekend

echtpaar , middelburg

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top, alles erg goed
Top hotel, alles klasse. Enige minpuntje: s'nachts niet donker op onze kamer, de sterke buitenverlichting schijnt door de gordijnen heen.

10/10 ā€“ Uitstekend

Syl, Roermond

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hotel.
Super hotel. Vriendelijk personeel. Mooie kamers, maar erg gedateerde badkamers.

10/10 ā€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beste van beide werelden
Rustig zeer comfortabel met vriendelijke professionele mensen. Vooral de shuttle naar de stad maakte het de moeite waard. Alle rust, strand en toch binnen een oogwenk op het San Marco plein.

10/10 ā€“ Uitstekend

lucie, Noord-Brabant, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prachtig relaxhotel, weg van de stads-drukte
Een prachtig hotel, dat de chique sfeer van weleer ademt. De ligging in de lagune van Venetiƫ en aan de achterzijde aan het strand maken het tot een bijzonder verblijf. De hoge frequentie van de watertaxi naar het San Marcoplein is een geweldige service. De keuken is uitstekend, maar de prijs is hoog. Minpunt vonden we de ontbijtruimte. Deze mag opgeknapt worden. Voor een 5* L hotel vonden we de keuze van het ontbijtbuffet wel wat onder de maat.

10/10 ā€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 ā€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goed congreshotel
Hotel ligging is fantastisch Hetrestaurant viel ons tegen De prijzen voor eten en drinkn zijn fors

10/10 ā€“ Uitstekend

john, helvoirt

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
geweldig
Geweldig hotel,goede ligging uitstekende ook nog gratis vervoer van en naar venetie Alleen de barprijzen slaan nergens op 8.90 voor koffie!!!!!!!!

10/10 ā€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
teruig naar de 'Fin de siecle'
Ik en mijn vrouw hebben mijn 50 jarige verjaardag gevierd in dit hotel op het Lido. Onze eerste keus was het hostorische hotel Les Bains op het Lido (vlakbij) maar dat is vanwege verbouwing gesloten. Achteraf heel tevreden met dit hotel en kan het iedereen aanbevelen. Het hotel was zo vriendelijk mij te verrassen met een verjaardagstaart! Uitstekende fitness alsmede een sfeer van een hotel dat meer dan 100 jaar oud is. Goede, gratis bootverbinding vanuit het hotel met Venetie en ook een verbinding per boot met het vliegveld Marco Polo a eur 15 pp (1 uur). Tarieven per nacht kunnen nogal sterk verschillen dus alternatieven bekijken zeer de moeite waard.

8/10 ā€“ Goed

Wil, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excelsior - van alle gemakken voorzien
Het is een schitterend hotel - van alle gemakken voorzien. Geweldig is de service die ze leveren mbt schoonmaken van de kamer en de pendelbootjes van en naar Venetie en zelf naar Murano. Voor eten en drinken betaal je de hoofdprijs.

2/10 ā€“ Ontzettend slecht

filiep and Mimi, kortrijk

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
excelsior venetie lido
al schandalig slecht ontvangen door de avondconcierge 8 PM hotel zag er leeg uit toen ik vroeg of er veel volk was zij hij, jaja ! maar dat iedereen aan het dineren was er zaten 2 mensen in het enige resto in het hotel dat open was , prachtig weer , zwembad nog toe , dit was niet vermeld op de website !!! op de plage die niet te gebruikenn was ,vlak voor de kamer en de hoofdterras vanaf s'ochtens 2 reuze buldozers continue het strand aan het voorbereiden ,ik heb fotos !!!! onmogelijk zelfs een gesprek te voeren van het helse lawaai, we zijn van miserie 500 meter verder gegaan om rust te vinden enz ... geen excuses of aanbod om wat eraan te doen van het personeel, schande schande schande wij verblijven er spijtig gnoeg weer omdat er geen ander luxe hotel nog vrij is in die periode (30 mei tot 6juni )

10/10 ā€“ Uitstekend

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Es war alles perfekt!
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Rosanna Panno op 6 nov 2023
Dear Michael, thank you for sharing with us your nice feedback on your stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back to Hotel Excelsior in the next future. Sincerely, Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 ā€“ Uitstekend

Mahmoud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Mahmoud

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Going back in time
Perfect place to enjoy Venice away from the crowds. Loved being on the beach and open spaces. Beautiful hotel
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Rosanna Panno op 1 nov 2023
Dear Guest,Thank you for choosing the Hotel Excelsior Venice Lido Resort and for your positive feedback. We look forward to welcoming you back again soon. All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

8/10 ā€“ Goed

amina

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Fabulous location excellent public spaces delicious breakfast but all the rooms old fashioned and bathrooms urgently require refit. . Bathrooms with showers have dangerously slippery shower floor surface with no side bars. This hotel could be paradise with much thought and a modest maintenance budge. Good luck!!!
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Rosanna Panno op 1 nov 2023
Dear Amina,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are happy to know that you overall enjoyed your recent stay with us and appreciated the structure and location of the hotel. We wish to thank you for your suggestions, essential to help us to improve the experience we wish to deliver, and we hope to have the opportunity welcome you back soon.All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

6/10 ā€“ Redelijk

Lisa

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
5 nachten verbleven in september 2023

8/10 ā€“ Goed

Krista

Reisde met een groep
Old school charm with high prices.
The old school style is nice and the staff is supernice. Sustainable this place is not, no recycling. Also the private boat taxi price is a rip off and there is no shuttle to the airport. I asked for upgrade, as a gold member I did not get it even if the hotel was half empty. Room service fee 15ā‚¬, room service coke 12ā‚¬. Rip off.
4 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Rosanna Ranno op 20 okt 2023
Dear Krista,Thank you for sharing with us your experience at our property. We are happy to read that you overall enjoyed your stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back at the Hotel Excelsior in the next future.All the best,Alessio Lazazzera - General Manager

10/10 ā€“ Uitstekend

Victor, PLYMOUTH

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent hotel with the beautiful pool
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Rosanna Panno op 20 okt 2023
Dear Victor,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are happy to know that you appreciated our structure and we hope to welcome you back again soon.All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

8/10 ā€“ Goed

Guenther

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Emanuel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
resort stay in Lido, Venice
Great service by staff. Especially the Concierge. The boat shuttles to San Marco and back are complimentary and run ever 30 minutes from 8:05 a.m. to 11:35 a.m.
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Rosanna Panno op 13 okt 2023
Dear Emanuel,Thank you for sharing with us you feedback on your recent experience with us. We are glad to know that you appreciated the exclusive shuttle boat from the Hotel Excelsior to St. Mark Square, the heart of Venice and we look forward to welcoming you back again soon. All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 ā€“ Uitstekend

Roselynn

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Victor, PLYMOUTH

Reisde met partner, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved everything about this property. Expedia VIP benefit was not provided
7 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Rosanna Panno op 13 okt 2023
Dear Victor, Thank you for sharing with us your feedback on your recent stay with us. We are pleased to know that you overall enjoyed your stay and we look forward to welcoming you back soon.All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 ā€“ Uitstekend

deniz

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marvelous experience, great rooms and beach. Excellent service to Piazzo San marco. Somewhat limited breakfast buffet but all good quality food. Looking forward to coming back. A room upgrade would be great !
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Rosanna Panno op 13 okt 2023
Dear Deniz, Thank you for sharing with us your opinion on your recent stay with us. We are pleased to know that you overall enjoyed your stay and we hope to have the opportunity to welcome you back in the next future.All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 ā€“ Uitstekend

cristina

1 nacht verbleven in september 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

gassan

Reisde met familie
Positief: Voorzieningen
The staff were extremely helpful and friendly specially the concierge
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Rosanna Panno op 19 sep 2023
Dear Gassan,thank you for sharing your opinion on your stay with us and we hope to welcome you back soon at the Excelsior Hotel.Sincerely,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 ā€“ Uitstekend

Eric

2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 ā€“ Goed

Gerold

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall everything ok. Just 2 issues which I would expect from a 5* Hotel is to receive Drink-Glasses each day as well as coffee tabs for the machine. Both not received!
5 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Rosanna Panno op 12 okt 2023
Dear Gerold, thank you for sharing with us your experience at the Hotel Excelsior and we hope to have the opportunity to welcome you back in the next future. Sincerely, Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 ā€“ Uitstekend

GERALDINE

5 nachten verbleven in juni 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Valentina

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Andrea

1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Alessio Lazazzera op 11 jul 2023
Dear Andrea,Thank you for sharing your feedback on your stay with us and we hope to have the opportunity to welcome you back soon. All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 ā€“ Uitstekend

Bernard

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Alessio Lazazzera op 11 jul 2023
Dear Bernard,Thank you for sharing with us your positive feedback and we look forward to welcome you back again soon. All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 ā€“ Uitstekend

Donald, London

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great old school 5 star luxury
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Alessio Lazazzera op 11 jul 2023
Dear Donald, Thank you for choosing the Hotel Excelsior Venice Lido Resort for your stay. We hope to have the opportunity to welcome you back soon.Best Regards,Alessio Lazazzera, General Manager

4/10 ā€“ Matig

Robert

3 nachten verbleven in april 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Aurelie Julie

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2023

10/10 ā€“ Uitstekend

Philippe

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Beata

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Love it! Needs a facelift, once done weā€™ll be back!
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Alessio Lazazzera op 20 sep 2022
Dear Beata,Thank you for sharing with us your opinion on your experience with us. We are happy to know that you enjoyed your stay and we hope to welcome you to the Hotel Excelsior in the next future.All the best,Alessio Lazazzera, General Manager

10/10 ā€“ Uitstekend

Claudia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in augustus 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

Judy

7 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 ā€“ Goed

Silvia

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The staff near the pool was not that friendly and that is was forbidden to us the pool before 9 am. I think it should be open even without staff from 7 am
4 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Alessio Lazazzera op 17 aug 2022
Dear Silvia, Thank you for choosing the Hotel Excelsior Venice Lido Resort and for sharing with us your positive feedback and for your suggestions. We look forward to welcome you back again soon. All the best, Alessio Lazazzera, General Manager

8/10 ā€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
10 nachten verbleven in juli 2022

8/10 ā€“ Goed

HĆ©lĆØne

3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 ā€“ Uitstekend

nadia

1 nacht verbleven in juli 2022