Fotogalerie voor Le Léman Hôtel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 215
inclusief belastingen en toeslagen
14 okt - 15 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
7,6 van 10
Goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
Alle foto's voor Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op meer laden

Kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, uitzicht op meer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Verwarming
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Route De Blonay 20, Vevey, VD, 1800
Over deze accommodatie
Le Léman Hôtel
Vergelijkbare accommodaties

Hôtel Bon Rivage
Hôtel Bon Rivage
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Gratis wifi
- Restaurant
9.2 van 10, Fantastisch, 291 beoordelingen
De prijs is € 160
inclusief belastingen en toeslagen
24 okt - 25 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: CHF 3.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 16 jaar.
- Toerismetoeslag: CHF 0 per persoon, per nacht
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. CHF 15 per persoon
- Parkeerkosten: CHF 10.00 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Zwitserland een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 3 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Léman Hôtel Vevey
Léman Hôtel
Léman Vevey
Le Léman Hôtel Hotel
Le Léman Hôtel Vevey
Le Léman Hôtel Hotel Vevey
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Le Léman Hôtel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
4 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Heekyoung
Zakenreiziger
1 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Heekyoung
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Antoine
Zakenreiziger
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Antoine
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Laure
Zakenreiziger
29 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Laure
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Sara
Zakenreiziger
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sara
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Adriana
15 jul 2024
Adriana
1 nacht verbleven in juli 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Cindy
1 jan 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cindy
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Lamberto
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lamberto
1 nacht verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Anton
29 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Anton
3 nachten verbleven in september 2023
4/10 – Matig
Said
Zakenreiziger
10 sep 2023
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
Said
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
ABDELRAHMAN
25 aug 2023
ABDELRAHMAN
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Sylvie
16 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
bon trois étoiles un peu cher en juillet
Sylvie
1 nacht verbleven in juli 2023
8/10 – Goed
iraj
Zakenreiziger
23 jun 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
iraj
3 nachten verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
iraj
Zakenreiziger
20 mei 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
iraj
2 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Gabriela
9 mrt 2023
Gabriela
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Rosse
Zakenreiziger
2 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rosse
2 nachten verbleven in september 2022
6/10 – Redelijk
Marion
6 sep 2022
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unter den Erwartungen
Marion
1 nacht verbleven in september 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Florian
Reisde met partner
30 aug 2022
Negatief: Personeel en service
Florian
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Ingmar
9 aug 2022
Ingmar
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Veska
Reisde met een groep
17 jul 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Veska
1 nacht verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Sean
17 jul 2022
Sean
1 nacht verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
Kerstin
12 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kerstin
2 nachten verbleven in juli 2022
8/10 – Goed
Gary, Ojai
11 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gary
2 nachten verbleven in juli 2022
10/10 – Uitstekend
frederic
27 mei 2022
frederic
2 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Kaitlin
Reisde met partner
13 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kaitlin
2 nachten verbleven in mei 2022